Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 01-08-12, 00:37   #886
clau91

Stage 3
 
clau91's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 133
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
K20 .cit despre ce ziceai mai sus pe mine nu ma batut nicio masina pina in 350 cai asa ca ce b18 etc.... st motoare bune foarte bune dar mai dati cu ochii pe afara prin America de ce dau jos b16b ,h22 etc si pun k20 sau si aia st niste prosti?si la Tulcea a fost un crx cu b20 care nu a scazut sub 14xx daca nu gresesc si h22 care nu mai vb asa ca ....
Nu vreau sa ma bag in discutie asa ca ....musca in lapte . Felicitarile mele pentru performante, apreciez munca depusa. Dar nu apreciez aroganta. Crx-ul cu B20 nu era in mintile lui....nu da cifre asa de aiurea . Poti jignii unii oameni . te salut,o seara placuta.
clau91 is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 00:39   #887
roli

Stage 5
 
roli's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,304
Member of:
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Omu a zis ce a vazut. Si totusi daca masina nu e in stare ok ce faci cu ea la curse? Ii agravezi starea?
roli is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 00:44   #888
clau91

Stage 3
 
clau91's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 133
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by roli View Post
Omu a zis ce a vazut. Si totusi daca masina nu e in stare ok ce faci cu ea la curse? Ii agravezi starea?
Nu,categoric. Se mai strica si masini pe la curse ,sau nu e permis? Si faza cu h22-ul. Cu toti stim ca h22 e un motor f greu ,cu performante aproape de 0 ,la 402 m. Inca odata,nu vreau sa fiu inteles gresit. Jos palaria pentru timpul tau.
clau91 is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 00:51   #889
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Respect pentru ce faci dar ti-as sugera sa nu mai improsti in stanga si in dreapta ca nu face bine la nimeni.

Poate Toyboy a vazut pe viu ceea ce tu ai citit pe forumurile din America, si aia cred ca ii da dreptul sa isi dea cu parerea. Iar 1/4 si circutiul sunt doua tipuri de gem diferite.

Spor in plan
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 09:32   #890
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by yulasinio View Post
Respect pentru ce faci dar ti-as sugera sa nu mai improsti in stanga si in dreapta ca nu face bine la nimeni.

Poate Toyboy a vazut pe viu ceea ce tu ai citit pe forumurile din America, si aia cred ca ii da dreptul sa isi dea cu parerea. Iar 1/4 si circutiul sunt doua tipuri de gem diferite.

Spor in plan
Stiu asta dar nu vad corect nici eu ca unii sau altii sa spuna ca este scump un lucru de care ei nu au habar ce bani sint investiti acolo cit despre Toyboy poate sa vada orice dar nu sa spuna ca este mult un swap la 6k complet complet si era mai simplu ori sa nu se bage ori sa spuna ca atita costa pentru ca si tu ziceai mai demult ca ai vrut sa faci swapu asta dar pe linga motor care il gasisei la un pret bun implica multe altele care sareau de valoarea motorului .....
Si degeaba vezi multe daca nu pui mina sa faci sau sa bagi mina in buzunar sa vezi ce rau e cind dai o gamada de bani pe nimicuri ....ca de vazut vedem toti ca am mai fost si noi plecati pe afara ..
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 09:37   #891
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by clau91 View Post
Nu vreau sa ma bag in discutie asa ca ....musca in lapte . Felicitarile mele pentru performante, apreciez munca depusa. Dar nu apreciez aroganta. Crx-ul cu B20 nu era in mintile lui....nu da cifre asa de aiurea . Poti jignii unii oameni . te salut,o seara placuta.
Multumesc,nu este aroganta da daca esti baiatu cu b20 am vb la Tulcea si nu eram mai arogant ca cel cu crx turbo de zicea cind am venit ca e imposibil sa scot sub 13,5 de parca numai unii aveau masini si eu venisem 600 km sa ma plimb si cd a vazut 13.2 la luat inima nu mai vb cu mine ca am scos timp mai bun ca al lui si sa nu mai spun ca dupaia sau scos vorbe la voi la Galati ca am K24 de ce ? ca merge masina nu ne mai vb ca cica nu sintem invidiosi pe aici e urit ce se intimpla cu unii dintre noi si deasta vb cit despre b20 cd nu merge masina nu te duci la curse sa o faci de ris asa vad eu problema .
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 11:12   #892
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

si aia care a scos cel mai bun timp din RO pe aspirat la clasa ei dar nici asta nu e nk ca am auzit altele acum ca domne vezi ca la TULCEA unde ai fost tu este pista mai aderenta si deaia ai scos timpu ala pai baaaaaa pe voi cine va tine sa nu va duceti sa va dati acolo a? dativa si aratati ca se poate si hai sa terminam cu discutiile

mare adevar...LIKE
__________________
Daca te dai, hai , daca nu da-te la o parte

DEZMEMBREZ KADETT GSi https://forum.4tuning.ro/500-anunturi...ml#post5039628
Corsa A GSi 2000 16v under construction https://forum.4tuning.ro/116-masina-m...0-16v-bas.html
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 15:47   #893
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

ma nene, eu am pus o intrebare fara nici un fel de intentie dupa cum am mai spus, si mi sa raspuns de sus cu aroganta si fara bun simt, ca doar tre sa fim uniti... cum domne indraznesc eu sa zic una ca asta, ca eu habar nu am ce e ala swap de K20, sa-mi vad de B16-le meu, ok

bun pai, eu il vad scump pentru ca :
- piesele de pe swap nu-s noi, stiu ca nu au termen de valabilitate cum s-a spus pe aici ( cum dreq sa aiba doar nu-s alimente) dar au si ele un uz mic care o fi ala exista.
- mod-urile de pe motor nu-s exploatate la adevarata valoare, masina mergea undeva la 75% din capacitate se poate mult mai bine fara nici un fel de modificari la hardware ( dar traim in Ro si deocamdata suntem limitati).... inca odata felicitari pentru timpi, dar vezi timpi Ciure civic 4ª b16a ....scuzele de genu : era gol, avea slick-uri, are cama de CTR , sau mai stiu eu ce, nu le halesc
- nu am avzut nici o inregistrare cu o grafica dyno cu elementul in actiune...

pe partea cealalta cel care a cumparat s-a asigurat ca motorul merge ok este in parametrii a vazut cam ce poate, plus ca este cel mai rapid aspirat 2.0 din Ro, a vazut omu a simtit a pipait nu e tot una sa iei motorul de pe ebay sau demontat si sa ai surprize, cu asta

referitor la Tulcea si b20/h22 sa ma scuzati dar daca B20-ul dupa CRX avea electronica adecvata il cam priveati din spate, de H22 nu ma pronunt pentru ca ce am vazut nu prea era in mintile lui, detalii electrice .
dar la pista/track se mai merge si pentru teste, nu e nici o rusine si trebuie sa fim modesti, da frate nu a mers, nu-i bai, important e sa ramai cu ceva dupa toate astea in speranta ca data viitoare vei fi mai competitiv .... nimeni nu cred ca se duce la pista si are masina 100% perfect pregatita.

daca vreti sa continuam discutia o facem pozitiv, fara intepaturi, limbaj necorespunzator
__________________

Last edited by Toyboy; 01-08-12 at 16:13.
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 16:42   #894
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

valeu , ma duc repede la un cardiolog ... sa vad daca am probleme cu inima da , nu ma asteptam sa scoti 13.2. si ? care e problema ... ai scos, bravo tie si te-am felicitat... sau trebuia sa fie toata lumea de acord cu tine ?
imi pare rau dar din toata ecuatia asta doar tu pari plin de arogante.

servus !
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 21:06   #895
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by Toyboy View Post
ma nene, eu am pus o intrebare fara nici un fel de intentie dupa cum am mai spus, si mi sa raspuns de sus cu aroganta si fara bun simt, ca doar tre sa fim uniti... cum domne indraznesc eu sa zic una ca asta, ca eu habar nu am ce e ala swap de K20, sa-mi vad de B16-le meu, ok

bun pai, eu il vad scump pentru ca :
- piesele de pe swap nu-s noi, stiu ca nu au termen de valabilitate cum s-a spus pe aici ( cum dreq sa aiba doar nu-s alimente) dar au si ele un uz mic care o fi ala exista.
- mod-urile de pe motor nu-s exploatate la adevarata valoare, masina mergea undeva la 75% din capacitate se poate mult mai bine fara nici un fel de modificari la hardware ( dar traim in Ro si deocamdata suntem limitati).... inca odata felicitari pentru timpi, dar vezi timpi Ciure civic 4ª b16a ....scuzele de genu : era gol, avea slick-uri, are cama de CTR , sau mai stiu eu ce, nu le halesc
- nu am avzut nici o inregistrare cu o grafica dyno cu elementul in actiune...

pe partea cealalta cel care a cumparat s-a asigurat ca motorul merge ok este in parametrii a vazut cam ce poate, plus ca este cel mai rapid aspirat 2.0 din Ro, a vazut omu a simtit a pipait nu e tot una sa iei motorul de pe ebay sau demontat si sa ai surprize, cu asta

referitor la Tulcea si b20/h22 sa ma scuzati dar daca B20-ul dupa CRX avea electronica adecvata il cam priveati din spate, de H22 nu ma pronunt pentru ca ce am vazut nu prea era in mintile lui, detalii electrice .
dar la pista/track se mai merge si pentru teste, nu e nici o rusine si trebuie sa fim modesti, da frate nu a mers, nu-i bai, important e sa ramai cu ceva dupa toate astea in speranta ca data viitoare vei fi mai competitiv .... nimeni nu cred ca se duce la pista si are masina 100% perfect pregatita.

daca vreti sa continuam discutia o facem pozitiv, fara intepaturi, limbaj necorespunzator
Aici ai dreptate .... ce e adevar este nu pot sa zic ca nu ai cind ai .cit despre b20 mai greu sa il vad din spate .si cum spusasi si tu sunt piese mult mai ieftine pe ebay dar nu sti ce cumperi si referitor la ce vind si am vindut eu se poate proba.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 21:12   #896
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
valeu , ma duc repede la un cardiolog ... sa vad daca am probleme cu inima da , nu ma asteptam sa scoti 13.2. si ? care e problema ... ai scos, bravo tie si te-am felicitat... sau trebuia sa fie toata lumea de acord cu tine ?
imi pare rau dar din toata ecuatia asta doar tu pari plin de arogante.

servus !
Da atunci imi cer scuze daca par arogant nu asta este intentia mea si nu trebuie sa fie toata lumea de acord cu mine dar sa nu mai vorbim aiurea despre masinile altora pina nu le vedem ce pot... Bafta si scuze inca o data daca am jignit pe cineva dar eu doar am spus parerea mea cum si unii au spus parerea lor .
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 22:50   #897
Laure2fast
Oltcit Driver

Stage 5
 
Laure2fast's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,185
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[VW]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

arogant,figurant cum o fi ...omu asta a demonstrat ca se poate scoate performanta cu un motor de 2000 aspirat ..nu a stat la carcote pe forum..
Laure2fast is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 22:58   #898
Acc3l3ratoR
Oltcit Driver

Stage 5
 
Acc3l3ratoR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,528
Member of:
[Oltcit]
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Asa va arata la anu masina suba capota ...sper sa reusesc cu noul proiect.
Si de miine ma voi apuca impreuna cu prietenul meu Armand sa facem acest model de Header care pe net costa 1900 EURO eu o sa ii fac la mine la garaj ...
header bisimoto cumva????
Acc3l3ratoR is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 23:19   #899
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Vazut civic ed...cu h22a 12.low asta acum 3 ani si condus de 1 gagica nu mai vb prostii ca e greu motorul ,la Tulcea cu crx b16 cu scaun dreapta si banchete jos 13.6...best ,un b20 cu minim pistoane,axe macar itr ,un soft bun si trebuie sa mearga f bine .....vizavi de ce zice Toyboi dce sa mergi cu masina la un dinamometru ?ce sa vezi?daca nu a facut nimic ,doar axa aia pe admisie si atat ,cu softul pus putin la punct si parade care nu au nici o treaba cu plecarile de pe loc ...plm cred ca are si el un 13.9....deci ,plecat de la baza de a1 la 150 hp ...cam asta e ce crezi ca face axa aia daca nu ai un header bun ,ceva porturi poate cva pistoane de comp mai mare un upgrate trotle ,admisie ....
__________________
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 08:50   #900
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Civic ed are ceva kg minus ceva de genu 200,250 fata de mine eu ma mai plimbam si cu ea zi de zi dar de data asta o sa o dezmembrez toata numai sa scot sub 12 fie el si 11,99 dar sa fie sub 12 sa mai aud iar ceva ...............
Nu mai vreau sa intru in discutii ,om trai si om vedea ce o mai fi .......pina atunci bafta la toti dar parerea mea nu poti baga in aceiasi oala h22,b16,b18,b20 cu k20 .

Last edited by marutzu_vti; 02-08-12 at 08:52.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -