Si am facut teste de m-am rupt

Concluziile ar fi ca :
-turbina nu pierde ulei ceea ce e bine
-face presiune cel putin 0.4,ceea ce iar e bine
-tot raman fara benzina in carburator la talpa grea,iar asta nu e deloc bine

-calculatorul de bord merge,dar trebuie o supapa de sens pe furtun ca sa indice corect
-vitezometrul este ok dupa calibrare(care s-a facut usor cu gps-u in paralel)
-ca si dizain bordul e cat de cat reusit,dar ca finisari lasa de dorit(ziua,ca noaptea nu se vede mare lucru

)
-poate ar mai fi si altele dar nu-mi vin in minte acum...
Aaaaaaaaaaaa,am schimbat alarma,am pus una tare jmechera,cu pornire din telecomanda si o gramada de chitibusuri,si cum Murphy nu doarme,alarma a luat-o razna,uneori se incuie si se descuie din acelasi buton(desi NU e normal sa faca asa),era sa raman pe dinafara de vreo 3 ori,acum stau numai cu cheile in buzunar...pornirea din telecomanda evident NU merge cum trebuie si lista continua

mai bine o lasam pe cea veche care mergea...
de un lucru sunt multumit,si anume de modina de ulei care tine temperatura uleiului sub control,in mers,daca stau pe loc tot ajunge uleiul la 90 de grade,dar mai sus nu cred ca a crescut(nici n-am tinut-o prea mult pe loc) si toate astea cu calandrul pus si numarul lasat intr-o parte sa intre aer destul in motor
in rest s-a plimbat pe la campulung si la drum intins se aseaza bine

