Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 02-08-12, 13:11   #901
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

e adevarat ca motoarele B,H sunt diferite fata de k20 , no doubt about it , dar cand pe hartie un h22 jdm scoate aceeasi putere ca un k20a/z de europa , iar pretu e MULT mai mic , iti pui intrebarea oare merita efortu ? sincer mai nou e ca un fashion item si nimic altceva
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 16:21   #902
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Vazut civic ed...cu h22a 12.low asta acum 3 ani si condus de 1 gagica nu mai vb prostii ca e greu motorul ,la Tulcea cu crx b16 cu scaun dreapta si banchete jos 13.6...best ,un b20 cu minim pistoane,axe macar itr ,un soft bun si trebuie sa mearga f bine .....vizavi de ce zice Toyboi dce sa mergi cu masina la un dinamometru ?ce sa vezi?daca nu a facut nimic ,doar axa aia pe admisie si atat ,cu softul pus putin la punct si parade care nu au nici o treaba cu plecarile de pe loc ...plm cred ca are si el un 13.9....deci ,plecat de la baza de a1 la 150 hp ...cam asta e ce crezi ca face axa aia daca nu ai un header bun ,ceva porturi poate cva pistoane de comp mai mare un upgrate trotle ,admisie ....
Giany, atentie, ma refeream la K20-ul lu´Marutu, sa mearga la dyno , nu la b16-le lu´Ciure
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 21:17   #903
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Am inteles acum...sory si da ca bine zici ...hai la treaba ca toate motoarele de la H sunt bune ,numa noi nu avem buget pe cat ar trebui ...
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 21:25   #904
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by Toyboy View Post
Giany, atentie, ma refeream la K20-ul lu´Marutu, sa mearga la dyno , nu la b16-le lu´Ciure
Ma pacat ca nu am ajuns la Dyno dar ca putere eu nu stiu ce putere avea motorul meu si nu cred ca mai mult de 225 dar ca acea putere sa bata 320 cai m3,300+ opel turbo 2.0, m3 urs,subaru 300 cai, evo 350 cai si multe altele eu cred ca acest motor este un motor foarte bun ca, la caii lui sa poata faca fata masinilor enumerate mai sus si nu prea ma intereseaza un test dyno si ma intereseaza sa faca fata altor masini mult mai bune cica cit despre ed-u lui Ciure jos palaria merge dar parerea mea nu pentru ca merge motoru ci pentru ca e mai usoara masina ca daca ne uitam la Carlitos este cu masina plina si este aproape de el deci? oricum o sa scot simbata ed-u ce il fac acum cu motoru meu si o sa vad si diferenta de kg ca am cintarito si pe a mea si voi vedea si pe strada cum se misca.
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 21:55   #905
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

pai cum tu zici de ciure ca e usor si raportul kg/cp este in avantajul lui sa se apropie de timpii tai, asa zic si bietii cu evo m3-uri despre swap-ul tau, raport kg/cp care te avantajeaza la drag....
__________________
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 23:17   #906
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by Toyboy View Post
pai cum tu zici de ciure ca e usor si raportul kg/cp este in avantajul lui sa se apropie de timpii tai, asa zic si bietii cu evo m3-uri despre swap-ul tau, raport kg/cp care te avantajeaza la drag....
Hai sa nu exageram ca nu are cum un b16 sa scoata 13.2 niciodata poate daca mai bagi in el 3000 euro pe aspirat si abea atunci ... u sti ca eu ca sa scad 1 secunda imi mai trebuie 1500 euro? adica lsd+ slicuri = 1500. asa ca la un b16 stiu care sint cheltuielile ca am avut si deaia am renuntat repede la el .. ce mai e de la 13.9 o masina profi la 13.2 o masina street eu am batut cu slicuri si gol evo de 350 cai care scoate 12.8 asa ca merg gol acolo asa ca sa vad eu b16 care merge asa fara 5000 euro minim in el ..
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 23:20   #907
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Am inteles acum...sory si da ca bine zici ...hai la treaba ca toate motoarele de la H sunt bune ,numa noi nu avem buget pe cat ar trebui ...
Exact despre asta vorbesc si eu Giani ca sint multe motoare potente la Honda dar sint vechi si obosite si necesita bani multicei bagati in ele si la noi lipsesc banii pentru ca asta este tara in care traim si nu avem totul pe tava daca am fi in America am face masinile cu 5000 avioane...
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 04-08-12, 09:13   #908
buzzy17

Stage 5
 
buzzy17's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,198
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

ca putere litrica, sunt la fel b-ul si k-ul, dar clar se simte diferenta celor 400 cmc,si clar de departe este mult mai smecher un k,si nu cred ca se pot compara cele 2 motoare,asta e parerea mea.drept dovada si pretul lor....
__________________
reconditionez jante alu!!!!
buzzy17 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-12, 10:38   #909
Ciocolata

Stage 3
 
Ciocolata's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 139
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

In opinia mea K-urile prin constructie au fost gandite ca fiind niste motoare mai sportive si ceva mai performante... K-urile sunt ceva mai noi, cei de la honda au invatat din experienta, au i-VTEC, au admisia in partea din fata si evacuarea in partea din spate nu cum e la H-uri, la B-uri sau la D-uri, automat admisia e mai scurta, mai aproape de partea frontala a masinii unde sunt temperaturi ceva mai mici, posibilitatea de a face o alimentare a motorului cu aer mai rece si de a adapta mai multe solutii performante, evacuare ceva mai scurta probabil cu 50-60 cm (nu foarte mult dar uneori esential), o forma a galeriei de evacuare mai putin restrictiva, deci o evacuare a gazelo mai rapida, mai multe posibilitati de modificare... avantaje la care se adauga si altele probabil, pe care doar un posesor poate sa le spuna, plus ca imi imaginez ca nu degeaba japonezii (hondari) prefera cel mai mult K-urile si le numesc cele mai performante motoare.
__________________

Last edited by Ciocolata; 04-08-12 at 10:42.
Ciocolata is offline   Reply With Quote
Old 04-08-12, 19:28   #910
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

aici cred ca totul se rezuma la alegere...ca e k20 ,b20 sau b16 depinde de fiecare...iei k20 care e motor de generatie noua bagi banii in suporti si tot ce tine de conversie,experimentezi cu b20-u care implica multe alte chestii , sa fie vorba intre noi marutu mi-e prieten liviu la fel,o masina poate sa aibe si 1000 de cai daca nu merge nu exista scuze ca de asta le construim sa fie in perfecta stare la start.deci poti sa alegi sa bagi bani in orice ,la honda se poate pe aspirat ,app a aparut in USA un k20 sub 10 sec all motor.succes ptr fiecare ,e normal sa fii arogant cand muncesti ptr masina ta!
__________________
Drop the mouse and pick up a wrench
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 06-08-12, 22:28   #911
vwvento

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 240
Member of:
[PEUGEOT]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by Manasel View Post
aici cred ca totul se rezuma la alegere...ca e k20 ,b20 sau b16 depinde de fiecare...iei k20 care e motor de generatie noua bagi banii in suporti si tot ce tine de conversie,experimentezi cu b20-u care implica multe alte chestii , sa fie vorba intre noi marutu mi-e prieten liviu la fel,o masina poate sa aibe si 1000 de cai daca nu merge nu exista scuze ca de asta le construim sa fie in perfecta stare la start.deci poti sa alegi sa bagi bani in orice ,la honda se poate pe aspirat ,app a aparut in USA un k20 sub 10 sec all motor.succes ptr fiecare ,e normal sa fii arogant cand muncesti ptr masina ta!
Tind sa te contrazic nu e normal deloc sa fi arogant, vorbiti de honda lui de parca ar fi cea mai buna masina din lume!
Ce greutate are masina ta, ce greutate are evo subaru etc!?

Baiatul cu GTR modificat nu se tot lauda ca a bagat x suma de bani si nicidecum nu e arogant, el spune c amereu e loc de mai bine! Azi esti maine numarul unu maine nu mai esti deloc, cel putin asa vad eu lucrurile, mai bine lasi loc de buna ziua
vwvento is offline   Reply With Quote
Old 07-08-12, 23:04   #912
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by vwvento View Post
Tind sa te contrazic nu e normal deloc sa fi arogant, vorbiti de honda lui de parca ar fi cea mai buna masina din lume!
Ce greutate are masina ta, ce greutate are evo subaru etc!?

Baiatul cu GTR modificat nu se tot lauda ca a bagat x suma de bani si nicidecum nu e arogant, el spune c amereu e loc de mai bine! Azi esti maine numarul unu maine nu mai esti deloc, cel putin asa vad eu lucrurile, mai bine lasi loc de buna ziua

Da dar si ce putere au Subaru,EVO etc? si nu sint arogant este doar parerea unora .
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 00:18   #913
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

in ordine urmatoare la drag conteaza 1.greutate 2.tractiune 3.cuplu/putere parerea mea
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 15-08-12, 06:25   #914
Bogdan2fsc

Stage 5
 
Bogdan2fsc's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of:
[MERCEDES]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

mi-a luat cateva ore bune sa citesc tot threadul..si nu am regretat deloc..felicitari !
Bogdan2fsc is offline   Reply With Quote
Old 15-08-12, 12:31   #915
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
in ordine urmatoare la drag conteaza 1.greutate 2.tractiune 3.cuplu/putere parerea mea
Hai sa ne facem masinile toti cum stim mai bine si vom vedea abea la rezultate care a facut o munca mai buna.... Bafta tuturor si de miine ma apuc de noul V-TEC pe care deja l-am achizitionat si sper sa iasa ceva bun.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -