Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 14-04-09, 14:51   #16
UGA

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 558
Default Re: MOTOR C 20 LET

Vad ca deja a inceput lumea sa bata campii..ce sa zic..in fine...chiar nu inteleg de ce multi dintre voi va place sa vb doar din auzite....mai ales ca.UNII..nici macar nu ati avut vreodata un let...Vorbiti daca sunte-ti in cunostinta de cauza.SFI injectia de pe motoarele c 20xe sau c 20 let a fost introdusa la unele masini abia in anii 2003-2004...daca nu stiti ce insemana SFI gasiti probabil pe net...
Nu induceti lumea in eroare..doar...daca ati vazut vreodata un astfel de motor.Nu exeplific pe cineva anume pentru a nu starni...reactii ca sa zic asa..
Danny are dreptate..sesimte incredibil cum motorul trage dupa el caroseria...si a lu Danny inca nu e ffff impinsa...\(din ce mai stiam eu:P).Sunt oameni care au bagat ceva bani in astfel de motoare si care stiu ce inseamna...este un motor care e pretentios din punctul de vedere al reglari...insa odata reglat...va doresc sa aveti bucuria sa conduceti asa ceva.
UGA is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 15:12   #17
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: MOTOR C 20 LET

stiti ce curiozitate am eu. Motorul SFI ii acelasi ca si LET ? stiu ca SFI are alte axe cu came , dar pistoanele sunt schimbate in LET ? sau mai pe scurt , ce are SFI-u la fel ca si LET-u
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 15:20   #18
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by UGA View Post
Vad ca deja a inceput lumea sa bata campii..ce sa zic..in fine...chiar nu inteleg de ce multi dintre voi va place sa vb doar din auzite....mai ales ca.UNII..nici macar nu ati avut vreodata un let...Vorbiti daca sunte-ti in cunostinta de cauza.SFI injectia de pe motoarele c 20xe sau c 20 let a fost introdusa la unele masini abia in anii 2003-2004...daca nu stiti ce insemana SFI gasiti probabil pe net...
Nu induceti lumea in eroare..doar...daca ati vazut vreodata un astfel de motor.Nu exeplific pe cineva anume pentru a nu starni...reactii ca sa zic asa..
Danny are dreptate..sesimte incredibil cum motorul trage dupa el caroseria...si a lu Danny inca nu e ffff impinsa...\(din ce mai stiam eu:P).Sunt oameni care au bagat ceva bani in astfel de motoare si care stiu ce inseamna...este un motor care e pretentios din punctul de vedere al reglari...insa odata reglat...va doresc sa aveti bucuria sa conduceti asa ceva.
Te-asteptai la altceva din partea "tastaturistilor" ?
Tupeul a ajuns azi la niste cote inimaginabile ... cu cat bagi mai multi bani in motor sau mai mult, cu cat dai mai multe detalii, cu atat esti privit mai piezis ...
Cred ca aici se aplica foarte bine un mic proverb romanesc : "E bine sa asculti de toti nebunii si sa faci doar ca tine"
Spor la treaba !

Last edited by Esperache; 14-04-09 at 15:23.
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 15:26   #19
dany_let

Stage 5
 
dany_let's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

eu am facut acest topic, nu sa vedem care stie mai multe despre let , cine a facut chiuloasa si cine a proiectat nus tiu ce , ca nu suntem la scoala baieti...chiar nu suntem...asa ca linititi-va...

am facut acest topic sa ma ajute pe mine si pe voi in acelasi timp...de exemplu: pe alte forum-uri care nu au legatura cu tara asta de cacat , si cu oamenii de cacat care traiesc in ea, gasesti un topic din asta care aflii o gramada de chestii daca iti pui asa ceva pe masina, sau daca te-ai trezit din copilarie si ai o masina cu un asemenea motor.

eu cand am cumparat motoru asta nu stiam decat ca e turbo , si are 2 axe cu came...glumesc...stiam mai mutle , dar eram un incepator...sa zica UGA si cu Dragos cate telefoane le-am dat sa ii intreb una alta..si oamenii m-au ajutat , nu au ras , sau nu au inceput...frate FULE STRATIFIED INJECTION ...PLM... da...?!?! sa ne intelegem ...daca aici nu or sa fie discutii prin care sa ne ajutam si sa-i ajutam si pe altii care au dubii cu motoru asta...vor sa-si puna sau au probleme....am sa rog moderatorul sa-l inchida...


pe cuvant...chiar nu putem sa discutam constructiv?????????
__________________
OPEL KADETT GSI TURBO---------------------204 CP


POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL... so I've ordered a new accelerator cable!
dany_let is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 15:27   #20
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by DaBotta View Post
stiti ce curiozitate am eu. Motorul SFI ii acelasi ca si LET ? stiu ca SFI are alte axe cu came , dar pistoanele sunt schimbate in LET ? sau mai pe scurt , ce are SFI-u la fel ca si LET-u
din cunostintele mele: ar fi axele cu came, pistoane forjate mahle (din fabrica) de compresie joasa, blocul motor cu conductele de ungere pt turbina, electronica motronic 2.7. nu stiu daca mi-a mai scapat ceva.
una din cele mai performante calibra (cea albastra de pe youtube de 568 de cai, care in prezent are undeva spre 700 de cai si foloseste 2 turbine) are la baza un c20xe.
interesant este ca aceasta masina foloseste cutia F28 STOCK!!
ceva poze cu monstrul
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	077.jpg
Views:	571
Size:	175.9 KB
ID:	877157   Click image for larger version

Name:	080.jpg
Views:	558
Size:	160.0 KB
ID:	877158   Click image for larger version

Name:	bottom_thumb02.jpg
Views:	557
Size:	81.6 KB
ID:	877159  

aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 18:04   #21
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: MOTOR C 20 LET

admisie facuta de proprietar, la el in garaj, pentru un c20let montat pe un kadett C

LE: inca un lucru bun de pus pe motor este garnitura de chiulasa de Z20LET, de metal. am un prieten care a schimbat 2 garnituri stock. pana nu a pus de metal nu a scapat de problema.
poate ma lamureste si pe mine cineva care e avantajul pompei de ulei Z20LET pusa pe C20LET. fostul proprietar al masinii mele a pus aceasta pompa, dar nu am inteles ce avantaje aduce
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	almostacopyuu8.jpg
Views:	357
Size:	508.7 KB
ID:	877492   Click image for larger version

Name:	inletpuzzlediygy3.jpg
Views:	276
Size:	442.1 KB
ID:	877493   Click image for larger version

Name:	tackweldingwv7.jpg
Views:	333
Size:	432.4 KB
ID:	877494  


Last edited by aleks_t; 14-04-09 at 18:10.
aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 19:31   #22
dany_let

Stage 5
 
dany_let's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

il stiu pe asta cu admisia , asta si vindea admisii parca ca vreo 500 de euro , e de pe migweb, daca nu ma insel...asta cu garnitura de z 20 let si cu pompa de ulei , am vazut si eu pe forumuri....nu stiu , si nu inteleg cu ce e mai buna pompa de ulei de la z 20 let...banuiesc ca daca o schimba ei...e mai buna
exista admisie si de la eds acum , este 800 de euro...a mai scazut pe ebay...pe la 700..astept sa mai scada si o sa-mi cumpar.
dany_let is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 20:33   #23
-Caz-

Stage 5
 
-Caz-'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

multumesc mult aleks si dany pt explicatiile date de voi si pt rabdarea afisata intrebarilor noastre , a celora care nu au avut posibilitatea de a cunoaste aceste motoare , in ciuda faptului k detinem din "fratii lor mai mici", dar lipsa de timp , spatiu si finante ne indeamna sa fim mai curiosi decat sa experimentam pe propriile masini lucruri pe care voi le stiti si pe care le-ati pus in aplicatie.
Multa bafta !
__________________
"Take care of your body. It's the only place you have to live." http://www.naturalfit.ro/
-Caz- is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 21:07   #24
dany_let

Stage 5
 
dany_let's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

nu e vorba de rabdare...e vb de simplu fapt...ca putem sa ne ajutam sa ne fie mult mai usor m si pe toate forumurile din romania , chiar si un forum de "specialitate" gen , opel , vw si asa mai departe...nu gasesti nimik interesant...nu mai : ce sa fac daca nu imi porneste masina ? sa o imping ? sau sa ma cac....nu mai intrebari de handicapati....

nimik constructiv...cum sa-mi reglez wastegate-ul la un let de exemplu?...

nu vb nu mai de let...puteti sa aveti si voi ptr xe sau seh sau ...diferite motoare pe care le aveti pe masini....am vazut si motoare de opel 8 valve facyte turbo...chiar si pe forumul asta....credeti ca baiatu ala a stiut el de la el cum sa-l faca...??? s-a interesat si el la prieteni , forumuri...si si-a facut...de asta zic ca era mult mai usor , in loc sa ne dam mari cat am dat pe jante....sau eu daca zic ca am bagat 10 000 pana acum in masina ,,,,,imi sare lumea-n cap...ca nu e adevarat sau ca sunt baiat de bani gata...parca stiu ei cat am muncit eu ptr banii aia...

formurile sunt facute pentru a invata ceva , si ptr a te ajuta!!!

asa ca astept intrebari , si sfaturi ptr c 20 let. si nu numai.
dany_let is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 21:44   #25
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: MOTOR C 20 LET

dany la treaba cu baiat de bani gata iti dau dreptate. In ziua de astazi daca reusesti sa iti cumperi ceva sau sa faci ceva gata esti de bani gata , dar nimeni nu stie cat muncesti pentru banii aia si la cate ai renuntat pentru acei bani. Cand altii mergeau undeva si spargeau bani eu , tu , sau altii ne gandeam ca mai bine nu mergem ca banii aia ii punem deoparte pentru masinile noastre. mersi alex pentru lamurire. Am pus aceasta intrebare ca am vazut poze de la 4tuning days cu acel XE facut de bau bau racing si chiar arata bine ce are el acolo , acuma cum merge poate ne zice dany , uga , ford v6 sau baietii din bucuresti care poate au reusit sa dea o tura cu el.

Numai bine si asteptam cat mai multe lucruri interesante despre acest motor
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 23:28   #26
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Foarte interesant topicul....pacat ca unii care-si dau cu parerea pe aici sunt doar in stadiul de "dat cu parerea" total pe langa.Acestea fiind spuse va doresc experiente placute cu LET-urile voastre actuale sau viitoare.

PS.@fordV6 -cosworth nu a facut decat chiulase turnate sub presiune de aceea nu au problema porozitatii.

@Alext -documenteaza-te mai exact pentru ca amesteci informatii reale cu informatii nascocite de diversi forumisti.

@ restul care bat campii ....bateti campii ca oricum nu-i doare....
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 23:33   #27
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
@Alext -documenteaza-te mai exact pentru ca amesteci informatii reale cu informatii nascocite de diversi forumisti.
un exemplu de informatie eronata dat de mine nu ar fi stricat
P.s. : welcome
aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 23:42   #28
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by aleks_t View Post
personal, vad acest motor imbatabil la raportul pret achizitionare/fiabilitate/performante/intretinere.
cum s-a zis si mai sus, singurul punct slab care il vad si eu la acest motor este temperatura excesiva la care acesta lucreaza.
am vazut ca s-a atins doar subiectul temperaturii lichidului de racire. aceasta problema se rezolva relativ usor si ieftin (termostat jos +termocuple joase si eventual montarea unui radiator de C20XE). insa cel putin la fel de importanta este temperatura uleiului. consider obligatorie montarea unui ceas aditional al temperaturii de ulei, schimbarea oil cooler-ului original cu unul de cel putin 3 ori mai mare, si utilizare obligatorie ulei 10w60 (motul sau castrol).

de evitat LET-urile echipate cu problematica chiulasa KS400. din cate am citit KS700, KS859 si Coscastul sunt construite din alte materiale ce nu au clasica problema a suprafetelor poroase.

si putin offtopic: pt cei care folosesc sistemul 4x4 stock pe calibra/vectra: imediat dupa achizitionare, schimbati acumulatorul hidraulic cu unul nou (circa 500ron). montarea unui simplu filtru magnetic pe furtunul de servo va proteja foarte mult caseta de directie, care pe unele masini se pare ca a fost cam sensibila. iar pentru cutia de transfer, utilizati cel putin un ulei sintetic 75w90. cel mai performant in momentul de fata este 75w140 de la mobil1. cutiile de transfer vin din fabrica cu ATF, care este un ulei depasit de mult in aplicatii de acest gen (diferentiale, cutii transfer etc)
Una ar fi informatia legata de chiulase....toate chiulasele KS au problema porozitatii ele fiind turnate in matrite,singurele fara probleme fiind chiulasele Cosworth datorita tehnologiei de constructie(turnate sub presiune...adica fara pori)....mai sunt si altele dar nu stau sa dau fiecare emplu insa mai am o intrebare.Cum ai stabilit tu ca cel mai perormant ulei de transmisie este 75w140 de la mobil1 ??
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 23:50   #29
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Una ar fi informatia legata de chiulase....toate chiulasele KS au problema porozitatii ele fiind turnate in matrite,singurele fara probleme fiind chiulasele Cosworth datorita tehnologiei de constructie(turnate sub presiune...adica fara pori)....mai sunt si altele dar nu stau sa dau fiecare emplu insa mai am o intrebare.Cum ai stabilit tu ca cel mai perormant ulei de transmisie este 75w140 de la mobil1 ??
ma rog, informatiile le citisem cu ceva vreme in urma pe sbd motorsport daca nu ma insel. acolo se referea la material, nu la procedeul de turnare.
vis-a-vis de ulei, formularea a fost gresita. e un ulei performant ce il folosesc si il recomand pt cutiile de transfer, mult mai bun decat atf

LE: din acest citat am dedus ca e vorba de material: "...There's absolutely no performance difference in either type of head, although, since the later heads are of poorer quality material, they are prone to problems with porosity"

Last edited by aleks_t; 14-04-09 at 23:54.
aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 23:57   #30
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by aleks_t View Post
ma rog, informatiile le citisem cu ceva vreme in urma pe sbd motorsport daca nu ma insel. acolo se referea la material, nu la procedeul de turnare.
vis-a-vis de ulei, formularea a fost gresita. e un ulei performant ce il folosesc si il recomand pt cutiile de transfer, mult mai bun decat atf

Mda...tot nu m-am lamurit cum ai tras concluzia legata de ulei dar asta e spaga ta,eu unul sincer habar nu am ce ulei am in TB pentru ca din Anglia mi-a venit cutia cu 3 bidoane de ulei neinscriptionate si ala de mi-a vandut-o mi-a zis sa nu folosesc alt ulei .Legat de LET-uri...intr-adevar niste motoare de exceptie dar au si ele limitele lor la noi in tara.Mie personal mi-a iesit pe nas LET-ul si abia astept sa schimb "placa".
GTA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -