Quote:
Originally Posted by GTA
Axa aia de SFI e fix frectie la picior de lemn si nu are nici o legatura cu consumul de ulei.
Daca vrei sa faci ceva serios cu masina aia trebuie in primul rand sa aduci motorul intr-o stare de functionare corecta.Verifica daca trage aer fals sau pierde presiune pe undeva(traseu turbo-admisie,vacuumuri),rezolva intreruperile la relanti(motoras relanti,instalatie electrica).
Daca tot "inventezi" cate ceva pe la el o sa ajungi la un moment dat sa ai mai multe probleme si nu o sa mai stii care din "inventii" este cauza pentru fiecare problema in parte.
|
nu inteleg...ce am inventat..am zis care sunt sintomele actuale si pe care vreau sa le remediez,am cerut niste pareri....oricum fata de cand am laut-o am adus-o pe o linie de plutire zic eu rezonabila si trage cum trebuia sa traga dar mai sunt anumite prob de remediat mai ales cele spec anterior...
oricum dupa ce am pus axa s-a simtit diferentza,pt mine a insemnat ceva chiar daca a fost o investitie mica dar cu rezultate...restul de probleme o sa le rezolv pe parcurs in functie de timp si de bani