04-09-10, 21:52
|
#556
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
momentan nu are ce cauta la salon...mai e mult pana departe
|
|
|
05-09-10, 00:36
|
#557
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 349
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Arata foarte bine cu noile jante
|
|
|
08-09-10, 00:03
|
#558
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Prea tare arată şi vişiniul ...
Ca idee la interior, ai putea încearca cu o tastatură wireless, ca să poţi tasta bine şi de pe locul şoferului.
Îi stă bine de tot cu jantele alea!
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|
|
|
08-09-10, 01:05
|
#559
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
tastatura chiar nu este un "must have" asa ca momentan e buna cea pe balamale,poate daca reusesc sa iau un display cu intrare vga,si o sa pot citi pagini web sau alte chestii atunci o sa fac ceva si in legatura cu tastatura dar pana atunci sta asa,nici nu stiu de ce am montat-o inapoi,ca de folosit n-o folosesc intre timp incerc sa lucrez la o chestie pentru rabla,poze dupa ce termin
|
|
|
08-09-10, 17:17
|
#560
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Am schimbat sonda de presiune de pe masina de urgenta fiindca incepuse uleiul sa iasa pe langa surubul de la fir,lucru nu tocmai bun;din nefericire n-am avut sonda cu rezistenta de 160 ohmi,ci de 280,si deci indicatiile sunt duble la 0 bari am 0 pe ceas,la 1 bar am doi bari pe ceas si tot asa...sper sa fac rost de bani sa cumpar una noua cat mai repede...oricum tind sa cred ca sonda e lesinata de ceva timp,fiindca in ultima vreme nu aveam deloc presiune la ulei nici in ture,iar motorul inca se tine bine(are ceva gaze de carter dar trage bine)...
|
|
|
08-09-10, 17:40
|
#561
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Basca si a mea da ulei pe langa surubu ala...trebe chiar asa schimbata de urgenta?
|
|
|
08-09-10, 19:34
|
#562
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
N-ai inteles bre,eu m-am referit la sonda de presiune pentru ceas,care are o cavitate in dansa(unde sunt toate angrenajele ei) si care s-a umplut cu ulei...acu e schimbata si vad ca nu curge ; matale cred ca te referi la manocontactul ala clasic,dar daca pierzi ulei pe langa dansul nu e bine,da-l jos,scoate saibele de cupru(cea dintre conducta si bloc si cea dintre conducta si manocontact) inroseste-le in foc apoi repede in apa rece) si il strangi inapoi
am facut intr-un final furtunele pentru circuitul suplimentar de ulei
bineinteles o sa-l probabil la iarna cand n-o sa mai fie nevoie de el...ca deja s-a stricat vremea calda,dar nu-i bai,chiar nu ma mai grabesc
|
|
|
23-09-10, 11:57
|
#563
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Pentru cine mai vrea sa continuie o poate face aici, asta ca sa nu mai poluam topicul omului. Fara jigniri si alte ''chestii'' de genul.
|
|
|
24-09-10, 21:02
|
#564
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
pfu...ce liniste asurzitoare
aseara dupa ce am oprit 10 minute la un amic,cand sa plec abia a invartit de doua ori electromotorul si a murit dupa vreo 3 metri de impins a pornit si am ajuns acasa cu bine,iar dimineata am schimbat electromotorul,alta viata acum,si la cald si la rece invarte "pa sistem turbo"
ieri mi-a sosit ultima piesa dintr-un puzzle facut de mine,si anume un calculator de bord care sa intregeasca noul bord...acum sper sa am si timpul necesar sa-l termin ca sa-l vad montat pe masina
cine a lucrat cu ceva grunduri speciale?solutii antirugina,sprayuri galvanizate sau chestii de genu?am niste table curatate la perie de sarma si vreau sa le protejez cu ceva inainte sa dau filler si vopsea peste dansele,ca sa nu-mi apara rugina sub vopsea dupa prima iarna...
|
|
|
24-09-10, 22:29
|
#565
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 588
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
pai daca suprafata de tabla,slefuita pana la carne,daca e uscata perfect teoretic daca dai cu vopsea nu se coscoveste dupa prima iarna daca nu are umezeala cand o vopsesti,tocmai de asta se si coscoveste dupa prima iarna, fiindca dai cu grund sau cu vopsea,daca suprafata e umeda se coscoveste si cu cel mai bun grund caci vaporii prinsi intre tabla si pelicula de grund/vopsea la frig se dilata si trebuie sa-si faca loc undeva si de acolo fenomenul de coscovire a vopselei dupa prima iarna...in plus mai si papa tabla acei vapoir prinsi intre tabla si grund.... incearca sa usuci tabla inainte de vopsire sau grunduire.... pui la compresor un pistol de aer si ps ps suflii suprafata insa nu garantez,depinde de ce aer sufla pistolu,ca daca e prea rece se formeaza un condens mic la suprafata tablei si tot nu se rezolva nimic....
|
|
|
24-09-10, 23:17
|
#566
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
nu sunt specialist dar vorbesc din postura unuia care a lucrat de la 7 pana la 22 timp de 6 saptamani zi de zi la un restaurarea unei masini.
Dupa ce am curata cu peria de sarma prinsa pe flex, imediat am dat cu diluant. Am inteles apoi ca mai bun este benzina. De ce? pentru a nu prinde firicele de rugina, care se prind fff repede pe o tabla curatata bine. Apoi am dat un strat de grund gri (am inteles ca este mult superior calitativ fata de cel rosu, nu stiu de ce)lasat sa se usuce (natural, nu fortat) apoi am mai dat un strat. Dupa ce sa uscat, am dat cu antifon.
La vremea aceea, dupa ce am terminat masina a vazut-o un tinichigiu si ma intrebat cine mi-a facut masina, i-am spus ca eu si a spus ca am facut treaba buna, doar ca el nu s-ar complica cu asa ceva ca e multa migala. Eu am dat totul cu pensula, nu piston, pentru a nu scapa nimic nedat si sa fie patruns. Acuma, dupa ce au trecut cativa ani de la operatiune, am aflata alta solutie. Iti dau un copy paste de pe forum la mine la ce zice un tip despre cum se lucreaza cu o tabla (in cazul nostru jante).
Cine vrea link, il pot da pe PM , nu stiu politica 4tuning daca permite link de la alte forumuri.
"Procedura de lucru:
1. Se aplica decapant pe toata janta pentru a elimina pe cat posibil din straturile de vopsea. Aplicarea decapantului se va relua pana in momentul in care numai da rezultat. Practic, decapantul elimina din straturile de vopsea, dar nu este suficient de puternic pentru a elimina complet vopsele si grunduri pana se vede tabla curata.
2. Se vor spala jantele de decapant, si se va folosi smirghel granulatie 100, pana in momentul in care straturile de vopsea de pe janta vor ajunge la acelasi nivel.
3. Dupa ce straturile de vopsea au ajuns la acelasi nivel, se continua smirgheluirea cu foi de 360, pana in momentul in care dispar micile zgarieturi de pe stratul de vopsea, generat de granulatia mare a smirghelului 100.
4. Smirgheluirea cu 360 se va incheia in momentul in care dispar micile zgarieturi, suprafata devenind neteda si fina la atingere, fara denivelari sau santuri. Acolo unde se constata denivelari sau santuri, se mai insista cu 360 pana in momentul in care santurile sau denivelarile dispar. Nu e nimic daca apare luciul metalic in urma smirgheluirii.
5. Se continua smirgheluirea uscata cu smirghel 600, pana cand se simta la mana ca smirghelul alunca usor pe surafata.
6. Se clateste janta, si se smirgheluieste toata pe ud cu smirghel 1200. Smirgheluirea cu 1200 se incheie in momentul in care in urma frecarii, dispare aproape complet zgomotul acela de abraziune.
7. Se verifica jantele pentru eventuale greseli. Daca totul este in regula, se aplica feruginol peste tot, se lasa actionarea lui, se sterge cu apa si se lasa jantele sa se usuce pe cale naturala
8. In urma actiunii feruginolului, la suprafata jantei va aparea un praf alb denumit fosfat. Acest praf trebuie lasat acolo, dar nu in prea mare abundenta. Cu ajutorul unei carpe curate stergi odata, usor, fiecare janta.
9. Aplici pe toate jantele, in 2 straturi, grund body 960
10. Dupa uscarea completa a grundului se aplica filler spray, tot in 2 maini
11. Fillerul uscat complet se va smirghelui ud cu 1200, usor, doar pentru a ii elimina eventuala rugozitate.
12. Se vor spala jantele utilizand detergenti uzuali si se vor usca complet fie pe cale naturala, fie prin stergerea cu o carpa curata.
13. Se va aplica vopseaua spray dorita, in 2 straturi. "
Era vorba despre niste jante dar tot despre tratarea tablei este vorba in final.
Sper sa iti ajute aceste informatii.
|
|
|
25-09-10, 01:33
|
#567
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
multumesc,imi sunt de ajutor informatiile;despre feruginol stiam,si cum se foloseste si cat de bun este,dar tocmai ca nu mi se pare a fi prea grozav,in schimb pe al doilea oltcit fostul proprietar(sau unu din vechii proprietari,nu stiu exact care) a dat cu un grund ceva care arata ca si stratul de pe tabla galvanizata folosita la acoperisuri,si vreau sa spun ca unde este vopseaua asta nu e gram de rugina,si culmea vopseaua e cam peste tot pe unde trebuie(lonjeroane,colturi greu accesibile etc) si de asta caut ceva asemanator sa fac si cu tablele astea(table de masina,fete de usi,aripi etc) pe care in prealabil le-am adus in stadiu de tabla cruda sa-i zic asa,prin frecare cu peria de sarma pusa pe flex;momentan nu am dat cu nimic,ele stau la loc uscat,vad ca de 3 zile nu s-a inrosit nici un pic si as vrea sa dau cu ceva ca sa nu intre rugina si sa fie nevoie iar de frecat la ele...
am vazut prin brico sau praktiker niste sprayuri argintii care cica ar fi cu zinc in ele,si ma gandeam sa dau un strat doua cu asa ceva,apoi un grund gri si peste filler si apoi vopsea
|
|
|
25-09-10, 05:27
|
#568
|
Stage 3
Join Date: Jun 2005
Posts: 128
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Vezi nu le mai lasa mult timp asa goale, ca li se face frig si se imbraca cu rugina
Pentru un grund cu zinc, vorbeste cu Calinu Mic, avea el de la Wurth. Si vezi vorbeste si cu Joy si vezi ce-a aplicat el pe coaja cealalta.
Baga mare ca o sa iasa bine!
De abia astept sa vaz
|
|
|
25-09-10, 09:44
|
#569
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
pai joy-u a dat cu grund rosu,tine bine si asta pe unde e dat,inca n-a inflorit dar vreau sa dau la sigur,nu-mi permit sa fac teste
|
|
|
25-09-10, 21:12
|
#570
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
|
Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
doar o sugestie si doar parerea mea. Uitate atent la tabla, daca zici ca ai lasat-o cheala fara sa dai nimic pe ea, arunca un ochi atent atent si ai sa observi un mic praf rosiatic pe ea. Eu am curatat azi tabla, am lasat-o asa si peste 3 zile avea praf. Ma gandesc ca e posibil si de la condens desi, garajul unde am lucrat nu avea usa, dar in fine. Eu zic sa mai treci o data cu un smirghel peste tot, pulverizeaza cu benzina sau diluant apoi da macar un strat de grund si esti scapat. Nu de alta, dar sa nu apuci a prinde dedesubt putin rugina, sa muncesti ca un nebun si peste cativa ani sa vezi ca impusca vopseaua. De exemplu, eu la motor, am dat 5 maini de grund si de la jumatate in jos, unde sunt sanse sa ajunga noroi stropi de apa etc, am dat si cu antifon. Vopsitorul care mi-a facut masina mi-a spus ca mult mai tare este grundul uscat bine si in mai multe straturi decat o vopsea pulverizata, ma sfatuit sa nu vopsesc pe deasupra in compartiment motor ci sa las asa, grunduit. Acum, daca ma uit la masina, (compartiment motor) parca e vopsit ieri.
Eu zic sa dai un strat, sa nu iti para rau de munca mai incolo. Cat e acuma 1h de lucru.
|
|
|
|
|