Ce s-a mai intamplat nou:
Inmatriculat si luat noile numere. Cu ocazia asta, inainte sa pune numerele pe masina, le-am curatat conturul negru cu niste diluant, pentru un aspect mai frumos. Pe viitor voi renunta si la suporturile de numar, abia atunci efectul obtinut va fi maxim:
Gravat chimic noile numere pe oglinzi. Nu a iesit foarte bine pentru ca oglinzile sunt de plastic, nu de sticla, dar se vede destul de ok si scrisul nu poate fi indepartat, deci riscul de a ramane fara oglinzi este foarte mic.
Am instalat un pachet format din alarma Viper HD 5902/7901, specificatiile alarmei
>>>AICI<<<
+ urmatorii senzori pe langa alarma:
-Senzor Audio Geam Spart
-Indicator Electroluminiscent Viper
-Modul By Pass Universal Cu Xkey Port
-Modul Ridicare Geamuri Electrice
-Senzor Antitractare Miscare Tilt
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona
Singurele lucruri "vizibile" dupa instalare sunt:
-Indicatorul electroluminiscent care palpaie in parbriz, in momentul in care este activata alarma, microfonul de la senzorul pt geam spart care se afla pe bord, sub indicatorul electroluminiscent si modulul antenei plasat sub oglinda, acesta avand la randul lui un led care palpaie cand masina e armata.
Cel mai bine ascuns este modulul care contine cheia de rezerva, pentru a transmite semnalul cipului in momentul in care este activata pornirea din telecomanda.
Masina nu poate fi pornita cu o alta cheie decat cea originala a masinii cu chip.
Din telecomanda, masina poate fi pornita oricand, atata timp cat se afla in modul P(park).
Daca masina este agresata cat timp motorul este pornit din telecomanda, motorul se opreste si alarma incepe sa urle.
Deci masina nu poate fi furata daca are pornire din telecomanda precum se spune in unele "mituri". Sau cel putin nu cu modelul acesta de alarma Nici codurile de transmitere nu pot fi depistate si copiate iar apoi clonate, fiind transmise intr-o banda inalta din cate am intele si de asemenea fiind saritoare la cateva secunde-minute.
Modulele + senzorii functioneaza in felul urmator:
-Senzor Audio Geam Spart : detecteaza daca se loveste sau daca se sparge vreun geam;
-Indicator Electroluminiscent Viper: Palpaie in parbriz, avertizand vizual faptul ca masina este echipata cu alarma de la Viper;
-Modul By Pass Universal Cu Xkey Port: Contine a2a cheie a masinii si transmite semnalul chipului atunci cand ii se cere, doar la activarea pornirii din telecomanda;
-Modul Ridicare Geamuri Electrice: Ridica geamurile electrice daca sunt lasate deschis. Nu le si coboara, ar mai fi costat aproximativ 200 lei inca un modul care sa ii dea si comanda de coborare si am considerat ca nu se merita;
-Senzor Antitractare Miscare Tilt: Detecteaza daca masina este miscata-ridicata;
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona: Zona 2 Detecteaza daca cineva se afla prea aproape de geamurile masinii si da un avertisment prin niste beep-uri iar Zona 1 detecteaza miscarea din interiorul masinii iar atunci se declanseaza alarma;
-Senzorul de shock este inclus in corpul modulului alarmei si detecteaza daca masina primeste vreo lovitura.
Alarma are multe optiuni si functii, pentru mai multe detalii se poate cauta pe site-ul oficial.
Masina a primit o curatare interioara completa (bord, tapiterie, scaune, bancheta, portbagaj) si o spalare exterioara + degresare. Va urma un polish zilele viitoare.