Dupa cum o sa va prezint si mai jos mi-am achizitionat o calibra din 93 cu motor de LET (2.0 turbo benzina) la baza 204 cai avand cutie F16 scurt, caroseria este de C20NE.Tema proiectului fiind pregatirea masinii pt cursele de accelerare (Drag).
Masina a fost trasa pe bara de ceva timp,insa a pornit la prima cheie atunci cand am laut-o.
Incet incet am reusit sa ii descopar problemele si sa i le remediez.
Am inceput cu un radiator mai mare,un termostat nou facut special pt africa care deschide foarte jos si o termocupla de cielo putand intr-un final sa ii remediez problema cu racirea motorului...apoi au urmat:alte bascule pe fata impreuna cu bucse noi,planetare,pompa de servo,garnituri noi pe la motor,bujii NGK,tampoane noi si imbunatatie,schimbul de ulei de motor si de servo,lichid de frana,filtru benzina,simeringuri planetare,rola cu curea de accesorii....s.a
Pe parte de performanta masina are admisia marita de la 40-60 mm,evacuare teava goala doar cu o finala (intermediara Cielo) dupa care am inceput cu un filtru sport K&N de la Nebunu,un ceas de Boost GReddy,o axa pe admisie de SFI si ultima treaba un set nou de placute si discuri striate respectiv gaurite Mtech.
Pe viitor ii voi schimba si distributia si va primi o poma de benzina Walbro totul in functie de timp si bani...
Referitor la aspect,masina nu are rugina doar cateva pct mici,insa puctul meu forte nu este aspectul.Am reusit sa ii vopsesc doar jentile in negru mat acestea fiind ATS CUP...poate pe viitor va primii o noua vopsea daca vor fi $$$