16-07-06, 15:47
|
#106
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
Este 100% autentica. A cumparato la licitatie cand au fost aduse cateva bucati, pt raliuri. Parca a dat vreo 90 mii , cand o dacie era 70. Ceva in genul asta.
Daca o sa am un drum spre Pitesti/Stefanesti poate ii fac niste poze.
|
|
|
16-07-06, 18:26
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 583
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
__________________
|
|
|
16-07-06, 22:45
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
Aflati de aici ce a fost un R12 Gordini si cum se recunoaste unul:
http://www.automobile-sportive.com/g...r12gordini.php
(Nu fac propaganda pentru R12, dupa mine e o involutie fatza de orice Alpine A110)
~Nautilus
|
|
|
10-08-06, 14:45
|
#109
|
Stage 3
Join Date: Apr 2004
Posts: 99
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
Prin 96 Un Prieten A Cumparat Niste "resturi" De Dacie De Raliu :motor Bmw 2000cmc , Cutie , Cardane, Diferential, Punte Modificata - Roti De 225 Sau 235 Pe 13 , Fuzete Fata Modificate . Jentile Erau Cele "de Canada" Cu Talonul Foarte Latit. Stie Careva Mai Multe Despre Masina Pe Care Au Fost Toate Astea ?
__________________
**don't try this at home**
|
|
|
10-08-06, 20:58
|
#110
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
Quote:
Originally Posted by B-34-SGM
Nicu Grigoras si a lui Dacie turbo. Avea in jur de 300 cai
|
creca era si ranforsata de trecea de doua tone da chiar 300 de cai..parca suna a m3
|
|
|
11-08-06, 00:58
|
#111
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
Nicu Grigoras versiunea anului 1986.
-greutate 880 kg
-cilindree 1397 cm 3,4 in linie,bloc+cilindrii de fabricatie romaneasca
-chiuoasa de renault 5 alpine de serie
-supraalimentarea realizata de un turbocompressor Garett sau KKK,cu supapa by-paSS mecanica
-alimentare:injectie de benzina mecanica K Jetronic Bosch
-presiune de supraalimentare 0,7-1,3 bar reglabila din bord
-puterea maxima 180-220 Cp(DIN) la max 6500 rot/min
-cuplul maxim 20-25 kgfm la 3000-4000 rot/min
-cutia de viteze 5 rapoarte cu 2 grupuri conice de 9/34 si 8/33, ce permiteau realizarea unei viteze maxime de 220-180 km/h
-instalatia de racire era la partea din spate a masinii pt o mai buna echilibrare a maselor si pt o tinuta de drum mai buna
-pe paviloin avea un eleron asemanator cu cel de pe Peugeot 205 T 16
-culoare:gri metalizat
-dura 4h transformarea ei dintr-o masina de circuit intr-una de raliu
|
|
|
14-08-06, 09:50
|
#112
|
Stage 2
Join Date: Jul 2006
Posts: 53
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
Quote:
Originally Posted by Proddigy
nu stiu daca au mai fost puse pe aici
|
AU MAI APARUT CATEVA MODIFICARI...INTRETIMP...CRED CA ATRECUT PE LA PILOT DACA NU CUMVA O CONFUNT CU ALTA "piesa" ALBASTRA ASEMANATOARE
|
|
|
16-08-06, 13:21
|
#113
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
|
Re:
Quote:
Originally Posted by bogdan350cid
|
si pana la urma.. motoarele de pe ele tot de francezi au fost facute, romanii doar au incercat combinatii intre diferite componente.. frantuzesti.
|
|
|
16-08-06, 13:30
|
#114
|
Guest
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
mai e dacia aia?
cine o mai are acuma? Mai vine pe la legale cu ea?
Quote:
Originally Posted by B-34-SGM
Nicu Grigoras versiunea anului 1986.
-greutate 880 kg
-cilindree 1397 cm 3,4 in linie,bloc+cilindrii de fabricatie romaneasca
-chiuoasa de renault 5 alpine de serie
-supraalimentarea realizata de un turbocompressor Garett sau KKK,cu supapa by-paSS mecanica
-alimentare:injectie de benzina mecanica K Jetronic Bosch
-presiune de supraalimentare 0,7-1,3 bar reglabila din bord
-puterea maxima 180-220 Cp(DIN) la max 6500 rot/min
-cuplul maxim 20-25 kgfm la 3000-4000 rot/min
-cutia de viteze 5 rapoarte cu 2 grupuri conice de 9/34 si 8/33, ce permiteau realizarea unei viteze maxime de 220-180 km/h
-instalatia de racire era la partea din spate a masinii pt o mai buna echilibrare a maselor si pt o tinuta de drum mai buna
-pe paviloin avea un eleron asemanator cu cel de pe Peugeot 205 T 16
-culoare:gri metalizat
-dura 4h transformarea ei dintr-o masina de circuit intr-una de raliu
|
|
|
|
17-08-06, 14:01
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,128
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
prietene faci confuzia intre o masina de RALIU/VTM si una de liniutze, maisna aia ii o adevarata istorie, (adica din pacate nu mai ii) nu are ce cauta la liniutze!
__________________
I\'m not driving fast, I\'m flying low
|
|
|
18-08-06, 12:51
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 342
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
una peste alta yo unu ma gandesc cu parere de rau ca ne-am stricat la masini dupa 1990.... poate in viitor o sa fim iar mandrii de dacia (yo tot dacia am din 95 asa ca nu sufar de BMW, audi etc nu imi permit )
|
|
|
18-08-06, 13:14
|
#117
|
Guest
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
am si eu o intrebare: SGM inafara de linute si LR, ai participat si pe coasta la VTM?
Merci
|
|
|
23-08-06, 10:49
|
#118
|
Presedinte R volution
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,305
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [R volution] [Honda] [RENAULT]
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
Quote:
Originally Posted by Madalin Zolti
am si eu o intrebare: SGM inafara de linute si LR, ai participat si pe coasta la VTM?
Merci
|
fratee tu esti nebun la cap ce drequ ai termina cu posturi aiurea
|
|
|
23-08-06, 13:07
|
#119
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 184
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
foarte interesante aceste masini
|
|
|
23-08-06, 16:06
|
#120
|
Guest
|
Re: daciile vechi de raliu... niste poze...
vroiam sa aflu dca SGM-u a participat pe la VTM cu dacia, unde si in ce perioada.. atat. Mi se parea interesant
scuze daca am suparat sau deranjat pe cineva> Nu asta era intentia !!!
|
|
|
|
|