Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-11, 09:01   #16
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

68 de mil pe an sa platesti impozit e strigator la cer. si sa mergi afara cu 90 la ora nu cred. cu asa o masina cu atatia cai nimeni nu merge incet. cine vrea sa mearga incet cu masina a-si ia cu max 75 de cai. da cu un motor de 200 si ceva de cai cu motor de 4000 cm consum de pina la 15 mai greu. a ta are 8 cilindrii si motor de 4000. a mea e cu 4 cilindrii si motor de 1,8 cu 140 de cai si ami ia in oras 14. dar daca tu zici ca in oras o scoti sub 15, asta e. nu te contrazic si a doua oara. important ca e o masina bengoasa. nu au multi asa ceva. tre sa ai un salar calumea sa-ti permiti o astfel de masina, mai ales cind te gindesti la impozit.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 11:33   #17
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

O masina puternica nu inseamna neaparat viteza. Daca am avea Romania impanzita de autostrazi, ti-ai permite sa mergi si cu Smart, fara probleme, in aia 130km/h care sunt legali.

Dar avand in vedere infrastructura noastra, drumurile de rahat, pline de tiruri si de alte specimene care pe "european" cu o banda pe sens, ruleaza la 60-80km/h, unde trebuie sa faci sute de depasiri ca sa ajungi intr-un timp decent la destinatie, de asa ceva ai nevoie, motor mare si puternic care odata ce l-ai accelerat sa fuga si sa depasesti cat mai repede, nu sa iti faci zeci de rugaciuni in cateva secunde cand te bagi in depasirea unui tir si fara sa realizezi initial te apropii de o curba iar pana sa termini depasirea esti ud tot si ai invocat toti zeii

Legat de consum, eu cred ca sunt cel mai curios care va fi. Dar cautand pe internet dupa aceeasi versiune cu a mea, inclusiv cutia automata am gasit consumuri medii (oras + afara) de 11-12%. Aveo 1.4i mi-a consumat 14-16% in Bucuresti. Hover 2.4i consuma cam 15-15,5% in Bucuresti

Intretinerea, pe langa impozit, este destul de ok, gasesti piese foarte ieftine mai ales in America iar ca sa le aduci nu este mare bataie de cap.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 12:18   #18
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

piesele la ea nu-s asa scumpe. ok asta cred. piese aduse din america no problem. da ca un motor asa mare sa consume mai putin ca un motor de 1,4 sau 1,8 sau 2,5 ma cam indoiesc. intrebarea e ca nu te deranjeaza sa platesti atita impozit pe an la masina ? 68 de mil ? oare de ce se plateste asa mult impozit pe masina asta ? la bmw sau mercedes nu platesti nici un sfert din banii astia. oare de aia ca-i mare motoru ? cu cat e mai mare motoru cu atit e mai mare impozitu ? sau ?
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 12:45   #19
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Consumul nu tine neaparat de capacitatea motorului ci de multe altele.
Impozitul se calculeaza in functie de capacitatea cilindrica a motorului. In urma cu cateva mesaje am pus un link catre un calculator cu care poti afla impozitele anuale
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 12:48   #20
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 13:00   #21
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

fantastic. vad ca au urcat preturile la impozit anu asta. de as avea asa o masina - salaru miar mere numai pe impozit nu-i de mine meseria asta. mai bine raman la motor mic
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 13:06   #22
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Si in 2010 era mare impozitul. Acum e urias! Dobitocenie curata. Tu sa zicem ca ai un Jeep Grand Cherokee de prin 90 cu motor de 6l, masina valoreaza maxim 1000 euro iar tu platesti impozit la stat ca si ala cu Ferrari, a carui masina valoreaza peste 100.000 euro.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 13:15   #23
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Si in 2010 era mare impozitul. Acum e urias! Dobitocenie curata. Tu sa zicem ca ai un Jeep Grand Cherokee de prin 90 cu motor de 6l, masina valoreaza maxim 1000 euro iar tu platesti impozit la stat ca si ala cu Ferrari, a carui masina valoreaza peste 100.000 euro.
tre sa renuntam la motoare mari ca altfel statu ne rupe in doua.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 14:31   #24
world cars

Stage 5
 
world cars's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 921
Member of:
[DACIA]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Sunt multi din romania cu moatoare foarte mari de la 3l pana la 6l care nu platesc inpozit,se fac faoarte multe smecheri credeti-ma.Daca ai vrun act ca ai fost revolutionar ai scapat sau pe firma daca nu ma insel ....Ii dai unui cunoscut o suma de banii care are firma si o trece pe firma.Eu de exemplu am avut un mercedes w123 cu motor de 3.0L nu plateam inpozit masina era a unui om care murise ...si nevasta lui a vandut-o pe chitanta de mana unor baieti din Cluj aia la randu lor la fel ....am mers ceva timp cu ea m-am hotarat s-o vand si eu,inportant era ca nu plateai inpozit.Masina aia nu facea mai mult de o 800 de euro era aproape full din 84 dar daca platai inpozit ,in 2 ani o cunparai inca o data.

On topic Probabil daca ti-ai permis o bijuterie de mustang probabil nu o sa te mai gandesti foarte mult la banii care-i dai la inpozit.Nu poti schimba inima de sub capota cu unu macar de 2.0 sau 2.5 ? daca exista
world cars is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 16:12   #25
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Nu as da V8-ul pentru nimic in lume! ) Cum sa pun 2l in loc de V8 . . .
Efortul financiar pentru a achizitiona Mustangul a fost minim, intra la categoria "Best Deal". Saptamana viitoare urmeaza inmatricularea pe mine.
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 16:23   #26
world cars

Stage 5
 
world cars's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 921
Member of:
[DACIA]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Am zis sa il schimbi in caz ca nu te descurci cu taxele...sincer nici eu nu l-as schimba daca as avea finainte sa tin un v8
world cars is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 16:46   #27
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Daca nu s-ar rezolva iar el sa ramana inmatriculat in Romania, as face tot posibilul ca sa circul cu el, chiar daca l-as muta pe Pakistan

"Sunt mandru ca sunt Roman" . . .
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 17:45   #28
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Quote:
Originally Posted by sqmpykwl View Post
Daca nu s-ar rezolva iar el sa ramana inmatriculat in Romania, as face tot posibilul ca sa circul cu el, chiar daca l-as muta pe Pakistan

"Sunt mandru ca sunt Roman" . . .
pai sti tu cum e : si noi am fi chiar foarte mandrii ca sintem romani, daca am avea bani sa antretinem o astfel de masina.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 18:29   #29
catarsis
Ford Driver

Stage 5
 
catarsis's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of:
[FORD]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

nu stiu de ce se agita toata lumea in legatura cu impozitul, sunt destui oameni in Romania care sa-si permita sa dea 68 mil pe an impozit la masina, iar din moment ce colegul de pe forum si-a luat o asemenea masina, a stiut in ce se baga de la inceput
catarsis is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 13:29   #30
sqmpykwl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 371
Member of:
[CHEVROLET]
Default re: Ford Mustang GT V8 4.6l 260CP '03 - by LAwR

Mandria era doar o ironie

Am facut si primul calcul la consum prin metoda: plin pana decupleaza pompa singura, rulat fix 100 mile (161km), apoi mers la aceeasi pompa si din nou plin pana a decuplat singura. Consum rezultat: 16.7%/100km Acesti 160km au inclus de toate, de la trafic bara la bara la "pedal to the metal". Foarte bun! Deci un consum de sub 15% in Bucuresti e 100% posibil la un mers linistit!
sqmpykwl is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -