Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-12, 11:39   #46
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Cu consumul sta foarte bine, 16-17% in Bucuresti, destul de calcata.

Nu stiu ce sa zic legat de minusuri. Poate doar ca nu are climatronic, eu pana acum fiind obisnuit cu aceasta optiune mi-a fost putin greu si peste mana sa ma obisnuiesc sa setez eu toate alea, temperatura, fantele, viteza ventilatorului, etc

Pentru burnout nu se da cu nimic pe cauciucuri, nu e Logan Pierde aderenta instant cum ai calcat-o mai puternic. Iar pentru burnout se calca in acelasi timp frana cu stangul si acceleratia cu dreptul. La frana se drumul pana in momentul in care masina da sa plece de pe loc si se mentine aici, sa fie fata blocata si spatele sa se invarta.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 12:48   #47
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Cu consumul sta foarte bine, 16-17% in Bucuresti, destul de calcata.

Nu stiu ce sa zic legat de minusuri. Poate doar ca nu are climatronic, eu pana acum fiind obisnuit cu aceasta optiune mi-a fost putin greu si peste mana sa ma obisnuiesc sa setez eu toate alea, temperatura, fantele, viteza ventilatorului, etc

Pentru burnout nu se da cu nimic pe cauciucuri, nu e Logan Pierde aderenta instant cum ai calcat-o mai puternic. Iar pentru burnout se calca in acelasi timp frana cu stangul si acceleratia cu dreptul. La frana se drumul pana in momentul in care masina da sa plece de pe loc si se mentine aici, sa fie fata blocata si spatele sa se invarta.
Daca doar astea sunt minusurile, e o nimica toata pentru mine. Consumul e chiar bun, merci pentru ponturi cu burnoutul. Am incercat doar la tractiune fata pana acum.
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 20:21   #48
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Masina a primit un tratament complet la exterior format din spalare + degresare + decontaminare cu argila + polish + ceara, avea nevoie si a meritat-o din plin! Faptul ca a stat atata timp fara sa fie folosita si spalata si-a pus amprenta asupra vopselei, avea multe pete si mizerie intrata in porii vopselei. Acestea nu puteau fi scoase prin alta metoda. Tot cu ocazia polish-ului s-au scos niste zgarieturi minore din vopsea.

Au fost cateva locuri pe capota unde vopseaua era sarita din cauza pietricelelor, aici am dat cu niste vopsea proaspata facuta pe comanda dupa codul de culoare al masinii. A iesit destul de bine!

Farurile au fost foarte afectate, nu au iesit perfect desi s-a insistat mult asupra lor. Oricum, e mare diferenta fata de cum aratau inainte de polish!

La final rezultatul este spectaculos! Acum, vopseaua de pe masina in niciun caz nu arata ca si cand ar avea 8 ani ci arata de parca acum a iesit de pe poarta dealerului! Nu are niciun punct de rugina la caroserie, nici macar vreo urma de inceput de corodare, chiar daca are 8 ani dintre care a stat cel putin 2-3! Felicitari americanilor!

Acum poze:

Capota inainte de tratament:





Capota dupa tratament:




Zgarietura capota inainte:



Zgarietura capota dupa:



Zgarietura portiera stanga inainte:



Zgarietura portiera stanga dupa:



Zgarietura aripa dreapta fata inainte:



Zgarietura aripa dreapta fata dupa:



Zgarietura aripa+spoiler stanga spate inainte:



Zgarietura aripa+spoiler stanga spate dupa:



Pori plini cu mizerie si depuneri, foarte multi pe portbagaj + argila folosita la decontaminare:





Pori plini cu mizerie si depuneri, foarte multi pe portbagaj + argila folosita la decontaminare, dupa tratament:




Faruri inainte de polish:




Faruri dupa polish:







Alte poze in ansamblu:








Am dezlipit colantul negru cu "MUSTANG" aplicat pe spoilerul spate, care oricum era destul de obosit si dadea sa se dezlipeasca singur din unele colturi:



Last edited by sqmpykwl; 17-01-12 at 20:23.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 20:26   #49
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Arata bestial bravo! zici ca e noua!
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 20:36   #50
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Jantele o dau de gol ca nu este noua, acestea necesita o reconditionare pentru ca, cromul de pe ele a corodat din cauza stationarii indelungate. Dar nu cred ca le pun la punct, nu prea imi place modelul si sunt sanse foarte mari sa le schimb in curand cu altele pe 20"
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 20:39   #51
D-FENS

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 486
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Se vede ca masina este pe maini bune.S-o stapanesti sanatos.E superba!O adevarata legenda,m-as multumi doar sa te am vecin,ca de detinerea unei asa bijuterii nu poate fi vorba.Poate intr-o alta viata...
D-FENS is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 20:44   #52
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

chiar! cu intretinerea? te rupe? la ce service-uri te duci?
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 18-01-12, 18:19   #53
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

D-FEST, Multumesc!

Am cumparat ce era necesar pentru revizie.

-Ulei Mobil 1 5W20, cantitate necesara 6 quarts (5.7l), achizitionat 6 bidoane a cate 1 quart, pret 45 ron/bidonul = 270 ron total;
-Filtru ulei Champion 35 ron;
-Filtru aer Champion 90 ron;
-Filtru benzina Knecht-Mahle 70 ron.





-Ulei cutie viteze Valvoline Max Life ATF, cantitate necesara 12.8 quarts (12l), achizitionat 12 bidoane a cate 1l, pret 46 ron/bidon = 552 ron total



-Ulei punte spate Valvoline 80W90, cantitate necesara 1.5l, achizitionat 2 bidoane a 1quart(0.946l), pret 32 ron/bidon = 64 ron total



-Lichid servodirectie + Lichid frana Valvoline Pyroil, nu am stiut cantitatile necesara, asa ca am luat din fiecare cate 4 bidonase a 354ml/bion. Pret lichid servo = 12 ron/bidon; Pret lichid frana = 15 ron/bidon, pret total 108 RON



-Antigel Valvoline Zerex G-05 galben + apa demineralizata, cantitate totala necesara (antigel+apa) 15.2l.
Achizitionat 2 bidoane antigel a cate 1 gallon (3.78l), pret 63 ron/bidon = 126 ron total.
Achizitionat 30l apa demineralizata, am luat multa pentru a spala bine tot traseul de racire al motorului Asta e luata din Carrefour, vreo 6,5 ron/bidonul, 40 ron total.



-Tratament Prolong pentru cauciuc si plastic - 37 ron;
-Tratament Turtle Wax pentru piele - 35 ron;
-Spray reparatie rapida pana cauciuc, Comma - 40 ron. Este foarte bun in cazul penelor usoare si in situatii cand vremea nu este foarte placuta pentru a pune roata de rezerva.



PRET TOTAL 1470 ron

Toate produsele sunt fabricate in SUA, mai putin apa demineralizata Vreo 5 ani de acum inainte nu voi mai avea treaba decat cu schimbul uleiului din motor + filtru ulei + filtru aer.

Astazi am schimbat singur filtrul de aer, o operatiune destul de usoara, zilele urmatoare urmeaza restul, dupa ce gasesc un mecanic care sa indeplineasca conditiile mele.


Last edited by sqmpykwl; 18-01-12 at 18:22.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 18-01-12, 18:27   #54
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Vad ca nu te ajunge exagerat de mult. Si pentru piese dai comanda din tara sau din afara? Cauciucurile de iarna cat te-au ajuns?
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 18-01-12, 18:33   #55
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Preturile sunt normale, ca la orice alta masina. Pentru piese depinde ce am nevoie si cat e de urgent. Ori de pe la noi, deja aduse, ori imi comand singur din SUA.
Cauciucuri de iarna nu am luat si nici nu iau iarna asta. In Bucuresti nu s-a pus inca problema zapezii, iar cand si daca va ninge, Mustangul va sta in parcare pana trece zapada si intre timp voi circula numai cu Hoverul care are si anvelope de iarna.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 18-01-12, 19:41   #56
meister_raul

Stage 3
 
meister_raul's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 157
Member of:
[Mitsubishi]
[2 Roti]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Preturile sunt normale, ca la orice alta masina. Pentru piese depinde ce am nevoie si cat e de urgent. Ori de pe la noi, deja aduse, ori imi comand singur din SUA.
Cauciucuri de iarna nu am luat si nici nu iau iarna asta. In Bucuresti nu s-a pus inca problema zapezii, iar cand si daca va ninge, Mustangul va sta in parcare pana trece zapada si intre timp voi circula numai cu Hoverul care are si anvelope de iarna.

bine, multumesc mult pentru raspunsuri si ai grija de masina!
meister_raul is offline   Reply With Quote
Old 21-01-12, 01:23   #57
tzatzichi

Stage 5
 
tzatzichi's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 500
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Ce putere scrie in talon?
tzatzichi is offline   Reply With Quote
Old 21-01-12, 11:26   #58
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Am si eu o rugaminte ... cand mai atasezi poze, urca-le direct pe forum si nu pe alte siteuri .... va ajuta la incarcarea paginii ...

Uite si cum sa faci treaba asta: alege optiunea "GO ADVANCED", apoi in partea de jos (sub zona unde poti scrie) este un "buton" - MANAGE ATTACHMENTS, il selectezi apoi ti se va activa o fereastra unde se pot baga fisiere (in cazul tau - poze) .... folosesti BROWSE (completezi cate randuri ai nevoie din cele 10 standard, un "rand" = un fisier (poza)), dupa ce termini acest pas dai UPLOAD si inchizi fereastra, ulterior dupa ce termini ce ai de scris selectezi SUBMIT REPLY si pozele se vor insera automat in noul tau post.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 21-01-12, 12:16   #59
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

tzatzichi, 190KW. Potrivit datelor de peste tot, puterea stock e de 260CP(190KW)

NWZeu, stiu sa incarc poze, dar masina e prezentata pe cinci forumuri si chiar nu am timp sa incarc fiecare poza pe rand pe fiecare site. Imageshack se incarca foarte bine, contul folosit e unul premium iar uploadarea de poze este de asemenea foarte usoara nu precum aici pe forum unde trebuiesc incarcate fiecare poza, pe rand.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 21-01-12, 12:59   #60
tzatzichi

Stage 5
 
tzatzichi's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 500
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
tzatzichi, 190KW. Potrivit datelor de peste tot, puterea stock e de 260CP(190KW)

NWZeu, stiu sa incarc poze, dar masina e prezentata pe cinci forumuri si chiar nu am timp sa incarc fiecare poza pe rand pe fiecare site. Imageshack se incarca foarte bine, contul folosit e unul premium iar uploadarea de poze este de asemenea foarte usoara nu precum aici pe forum unde trebuiesc incarcate fiecare poza, pe rand.
Tot de 260 cp stiam si eu si nu intelegeam de ce in prezentarea masinii ai scris 240
tzatzichi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -