Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 19-12-11, 18:51   #31
TaTae3e

Stage 2
 
TaTae3e's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 39
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Mandria era doar o ironie

Am facut si primul calcul la consum prin metoda: plin pana decupleaza pompa singura, rulat fix 100 mile (161km), apoi mers la aceeasi pompa si din nou plin pana a decuplat singura. Consum rezultat: 16.7%/100km Acesti 160km au inclus de toate, de la trafic bara la bara la "pedal to the metal". Foarte bun! Deci un consum de sub 15% in Bucuresti e 100% posibil la un mers linistit!
totusi, pe vremurile astea parca suna mai bn 5.2% in bucuresti, nu?
TaTae3e is offline   Reply With Quote
Old 19-12-11, 18:55   #32
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Nici cu Smart nu scoti 5.2 in Bucuresti ) Doar daca circuli noaptea eventual . . .
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 19-12-11, 19:49   #33
bodyn

Stage 5
 
bodyn's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 5,213
Member of:
[Opel]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Nici cu Smart nu scoti 5.2 in Bucuresti ) Doar daca circuli noaptea eventual . . .
Dupa smart nu intorci ochii dar dupa a ta da mult succes in continuare la modificari,etc
bodyn is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 11:32   #34
TaTae3e

Stage 2
 
TaTae3e's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 39
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by bodyn View Post
Dupa smart nu intorci ochii dar dupa a ta da mult succes in continuare la modificari,etc
ba bine ca da, daca are motor de r1 sau hayabusa turo
TaTae3e is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 17:45   #35
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Ce s-a mai intamplat nou:

Inmatriculat si luat noile numere. Cu ocazia asta, inainte sa pune numerele pe masina, le-am curatat conturul negru cu niste diluant, pentru un aspect mai frumos. Pe viitor voi renunta si la suporturile de numar, abia atunci efectul obtinut va fi maxim:





Gravat chimic noile numere pe oglinzi. Nu a iesit foarte bine pentru ca oglinzile sunt de plastic, nu de sticla, dar se vede destul de ok si scrisul nu poate fi indepartat, deci riscul de a ramane fara oglinzi este foarte mic.



Am instalat un pachet format din alarma Viper HD 5902/7901, specificatiile alarmei >>>AICI<<<

+ urmatorii senzori pe langa alarma:
-Senzor Audio Geam Spart
-Indicator Electroluminiscent Viper
-Modul By Pass Universal Cu Xkey Port
-Modul Ridicare Geamuri Electrice
-Senzor Antitractare Miscare Tilt
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona

Singurele lucruri "vizibile" dupa instalare sunt:
-Indicatorul electroluminiscent care palpaie in parbriz, in momentul in care este activata alarma, microfonul de la senzorul pt geam spart care se afla pe bord, sub indicatorul electroluminiscent si modulul antenei plasat sub oglinda, acesta avand la randul lui un led care palpaie cand masina e armata.

Cel mai bine ascuns este modulul care contine cheia de rezerva, pentru a transmite semnalul cipului in momentul in care este activata pornirea din telecomanda.
Masina nu poate fi pornita cu o alta cheie decat cea originala a masinii cu chip.

Din telecomanda, masina poate fi pornita oricand, atata timp cat se afla in modul P(park).

Daca masina este agresata cat timp motorul este pornit din telecomanda, motorul se opreste si alarma incepe sa urle.

Deci masina nu poate fi furata daca are pornire din telecomanda precum se spune in unele "mituri". Sau cel putin nu cu modelul acesta de alarma Nici codurile de transmitere nu pot fi depistate si copiate iar apoi clonate, fiind transmise intr-o banda inalta din cate am intele si de asemenea fiind saritoare la cateva secunde-minute.

Modulele + senzorii functioneaza in felul urmator:

-Senzor Audio Geam Spart : detecteaza daca se loveste sau daca se sparge vreun geam;
-Indicator Electroluminiscent Viper: Palpaie in parbriz, avertizand vizual faptul ca masina este echipata cu alarma de la Viper;
-Modul By Pass Universal Cu Xkey Port: Contine a2a cheie a masinii si transmite semnalul chipului atunci cand ii se cere, doar la activarea pornirii din telecomanda;
-Modul Ridicare Geamuri Electrice: Ridica geamurile electrice daca sunt lasate deschis. Nu le si coboara, ar mai fi costat aproximativ 200 lei inca un modul care sa ii dea si comanda de coborare si am considerat ca nu se merita;
-Senzor Antitractare Miscare Tilt: Detecteaza daca masina este miscata-ridicata;
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona: Zona 2 Detecteaza daca cineva se afla prea aproape de geamurile masinii si da un avertisment prin niste beep-uri iar Zona 1 detecteaza miscarea din interiorul masinii iar atunci se declanseaza alarma;
-Senzorul de shock este inclus in corpul modulului alarmei si detecteaza daca masina primeste vreo lovitura.

Alarma are multe optiuni si functii, pentru mai multe detalii se poate cauta pe site-ul oficial.








Masina a primit o curatare interioara completa (bord, tapiterie, scaune, bancheta, portbagaj) si o spalare exterioara + degresare. Va urma un polish zilele viitoare.
























sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 18:03   #36
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

asa mai vii de acasa! super alarma, asa masina o si merita! numerele le-ai luat la rand sau preferential? bafta in continuare!
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 18:05   #37
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Multumesc! Numerele sunt luate preferential. mrrrrrrrrrrrrrrr
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 18:10   #38
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Multumesc! Numerele sunt luate preferential. mrrrrrrrrrrrrrrr
ahaaaaa) buna treaba!
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 21:46   #39
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Am uitat de doua filmulete:

https://www.youtube.com/watch?v=6d3mOSR4ZJc
https://www.youtube.com/watch?v=XVYgyf2RGXQ
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 10:53   #40
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Foarte frumoasa masina! Cum se infinge? Cum se comporta la viteze mari, e antifonata?
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 11:39   #41
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Multumesc! Se infige bine, nu ma plang. Potrivit datelor, timpii cu masina stock sunt:
-0-100km in 5-6 secunde;
-402m in 14-14.5 secunde.
Altii au scos si mai putin de atat.

Nu stiu inca cum se comporta la viteze mari, cat prinde maxim, etc, mai mult de 200km/h nu am avut unde sa ii dau in Bucuresti, iar asta pe distanta scurta
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 11:49   #42
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Multumesc! Se infige bine, nu ma plang. Potrivit datelor, timpii cu masina stock sunt:
-0-100km in 5-6 secunde;
-402m in 14-14.5 secunde.
Altii au scos si mai putin de atat.

Nu stiu inca cum se comporta la viteze mari, cat prinde maxim, etc, mai mult de 200km/h nu am avut unde sa ii dau in Bucuresti, iar asta pe distanta scurta
multumesc ca ai raspuns! sunt fan muscle car, eram inrait acum cativa ani. Ma enerveaza la masinile astea ca au top speed-ul foarte mic! Nu zic ca i-as da maxim, dar nu strica sa ai acolo un 260 macar la impresie! Interiorul cum e? e din plastic ieftin sau e de calitate?
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 12:20   #43
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

In bord are 240km/h (150 mile). Nu stiu pe unde o fi limitarea, oricum viteza e mai mult decat suficienta. S-a pus baza pe putere nu pe viteza.
Interiorul e foarte ok. Scaunele sunt confortabile, pielea e de calitate iar plasticul de pe bord si fetele de usi este unul bun. Nu stiu exact ce material s-a folosit, nu sunt in domeniu, dar e destul de moale si il poti apasa precum pe o piele mai dura
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 12:23   #44
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
In bord are 240km/h (150 mile). Nu stiu pe unde o fi limitarea, oricum viteza e mai mult decat suficienta. S-a pus baza pe putere nu pe viteza.
Interiorul e foarte ok. Scaunele sunt confortabile, pielea e de calitate iar plasticul de pe bord si fetele de usi este unul bun. Nu stiu exact ce material s-a folosit, nu sunt in domeniu, dar e destul de moale si il poti apasa precum pe o piele mai dura
Inseamna ca e de calitate. Cu consumul cum stai? Ce minusuri i-ai gasit? in general esti multumit de ea?
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 12:27   #45
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

acum pun o intrebare de noob: cum ai facut burnoutul? ai pus ceva pe cauciuc sa nu aiva aderenta?
meister_raul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -