Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 21-04-11, 21:13   #106
alex.jdm
Honda Driver

Stage 5
 
alex.jdm's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 840
Member of:
[Honda]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
gata capacu de admisie si izolarea cu banda ceramica a traseului de IC care duce in admisie... +decuparea barii pt o racire mai buna a IC si radiaotorului
Genial proiectul .
alex.jdm is offline   Reply With Quote
Old 21-04-11, 22:33   #107
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
gata capacu de admisie si izolarea cu banda ceramica a traseului de IC care duce in admisie... +decuparea barii pt o racire mai buna a IC si radiaotorului
Treaba buna,insa iti recomand niste coliere de forta...astea pe care le ai sunt bune dar dupa 3-4 strangeri nu mai sunt sigure.

Si inca ceva,cu ce presiune mergi?Am observat intr-o poza reglajul actuatorului la turbo si imi pare strans cam mult.Urmatoarea miscare pe care ti-o recomand este anularea popof-ului turbinei K16 si montarea unui blowof atmosferic si neaparat macar un manual boost controller.

Si daca te intereseaza am de vanzare ceas de boost si ceas ptr amestec Raid HP .....daca nu ai aibag pentru pasager am si un suport inventat pentru ele .

Spor la treaba si daca ai nevoie de ceva sfaturi nu ezita.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 00:37   #108
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Treaba buna,insa iti recomand niste coliere de forta...astea pe care le ai sunt bune dar dupa 3-4 strangeri nu mai sunt sigure.

Si inca ceva,cu ce presiune mergi?Am observat intr-o poza reglajul actuatorului la turbo si imi pare strans cam mult.Urmatoarea miscare pe care ti-o recomand este anularea popof-ului turbinei K16 si montarea unui blowof atmosferic si neaparat macar un manual boost controller.

Si daca te intereseaza am de vanzare ceas de boost si ceas ptr amestec Raid HP .....daca nu ai aibag pentru pasager am si un suport inventat pentru ele .

Spor la treaba si daca ai nevoie de ceva sfaturi nu ezita.
pana sa fac traseul la IC mergeam cu 0,7,dupa imi taia alimentarea la 5000 de ture si ma redus-o la 0.3,azi am marit-o la aprope 0,6 0,7 si nu a facut figuri,am ceas de boost de la Greddy si e in PSi e una dintre treb bune care le-am facut pana akm cu masina asta....urmeaza sa ii pun Knock sensor k nu avea,oil cooler,sandwich plate si sa schimb uleiu in 10w-60....

Quote:
Originally Posted by MIHAI_NEBUNU View Post
treaba asta e turbo?
nus domne da face...urat asa...e un vuiet dasta infundat....cred k e de la chedere cand bate vantul....

Quote:
Originally Posted by alex.jdm View Post
Genial proiectul .
mcmc,esti prea optimist...daca erau bani cred k atunci era genial...dar se misca treaba cat de cat incep si pana acum sigur....

Last edited by GJ 64 GAB; 22-04-11 at 14:40.
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 00:46   #109
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
pana sa fac traseul la IC mergeam cu 0,7,dupa imi taia alimentarea la 5000 de ture si ma redus-o la 0.3,azi am marit-o la aprope 0,6 0,7 si nu a facut figuri,am ceas de boost de la Greddy si e in PSi e una dintre treb bune care le-am facut pana akm cu masina asta....urmeaza sa ii pun Knock sensor k nu avea,oil cooler,sandwich plate si sa schimb uleiu in 10w-60....
Presiunea normala de lucru este 0.7 Bar constant cu 0.9 Bar overboost.te-ai cam riscat fara knock,lasa probele pana nu ai knock-ul montat si functional.Zici ca ceasul este in PSI si ca taia gazul la 0.7...0.7 Bar sau PSI?
GTA is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 00:51   #110
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Presiunea normala de lucru este 0.7 Bar constant cu 0.9 Bar overboost.te-ai cam riscat fara knock,lasa probele pana nu ai knock-ul montat si functional.Zici ca ceasul este in PSI si ca taia gazul la 0.7...0.7 Bar sau PSI?
bari si psi 10-11,akm k am scazut presiune numa face asa...o sa pun zilele astea sensoru...eu nu l=am avut de cand am laut masina si a mers asa...
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 01:08   #111
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
bari si psi 10-11,akm k am scazut presiune numa face asa...o sa pun zilele astea sensoru...eu nu l=am avut de cand am laut masina si a mers asa...
Verifica ceasul de boost ,etanseitatea traseului acestuia,etanseitatea intregii admisii(galerie,traseu,vacuumuri).Daca nu poti merge la metrologie pentru ceas incearca sa pui unul de la un amic,eventual pune-l pe al tau la el.Zic asta pentru ca la cum vad raglajul actuatorului la tine ar trebui sa-ti faca turbina 1.5 bar(sau ceva prin zona asta)...asta daca actuatorul este cel origibal pentru k16.

Din experienta proprie am observat ca la acel k16 pentru a face presiunea corecta pentru un motor stock trebuie sa ai cam 1,5 maxim 2cm distanta de la piulita dinspre aripa stanga(nu cea dinspre actuator) pana la capatul tijei actuatorului.La 3 cm distanta deja te duci cu presiunea peste 1,2 Bar...Poate ma inseala poza dar la tine as spune ca ai cel putin 3cm distanta acolo.

Iarasi se poate ca "banutul" wastegatului sa nu etanseze bine si de aceea sa ai reglajul asa...aceste K16 au prostul obicei de a se fisura in zona respectiva si cu cat o incingi mai tare fisura se accentueaza si scade presiunea(aici este posibil sa ai diferente de presiune dupa ce forjezi putin motorul)
GTA is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 01:32   #112
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Verifica ceasul de boost ,etanseitatea traseului acestuia,etanseitatea intregii admisii(galerie,traseu,vacuumuri).Daca nu poti merge la metrologie pentru ceas incearca sa pui unul de la un amic,eventual pune-l pe al tau la el.Zic asta pentru ca la cum vad raglajul actuatorului la tine ar trebui sa-ti faca turbina 1.5 bar(sau ceva prin zona asta)...asta daca actuatorul este cel origibal pentru k16.

Din experienta proprie am observat ca la acel k16 pentru a face presiunea corecta pentru un motor stock trebuie sa ai cam 1,5 maxim 2cm distanta de la piulita dinspre aripa stanga(nu cea dinspre actuator) pana la capatul tijei actuatorului.La 3 cm distanta deja te duci cu presiunea peste 1,2 Bar...Poate ma inseala poza dar la tine as spune ca ai cel putin 3cm distanta acolo.

Iarasi se poate ca "banutul" wastegatului sa nu etanseze bine si de aceea sa ai reglajul asa...aceste K16 au prostul obicei de a se fisura in zona respectiva si cu cat o incingi mai tare fisura se accentueaza si scade presiunea(aici este posibil sa ai diferente de presiune dupa ce forjezi putin motorul)
o sa vad care e treaba.....
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 01:43   #113
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
o sa vad care e treaba.....
spor...
GTA is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 08:11   #114
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Deocamdata nu poate face fata NE-ului
Hai fa masina aia odata sa vedem si noi cum stam cand iti trage masina bine.
Skma is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 08:14   #115
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Skma View Post
Deocamdata nu poate face fata NE-ului
Hai fa masina aia odata sa vedem si noi cum stam cand iti trage masina bine.
om vedea si om traii...
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 23:47   #116
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

un mic update...yo si caramida atomica(mihai bx) la o mica sesiune de teste....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC07521.JPG
Views:	199
Size:	2.97 MB
ID:	1976659   Click image for larger version

Name:	DSC07524.JPG
Views:	261
Size:	3.14 MB
ID:	1976660  
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 23-04-11, 04:00   #117
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
un mic update...yo si caramida atomica(mihai bx) la o mica sesiune de teste....
Frate dar ce combustibili foloseste BX-ul...fosili?
GTA is offline   Reply With Quote
Old 23-04-11, 08:17   #118
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Frate dar ce combustibili foloseste BX-ul...fosili?
diesel de la OMV...totul e mecanic...tehnologie din 86...insa trage ff bn

azi am facut compresia la motor...si nu era cum treb 10 10 8 8 (in ordinea pistoanelor),ea treb sa fie 9:1,acesta fiind unul dintre motrivele din cauza caruia nu se aude rotund la ralantii..... si surpriza knock senzoru era la locul lui dar cam coclit de la atata timp....insa l-am schimbat cu altul mai ok

Last edited by GJ 64 GAB; 23-04-11 at 19:07.
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 23-04-11, 16:18   #119
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Compresia masurata cu compresmetru trebuie sa fie in jur de 12 Bar pe fiecare cilindru.Valoarea de 9:1 se refera la raportul de comprimare ceea ce este cu totul altceva si se masoara total diferit.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 23-04-11, 16:31   #120
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Compresia masurata cu compresmetru trebuie sa fie in jur de 12 Bar pe fiecare cilindru.Valoarea de 9:1 se refera la raportul de comprimare ceea ce este cu totul altceva si se masoara total diferit.
a fost masurat cu ceas special pt compresie ,reglat metrologic...
Andu_focus is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -