Salut tutulor,ma numesc Adrian si locuiesc in Irlanda de ultimi 16 ani, si a venit timpul sa-mi prezint si i-eu proiectul. Va fi pina la urma urmei o machine de concurs pe pista dar deocamdata o folosesc zilnic.La data asta ieste singura DC2 ITR cu acest motor din Irlanda dar nu cred ca va ma-i sta asa mult penru ca am temptat multi sa faca aceiasi chestie lol.O sa va prezint masina cum a fost cand am aduso din Japonia in 2007 si cum ieste acuma si cum sa desvoltat proiectul & specul pe parcursul timpului.Trebuie sa ma scuzati ca romana nu ieste asa de buna uneori cu niste anumite termeni de cuvinte de piese si o sa scriu in engleza cand trebuie,sper sa va placa,enjoy
Deci....cand a venit prima data in tara
Spec
208.6BHP/141.7lb Torque @ THE FLY (Haven't got the dyno sheet anymore as i gave it to the new owner of the B18C engine)
Engine
Spoon N1 Cat Back Exhaust system-later replaced with Mugen GEN1 Cat B
Spoon drop in filter- later replaced with Mugen CAI
Spoon Throttle Body
DC Sports De-Cat
NGK High Performance Plug Leads
Oil Catch Can
Suspension
Racing Gear 5 way N1 Circuit Dampers On Coilovers
Adjustable Front & Rear Camber Arms
Tein Rear Upper Pillar Brace
Carbing Rear Lower Tie Bar
J's Racing Fender Braces
Electronics
Defi Bf Oil Pressure & Oil Temperature Gauges
Defi Link Controller
Interior
Bride Bucket Seat
Wellans Harness
Exterior
Shift Sport Vented Carbon Fibre Bonnet
MR Racing Carbon Fibre Mirrors
Wheels
16" Advan RG's
Niste poze pe pista in Mondello Park
Un an a trecut si motor neaparat trebuia re-construit ca ardea ulei mult,asta fiind normal penru ca fusese o masina de pista in Japonia,valve stem oil seals & piston rings badly needed replacing, si la fel susspensia din care doua dintre shocuri ie-rau sparte.De prima data am vrut sa fac conversie B20 dar pana la urma m-am hotarat sa pun un K20A sub capota.Motorul a fost luat dintro Integra DC5 TYPE R busita care avea 24,000 mile la bord.Trasnformatia masini cu-m arata si cum ie dotata a luat din Februarie 2008 cand noul motor a fost pus pana in present. Aici ie noul spec si cu niste poze,
Spec
Engine
K20A
RBC Intake Manifold
BDL 70mm Throttle Body
Hytech 76mm Exhaust Manifold
Skunk 3" Cat Back Exhaust System
Password Jdm Thermal Plastic Composite Intake Manifold Gasket
Password Jdm Carbon Fibre Plug Cover
Password Jdm Cooling Plate
Password Jdm Reservoir Socks
AEM Fuel Rail
AEM Fuel Pressure Regulator
Hassport Custom Made Nylon Engine Mounts
Hassport Stage 1 Drive Shafts
Kaaz 1.5 Way LSD
Home Made CAI
Oil Catch Can
Handling
Suspension
Tein Mono Flex Adjustable Coilovers
Skunk Pro Series Plus Front & Rear Adjustable Camber Arms
Rigidity
Cusco 6 point Carbon Steel Roll Cage
Cusco 2 point Subframe Brace
Password Jdm 3 Point Front Strut Brace
Password Jdm 4 Point Rear Strut Brace
Tein Rear Upper Pillar Brace
Carbing Rear Lower Tie Bar
J's Racing Fender Braces
Aerodynamics
Cusco Adjustable Gt Wing
Mugen Side Skirts
Carbon Fibre Canards
Flared Oem Front Wings With Wheel Liners Removed
Brakes
Spoon Twin Block Front Calipers
Endless Front Discs
VTTR Front Pads
Cusco Master Cylinder Stopper
Electronics
Hondata K-Pro Engine Management System
Defi BF Tacho
Defi Bf Oil Pressure & Oil Temperature Gauges
Defi Link Controller
Interior
Momo Corse Steering Wheel
Mugen Pedals
Razo Gear Knob
Takata 3" Driver's Harness
Sparco 3" Passenger's Harness
Exterior
Shift Sport Vented Carbon Fibre Bonnet
MR Racing Carbon Fibre Mirrors
Black Wrapped roof & Bottom Piece of Back Bumper
Black Sprayed Lightened Boot Lid
Wheels
Black Powder Coated 16" Advan RG's
Pics
Urmatoarele treburi le-am avut facute si le-am facut in ultimele 2 luni:
Venise timpul sa scimb suporturile de motor pentru ca alea vechi ierau prea moi si iera prea mult flex in motor din cauza differentialul KAAZ care ieste foarte tare si aggressiv, care la viteze mici facea ca naiba in curbe la accelerator partial.Deci am dus machina la mechanicul meu JStoneRacing care a fabricat suporturi noi din nilon. Alta treaba care trebuia facuta sa schimb cadrul de chasiu (subframe-ul) in care iera un surub tocit pe dinauntru.
Deci am puso pe rampa sa dam totul jos
Prima chestie a fost sa curat noul cadru
Cateva suduri au fost adaugate sa o faca mai rigida
Suportul de fier a fost sudat si ie-l pe cadru cu niste suporturi in plus adaugate pentru din nou mai multa rigiditate
Cu treaba asta terminata venise timpul sa se faca inserturile pentru suporturile de motor care sunt foarte tari si nu ieste mare diferenta din iele si fier pe fier. Sa folosit calipuri vernier ca toate dimensiunile sa fie corecte si exacte ca alea vechi
Cu totul terminat venise timpul de reasamblare
Fusesem foarte bucuros cu resultatul,mashina se comporta mult mai bine si la fix prin curbe care o sa fie foarte bine pentru pista.
Umatorul job a fost sa -mi ascund firele de sub capota care planuiam sa fac de multa vreme,a trebuit sa re-lochez bidonul de apa pentru stergatoarele de parbriz si sa extind unele dintre cabluri.A fost treaba migaloasa si inceata sa fie facuta ca-lumea dar a meritat la sfarsit.