Quote:
Originally Posted by Nu conteaza
turbina expusa mai la inceputul topicului este cu wastegate intern, nu cu wategate extern cum ai spus iar termostatul nu comanda nici un electroventilator...de treaba asta se ocupa termocupla.
|
Vreau sa fie clar un lucru pt. toata lumea : eu nu ma "iau" de nimeni ci dinpotriva altii s-au luat de mine; eu doar imi prezint proiectul personal in limitele cunostintelor mele ... si ... astept parerile, repet, parerile, si nu replicile invidioase alte diferitelor persoane ce bunavoiesc a-mi adresa cateva cuvinte.
Tinand cont ca : 1) Job-ul si pregatirea mea profesionala n-au nici o legatura cu mecanica auto si 2) este primul meu proiect de acest gen ... intr-adevar este ceva inedit
Quote:
Originally Posted by Nu conteaza
Protectia SUPLIMENTARA de care zici tu este un "spargator de valuri", care exista si pe masina ta din fabrica.
Totusi diferenta dintre al tau de pe masina si cel din poza consta in faptul ca: - la cel de pe masina ta garniturile sunt de pluta iar la cel din poza garnitura este de cauciuc si vulcanizata pe el(are numar OE 652261 si este de pe alt motor si anume un 2.0 16V ECOTEC mai exact X20XEV). DECI NU E NIMIC SUPLIMENTAR, ESTE CAT SE POATE DE STOCK!
|
Chiar nu are acel cod de care mentionezi ... dar cine stie ... ?
P.S.: Si pompa de ulei de pe Z20LET care se monteaza destul de frecvent pe C20LET este "foarte" stock dar se face tot "suplimentar" pt o mai buna gestionare a presiunii respective ... nu stiu ce ai inteles tu cand eu am scris "suplimentar" ... dar ... in fine ...
Quote:
Originally Posted by Nu conteaza
Ce ai tu in poza e un COOL RUNNING TERMOSTAT...NIMIC RACING LA EL. DESCHIDE MAI DEVREME ADICA LA 82 GRADE CELSIUS...NU DA NICI O COMANDA...
UITE O EXPLICATIE COMPETENTA :
"This cool running thermostat allows your engine to run cooler and have a faster warm-up time because of its improved water circulation throughout the car, meaning a much safer running environment and less chance of overheating during hard use."
|
Daca ceea ce zici tu e mai adevarat decat ceea ce am scris eu, inseamna ca am luat altceva decat scrie pe eticheta
Uite alta "explicatie" in care, daca stii sa citesti printre randuri, vei intelege ce am vrut sa spun cu termenul "racing", cu toate ca si in "explicatia" ta se face referire la, citez, "hard use" :
"This special thermostats (with new seal) can be used in the cooling systems where some extra cooling is required.
These cooler thermostats make sure that the coolant is passed on to the radiator at a lower temperature. (10 degrees lower)
These thermostats will also help to prevent cracking of the cylinder head."
P.S.: Hotaraste-te : ori "DESCHIDE MAI DEVREME" ori "NU DA NICI O COMANDA"
Anyway : e primul feed-back oarecum la obiect ... exact ceea ce doresc de la persoanele care ar putea detine mai multe informatii sau detalii decat mine ; keep eye on topic
Quote:
Originally Posted by Nu conteaza
Despre asta vorbeam...
|
Ai dreptate ... cu o mica exceptie : aceasta turbina se poate livra la cerere si cu wastegate extern ... ce-i drept din pozele mele nu se vede acest lucru ... dar voi reveni cu corectarea "ineptiei" de rigoare
Quote:
Originally Posted by aprilie
ACUM AM TERMINAT de citit cele 6 pagini ...
un proiect frumos , mi-ar place si mie sa am banii necesari sa imi indeplinesc un asa vis .
cat despre certurile de pe topic ... mi se par normale pt ca fiecare isi expune punctul de vedere .
oricum sper sa vedem multe filmulete cu faimosul espero cu 300 de caluti
|
La fel de normale mi se par si mie .. insa nu si jignirile
Pana la filmuletze ... mai avem multa mamaliga de mancat
Quote:
Originally Posted by isacfani
un proiect frumos care trebuia mai demult pus aici pe forum, ce a adunat 6 pagini in cateva zile de la expunerea lui! spor la treaba iti doresc, pentru ca vei avea nevoie!
|
Tinand cont ca proiectul este gata in proportie de 60-70% mi s-a parut ca totusi ar fi ceva de aratat.
Multumesc pt. incurajari ... chiar aveam nevoie