Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 03-03-07, 16:50   #16
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: GSI in curs de modificare

Si eu am acelasi motor si poate fi dus lejer in vreo 140 de calutzi !
Skma is offline   Reply With Quote
Old 03-03-07, 17:44   #17
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Daca nu il schimb.....o sa te anunt eu cam cat de mult poate fi "impins". Avand in vedere ca e motor de 2000 cm3...eu zic ca i-ar sta bine undeva la 200 de cai, dar tre sa fim si realisti (asta in cazul inm care ii pastrez injectia) ca e posibil si trecerea pe carburatoare.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-07, 17:49   #18
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: GSI in curs de modificare

Cu 2 carburatoare poate ! Am gasit pe net o vectra cu vreo 220 de cai insa avea 2 carburatoare duble !
Skma is offline   Reply With Quote
Old 04-03-07, 03:40   #19
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Varianta carburatoarelor nu prea ma incanta....cu toate ca ar trage bine in turatii mici. Ma bate gandul la un c20let......dar am auzit ca e prea mult pt o caroserie de kadett si nu rezista socurilor decat daca este intarita, plus ca nici cutia actuala nu m-ar ajuta, as rupe-o mult prea repede. Mai ramane varianta c20xe-ului de 150 de cai....dar sa vedem....intai sa calculez monetarul si apoi vad ce si cum. Daca nu , banii vor intra in motorul care il am acum.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-07, 03:35   #20
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Astazi am cumparat bara stabilizatoare....din pacate nu am gasit originala de opel si am luat de ford.....sper sa se potriveasca cu mici modificari (adica alte gauri unde vine fixata la oale).
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-07, 22:46   #21
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Am mai pus eu niste anunturi.....daca aveti careva lampa de ceata spate (cea din bara) si eventual ornament prag dreapta fata de gsi. Ofer pretul zonei
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-07, 23:29   #22
CocoT 28

Stage 5
 
CocoT 28's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: GSI in curs de modificare

Imi plac mult jantele tale si capota!... Apropo imi poti spune si mie unde in Pitesti ai prelungit capota peste faruri?... Succes!...
CocoT 28 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-07, 23:33   #23
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Capota poate iti place in poze....in realitate e varza (ma refer strict la vopsea) iar despre jante....nu zic nimic....numai sa nu ma vada careva de la firma constructoare ca imi da cu ele in cap. O sa le admiri mai bine dupa ce le vopsesc. Capota mi-a facut-o Iancu Nita....daca vrei sa iei legatura cu el vb cu aborigenu si te indruma el.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 21:59   #24
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Am o dilema.....si chiar nu stiu ce sa fac. Vreau sa ii schimb filtrul de aer si ar fi 3 variante. 1) filtru conic simplu 2) kitt de admisie (dar din cate am vazut...kitt-ul are inclus in pret doar un sistem de prindere si inca un furtun). Oare se merita sa dau 40 de euro in plus pentru furtunul ala si pentru sistemele de prindere? si ar mai fi varianta a 3-a cu filtru de aer original din cutie. Mentionez ca orice varianta aleg.....marca ramana aceeasi K&N.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 12:39   #25
alygator2000

Stage 5
 
alygator2000's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 333
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[SEAT]
Default Re: GSI in curs de modificare

Quote:
Originally Posted by bobby_gti2 View Post
Am o dilema.....si chiar nu stiu ce sa fac. Vreau sa ii schimb filtrul de aer si ar fi 3 variante. 1) filtru conic simplu 2) kitt de admisie (dar din cate am vazut...kitt-ul are inclus in pret doar un sistem de prindere si inca un furtun). Oare se merita sa dau 40 de euro in plus pentru furtunul ala si pentru sistemele de prindere? si ar mai fi varianta a 3-a cu filtru de aer original din cutie. Mentionez ca orice varianta aleg.....marca ramana aceeasi K&N.
eu am ales kit'ul de admsie directa de la raid,si sunt destul de multzumit de el.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	my astra.JPG
Views:	433
Size:	1.24 MB
ID:	238072  
alygator2000 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 15:05   #26
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Pai asta e nelamurirea la mine...."furtunul" ala e de fapt furtun....sau e ceva care raceste aerul? Daca are si alt rol in afara de cel sa conduca aerul.....prefer sa dau 40 de euro in plus. Eu zic sa aleg varianta k&n pt ca are filtru rosu, la fel ca masina ...glumeam....totusi k&n e firma buna zic eu. Tu cat ai dat pe kitt-ul de la raid?
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 15:28   #27
alygator2000

Stage 5
 
alygator2000's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 333
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[SEAT]
Default Re: GSI in curs de modificare

Quote:
Originally Posted by bobby_gti2 View Post
Pai asta e nelamurirea la mine...."furtunul" ala e de fapt furtun....sau e ceva care raceste aerul? Daca are si alt rol in afara de cel sa conduca aerul.....prefer sa dau 40 de euro in plus. Eu zic sa aleg varianta k&n pt ca are filtru rosu, la fel ca masina ...glumeam....totusi k&n e firma buna zic eu. Tu cat ai dat pe kitt-ul de la raid?
pai...raceste cred si ghideaza cat de cat aerul spre filtru,am dat pe el,aproape 400 ron. am asteptat 2 sapt sa imi ajunga din germany dar...se merita,trage...peste 3000rpm zici k are turbina si i'a schimbat si sound'ul motorului in esapament care era deja f.galagios
ala de la k&n era cu 30 eur mai scump decat asta,si nu cred ca se merita diferentza (acum mai depinde si de gusturi multa bafta si...tot respectul pt GSi
__________________
->alygator<- ceva cu un TURBO mic care aduce si ceva calutzi...de mare
alygator2000 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 16:14   #28
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Mersi.....oricum...cand ii montez ceva...pun poze....sper sa iau decizia corecta. Si eu as vrea sa trec la 16v cu toate ca trage bine si al meu...sau ma gandesc sa mai strang ceva....si sa iau let-ul, dar sunt multe modificari si batai de cap...dar sunetul de turbo face toti banii.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 23:11   #29
Xcsgenius

Stock
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 4
Default Re: GSI in curs de modificare

unu la mana nu este motor gsi de 2 litri de 115 cai ci doar de 1,8 de 115 cai gsi
motorul gsi de 2 l este in 16 valve si are 150 sau 156 cai.2 la mana cu masina aia cand prinzi tu 200 asa cum e eu imi tai P jos.sau 218 cum o zis ala de la care ai cumparat-o.sau in 8 sec si ceva...ii avea ceva ferrari.ma gandeste-te ma inainte sa bagi bani intr-o rabla veche de 20 de ani ca nu ti mai scoti veci si masina tot la fier vechi ajunge oricati bani ai baga....si sa faci nush ce lamborghini din masina aia sunt vise...asa ca lasa-ma pe mine cu 218KM si 8 secunde la o vechitura de aia.(parerea mea)


http://de.wikipedia.org/wiki/Opel_Kadett_E
Xcsgenius is offline   Reply With Quote
Old 10-04-07, 11:40   #30
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: GSI in curs de modificare

Offf.....alt "cunoscator"....dar tre sa te lamuresc si pe tine. Masina este gsi, nu ma crezi...vii si iti arat actele, codul motorului este c20ne...se vede si pe site-ul dat de tine...115 cai. Dupa cum am spus la inceput...nici eu nu stiam de varianta asta.....dar pana la urma am aflat. Arata-mi tu un reper pe masina care nu e de gsi.....si eu iti dau dreptate. Cat despre viteza...eu am zis cu cat am mers eu...si am zis cu cat a mers fostul proprietar. Banii in masina ii bag ca asa vreau eu....nu am zis ca vreau sa ii mai si scot. Cat despre timpul 0-100 km/h as putea sa iti trimit filmul sa vezi....dar nu tre sa ma justific in fata nimanui. Cat despre taiatu` P ar trebui sa te gandesti mai bine...dar ma rog.....mai ai 10 degete si o limba....asa ca nu ar fi pierderea mare. Bafta si eu zic sa te documntezi inainte sa faci anumite afirmatii
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -