Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 07-07-09, 16:08   #1
Adriano98_R

Stage 3
 
Adriano98_R's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 148
Default '98 - JDM-Spec Integra Type-R (DC2)-2.0i-VTEC (K20A)-TIME ATTACK

Salut tutulor,ma numesc Adrian si locuiesc in Irlanda de ultimi 16 ani, si a venit timpul sa-mi prezint si i-eu proiectul. Va fi pina la urma urmei o machine de concurs pe pista dar deocamdata o folosesc zilnic.La data asta ieste singura DC2 ITR cu acest motor din Irlanda dar nu cred ca va ma-i sta asa mult penru ca am temptat multi sa faca aceiasi chestie lol.O sa va prezint masina cum a fost cand am aduso din Japonia in 2007 si cum ieste acuma si cum sa desvoltat proiectul & specul pe parcursul timpului.Trebuie sa ma scuzati ca romana nu ieste asa de buna uneori cu niste anumite termeni de cuvinte de piese si o sa scriu in engleza cand trebuie,sper sa va placa,enjoy


Deci....cand a venit prima data in tara

Spec

208.6BHP/141.7lb Torque @ THE FLY (Haven't got the dyno sheet anymore as i gave it to the new owner of the B18C engine)

Engine

Spoon N1 Cat Back Exhaust system-later replaced with Mugen GEN1 Cat B
Spoon drop in filter- later replaced with Mugen CAI
Spoon Throttle Body
DC Sports De-Cat
NGK High Performance Plug Leads
Oil Catch Can

Suspension

Racing Gear 5 way N1 Circuit Dampers On Coilovers
Adjustable Front & Rear Camber Arms
Tein Rear Upper Pillar Brace
Carbing Rear Lower Tie Bar
J's Racing Fender Braces

Electronics

Defi Bf Oil Pressure & Oil Temperature Gauges
Defi Link Controller

Interior

Bride Bucket Seat
Wellans Harness

Exterior

Shift Sport Vented Carbon Fibre Bonnet
MR Racing Carbon Fibre Mirrors

Wheels

16" Advan RG's





















Niste poze pe pista in Mondello Park










Un an a trecut si motor neaparat trebuia re-construit ca ardea ulei mult,asta fiind normal penru ca fusese o masina de pista in Japonia,valve stem oil seals & piston rings badly needed replacing, si la fel susspensia din care doua dintre shocuri ie-rau sparte.De prima data am vrut sa fac conversie B20 dar pana la urma m-am hotarat sa pun un K20A sub capota.Motorul a fost luat dintro Integra DC5 TYPE R busita care avea 24,000 mile la bord.Trasnformatia masini cu-m arata si cum ie dotata a luat din Februarie 2008 cand noul motor a fost pus pana in present. Aici ie noul spec si cu niste poze,



Spec

Engine

K20A
RBC Intake Manifold
BDL 70mm Throttle Body
Hytech 76mm Exhaust Manifold
Skunk 3" Cat Back Exhaust System
Password Jdm Thermal Plastic Composite Intake Manifold Gasket
Password Jdm Carbon Fibre Plug Cover
Password Jdm Cooling Plate
Password Jdm Reservoir Socks
AEM Fuel Rail
AEM Fuel Pressure Regulator
Hassport Custom Made Nylon Engine Mounts
Hassport Stage 1 Drive Shafts
Kaaz 1.5 Way LSD
Home Made CAI
Oil Catch Can

Handling

Suspension

Tein Mono Flex Adjustable Coilovers
Skunk Pro Series Plus Front & Rear Adjustable Camber Arms

Rigidity

Cusco 6 point Carbon Steel Roll Cage
Cusco 2 point Subframe Brace
Password Jdm 3 Point Front Strut Brace
Password Jdm 4 Point Rear Strut Brace
Tein Rear Upper Pillar Brace
Carbing Rear Lower Tie Bar
J's Racing Fender Braces

Aerodynamics

Cusco Adjustable Gt Wing
Mugen Side Skirts
Carbon Fibre Canards
Flared Oem Front Wings With Wheel Liners Removed

Brakes

Spoon Twin Block Front Calipers
Endless Front Discs
VTTR Front Pads
Cusco Master Cylinder Stopper

Electronics

Hondata K-Pro Engine Management System
Defi BF Tacho
Defi Bf Oil Pressure & Oil Temperature Gauges
Defi Link Controller

Interior

Momo Corse Steering Wheel
Mugen Pedals
Razo Gear Knob
Takata 3" Driver's Harness
Sparco 3" Passenger's Harness

Exterior

Shift Sport Vented Carbon Fibre Bonnet
MR Racing Carbon Fibre Mirrors
Black Wrapped roof & Bottom Piece of Back Bumper
Black Sprayed Lightened Boot Lid

Wheels

Black Powder Coated 16" Advan RG's

Pics





























Urmatoarele treburi le-am avut facute si le-am facut in ultimele 2 luni:

Venise timpul sa scimb suporturile de motor pentru ca alea vechi ierau prea moi si iera prea mult flex in motor din cauza differentialul KAAZ care ieste foarte tare si aggressiv, care la viteze mici facea ca naiba in curbe la accelerator partial.Deci am dus machina la mechanicul meu JStoneRacing care a fabricat suporturi noi din nilon. Alta treaba care trebuia facuta sa schimb cadrul de chasiu (subframe-ul) in care iera un surub tocit pe dinauntru.

Deci am puso pe rampa sa dam totul jos




Prima chestie a fost sa curat noul cadru



Cateva suduri au fost adaugate sa o faca mai rigida








Suportul de fier a fost sudat si ie-l pe cadru cu niste suporturi in plus adaugate pentru din nou mai multa rigiditate








Cu treaba asta terminata venise timpul sa se faca inserturile pentru suporturile de motor care sunt foarte tari si nu ieste mare diferenta din iele si fier pe fier. Sa folosit calipuri vernier ca toate dimensiunile sa fie corecte si exacte ca alea vechi













Cu totul terminat venise timpul de reasamblare








Fusesem foarte bucuros cu resultatul,mashina se comporta mult mai bine si la fix prin curbe care o sa fie foarte bine pentru pista.

Umatorul job a fost sa -mi ascund firele de sub capota care planuiam sa fac de multa vreme,a trebuit sa re-lochez bidonul de apa pentru stergatoarele de parbriz si sa extind unele dintre cabluri.A fost treaba migaloasa si inceata sa fie facuta ca-lumea dar a meritat la sfarsit.






















__________________

Last edited by Adriano98_R; 07-07-09 at 16:11.
Adriano98_R is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 16:09   #2
Adriano98_R

Stage 3
 
Adriano98_R's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 148
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Cu bordul dat jos am zis hai sa mai dau putin din greutate jos din i-el si sa scot systemul de ventilatie care a avut niste kilograme bune,

Before



After



Urmatorul a fost sa tai jos panourile care nu mai trebuie ca sa scap de inca mai multa greutate





















Acum 3 saptamani am polizat podeaua de niste mica rugina si siliconul din fabrica si am dat 2 sraturi de primer pentru ca nu o so vopsesc pana ce nu pun o cusca care intra prin bord ca-lumea sudata, si atuncea am so vopsesc pe toata dintr-una.Asa caroseria ie gata de sudat (seam weld) si la fel.






Tot mai am o gramada de treburi de facut care o sa le update pe parcurs cand le fac.
Adriano98_R is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 16:24   #3
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

In primul rand bine ca te-ai hotarat sa ne vizitezi si pe noi aici

Despre proiect nu cred ca mai pot spune multe, felicitarile mele pentru munca depusa si sa ai parte de ea in TA (looking forward to it)

Si daca nu te mai descurci cu romana poti baga si in engleza ca nu-i stres
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 16:56   #4
Adriano98_R

Stage 3
 
Adriano98_R's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 148
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Quote:
Originally Posted by yulasinio View Post
In primul rand bine ca te-ai hotarat sa ne vizitezi si pe noi aici

Despre proiect nu cred ca mai pot spune multe, felicitarile mele pentru munca depusa si sa ai parte de ea in TA (looking forward to it)

Si daca nu te mai descurci cu romana poti baga si in engleza ca nu-i stres

Mersi frumos de cuvinte omule iera mult overdue, da o sa bag nici o problema dar ie bine sa mai tin dialogu romanesc ca doamne fereste sa nu-l uit lol
Adriano98_R is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 17:10   #5
razva_civic

Stage 4
 
razva_civic's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 191
Member of:
[Honda]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Frumoasa prezentare..cat despre masina, e ce trebuie! bafta in continuare si keep up the good work
razva_civic is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 17:15   #6
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

bun venit printre noi , masina arata superb si modificarile pe care le-ai facut jos palaria ..
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 18:35   #7
Adriano98_R

Stage 3
 
Adriano98_R's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 148
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Quote:
Originally Posted by razva_civic View Post
Frumoasa prezentare..cat despre masina, e ce trebuie! bafta in continuare si keep up the good work
Mersi, a luat ceva timp dar a meritat cu raspunsuri asa

Quote:
Originally Posted by Vali_lj
bun venit printre noi , masina arata superb si modificarile pe care le-ai facut jos palaria ..
Multumesc,pare bine ca-ti place

Last edited by Adriano98_R; 07-07-09 at 18:37.
Adriano98_R is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 22:53   #8
Rookie

Stage 5
 
Rookie's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 461
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

mda ... asta da prezentare, foarte in detaliu ... bine, la ce masina e nu cred ca trebuia alta prezentare ...

felicitari pentru rezultat, keep up the good work si sa auzim de niste rezultate pe circuit ... ca, pana la urma, asta e ce urmaresti
__________________

Low is a LifeStyle - StanceWORKS
Sometimes keeping it simple is all we need !!!
Rookie is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 23:32   #9
fanete

Stage 5
 
fanete's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of:
[Honda]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

PasswordJDM and shit...

treaba frate... speechless.


PS. am si eu de la PasswordJDM niste chestii... 3 stickere ( cadou de la un preten)
fanete is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 09:32   #10
CristianD
Honda Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 599
Member of:
[Honda]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Cum zice si piesa aia ... "Am cu ce" ... chiar ai cu ce sa te lauzi Adrian.
Felicitari
CristianD is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 12:41   #11
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

foarte foarte frumos nu pot sa zic decat ca e un proiect ambitios in care observ ca s au bagat ceva banuti felicitari pentru munca depusa si spor la treaba pe mai departe
__________________
Vand / Schimb Mazda RX7 - Drift Spec/Project
http://mazda.anunturi-auto.4tuning.r...-11584185.html

Garare / parcare moto pe timp de iarna / frig ! pentru detalii click pe linkul de mai jos !

https://forum.4tuning.ro/567-moto/335...bucuresti.html

fuse si se duse... https://forum.4tuning.ro/127-masina-m...6y8-turbo.html
ZooM-ZooM is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 14:06   #12
Adriano98_R

Stage 3
 
Adriano98_R's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 148
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Quote:
Originally Posted by Rookie View Post
mda ... asta da prezentare, foarte in detaliu ... bine, la ce masina e nu cred ca trebuia alta prezentare ...

felicitari pentru rezultat, keep up the good work si sa auzim de niste rezultate pe circuit ... ca, pana la urma, asta e ce urmaresti
Multumesc de cuvinte
Da de-abia astept sa o scot pe pista

Quote:
Originally Posted by fanete
PasswordJDM and shit...

treaba frate... speechless.


PS. am si eu de la PasswordJDM niste chestii... 3 stickere ( cadou de la un preten)
Quote:
Originally Posted by CristianD
Cum zice si piesa aia ... "Am cu ce" ... chiar ai cu ce sa te lauzi Adrian.
Felicitari
Multumesc baieti ma bucur ca va place

Quote:
Originally Posted by ZooM-ZooM
foarte foarte frumos nu pot sa zic decat ca e un proiect ambitios in care observ ca s au bagat ceva banuti felicitari pentru munca depusa si spor la treaba pe mai departe
Asta ar fi sa o pui "mildly" lol,nu vreau sa-mi reamintesc ca mi se face rau! lol

Mersi de cuvinte
Adriano98_R is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 14:32   #13
dragos1989

Stage 5
 
dragos1989's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 579
Member of:
[SEAT]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Asta e unul dintre cele mai complexe proiecte pe care le-am vazut prezentate pe 4tuning...dupa ce ca b18c-ul acela era un motor extrem de potent pt. dc2,acum ai k20a :X:X:X 11K RPM Heaven baby ) Felicitari,si timpi cat mai buni Intrebare,ati vazut pe careva sa fi facut o conversie C32B pe orice alta honda inafara de cea de provenienta pe la voi in Irlanda? Ca am vazut ca sunteti destul de nebuni pe acolo (sunt sceptic ca s-ar putea o astfel de conversie,dar totusi,sunt curios)
__________________
13-Bee
dragos1989 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 14:35   #14
Adriano98_R

Stage 3
 
Adriano98_R's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 148
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Un mic update, am uitat ca am un vid de primul dyno run care am facut imediat dupa schimbarea de motor la unde a scos 239.8bhp/153lb torque, la ce timp cand aveam DC Sports Manifold & Mugen Gen 1 2.38" cat back.

https://www.youtube.com/watch?v=TUu7UIWRotY


Dupa acea dupa un anumit timp am schimbat systemul cu Hytec Manifold & Skunk 2 Mega Power R 3" cat back cand a facut 245.4bhp/169.8lb torque.Toate resultatele sunt pe base map si cu tuning calumea motorul poate sa vada cifre in regiunea de 262bhp/190lb torque.

This a dyno print out of the run after the exhaust mods






Last edited by Adriano98_R; 08-07-09 at 15:05.
Adriano98_R is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 15:41   #15
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R

Frumos mai am si eu un filmuletz dar trebuie sa-l incarc pe utube

K20A este unul dintre cel mai potente motoare aspirate in 4 cilindri din istorie

Ieri urmaream BMI American Togue 3 unde Tsuchiya a condus un Lotus Elise echipat cu K20 supercharge si dupa care implora Honda sa livreze motoare la Lotus pt ca merita sa vina standard

@dragos1989: Abia sunt cateva NSX-uri pe insula deci cam greu cu conversia de care vorbesti. Se practica mai mult B18, B20 cu B16 head iar mai rar K20 si H22

Sunt cateva Honde cu motoare NSX prin state iar mai nou am vazut o poza cu unul care este in progres de montare pe o ITR in Olanda dar nu am reusit sa gasesc nici un thread.
yulasinio is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -