23-04-11, 19:12
|
#121
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
a fost masurat cu ceas special pt compresie ,reglat metrologic...
|
Ceea ce masoara acel aparat este presiunea creata de piston in cilindru.Valorile 10 10 8 8 date de tine sunt Bari masurati pe fiecare cilindru.Valoarea ideala este in jur de 12 Bar(motor nou sau refacut)...
Raportul de comprimare 9:1 nu are legatura cu compresia masurata de tine.Cei 10 bar masurati pe cil 1si 2 nu ar fi o problema prea grava,insa cilindrii care fac doar 8 bar reprezinta doua probleme:1- valoarea este mult prea mica fata de cea ideala 2-Diferenta de la 8 la 10 bar este iarasi o problema grava.
Eu unul iti recomand sa desfaci motorul,sa inspectezi pistoanele(am mai gasit pistoane de aspirat in Let-uri,ba chiar la unul am gasit piston facut pe la o uzina)
Ai sanse mari sa strici si turbina daca mergi cu motorul asa.
__________________
|
|
|
23-04-11, 19:41
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by GTA
Ceea ce masoara acel aparat este presiunea creata de piston in cilindru.Valorile 10 10 8 8 date de tine sunt Bari masurati pe fiecare cilindru.Valoarea ideala este in jur de 12 Bar(motor nou sau refacut)...
Raportul de comprimare 9:1 nu are legatura cu compresia masurata de tine.Cei 10 bar masurati pe cil 1si 2 nu ar fi o problema prea grava,insa cilindrii care fac doar 8 bar reprezinta doua probleme:1- valoarea este mult prea mica fata de cea ideala 2-Diferenta de la 8 la 10 bar este iarasi o problema grava.
Eu unul iti recomand sa desfaci motorul,sa inspectezi pistoanele(am mai gasit pistoane de aspirat in Let-uri,ba chiar la unul am gasit piston facut pe la o uzina)
Ai sanse mari sa strici si turbina daca mergi cu motorul asa.
|
asta o sa fac...dar cand or sa fie bani de asa cv....stiu k nu e bn treaba asta cu compresia cum mi-a dat...
|
|
|
23-04-11, 23:53
|
#123
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
asta o sa fac...dar cand or sa fie bani de asa cv....stiu k nu e bn treaba asta cu compresia cum mi-a dat...
|
Cauze pot fi mai multe.Numai dupa ce desfaci poti trage o comcluzie.Poate fi uzura,poti gasi santuri pe peretii cilindrilor,poate nu inchid supapele cum trebuie,garnitura poate fi suflata intre cilindrii care ti-au facut 8 bar...totusi cei 10 bar aratati de primii cilindri arata ca motorul are o uzura destul de accentuata.
|
|
|
24-04-11, 11:33
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by GTA
Cauze pot fi mai multe.Numai dupa ce desfaci poti trage o comcluzie.Poate fi uzura,poti gasi santuri pe peretii cilindrilor,poate nu inchid supapele cum trebuie,garnitura poate fi suflata intre cilindrii care ti-au facut 8 bar...totusi cei 10 bar aratati de primii cilindri arata ca motorul are o uzura destul de accentuata.
|
cand l-oi desface o sa vad ce e pe acolo si ce e de facut....
|
|
|
07-05-11, 11:13
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
mici amanunte despre ce s-a mai facut la masina.....un boost controller manual Forge,un scaun Sparco (de la un preten care il avea abandonat in garaj) si o maciulie din inox custom facuta de nenea strungaru...pe viitor va veni si o noua sonda Lamda,ulei 10w-60 Valvoline,un ceas AFR AEM(in stadiu de cautare),montarea oil coolerului....
|
|
|
07-05-11, 14:14
|
#126
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Am de vanzare ceas AFR si ceas Boost Raid HP daca te intereseaza....
Spor la treaba si nu ignora problemele legate de motor,de acolo vin cele mai mari batai de cap.
Si muta boostcontrollerul in masina,acolo sunt temperaturi prea mari ca sa functioneze corect tot timpul.
Last edited by GTA; 07-05-11 at 14:17.
|
|
|
07-05-11, 14:28
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
de proba a fost pus acolo deocamdata...ceas de AFR o sa iau de la AEM....
|
|
|
07-05-11, 18:00
|
#128
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
daca ai mai gasii inca un scaun asemanator ar fii super! ps: ai pus-o pe dyno, cam cati cp crezi ca ai acum sub capota ?
|
|
|
07-05-11, 23:41
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by electric_style
daca ai mai gasii inca un scaun asemanator ar fii super! ps: ai pus-o pe dyno, cam cati cp crezi ca ai acum sub capota ?
|
sincer...nu am pus-o...sper sa ii aibe pe aia 204 intregi pana akm si dak mai sunt in plus nu se supara nimeni ....cand i=oi pune un soft atunci cred k ii fac unu...dar mai e drum lung pana acolo mai are cateva bune....si vreau sa ma obisnuiesc si cu ea cat mai mult asa cum e acuma
|
|
|
09-05-11, 00:49
|
#130
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
diferenta de compresie poate fi si din chiulasa..supape care nu inchid bine pe scaun, nu numai din set
|
|
|
12-05-11, 08:37
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by Bytzu
diferenta de compresie poate fi si din chiulasa..supape care nu inchid bine pe scaun, nu numai din set
|
da....om vedea pe viitor deocamdata mai merg cu ea asa...si poate prin toamna voi face motoru...pana una alta a sosit sonda lamda de la BOSH
|
|
|
12-05-11, 14:14
|
#132
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
da....om vedea pe viitor deocamdata mai merg cu ea asa...si poate prin toamna voi face motoru...pana una alta a sosit sonda lamda de la BOSH
|
Ai foarte mari sanse sa strici turbina daca vei continua sa mergi cu motorul asa.
|
|
|
12-05-11, 17:46
|
#133
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
motorul maraie binisor, cu tachetii sta bine, mai prost sta insa pe partea de electronica si regulator de relanti; trebuie luat fiecare senzor si fiecare mufa, fiecare cablu verificat, inlocuite cele coapte,verificate vacuumurile, asta inainte de a incepe alte lucrari
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
|
|
|
15-05-11, 12:01
|
#134
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
Quote:
Originally Posted by Bytzu
motorul maraie binisor, cu tachetii sta bine, mai prost sta insa pe partea de electronica si regulator de relanti; trebuie luat fiecare senzor si fiecare mufa, fiecare cablu verificat, inlocuite cele coapte,verificate vacuumurile, asta inainte de a incepe alte lucrari
|
da...am auzit k ai tras un ochi...mi-a zis mihai...
|
|
|
15-05-11, 22:21
|
#135
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Opel Calibra C20LET FWD (proiect)
pai atunci asculta ce ti-am zis si i-am zis si lui mihai, necesita putin timp, bani putini, si rezultate imediate
|
|
|
|
|