Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Daewoo (https://forum.4tuning.ro/111-masina-mea-daewoo.html)
-   -   Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis... devenit realitate! (https://forum.4tuning.ro/111-masina-mea-daewoo/95324-espero-2-0-16v-gsi-turbo-vis-devenit-realitate.html)

Esperache 25-10-08 14:50

Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis... devenit realitate!
 
Salut,

In cele ce vor urma va voi prezenta masina mea in care am investit deopotriva bani, munca, timp si ... suflet.
Masina a fost cumparata de noua in Februarie 1996, printre primele loturi de Espero aduse din Korea de Sud ... si asta s-a "simtit" de-a lungul timpului :-)
Dupa lungi perioade de timp in care, ca orice "putzoi" care avea masina pe mana, am schimbat diferite prostioare, probabil varsta isi spunea cuvantul, la aspectul masinii (sticker-e, huse volan, :lol:, in final "culminand" :-) cu o evacuare sport Sebring, ce-i drept universala dar care o facea un pic mai zgomotoasa), venise vremea sa iau o decizie : new car or improve this car !
Primul Espero care m-a fascinat - era acum vreo 3 ani - la Constanta ... vasusem GNT-ul, care pe vremea aia avea montat C20XE-ul (SFI); mi se parea ceva grozav (ceea ce si era)
Au urmat cateva convorbiri cu D M X (tot din Constanta) pe tema montarii unui SFI pe masina dar pe cealalta parte imi facea cu ochiul Astra F a lui Andrei pe care se facea un transplant de LET; m-am consultat, de asemenea, si cu el vis-a-vis de montarea acestui motor doar ca nu primeam nici un fel de incurajare, ba din contra mi se scoteau in evidenta costurile ridicate, pe care nu le puteam concepe la acea vreme dar si gasirea unor oameni cu experienta tehnica cu care sa duc la bun sfarsit acest proiect.
Asta se intampla in Noiembrie 2006, intre timp cineva imi facuse cunostinta cu ... ILIE BAUBAU, caruia i-am impartasit proiectul ce mi-l propusesem si ... atunci mi-am dat seama ca, impreuna cu el, puteam "construi" ceva. Pe 1 Decembrie, ironia sortii a facut sa trec prin zona P-ta Unirii si sa observ o Calibra Turbo intr-o stare DEZOLANTA si ... instinctul, probabil m-a impins sa las un bilet in parbrizul acoperit cu un rand de praf gros de un deget, cu penibila intrebare : "Vinzi masina ?" si atasat nr. meu de tel; dupa 1 saptamana si jum. am primt un tel ... de la ... proprietarul masinii, intrebandu-ma daca mai este valabila intrebarea de pe biletel ... nu-mi venea sa cred ! In urmatoarele 3 zile eram deja posesorul unei Calibra Turbo 4x4, fabricatie 1993, dar cu varianta noua de LET, full-options (mai putin nr. de inmatriculare valabile :-)).
Prima etapa era indeplinita ! Au urmat, de-a lungul timpului, sacrifii enorme, si anume, consultari cu zeci de persoane din tara si strainatate pe seama LET-ului - eram un novice - , acumularea de informatii de pe zecile de site-uri de specialitate si bineinteles ... finantele !
Dar ... nu va mai retin cu aspectele astea si incep prin a va arata cateva imagini cu masina in vremurile ei apuse de demult, urmate de imagini ale tuturor upgrade-urilor existente !
Enjoy !

Esperache 25-10-08 15:26

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
10 Attachment(s)
The beginning :

Esperache 25-10-08 15:29

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
7 Attachment(s)
Donatorul ... D-zeu sa-l odihneasca ! :lol:

Esperache 25-10-08 15:33

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
10 Attachment(s)
Body kit-ul !
A fost adus din Polonia ... Jedrasik Tuning.

Esperache 25-10-08 15:36

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
4 Attachment(s)
A urmat si badboy look-ul ...

Esperache 25-10-08 15:38

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
2 Attachment(s)
Engine and transmission uprates:

Esperache 25-10-08 15:42

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
5 Attachment(s)
ECU-ul masinii a fost trimis in Germania la EDS Motorsport Fahrzeugtechnik pt. resoftare si instalarea versiunii Phase 3.5 de aproximativ 330 CP, puterea fiind programabila in 5 trepte de putere cuprinse intre 170 si 330 CP.

Esperache 25-10-08 15:52

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
8 Attachment(s)
Intercooler si admisie EDS

Esperache 25-10-08 15:53

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
4 Attachment(s)
Blow-off secvential Baileys Motorsport

Esperache 25-10-08 15:56

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
4 Attachment(s)
Pompa de benzina cu debit marit (150l/h) Walbro FP604 si regulator de presiune benzina de 4,5 bar

Esperache 25-10-08 16:01

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
3 Attachment(s)
Filtru conic de aer sport Sandtler avand diametrele 80/120/90/170 mm

Esperache 25-10-08 16:03

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
2 Attachment(s)
Amortizoare reglabile in duritate Koni Sport

Esperache 25-10-08 16:05

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
4 Attachment(s)
Suspensie sport FK Automotive fata/spate (-35/40 mm)

Esperache 25-10-08 16:08

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
1 Attachment(s)
Bujii reci Bosch F6DTC

Esperache 25-10-08 16:12

Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis ... devenit realitate !
 
7 Attachment(s)
Turbina Garret GT2860RS ce dezvolta puteri ale motorului de pana la 400 CP.


All times are GMT +2. The time now is 00:20.

- Copyright 2024 4Tuning