Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 26-07-12, 21:05   #841
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by Ciocolata View Post
De EP3-u ala ce se aude ? e al tau sau doar in vizita, am vazut aseara ca nu avea numere si deasta te intreb, e superba masina, impecabila din ce am vazut eu pe intunericu' ala
Este la dezmembrat si avea numere doar ca nu ai vazut u bine.....
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 21:06   #842
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by blackjack View Post
sti cum se zice , this is not german , this is not italian , this is not american , this is japanese )) deci n-ai ce sa ii faci la o japoneza asta e clar ! aa da si pentru un m3 nu avea rost sa pornesti motorul
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 21:09   #843
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

[QUOTE=alex66six;5114829]si totusi sa ne vedem lungul nasului..........valabil pt multi.....
[/QUOT
Pentru care multi? Si se pare ca esti fan BMW dar na asta a fost a fost si sa dus si ne permitem sa ridem pentru ca un 2.0 aspirat bate masinile mai sus enumerate si ele nu st defecte chiar sint si umblate la ele sa bati turbo 2.0 de 350 cai si integrala si bmw tractiune spate 320 cai si masini peste 300 cai este ceva avem de ce ride pe aici .....
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 23:35   #844
alex66six

Stage 5
 
alex66six's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 315
Member of:
[AUDI]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

[QUOTE=marutzu_vti;5116815]
Quote:
Originally Posted by alex66six View Post
si totusi sa ne vedem lungul nasului..........valabil pt multi.....
[/QUOT
Pentru care multi? Si se pare ca esti fan BMW dar na asta a fost a fost si sa dus si ne permitem sa ridem pentru ca un 2.0 aspirat bate masinile mai sus enumerate si ele nu st defecte chiar sint si umblate la ele sa bati turbo 2.0 de 350 cai si integrala si bmw tractiune spate 320 cai si masini peste 300 cai este ceva avem de ce ride pe aici .....
niciodata fan bmw, nu era decat pt baietii astia cu butoane care doar scriu si nu au habar unde se afla un injector
pt masina ta tot respectul, dar sa nu uitam de vestitul cp pe kg, aveai un raport bun urmat de un motor reusit dar asta nu stirbeste din valoarea altor masini de asta sunt clase diferite!!!!
pacat ca nu am reusit sa ne dam , sa vezi diferenta intre un aspirat si un 2,0 turbo cu 1400 kg dupa el!!!! poate te razgandeai in privinta motoarelor turbo!!si doar 350 cp iar daca facem ceva calcule ai un raport kg cp mult mai bun ca al meu iar eu 402 am 12.1sec, care facand o diferenta in ce ai tu ,o sec si ceva mai mult, care transformata in metri ar insemna la 200 km h cat termin 400m vreo 60m care in , unitate voastra de masura ar fi vreo minim 12 masini ,e cam rusinos,nu:!!!!! asta fac motoarele turbo....care sigur o sa apara si pe urmatoarele tale masini.....
nu pot spune mai multe pt ca nu am reusit sa ne dam, dar matematic cam asta e...........
alex66six is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 10:48   #845
Ciocolata

Stage 3
 
Ciocolata's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 139
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Este la dezmembrat si avea numere doar ca nu ai vazut u bine.....
Acum am vazut, posibil sa nu fi vazut eu bine, era intuneric , oricum pacat de masina e impecabila dar pana la urma asa se fac banii ) bafta la vanzare.
__________________
Ciocolata is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 17:57   #846
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

[QUOTE=alex66six;5117018]
Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post

niciodata fan bmw, nu era decat pt baietii astia cu butoane care doar scriu si nu au habar unde se afla un injector
pt masina ta tot respectul, dar sa nu uitam de vestitul cp pe kg, aveai un raport bun urmat de un motor reusit dar asta nu stirbeste din valoarea altor masini de asta sunt clase diferite!!!!
pacat ca nu am reusit sa ne dam , sa vezi diferenta intre un aspirat si un 2,0 turbo cu 1400 kg dupa el!!!! poate te razgandeai in privinta motoarelor turbo!!si doar 350 cp iar daca facem ceva calcule ai un raport kg cp mult mai bun ca al meu iar eu 402 am 12.1sec, care facand o diferenta in ce ai tu ,o sec si ceva mai mult, care transformata in metri ar insemna la 200 km h cat termin 400m vreo 60m care in , unitate voastra de masura ar fi vreo minim 12 masini ,e cam rusinos,nu:!!!!! asta fac motoarele turbo....care sigur o sa apara si pe urmatoarele tale masini.....
nu pot spune mai multe pt ca nu am reusit sa ne dam, dar matematic cam asta e...........
O sa ne dam stai linistit ca tot aspirat ramin si tot 2.0 si ai sa vezi ce inseamna diferenta de care zici tu adica eu 1100 kg si 200 cai si u 1400 kg si 350 cai este la fel ? pai nu stiu ce calcule faci u pe restu 400 kg ai alti 150 cai si un motor turbo care are piese in el de peste 20 mii euro daca nu ma insel ca asa am inteles ca masina dupa care sau luat piesele cam asa ceva bagase in motor deci despre ce vorbim aici? si sa nu mai zic ca tu erai gol pusca atunci cind ai scos acel 12.1 nu ca as scoate si eu dar un 12.8 as face iti garantez dar avem timp eu ma pregatesc pentru cei cu turbo cu toate ca nu sintem la aceiasi clasa sinteti cu 2 clase mai sus si ma bat cu voi de la egal la egal asa ca ............ Bafta... si sper sa termin noul proiect cit mai curind ca sa fac liniste prin ograda
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 18:00   #847
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Si acum sa stie toata lumea am vindut motoru asa ca masina nu mai are suflet dar in curind va primi un altul cu ceva cai in plus si in alta culoare
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 18:56   #848
BlackBC

Stage 5
 
BlackBC's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Va fi oare C30b?????
BlackBC is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 18:58   #849
harlequinm

Stage 2
 
harlequinm's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 57
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

K20A FD2/DC5?

@BlackBC a si spus ca ramane tot la 2.0
vezi ca e C30A nu B.. si are motor de 3.0

LE: niet prablem

Last edited by harlequinm; 27-07-12 at 19:18.
harlequinm is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 19:14   #850
BlackBC

Stage 5
 
BlackBC's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by harlequinm View Post
K20A FD2/DC5?

@BlackBC a si spus ca ramane tot la 2.0
vezi ca e C30A nu B.. si are motor de 3.0
Scuze, greseala mea, am vazut dupa ce am dat post ce scria mai sus ca ramane la 2.0, mersi de precizari harlequinm.
BlackBC is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 20:45   #851
alex66six

Stage 5
 
alex66six's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 315
Member of:
[AUDI]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

[QUOTE=marutzu_vti;5117817]
Quote:
Originally Posted by alex66six View Post

O sa ne dam stai linistit ca tot aspirat ramin si tot 2.0 si ai sa vezi ce inseamna diferenta de care zici tu adica eu 1100 kg si 200 cai si u 1400 kg si 350 cai este la fel ? pai nu stiu ce calcule faci u pe restu 400 kg ai alti 150 cai si un motor turbo care are piese in el de peste 20 mii euro daca nu ma insel ca asa am inteles ca masina dupa care sau luat piesele cam asa ceva bagase in motor deci despre ce vorbim aici? si sa nu mai zic ca tu erai gol pusca atunci cind ai scos acel 12.1 nu ca as scoate si eu dar un 12.8 as face iti garantez dar avem timp eu ma pregatesc pentru cei cu turbo cu toate ca nu sintem la aceiasi clasa sinteti cu 2 clase mai sus si ma bat cu voi de la egal la egal asa ca ............ Bafta... si sper sa termin noul proiect cit mai curind ca sa fac liniste prin ograda
sa fiu scurt...
ca sa fiu si eu tot scurt...NU E MERITUL TAU CA HONDA A FACUT UN MOTOR DE 2.0 ASPIRAT DE 200 CP.....
1400kg cu ea goala pusca..... asa cum spui tu...... 1100kg ai tu cand o sa mi placa mie bmw urile.....
ca vb despre ce era in masina mea....... tu asculti doar vb cum le ascult si eu pe ale altora. motorul ce il aveam era stok doar un k16 custom evacuare si injectoare de s3. mita iti poate confirma ....
iar ca masina ta are 1100 de kg, cunoscatorii iti vor raspunde.....
un audi a4 2.0 tfsi quatrro 1715 kg de fabrica,si 200 cp de fabrica
liniste in ograda o sa faci in cercurile care umbli tu, eu incerca sa ma invart in cercuri de prieteni, nu ograda, prietenii tai sigur se vor bucura in ce categorii ii bagi,
am intervenit ca a ti inceput sa vb cam multe aiureli despre turbo,iar eu sunt fan, cat despre raliuri cum spui tu ca i ai batut pe toti, ca la salon au fost numai masini jafuri si neterminate, raliurile nu se fac cu masini stoc si fire ascunse, tu ai avut doar norocul sa nimeri un motor bun , sa faci ce custom ,sa l iei de la zero cum au facut ei e ceva.....la bucovat prima data cand ne am cunoscut, cu un amarat de kadett de 150 cp , fara frane reglate ,cum toata lumea a vazut, te am batut o sec si ceva , ai fost si mirat ,asa ca nu mai lauda honda si stilul tau de condus.in locul vostru as aprecia cat mai mult ce fac masini de curse, fie ele de raliu sau drag, asa cum te apreciez pe tine si multi alti, in loc sa va jigniti si sa radeti unul de altul...
cand o sa mi fie gata una dintre masini o sa ne dam, poate asa o sa ai ocazia sa te convingi de un motor turbo.....
iti doresc mult succes in proiectele care le ai, daca o sa te pot ajuta vreodata o so fac cu mare placere, si incercati sa va ajutati inter voi, faceti ceva comun, ca deocamdata suntem slab reprezentati in cursele de drag......
spor la treaba........
alex66six is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 21:37   #852
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

[QUOTE=alex66six;5117989]
Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
sa fiu scurt...
ca sa fiu si eu tot scurt...NU E MERITUL TAU CA HONDA A FACUT UN MOTOR DE 2.0 ASPIRAT DE 200 CP.....
1400kg cu ea goala pusca..... asa cum spui tu...... 1100kg ai tu cand o sa mi placa mie bmw urile.....
ca vb despre ce era in masina mea....... tu asculti doar vb cum le ascult si eu pe ale altora. motorul ce il aveam era stok doar un k16 custom evacuare si injectoare de s3. mita iti poate confirma ....
iar ca masina ta are 1100 de kg, cunoscatorii iti vor raspunde.....
un audi a4 2.0 tfsi quatrro 1715 kg de fabrica,si 200 cp de fabrica
liniste in ograda o sa faci in cercurile care umbli tu, eu incerca sa ma invart in cercuri de prieteni, nu ograda, prietenii tai sigur se vor bucura in ce categorii ii bagi,
am intervenit ca a ti inceput sa vb cam multe aiureli despre turbo,iar eu sunt fan, cat despre raliuri cum spui tu ca i ai batut pe toti, ca la salon au fost numai masini jafuri si neterminate, raliurile nu se fac cu masini stoc si fire ascunse, tu ai avut doar norocul sa nimeri un motor bun , sa faci ce custom ,sa l iei de la zero cum au facut ei e ceva.....la bucovat prima data cand ne am cunoscut, cu un amarat de kadett de 150 cp , fara frane reglate ,cum toata lumea a vazut, te am batut o sec si ceva , ai fost si mirat ,asa ca nu mai lauda honda si stilul tau de condus.in locul vostru as aprecia cat mai mult ce fac masini de curse, fie ele de raliu sau drag, asa cum te apreciez pe tine si multi alti, in loc sa va jigniti si sa radeti unul de altul...
cand o sa mi fie gata una dintre masini o sa ne dam, poate asa o sa ai ocazia sa te convingi de un motor turbo.....
iti doresc mult succes in proiectele care le ai, daca o sa te pot ajuta vreodata o so fac cu mare placere, si incercati sa va ajutati inter voi, faceti ceva comun, ca deocamdata suntem slab reprezentati in cursele de drag......
spor la treaba........
Ba ai inebunit si tu? eu unu la ograda nu ma refer la tine da si la aceia ce nu imi sunt prieteni si se aduna 5,6 cu masinile lor sa bata o Honda si nu au reusit niciunu ,cit despre Bucovat si timpu ala da mai batut si nu vreau sa gasesc scuze u te dai de 10 ani acolo si eu m-am dat atunci prima data si am iesit pe podium mai departe eu nu rid de turbo rid de acele masini care au 300 + cai si nu reusesc sa bata un motor de 2.0 aspirat facut de Honda nu de mine dar eu am ales Honda nu ea pe mine asa cu ei si u ati ales ce marca ati vrut nu voi ati facut motoarele alea sau gresesc? si cit despre salonu ala nu mai vreau sa aduc vorba ca eu cred ca eu am dreptate si nu o scoatem la cap niciodata mai bn terminam aici si n u st frustrat de acel salon pentru ca am luat o cupa la BEST ENGINE asa ca nu st suparat doar ca nu am mai vrut sa ridic cupa ca nu credeam vrodata in lumea asta ca un sfi de care ai si u este sau a fost sau va fi peste un k20 care a fost cel mai puternic motor din LUME si ca sa ia premii anumite masini cum zici u neterminate si care nu au fost la curse si nu au cistigat nk in fata lui Rica care se duce peste tot si este o masina completa si Fupi care iar la fel ,sti ca te respect si eu la fel si eu te ajut in ce pot daca o sa pot dar aici nu st de acord cu tine si cum zisasi lumea spune ca erau piese de banii aia bagati in masina nu eu eu nu stiu nk .

A si prieteni sint aia care apreciaza munca si pe tine ca om nu aia care sint invidiosi pe tine pe masina pe banii tai etc..... si eu de cind am batut acei baieti cu masinile lor TURBO nu mai au somn de mine dar nu eu st de vina ci acel motor K20 facut de FRAIERU ala de la HONDA ..Dar promit ca o sa ajung la 11xx secunde cu un 2.0 aspirat ca sa vad ce mai zic copii astia de se dau la Bucovat si pe aeroport. cursele se fac in alta parte spunele tu ca tu sti mai bn si sa nu mai spun ca au inebunit cind au vazut ca acel motor sa vindut cu 6 000 euro si nu cu 700 ron cit face un sfi si asta de ce pentru ca este potent sau a demonstrat ceva sau de ce ?
Bafta la toata lumea si sa auzim numai de bine.
Si daca cineva care se pricepe la masini spune ca masina asta e nasoala sa se apuce de altceva nu de masini si arta tuningului...
Sa se mai uite pe afara ca mai exista si alte marci de masini renumite nu doar Audi,OPEL,si BMW..........
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	summer-tuning-fest-craiova-ca1f811fd7f70dd1cf-800-0-1-95-0.jpg
Views:	245
Size:	84.2 KB
ID:	2507554  

Last edited by marutzu_vti; 27-07-12 at 21:51.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 28-07-12, 13:15   #853
blackjack

Stage 5
 
blackjack's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 681
Member of:
[DACIA]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

abia astept sa vad poze cu noua inima Japan power da de unde sa stie lumea cand romanu are in cap numa BMW , Audi , Mercedes )) de unde sa stie ei de japoneze lasa lumea sa vorbeasca ... aa si o intrebare .. asa-i ca motoru aspirat supraalimentat cu turbo e combinatie mortala ?
__________________
Nu te urca la volan baut/drogat/obosit !! Viata are prioritate !!!
blackjack is offline   Reply With Quote
Old 28-07-12, 13:40   #854
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

maruta , cati prieteni cu buzele rosii ai))
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 28-07-12, 19:06   #855
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default re: '97 Civic EK (swap K20)

Quote:
Originally Posted by blackjack View Post
abia astept sa vad poze cu noua inima Japan power da de unde sa stie lumea cand romanu are in cap numa BMW , Audi , Mercedes )) de unde sa stie ei de japoneze lasa lumea sa vorbeasca ... aa si o intrebare .. asa-i ca motoru aspirat supraalimentat cu turbo e combinatie mortala ?
Habar nu au ce inesamna turbo pe motoru asta ...... ei au incredere in alea de la Audi,Opel care abea cu turbo scot 200 cai din motor de 2.0 asa ca ce sa mai vorbim de marcile astea....Bafta la toti si o sa ne vedem la curse sa nu mai existe atitea discutii ca deaia nu ne mai vorbim daca am fi prieteni nu neam supara atunci cd masina mea fuge mai tare ca a ta sau a ta ca a mea asa ca eu nu vad prieteni aici .
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -