Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 28-10-08, 21:47   #61
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

pune si tu niste poze cu masina in starea care sa afla acum! exteriorul ma intereseaza..!
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 28-10-08, 22:22   #62
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Exteriorul e ultima parte de care ma voi ocupa; din pacate, daca pot spune asa, am investit foarte mult in motor si transmisie ... si tot nu e gata , exteriorul are montat doar bodykit-ul si cam atat , trebuia sa ajung la vopsitor de vreo 2 saptamani dar cu timpul stau cam prost din cauza job-ului care-l am. Promit sa vin cu poze imediat cum e gata.
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 28-10-08, 23:44   #63
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Proiect ambitios.Sper sa mearga ok la sfarsit.Succese
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 29-10-08, 20:25   #64
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Multumesc Dragos Cand va fi gata te invit la test-drive .
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 29-10-08, 21:10   #65
Nu conteaza

Stock
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1
Default

Quote:
Originally Posted by Esperache View Post
cu ajutorul amortizoarelor, arcurilor, diferentialului autoblocabil si bineinteles prin pastrarea elementelor de directie de la Calibra.

turbina expusa mai la inceputul topicului este cu wastegate intern, nu cu wategate extern cum ai spus iar termostatul nu comanda nici un electroventilator...de treaba asta se ocupa termocupla.


Quote:
Originally Posted by Esperache View Post
Turbina cu wastegate extern Garret GT2860RS ce dezvolta puteri ale motorului de pana la 400 CP.
Despre asta vorbeam...

Quote:
Originally Posted by Esperache View Post
Protectie suplimentara baie ulei + surub special (cu efect de magnet) de colectare a reziduurilor metalice din ulei
Protectia SUPLIMENTARA de care zici tu este un "spargator de valuri", care exista si pe masina ta din fabrica.
Totusi diferenta dintre al tau de pe masina si cel din poza consta in faptul ca: - la cel de pe masina ta garniturile sunt de pluta iar la cel din poza garnitura este de cauciuc si vulcanizata pe el(are numar OE 652261 si este de pe alt motor si anume un 2.0 16V ECOTEC mai exact X20XEV). DECI NU E NIMIC SUPLIMENTAR, ESTE CAT SE POATE DE STOCK!

Quote:
Originally Posted by Esperache View Post
Termostat racing (da comanda de racire ventilatorului la 82 de grade Celsius fata de 92 cat este standard)
Ce ai tu in poza e un COOL RUNNING TERMOSTAT...NIMIC RACING LA EL. DESCHIDE MAI DEVREME ADICA LA 82 GRADE CELSIUS...NU DA NICI O COMANDA...

UITE O EXPLICATIE COMPETENTA :

"This cool running thermostat allows your engine to run cooler and have a faster warm-up time because of its improved water circulation throughout the car, meaning a much safer running environment and less chance of overheating during hard use."

Last edited by aleks; 31-10-08 at 13:11.
Nu conteaza is offline   Reply With Quote
Old 29-10-08, 21:45   #66
aprilie

Stage 5
 
aprilie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,373
Member of:
[VW]
[Opel]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

ACUM AM TERMINAT de citit cele 6 pagini ...
un proiect frumos , mi-ar place si mie sa am banii necesari sa imi indeplinesc un asa vis .
cat despre certurile de pe topic ... mi se par normale pt ca fiecare isi expune punctul de vedere .

oricum sper sa vedem multe filmulete cu faimosul espero cu 300 de caluti
__________________
JANTE AUTO DE VANZARE 0761 61 31 02 EDI

www.jantepentrutoti.ro www.jantepentrutoti.ro www.jantepentrutoti.ro www.jantepentrutoti.ro
aprilie is offline   Reply With Quote
Old 30-10-08, 09:21   #67
isacfani
Renault Driver

Stage 5
 
isacfani's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 477
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

un proiect frumos care trebuia mai demult pus aici pe forum, ce a adunat 6 pagini in cateva zile de la expunerea lui! spor la treaba iti doresc, pentru ca vei avea nevoie!
__________________
what doesn't kill me, makes me stronger !
isacfani is offline   Reply With Quote
Old 30-10-08, 17:29   #68
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default

Quote:
Originally Posted by Nu conteaza View Post
turbina expusa mai la inceputul topicului este cu wastegate intern, nu cu wategate extern cum ai spus iar termostatul nu comanda nici un electroventilator...de treaba asta se ocupa termocupla.
Vreau sa fie clar un lucru pt. toata lumea : eu nu ma "iau" de nimeni ci dinpotriva altii s-au luat de mine; eu doar imi prezint proiectul personal in limitele cunostintelor mele ... si ... astept parerile, repet, parerile, si nu replicile invidioase alte diferitelor persoane ce bunavoiesc a-mi adresa cateva cuvinte.

Tinand cont ca : 1) Job-ul si pregatirea mea profesionala n-au nici o legatura cu mecanica auto si 2) este primul meu proiect de acest gen ... intr-adevar este ceva inedit


Quote:
Originally Posted by Nu conteaza View Post
Protectia SUPLIMENTARA de care zici tu este un "spargator de valuri", care exista si pe masina ta din fabrica.
Totusi diferenta dintre al tau de pe masina si cel din poza consta in faptul ca: - la cel de pe masina ta garniturile sunt de pluta iar la cel din poza garnitura este de cauciuc si vulcanizata pe el(are numar OE 652261 si este de pe alt motor si anume un 2.0 16V ECOTEC mai exact X20XEV). DECI NU E NIMIC SUPLIMENTAR, ESTE CAT SE POATE DE STOCK!
Chiar nu are acel cod de care mentionezi ... dar cine stie ... ?
P.S.: Si pompa de ulei de pe Z20LET care se monteaza destul de frecvent pe C20LET este "foarte" stock dar se face tot "suplimentar" pt o mai buna gestionare a presiunii respective ... nu stiu ce ai inteles tu cand eu am scris "suplimentar" ... dar ... in fine ...

Quote:
Originally Posted by Nu conteaza View Post
Ce ai tu in poza e un COOL RUNNING TERMOSTAT...NIMIC RACING LA EL. DESCHIDE MAI DEVREME ADICA LA 82 GRADE CELSIUS...NU DA NICI O COMANDA...

UITE O EXPLICATIE COMPETENTA :

"This cool running thermostat allows your engine to run cooler and have a faster warm-up time because of its improved water circulation throughout the car, meaning a much safer running environment and less chance of overheating during hard use."
Daca ceea ce zici tu e mai adevarat decat ceea ce am scris eu, inseamna ca am luat altceva decat scrie pe eticheta

Uite alta "explicatie" in care, daca stii sa citesti printre randuri, vei intelege ce am vrut sa spun cu termenul "racing", cu toate ca si in "explicatia" ta se face referire la, citez, "hard use" :
"This special thermostats (with new seal) can be used in the cooling systems where some extra cooling is required.
These cooler thermostats make sure that the coolant is passed on to the radiator at a lower temperature. (10 degrees lower)
These thermostats will also help to prevent cracking of the cylinder head."
P.S.: Hotaraste-te : ori "DESCHIDE MAI DEVREME" ori "NU DA NICI O COMANDA"

Anyway : e primul feed-back oarecum la obiect ... exact ceea ce doresc de la persoanele care ar putea detine mai multe informatii sau detalii decat mine ; keep eye on topic

Quote:
Originally Posted by Nu conteaza View Post
Despre asta vorbeam...
Ai dreptate ... cu o mica exceptie : aceasta turbina se poate livra la cerere si cu wastegate extern ... ce-i drept din pozele mele nu se vede acest lucru ... dar voi reveni cu corectarea "ineptiei" de rigoare

Quote:
Originally Posted by aprilie View Post
ACUM AM TERMINAT de citit cele 6 pagini ...
un proiect frumos , mi-ar place si mie sa am banii necesari sa imi indeplinesc un asa vis .
cat despre certurile de pe topic ... mi se par normale pt ca fiecare isi expune punctul de vedere .

oricum sper sa vedem multe filmulete cu faimosul espero cu 300 de caluti
La fel de normale mi se par si mie .. insa nu si jignirile
Pana la filmuletze ... mai avem multa mamaliga de mancat

Quote:
Originally Posted by isacfani View Post
un proiect frumos care trebuia mai demult pus aici pe forum, ce a adunat 6 pagini in cateva zile de la expunerea lui! spor la treaba iti doresc, pentru ca vei avea nevoie!
Tinand cont ca proiectul este gata in proportie de 60-70% mi s-a parut ca totusi ar fi ceva de aratat.
Multumesc pt. incurajari ... chiar aveam nevoie

Last edited by aleks; 31-10-08 at 13:18.
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 31-10-08, 09:39   #69
radub

Stage 2
 
radub's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 67
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Am avut si eu pentu 3 luni, in familie, un Espero Alb luat de nou si vandut cu 5 zile inainte de a-mi lua permisul de conducere.
A fost prima si ultima data cand mi-au dat lacrimile de ciuda!

Nu pot decat sa te felicit si sa iti spun ca esti nebun, dus, ticnit dar bineinteles pasionat.
Mi-as dori foarte mult sa merg sau sa o vad atunci cand este gata.

Bafta in continuare!
radub is offline   Reply With Quote
Old 31-10-08, 11:17   #70
D o n n

Stage 5
 
D o n n's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,971
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

eu chiar o sa ma vin la sfarsitul proiectului sa vad ce a iesit !
D o n n is offline   Reply With Quote
Old 31-10-08, 21:02   #71
RENAULTts

Stage 4
 
RENAULTts's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 229
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Salut! Esti aproape sa-ti vezi visul implinit cu masinuta asta. Felicitari!
RENAULTts is offline   Reply With Quote
Old 01-11-08, 10:06   #72
mareo

Stage 5
 
mareo's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,507
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Un proiect adevarat! Nu pot sa iti doresc decat succes la indeplinirea lui in totalitate!
Multa bafta in doresc.
mareo is offline   Reply With Quote
Old 01-11-08, 13:43   #73
ovidiu89
VW Driver

Stage 5
 
ovidiu89's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 4,576
Member of:
[VW]
[RENAULT]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

foarte tare proiectu ai facut ceva la care multi visam...bafta in continuare
ovidiu89 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-08, 14:00   #74
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Salut,frumos proiect si costisitor de asemenea,dar satisfactia va fi garantata la sfarsit.As avea cateva intrebari referitoare la unele piese pe care ti le-ai cumparat:
-pt a putea folosi linistit pompa de benzina cu debit marit si regulatorul de presiune de 4.5 bari schimbi toate conductele de alimentare cu unele care sa reziste la presiuni mai mari sau le lasi pe cele de fabrica?
-poate ca va parea o intrebare idioata insa chiar sunt curios sa stiu,de ce ai ales acel kit de transformare a ambreajului mecanic intr-unul hidraulic?
-pentru a-ti putea monta pistoanele cu diametrul marit banuiesc ca ai alezat blocul motor 1mm,alezand asa de mult din el nu si-au pierdut rezistenta cilindrii?ma refer la faptul ca nu au devenit prea subtiri peretii cilindrilor?
Mersi frumos si spor la treaba in continuare
P.S:un pret pt pistoanele forjate imi poti spune te rog?
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 02-11-08, 22:05   #75
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !

Bravo cumetre !
Ai dat " bubuiala " cu ceea ce ai facut aici multor "personaje" ... sincer ...
De apreciat ce faci si cum ai facut ...
Poate multi te-au considerat " latrator " pe margine ... acum ai demonsrat ca faci parte dintre cei putini care VOR cu adevarat sa faca ceva ... Ceva mai mult decat o toba de 2 milioane si un filtru turcesc !
Din partea mea ai un mare BRAVO ...
__________________
2.0 @ Opel Astra F
3.0 @@ BMW E92 335i
https://www.youtube.com/user/Andrei77WRC
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -