24-10-12, 16:41
|
#961
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
GATA EVACUAREA PE 76 FARA INTERMEDIARA,FINALA ETC ....
|
|
|
24-10-12, 17:36
|
#962
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 283
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Foarte tare noua evacuare! Un test de sunet cand ne incanta si noua urechile ?
|
|
|
24-10-12, 17:37
|
#963
|
Stage 1
Join Date: Apr 2012
Posts: 17
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Quote:
Originally Posted by marutzu_vti
GATA EVACUAREA PE 76 FARA INTERMEDIARA,FINALA ETC ....
|
Zona Big-u Vechi i-ar nu o sa mai doarma noaptea )
sa fi rau cu ei! ))
|
|
|
24-10-12, 17:40
|
#964
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Ce faci cand te opreste militia ?
|
|
|
26-10-12, 19:42
|
#965
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 569
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
76, goala cap coada imi imaginez deja.
|
|
|
03-12-12, 00:16
|
#966
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
nu e cam mare pentru N/A?
|
|
|
03-12-12, 09:49
|
#967
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Quote:
Originally Posted by quikvtec
nu e cam mare pentru N/A?
|
De ce crezi tu ca trebuie evacuare mica pt N/A???
|
|
|
03-12-12, 14:15
|
#968
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Pentru o chestie numita backpressure.
|
|
|
03-12-12, 21:38
|
#969
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Multi vorbesc putini cunosc..... o sa vedem iar pe strada daca e mare sau nu ,pina atunci bafta tuturor.Si cind va mai face cineva timpu meu cu un k20 doar cu evacuare soft si admisie si la STREET sa imi spuneti si mie pina atunci eu stiu ce e mai bine pentru masina mea
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
Last edited by marutzu_vti; 03-12-12 at 21:41.
|
|
|
04-12-12, 08:56
|
#970
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Quote:
Originally Posted by shadowro
Pentru o chestie numita backpressure.
|
Explica si demonstreaza! Nu ai nevoie de asa ceva!! Eu nu am evacuare absolut deloc decat galeria si 20 cm de teava de 70 si merge foarte bine. Compresia nu se duce pe toba.
|
|
|
04-12-12, 12:23
|
#971
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Quote:
Originally Posted by Alex23
Explica si demonstreaza! Nu ai nevoie de asa ceva!! Eu nu am evacuare absolut deloc decat galeria si 20 cm de teava de 70 si merge foarte bine. Compresia nu se duce pe toba.
|
Pai de asta iti merge... ca ai doar 20 cm de teava.
Backpresure exista si ar trebui sa cititi si voi ceva pe afara ca pe la noi nu prea stie nimeni.
Este ceva de genul wind tunnel dar pe evacuare
Curentii fumului trebuie sa se impinga unul pe altul catre iesire, fiind teava prea mare sau prea mica acestii se "incurca intre ei" si nu mai ies la presiunea optima...
Aici nu este vorba de cine are masina mai tare sau alte orgolii care pe mine nu ma intereseaza, este pur si simplu un aspect punctat de care trebuie sa tineti cont. DOAR la turbo "BIGGER IS BETTER" unde gazele sunt impinse de turbina.
Bafta.
__________________
\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
|
|
|
04-12-12, 13:58
|
#972
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 111
Member of: [Honda]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Voi ziceti de evacuare dar nu luati in considerare ca si motorul va avea parte de modificari, probabil axe si alte chestii ce au nevoie de flow. Eu spun ca face treaba evacuarea, cand setupul va fi complet (desi nu il stiu, dar ma gandesc ca se coace ceva acolo ).
|
|
|
04-12-12, 19:23
|
#973
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Quote:
Originally Posted by Alex23
Explica si demonstreaza! Nu ai nevoie de asa ceva!! Eu nu am evacuare absolut deloc decat galeria si 20 cm de teava de 70 si merge foarte bine. Compresia nu se duce pe toba.
|
Iti explic si iti si demonstrez daca faci un drum la craiova .
Daca alegi varianta cu galerie plus teava de dimensiune mare fara nimic altceva la aspirat aia nu v-a fi masina de zi cu zi niciodata , practic ce se intampla tu muti curba de cuplu undeva sus de tot si masina incepe sa dezvolte cuplu de pe la 4500-5000 in colo mult , constituie avantaj daca mergi in ture mari tot timpul , ceea ce ma gandesc ca asta e targetul lu Marutzu in cazul de fata.
Cum iti demonstrez cu tobele pe masina , pe a mea E36 , masina oprita cu rotile din fata intr-o bordura de 8-12cm , doar din ambreiaj reusesc sa urc masina pe bordura cu ambele roti fata, fara sa utilizez aceleratia , cu teava goala cap coada sau doar cu galeria de evacuare, omor eu ambreiajul ala pana la pastele cailor si nu v-a urca niciodata . (Spun din experienta a mai demonstrat cuiva)
__________________
E36/5
Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
Last edited by TheEnZo; 04-12-12 at 19:26.
|
|
|
04-12-12, 21:21
|
#974
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Quote:
Originally Posted by TheEnZo
Iti explic si iti si demonstrez daca faci un drum la craiova .
Daca alegi varianta cu galerie plus teava de dimensiune mare fara nimic altceva la aspirat aia nu v-a fi masina de zi cu zi niciodata , practic ce se intampla tu muti curba de cuplu undeva sus de tot si masina incepe sa dezvolte cuplu de pe la 4500-5000 in colo mult , constituie avantaj daca mergi in ture mari tot timpul , ceea ce ma gandesc ca asta e targetul lu Marutzu in cazul de fata.
Cum iti demonstrez cu tobele pe masina , pe a mea E36 , masina oprita cu rotile din fata intr-o bordura de 8-12cm , doar din ambreiaj reusesc sa urc masina pe bordura cu ambele roti fata, fara sa utilizez aceleratia , cu teava goala cap coada sau doar cu galeria de evacuare, omor eu ambreiajul ala pana la pastele cailor si nu v-a urca niciodata . (Spun din experienta a mai demonstrat cuiva)
|
Total de acord .....acum depinde de fiecare ce setup foloseste ....si eu am aceasi problema cu cuplu ....s-a mutat mai sus si se simte o lipsa de putere intre 4000 si 6500 rpn ,insa la vreau eu sa folosesc masina ,e vitala zona asta .
__________________
|
|
|
07-12-12, 11:43
|
#975
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
re: '97 Civic EK (swap K20)
Quote:
Originally Posted by TheEnZo
Iti explic si iti si demonstrez daca faci un drum la craiova .
Daca alegi varianta cu galerie plus teava de dimensiune mare fara nimic altceva la aspirat aia nu v-a fi masina de zi cu zi niciodata , practic ce se intampla tu muti curba de cuplu undeva sus de tot si masina incepe sa dezvolte cuplu de pe la 4500-5000 in colo mult , constituie avantaj daca mergi in ture mari tot timpul , ceea ce ma gandesc ca asta e targetul lu Marutzu in cazul de fata.
Cum iti demonstrez cu tobele pe masina , pe a mea E36 , masina oprita cu rotile din fata intr-o bordura de 8-12cm , doar din ambreiaj reusesc sa urc masina pe bordura cu ambele roti fata, fara sa utilizez aceleratia , cu teava goala cap coada sau doar cu galeria de evacuare, omor eu ambreiajul ala pana la pastele cailor si nu v-a urca niciodata . (Spun din experienta a mai demonstrat cuiva)
|
Masina lui Marutzu trebuie sa scoata timp bun 0-402m!!! Nu o face sa se duca la mall sau la piata sa cumpere paine. Nu are nevoie de cuplu pt 402m!! Masina o sa mearga peste 6000 de ture mereu in timpul cursei, deci nu are nevoie de "back pressure" are nevoie de flow pt restul de modificari care le are masina!!
Si lipsa de cuplu pe ture mici il ajuta foarte mult la plecare. E mult mai controlabila o masina de 200 nm la 7500 rpm decat una cu 200 nm la 3500 rpm!!
|
|
|
|
|