Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 28-04-12, 02:17   #106
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Am adaugat un sistem de incalzire al oglinzilor, mai exact al oglinzii din partea stanga momentan + in partea unde era gravura numarului de inmatriculare am aplicat o coala alba, astfel numarul devenind mai vizibil + un mic sticker:



Am pus doar pe partea stanga pt ca oglinda din dreapta nu am reusit sa o desprind ci s-a spart. Si sistemul e facut in asa fel incat sa nu ai nicio sansa sa scoti geamul oglinzii intreg. 1-oglinda e lipita cu plastic de rama din spatele ei; 2-acea rama e la randul ei prinsa in suruburi de restul corpului oglinzii, pe interior.
Oglinda din partea stanga e lipita cu dublu-adeziva de rama din spate, iar rama e prinsa in cleme, se demonteaza usor. Pana voi comanda o noua oglinda va ramane aceasta, nu incurca cu nimic partea unde e sparta.



Montat un detector radar Beltronics PRO RX65. Comenzile detectorului le-am incorporat in consola centrala, cablul pana la detector e tras pe sub toate plasticele iar detectorul l-am plasat in coltul stanga sus al parbrizului. Din exterior e aproape imposibil sa fie observat la o simpla privire. Detectorul e imbracat momentan in folie carbon 3D.

Modulul de comanda e simplu, include doua LED-uri, unul care se aprinde in momentul in care aparatul e in functiune si altul care clipoceste in momentul in care detectorul anunta un posibil radar. Mai e si un butonas de unde se poate regla volumul detectorului sau se poate pune pe "Mute" in cazul in care de exemplu stau la o benzinarie iar detectorul urla din cauza usilor automate.

Pot spune ca m-a salvat de un radar din prima zi in care l-am montat. Rulam pe un drum cu 2 benzi pe sens, era foarte liber la ora aceea iar detectorul a inceput sa dea alerte din ce in ce mai puternice asa ca am redus viteza pana la cea "legala" iar putin mai in fata statea indreptat spre sensul meu de mers un mWC cu doi carnati in el Traiasca Beltronics-ul!



Schimbat luminile de la consola centrala, am renuntat la acel verde obosit pentru un alb pur + rosu.

Desfacut modulul de comanda al climei, sistemul original de iluminare era format din becuri cu filament W5W + un plastic verde. Inlaturat plasticul verde si creat un model din LED-uri. Pe partea care urma sa fie luminata am aplicat niste burete alb pentru a distribui mai bine lumina emanata de LED-uri, sa nu apara diferite de intensitate. Pe indicatorul de pozitie al rotitelor am pus folie rosie:



Desfacut modulul de la schimbatorul cutiei de viteze, inlaturat si de aici plasticul verde, inlocuit cu coala alba si de asemenea puse LED-uri. Partea galben-portocalie care indica pozitia schimbatorului am imbracat-o in folie rosie.



Butoanele de la comanda dezaburitorului lunetei + controlul tractiunii + proiectoarele de ceata le-am desfacut si am inlocuit ledurile originale, verde pt pozitie si galben in momentul in care erau cuplate, cu alb pt pozitie si rosu pt cuplaj. Am folosit LED-uri de 3mm + rezistente:



Am inlocuit si LED-urile de la butoanele care comanda incalzirea in scaune cu altele rosii mai puternice si mai rezistente:



Si la comanda detectorului de radar am folosit alb pt ON si rosu pt Alert.

Rezultatul final in realitate este cu mult peste poze, din pacate aparatul nu poate reda realitatea. Lumina e superba, aspectul modern, nu este deloc obositor pt ochi, intentisatea luminii se poate regla de la switch-ul original al masinii. Vor urma ceasurile de bord pe care le voi inlocui cu alte plasme tot in combinatia alb + rosu, in maxim o luna ar trebui sa ajunga din SUA.
Si playerul actual se incadreaza frumos in peisaj prin butoanele rosii si display-ul negativ cu scris alb. Display-ul detectorului de radar este la randul sau rosu, deci perfect

L A w R is offline   Reply With Quote
Old 30-04-12, 16:37   #107
Brian

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,179
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Salut si felicitari pentru modul in care ai grija de masina.
Am si eu o intrebare, cum se comporta pe strazile noastre? Pe curbe? E stabila, sta bine pe sosea? Nu intreb aiurea, ci pentru ca sunt interesat de un astfel de model. Mersi
Brian is offline   Reply With Quote
Old 30-04-12, 18:16   #108
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Multumesc.

Sincer inca nu am apucat sa o scot din Bucuresti. Dar de cand s-a topit zapada e masina de zi cu zi si pot spune ca se comporta foarte bine, eu sunt foarte multumit de toate aspectele inclusiv consumul.

Suspensia e de o duritatea medie, absoarbe ok gropile, liniile de tramvai si alte obstacole de genul. In curand am de gand sa o intaresc si sa mai cobor garda, atunci sigur se vor imbunatati performantele in detrimentul confortului.


Dar iti poti face o parere doar daca te dai cu una, nu te poti lua dupa sfaturi Masina stie sa fie si linistita si "monstru", totul tine de ce doreste soferul.

Last edited by L A w R; 30-04-12 at 18:26.
L A w R is offline   Reply With Quote
Old 30-04-12, 21:51   #109
Brian

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,179
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Am inteles .. o sa ma dau cu una la un moment dat, insa inainte de asta vroiam o parere de la cineva care merge cu ea zi de zi

Bafta in continuare.
Brian is offline   Reply With Quote
Old 30-04-12, 23:29   #110
sebysirbu

Stage 3
 
sebysirbu's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 104
Member of:
[FORD]
[VW]
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

de unde ai luat instalatia de incalzire pentru oglinzi?
sebysirbu is offline   Reply With Quote
Old 05-05-12, 23:39   #111
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

De prin China e instalatia pt oglinzi. Mai am doua bucati, pt doua oglinzi, la 50 ron ambele.

Am mai umblat putin la admisie, mai exact am anulat rezonatorul, rezultand astfel o gura mult mai mare pt aspiratia aerului, deci o admisie mai usoara, o acceleratie mai buna si un zgomot mai puternic. Americanii sustin ca se castiga 3CP demonstrati pe DYNO, din pacate nu mai stiu pe unde am vazut testul.



Am "reglat" pedala de acceleratie. Pedala e mult mai joasa decat pedala pt frana, de asemenea in momentul in care se calca complet, lovea in podea si nici clapeta nu se deschidea la maxim ci mai putin cu cativa mm. Vina este a cablului care e mai lung cu vreo 4cm decat ar trebui.

Asa statea pedala:



Cu atat se poate ridica si acesta e cablul care ramane in urma atunci cand se ridica complet:


Rezolvarea foarte simpla, facut un nod in capatul cablului astfel scurtandu-l si ridicand pedala exact cat e necesar. Nu e intins la maxim, se mai poate ridica cu vreun centimetru, dar e perfect in starea actuala, in niciun caz nu mai loveste podeaua iar clapeta se deschide complet.



Schimbat becurile de la oglinzile din parasolar cu LED-uri, rezultand astfel o lumina alba mult mai puternica, mai frumoasa si mai utila:



Am inceput sa ma ocup de iluminarea interiorului.
In plafoniera am instalat trei module cu LED-uri albe, doua micute in lateral si unul mai mare in centru. Actionarea lor e simpla, butonul din dreapta (al pasagerului) aprinde doar modulul din dreapta, butonul din stanga (al soferului) aprinde modulul central si cel din stanga.



Pe langa astea albe aprinse de butoane am mai pus unele rosii care vor fi aprinse de deschiderea usilor sau de la "main linght switch".
Pozitionat LED-urile:



Tras firele, pregatit pt vopsit (albe, se vedeau nasol prin geam) + vopsit + pozitionarea finala:



Lumina emanata de cele albe:



Pe langa LED-urile rosii din plafoniera, am mai adaugat asa ceva pt iluminare in zona picioarelor fata-spate, in compartimentele de depozitare din fetele de usi si sub usi. Din pacate aparatul nu poate reda prea mult realitatea in acest caz, in poze rosul pare mult mai puternic decat e in realitate:



Am utilizat 5 metrii de banda si am mai comandat inca 5, mai am de completat prin interior + portbagajul si motorul

PS: LIKE LA PAGINA! https://www.facebook.com/LAwRMustang
L A w R is offline   Reply With Quote
Old 20-05-12, 23:01   #112
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Reconditionat jantele & -4cm mai jos.

Jantele in varianta originala si "aspectul de 4x4" al masinii:



Suspendat masina pe doi trepiezi si doua cricuri, astfel a stat o saptamana fara jante:



Jantele au fost sablate intensiv, aplicat un strat de negru pentru nivelare, slefuiere pentru un finish corect iar la final aplicat negru lucios electrostatic:




Aspectul cu jantele puse si -4cm:



Efectul final va fi obtinut dupa ce voi vopsi cu rosu toate suruburile de prindere a jantelor, etrierii, placuta de frana exterioara, o tabla din spatele discurilor si discurile. De asemenea voi mai incerca sa las masina cu inca 2cm. Era in plan tot acum cat masina a stat suspendata, dar vremea de afara nu m-a ajutat deloc asa ca am decis sa le las pentru cand va da caldura.
L A w R is offline   Reply With Quote
Old 21-05-12, 22:24   #113
07LKY

Stage 3
 
07LKY's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 132
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Ii sta mai bine acum, bravo, ce arcuri ai folosit? Diferenta majora la cum se simte pe drum? Ma refer de incomfort, nu de stabilitate ca aia stiu ca se imbunatateste considerabil
__________________
Never argue with a fool. People might not see the difference.
07LKY is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 16:58   #114
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Sunt arcuri liniare
Momentan sta prost pe drum, adica la denivelari, pt ca amortizoarele nu mai lucreaza aproape de loc, sunt la limita de functionare a tijei. Motivul e putin mai jos
Zilele urmatoare sper sa rezolv si aspectul asta.

How low can i go? -7.5cm front & -9.5cm rear

L A w R is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 21:23   #115
alonso01

Stage 4
 
alonso01's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 271
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Arata bine masina...felicitari pentru munca pe care o depui
Cred ca ar merge niste distantiere sa scoata rotile putin mai inafara...zic eu
alonso01 is offline   Reply With Quote
Old 19-06-12, 18:44   #116
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Multumesc!
E in plan si aducerea rotilor mai la exterior.


Intre timp:
M-am ocupat de amortizoare, pe fata s-a scurtat din tija si din amortizor, s-a pus ulei nou si s-au schimbat supapele cu unele care sa permita o duritate mai mare.



Pe spate nu s-a putut lucra cu amortizoarele masinii pentru ca modelul nu permite, asa ca au fost schimbate cu altele noi, dar la care de asemenea s-au facut operatiunile anterioare.



S-a schimbat mult in bine comportamentul masinii!

Am trecut si de ITP:




Primele semne (de cand am facut poza pana acum, s-au mai inmultit!) si o trecere la limita:




Vopsit cu rosu piulitele de la jante + etrierii + placutele de frana exterioare + discurile de frana (partea butucului) + tabla din spatele discurilor:

L A w R is offline   Reply With Quote
Old 02-07-12, 00:01   #117
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

O sedinta foto. Cine vrea pozele la rezolutia originala, aici:

http://www.gwm.com.ro/Upload/poze-profi-MRR.rar

L A w R is offline   Reply With Quote
Old 03-07-12, 12:37   #118
stiuca

Stock
 
stiuca's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 3
Default Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

superb!de la inceputul topicului voiam sa ajung la final sa zic de culoarea bordului.fusei placut surprins sa vad ca intre timp te-ai ocupat si de asta.felicitari!
stiuca is offline   Reply With Quote
Old 29-08-12, 02:55   #119
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Thumbs up Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Multumesc! Intre timp am rezolvat complet cu culoarea bordului, se vede in pozele urmatoare.

Sa mai sterg praful de pe aici ... ce am mai apucat sa fac: inlocuit ceasurile cu altele tip "plasma" de culoare alb + rosu, toti indicatorii sunt la randul lor rosii. Am vopsit capacul de la rezervor tot cu rosu.

L A w R is offline   Reply With Quote
Old 11-10-12, 01:50   #120
L A w R

Stage 3
 
L A w R's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 74
Unhappy Re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Din pacate masina nu mai exista.
Dar in locul ei a venit alta:

https://forum.4tuning.ro/115-masina-m...-5l-320cp.html
L A w R is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -