Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 25-01-11, 22:05   #31
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Totusi,de curiozitate...de ce schimbi pompa de benzina?Eu am scos 280cp cu pompa,regulator si injectoare stock.Aveam doar soft,intercooler+traseu,evacuare,turbo hibrid t3/t4 si manual boost controler.

Dupa asta am dat 300E pe o pompa bosch care acum rugineste pe sub masina,250E pe un regulator pe care ulterior l-am vandut cu 500ron,350E pe 4 injectoare de 550cc pe care nu le-am folosit niciodata...asta se intampla cand vrei sa faci ceva si crezi tot ce auzi sau citesti iar cunostintele tale sunt oarecum limitate.
o schimb deoarece numa face fatza...am amestecu prea sarac..nu baga benzina cum treb se intrerupe debitu de benzina atunci cand baga in motor...si oricum treaba asta am verificat-o cu cineva care se pricepe din cate stiu si vad eu...nus ce va fi va fi om vedea
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 22:23   #32
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by MIHAI_NEBUNU View Post
ia zi-mi si mie te rog ce e de facut cu cutia aia f28 sa nu se strice?
sunt f curios
F28 nu o sa se strice niciodata din cauza unor puteri de 4-500cp sau mai bine zis la un cuplu de 5-600nm.Motivul pentru care unele dau coltul este ca propietarii ori dau cu "maneta intre viteze",ori apar uzuri pronuntate din cauza ca merg fara ulei suficient sau schimbat la timp.Oriunde vei merge in DE sa tunezi un LET la peste 400cp tunerul recomanda sa montezi F28 indiferent daca masina este Calibra,Corsa,Kaddet,Astra....

Daca eu merg cu 1L de ulei in cutie pana incepe sa zornaie si pe urma ti-o vand tie...e normal sa crape ulterior....


Fara a avea intentia de a intra in polemici cu cineva,parerea mea este ca te combini aiurea cu pompa aia Andule.Spune-mi te rog cum se manifesta insuficienta asta de benzina la tine,la ce presiune si ce turatie?La fel de bine problema poate fi cu totul alta(ceea ce sunt mai mult decat convins ca este).
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 22:34   #33
MIHAI_NEBUNU

Stage 5
 
MIHAI_NEBUNU's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,048
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
F28 nu o sa se strice niciodata din cauza unor puteri de 4-500cp sau mai bine zis la un cuplu de 5-600nm.Motivul pentru care unele dau coltul este ca propietarii ori dau cu "maneta intre viteze",ori apar uzuri pronuntate din cauza ca merg fara ulei suficient sau schimbat la timp.Oriunde vei merge in DE sa tunezi un LET la peste 400cp tunerul recomanda sa montezi F28 indiferent daca masina este Calibra,Corsa,Kaddet,Astra....

Daca eu merg cu 1L de ulei in cutie pana incepe sa zornaie si pe urma ti-o vand tie...e normal sa crape ulterior....


Fara a avea intentia de a intra in polemici cu cineva,parerea mea este ca te combini aiurea cu pompa aia Andule.Spune-mi te rog cum se manifesta insuficienta asta de benzina la tine,la ce presiune si ce turatie?La fel de bine problema poate fi cu totul alta(ceea ce sunt mai mult decat convins ca este).
cu ce ulei sa il schimb?
MIHAI_NEBUNU is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 22:36   #34
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

in trepte superioare a 4 a a 5 a face mai multa presiune turbina decat in celelalte in care e costanta si am facut un test la alimentare in motor,am scos furtunul si am pus contactul....dabea dak a dat juma de lintru in nus cate secunde si pe ala intrerupt si cu pauze mici de debit....
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 23:02   #35
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by MIHAI_NEBUNU View Post
cu ce ulei sa il schimb?
Eu am folosit Castrol 75W 90 ,special pentru cutii manuale si nu am avut probleme.

Andule,daca vrei sa nu vorbim doar ca sa ne aflam in treaba da-mi niste date mai exacte.Adica...ai soft,ce presiune maxima face turbina ta in setup-ul actual?

Daca nu ai soft si ai marit presiunea de aer este normal sa-ti intrerupa(daca asta face).Masina ta pentru 204cp trebuie sa mearga cu 0.6Bar constant si 0.9Bar overboost.Daca ai umblat la tija actuatorului si pe treptele superioare unde sarcina este mai mare turbina face peste1Bar,calculatorul taie injectia pentru ca el stie ca tu nu ai voie sa ai presiune mai mare pentru ca topesti pistoanele.

Pompa ta de benzina trebuie sa faca 6Bar,pune un manometru pe rampa...blocheaza returul si vezi ce presiune indica.De asemenea verifica si regulatorul daca functioneaza corect.O pompa de benzina defecta face probleme tot timpul nu doar in tr5 de viteza.Si cum am spus si mai sus,daca pompa ta nu este defecta poate furniza debitul necesar pentru a scoate cel putin 250cp.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 01:16   #36
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Andule eu zic sa il asculti bine pe Edy ca sunt sigur ca in tot timpul lui cat a modificat masina aia cred ca s-a lovit de toate problemele posibile si imposibile
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 08:54   #37
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Eu am folosit Castrol 75W 90 ,special pentru cutii manuale si nu am avut probleme.

Andule,daca vrei sa nu vorbim doar ca sa ne aflam in treaba da-mi niste date mai exacte.Adica...ai soft,ce presiune maxima face turbina ta in setup-ul actual?

Daca nu ai soft si ai marit presiunea de aer este normal sa-ti intrerupa(daca asta face).Masina ta pentru 204cp trebuie sa mearga cu 0.6Bar constant si 0.9Bar overboost.Daca ai umblat la tija actuatorului si pe treptele superioare unde sarcina este mai mare turbina face peste1Bar,calculatorul taie injectia pentru ca el stie ca tu nu ai voie sa ai presiune mai mare pentru ca topesti pistoanele.

Pompa ta de benzina trebuie sa faca 6Bar,pune un manometru pe rampa...blocheaza returul si vezi ce presiune indica.De asemenea verifica si regulatorul daca functioneaza corect.O pompa de benzina defecta face probleme tot timpul nu doar in tr5 de viteza.Si cum am spus si mai sus,daca pompa ta nu este defecta poate furniza debitul necesar pentru a scoate cel putin 250cp.
nu am soft...si am umblat la presiunea la turbina deoarece nici macar nu era cea stock cand am laut-o...akm merg cu 5 6 psi si nu trece de 10 psi in treapta a 4 si a 5 a....in momentu actual nu are soft masina,are axa de SFI pe admisie,pusa normal NU cu un dinte in fatza sau in spate,admisia marita de la 40 la 60mm si evacuare cap coada cu o finala si fara cat.....ce problema mai am: dupa ce am pus axa si am schimbat uleiu si am pus 10w-40 cum scrie in manual(pana atunci fostu proprietar ia pus castrol 10w-60) da fum albastriu la ralantii cand e motoru cald si cand o apuca pe ea si cam merege intrerupt motoru cateodata si cred,ca e mufa de la calculator care e pe baterie,nu e cum trebuie pusa si nu face contact normal,urmeaza sa o fac sa vedem daca mai face asa pe viitor...

ps: si daca ii pun o pompa cu debit marit 250L/h ce are nu e treaba buna? vreau sa stiu...

Last edited by Andu_focus; 26-01-11 at 08:57.
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 08:55   #38
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by DaBotta View Post
Andule eu zic sa il asculti bine pe Edy ca sunt sigur ca in tot timpul lui cat a modificat masina aia cred ca s-a lovit de toate problemele posibile si imposibile
da nu a zis nimeni ca nu il ascult...din contra incerc sa strang multe informatii si sa reusesc sa fac o treaba buna si sa fiu si eu multumit
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 09:59   #39
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

la intrebarea cu pompa cred ca pot sa-ti raspund si eu, cu toate ca e simplu:
nimic rau nu se intampla daca pui pompa cu debit marit, dar nici nu te ajuta in set-up-ul actual
ideea lui GTA este ca poti sa-ti folosesti banii pentrui alte lucruri mult mai importante
bafta cu proiectul
Radu_print is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 10:07   #40
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Radu_print View Post
la intrebarea cu pompa cred ca pot sa-ti raspund si eu, cu toate ca e simplu:
nimic rau nu se intampla daca pui pompa cu debit marit, dar nici nu te ajuta in set-up-ul actual
ideea lui GTA este ca poti sa-ti folosesti banii pentrui alte lucruri mult mai importante
bafta cu proiectul

oricum imi trebuie deoarece baga intrerupt...am zis si mai sus...am facut verificarea si cu filtru nou de benzina si tot degeaba..
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 16:15   #41
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
nu am soft...si am umblat la presiunea la turbina deoarece nici macar nu era cea stock cand am laut-o...akm merg cu 5 6 psi si nu trece de 10 psi in treapta a 4 si a 5 a....in momentu actual nu are soft masina,are axa de SFI pe admisie,pusa normal NU cu un dinte in fatza sau in spate,admisia marita de la 40 la 60mm si evacuare cap coada cu o finala si fara cat.....ce problema mai am: dupa ce am pus axa si am schimbat uleiu si am pus 10w-40 cum scrie in manual(pana atunci fostu proprietar ia pus castrol 10w-60) da fum albastriu la ralantii cand e motoru cald si cand o apuca pe ea si cam merege intrerupt motoru cateodata si cred,ca e mufa de la calculator care e pe baterie,nu e cum trebuie pusa si nu face contact normal,urmeaza sa o fac sa vedem daca mai face asa pe viitor...

ps: si daca ii pun o pompa cu debit marit 250L/h ce are nu e treaba buna? vreau sa stiu...
Cel mai important....ai grija sa nu faca mai mult de 1bar presiune turbina.Faptul ca da fum albastru la cald poate insemna cateva lucruri...segmentare motor,turbina pe moarte(cel mai probabil),simeringuri supape.

Verifica LFR-ul(motorasul de relanti),spala-l cu benzina sau ceva alcool fara sa folosesti alte "ustensile".
GTA is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 16:45   #42
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Cel mai important....ai grija sa nu faca mai mult de 1bar presiune turbina.Faptul ca da fum albastru la cald poate insemna cateva lucruri...segmentare motor,turbina pe moarte(cel mai probabil),simeringuri supape.

Verifica LFR-ul(motorasul de relanti),spala-l cu benzina sau ceva alcool fara sa folosesti alte "ustensile".
din cate stiu motoru a fost refacut cap coada cum trebuie acum ceva timp (1-2 ani)si turbina reconditionata...toate efectele cu fumu au fost dupa montarea axei...
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 16:56   #43
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Asta cu a fost facut motorul e frectie la picior de lemn crede-ma ... unii cumpara motoare si cred ca au pistoane forjate in ele

Problema cu fumul este de la uleiul mai subtire pe care l-ai pus si pe care motorul tau il serveste cu pasiune pe undeva ... daca da cu fum asa cand si cand mai mult ca sigur e turbina dusa ... chiar daca a fost reconditionata doi ani sunt mai mult decat suficienti sa fumege iar ... defapt sunt unele care fac 1000 de km si fumega dupa reconditionarile de pe la noi

Parerea mea de neavizat este sa desfaci motorul sa vezi ce viermi gasesti prin el ... daca e tzipla cu atat mai bine dormi linistit noaptea si sti si pe ce cale sa o apuci cu el.
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 17:37   #44
mihaistan

Stage 5
 
mihaistan's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of:
[CITROEN]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

atata timp cat fum NU a dat deloc cu ulei 10w40 .... iar fumul a inceput sa se arate la fata dupa ce a pus axa mai agresiva... nu e logic si normal sa fie ceva cu simeringurile la supapa? de unde si pana unde turbina ?
Singuru lucru care ar fi putut afecta turbina... ar fi ic`ul prea mic ... racire cam nema.... dar oricum ... nu cred ca e dracu asa negru... ca masina a iesit la soare cand era racoare afara
__________________
Citroen BX T D12
mihaistan is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 18:31   #45
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)

Axa aia de SFI e fix frectie la picior de lemn si nu are nici o legatura cu consumul de ulei.

Daca vrei sa faci ceva serios cu masina aia trebuie in primul rand sa aduci motorul intr-o stare de functionare corecta.Verifica daca trage aer fals sau pierde presiune pe undeva(traseu turbo-admisie,vacuumuri),rezolva intreruperile la relanti(motoras relanti,instalatie electrica).

Daca tot "inventezi" cate ceva pe la el o sa ajungi la un moment dat sa ai mai multe probleme si nu o sa mai stii care din "inventii" este cauza pentru fiecare problema in parte.
GTA is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -