Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 02-11-08, 23:05   #76
szilarddobre

Stage 3
 
szilarddobre's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 106
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Jos palaria prietene... Insa hai sa recunoastem.. nu te uiti la bani!!! M Tech sunt destul de "piperati" si la tine e jumate din catalogul lor..!!!
Felicitari si abia astept sa o vad la "treaba"!!
__________________
BAFTA LA PESTE!!
szilarddobre is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 20:57   #77
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

deci...
Masina e INCREDIBILA !!
La aspect nu e prea deosebita,intr-adevar,se face remarcata,dar sub capota...e Revolutie !!
Ceva victime pe 402m ??

Si eventual un pret pt toate modificarile,daca poti...
eMH is offline   Reply With Quote
Old 04-11-08, 21:52   #78
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Salut baieti,

Scuze de mica absenta ... dar am fost plecat cateva zile in provincie si de-abia ce-am "picat" si eu p-acilea.
Nu pot decat sa recunosc ca-mi creste "pipota" vazand feed-back-urile voastre si va asigur ca ma voi ocupa in continuare cu aceeasi seriozitate ca si pana acum de aceasta masinutza si sper sa o pot scoate si pe strazi in curand pt. test-drive-urile de rigoare .

Quote:
Originally Posted by radub View Post
Am avut si eu pentu 3 luni, in familie, un Espero Alb luat de nou si vandut cu 5 zile inainte de a-mi lua permisul de conducere.
A fost prima si ultima data cand mi-au dat lacrimile de ciuda!

Nu pot decat sa te felicit si sa iti spun ca esti nebun, dus, ticnit dar bineinteles pasionat.
Mi-as dori foarte mult sa merg sau sa o vad atunci cand este gata.

Bafta in continuare!
Multumesc man ... crede-ma ca exista deja o lista de asteptare in acest sens si aici chiar vorbesc serios ...

Quote:
Originally Posted by salfkm View Post
Salut,frumos proiect si costisitor de asemenea,dar satisfactia va fi garantata la sfarsit.As avea cateva intrebari referitoare la unele piese pe care ti le-ai cumparat:
-pt a putea folosi linistit pompa de benzina cu debit marit si regulatorul de presiune de 4.5 bari schimbi toate conductele de alimentare cu unele care sa reziste la presiuni mai mari sau le lasi pe cele de fabrica?
-poate ca va parea o intrebare idioata insa chiar sunt curios sa stiu,de ce ai ales acel kit de transformare a ambreajului mecanic intr-unul hidraulic?
-pentru a-ti putea monta pistoanele cu diametrul marit banuiesc ca ai alezat blocul motor 1mm,alezand asa de mult din el nu si-au pierdut rezistenta cilindrii?ma refer la faptul ca nu au devenit prea subtiri peretii cilindrilor?
Mersi frumos si spor la treaba in continuare
P.S:un pret pt pistoanele forjate imi poti spune te rog?
- nu numai conductele de alimentare .. ci tot ce inseamna racord se utilizeaza furtun siliconic racing;
- ambreiajul mecanic foloseste sistemul clasic, al "scripetelui", adica un cablu nenorocit, continuarea ... ar trebui sa-ti dai tu seama ...;
- asa este ... blocul trebuie alezat, cat despre diminuarea rezistentei cilindrilor ... chiar nu stiu ce sa-ti raspund, dar ma interesez
- pistoanele au costat 521 EUR fara transport si fara TVA

Quote:
Originally Posted by X-Ray-Eyes View Post
Bravo cumetre !
Ai dat " bubuiala " cu ceea ce ai facut aici multor "personaje" ... sincer ...
De apreciat ce faci si cum ai facut ...
Poate multi te-au considerat " latrator " pe margine ... acum ai demonsrat ca faci parte dintre cei putini care VOR cu adevarat sa faca ceva ... Ceva mai mult decat o toba de 2 milioane si un filtru turcesc !
Din partea mea ai un mare BRAVO ...
Multumesc Andrei Am ales sa tratez acest proiect cu seriozitate, in mare parte si datorita unor oameni ca tine, care apreciaza cu adevarat conceptul de "street performance car", cu toate ca noi, culmea, nu ne-am cunoscut NICIODATA face-to-face dar asta se poate schimba
Multumesc inca o data ...

Quote:
Originally Posted by szilarddobre View Post
Jos palaria prietene... Insa hai sa recunoastem.. nu te uiti la bani!!! M Tech sunt destul de "piperati" si la tine e jumate din catalogul lor..!!!
Felicitari si abia astept sa o vad la "treaba"!!
Merci ... ba din contra : chiar ma uit la bani; doar ca prefer sa-mi cumpar ceva de calitate, chiar daca e mai scump, decat sa ma coste mai mult "carpirea" ciurucurilor.
Jumatate din catalogul lor !? ... surprizele inca nu s-au terminat

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
deci...
Masina e INCREDIBILA !!
La aspect nu e prea deosebita,intr-adevar,se face remarcata,dar sub capota...e Revolutie !!
Ceva victime pe 402m ??

Si eventual un pret pt toate modificarile,daca poti...
Singurele victime sunt ... eu si Ilie ... ne-a facut praf la bani si la maini ...
Pt pret ... intreba-ma alta data ... acum imi vine rau

Masina nu va iesi pe strazi decat in momentul in care voi considera ca este suficient de pregatita atat din punct de vedere al performantelor urmarite dar mai ales sa fie echipata corespunzator sa poate stapani ceea ce este sub capota ... adik acea "revolutie" de care amintea cineva ...
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 04-11-08, 22:43   #79
MaTzA
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
MaTzA's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,596
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Fiat]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Stii ca in viziunea mea ai trecut de rangul "idol" ai ajuns la "zeu"
Trecand peste asta... este uimitor ce ai facut masinii... as vrea sa ajung macar la jumatate din ce ai facut tu... numai ca eu am buget f restrans. plus de asta... mai intai tre sa cumpar masina... ca am schimbat-o. Felicitari... felicitari...si...felicitari. Urmaresc topicul cu foarte mare interes . Salut si numai bine.
__________________
unde se poarta stickerul
Bord cu leduri

GRABA stirca TREABA !!!

Last edited by aleks; 04-11-08 at 23:24.
MaTzA is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 10:24   #80
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Ce voiam sa te intreb. Am vazut ca ti-ai luat bucsi solide la timonerie (cele doua din plastic alb). Nu am citit foarte mult legat de ele, eu acum lucrez la timonerie, am facut shortshift si o sa inlocuiesc articulatiile originale (de plastic) cu articulatii sferice din metal.
M-am gandit sa fac si bucsile din teflon, ca sa elimin din jocuri. Dar totusi..care ar fi fost motivul pt care cei de la opel au pus cauciuc acolo? Clar ar fi fost mai simplu si mai ieftin sa foloseasca buci de plastic. Eu m-am gandit ca rolul lor este de a atenua din socuri si vibratii in maneta schimbatorului. Tu ce parere ai? Care sunt avantajele/dezavantajele inlocuirii acelor bucsi?
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 15:52   #81
Drogas

Stage 4
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 212
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Felicitari pentru proiect, dar tin sa cred ca Nea Ilie asta de care citesc pe net e DRACU GOL pentru motoare, am citit si proiectul lui gollum si asta plus si alte pareri de la prieteni care au fost la el ... nu cred ca te apucai de proiect fara un asa mecanic
Drogas is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 15:59   #82
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

- nu numai conductele de alimentare .. ci tot ce inseamna racord se utilizeaza furtun siliconic racing;
- ambreiajul mecanic foloseste sistemul clasic, al "scripetelui", adica un cablu nenorocit, continuarea ... ar trebui sa-ti dai tu seama ...;
- asa este ... blocul trebuie alezat, cat despre diminuarea rezistentei cilindrilor ... chiar nu stiu ce sa-ti raspund, dar ma interesez
- pistoanele au costat 521 EUR fara transport si fara TVA

Ok,am inteles.Montandu-ti acel kit de conversie pt a avea ambreajul hidraulic pierzi si posibilitatea de a-ti regla pedala,in sensul ca sa prinda mai sus sau mai jos,depinde fiecaruia cum ii place,asa este?
Daca poti chiar te rog sa intrebi pe cineva care stie daca prin alezarea cilindrilor se pierde din rezistenta acestora.Mersi pt explicatii si spor la treaba
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 16:15   #83
serban_pc

Stage 5
 
serban_pc's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Felicitari, f frumos si bine gandit, sper sa o vad pe strazi.
serban_pc is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 20:37   #84
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1 View Post
Ce voiam sa te intreb. Am vazut ca ti-ai luat bucsi solide la timonerie (cele doua din plastic alb). Nu am citit foarte mult legat de ele, eu acum lucrez la timonerie, am facut shortshift si o sa inlocuiesc articulatiile originale (de plastic) cu articulatii sferice din metal.
M-am gandit sa fac si bucsile din teflon, ca sa elimin din jocuri. Dar totusi..care ar fi fost motivul pt care cei de la opel au pus cauciuc acolo? Clar ar fi fost mai simplu si mai ieftin sa foloseasca buci de plastic. Eu m-am gandit ca rolul lor este de a atenua din socuri si vibratii in maneta schimbatorului. Tu ce parere ai? Care sunt avantajele/dezavantajele inlocuirii acelor bucsi?
Ai ghicit exact scopul inlocuirii acelor bucsi ...

Quote:
Originally Posted by Drogas View Post
Felicitari pentru proiect, dar tin sa cred ca Nea Ilie asta de care citesc pe net e DRACU GOL pentru motoare, am citit si proiectul lui gollum si asta plus si alte pareri de la prieteni care au fost la el ... nu cred ca te apucai de proiect fara un asa mecanic
Mosule ... nu stiu daca e sau nu dracu' gol ... da' stiu sigur ca in materie de motoare GM, in special Opel, e brici !!!!
Cum am spus si in primul post : una din conditiile demararii acestui proiect era gasirea unei persoane cu experienta tehnica SOLIDA !

VA multumesc in continuare pt. aprecieri.
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 20:54   #85
catalinbutoi

Stage 1
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 10
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

super tare proiectul si bafta cu el .......dar sa nu uitam ca CT 16 GNT are c 20 let de doi ani deja
catalinbutoi is offline   Reply With Quote
Old 06-11-08, 16:18   #86
Kent8

Stage 5
 
Kent8's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,298
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

esperache...nu pui te rog o poza cu motorul din fata?
Kent8 is offline   Reply With Quote
Old 06-11-08, 17:24   #87
mad_runner
Daewoo Driver

Stage 4
 
mad_runner's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 298
Member of:
[DAEWOO]
[Virtual Tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

frumos tare proiectul.....felicitari ...dar pana la urma cati bani ai bagat in masinuta?
mad_runner is offline   Reply With Quote
Old 06-11-08, 20:55   #88
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Quote:
Originally Posted by mad_runner View Post
frumos tare proiectul.....felicitari ...dar pana la urma cati bani ai bagat in masinuta?
Pana acum ... aproape 10.000 EUR.

Kent8 : alte poze cu masina vor fi aratate ulterior ... nu o fac acum din motive personale la care am facut oarecum referire si in primul post.

Last edited by Esperache; 06-11-08 at 20:59.
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 06-11-08, 21:14   #89
Kent8

Stage 5
 
Kent8's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,298
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

nici pe mess nu`mi dai 1 din fata?
Kent8 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-08, 03:20   #90
Jady

Stage 5
 
Jady's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 378
Member of:
[Opel]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Bafta la proiect. Nu stiu cu ce o sa te ajute hidraulicul, dar... tu stii. Ai grija cand termini masina, o sa iti ia ceva timp sa te obisnuiesti cu ea, chiar si limitata de nebunul ala. In schimb...mare noroc ai cu Ilie. Omul asta daca pleca din tara la nemti sau la englezi ii revolutiona pe aia. Cand ma uit ce ***-uri fac aia cu o tona de bani... Ilie stie sa le faca mai bine si mai ieftin. Cat despre ce stie, crede-ma ca iti spun 100% ca nimeni in tara asta nu stie mai bine ca el pe Opel. Eu unul abia astept sa imi las masina pe mana lui.
__________________
Prowd owner of a 16V Cali
Vand odorizante organice California Scents, dureaza minim 60 de zile => https://forum.4tuning.ro/525-consumab...icate-usa.html
Jady is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -