Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 29-08-05, 23:34   #181
CT-82-PWR

Stage 5
 
CT-82-PWR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of:
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"george_smiley05\"
da alea OZ WRC tot de-acolo de pe site nu-ti plac?
sau nu merg alea la mashinile de strada?
Nu imi plac alea WRC mi le cumpar pe astea OZ Hydra mai ales ca cei de pe site mi-au zis ca costa 89 euro+tva/buc ceea ce e super bine si la cum arata merita toti bani.
[img]http://www.*****************/pics/jante/OZ%20RACING/CLASSIC/OZ-HYDRA.gif[/img]
Dimeniunea mi-a zis ca e 7X15 ceea ce e numai bine la fix cu dimenisunea de 15\" standard de fabrica,iar transportul e 800 mii pana in Constanta prin RO Curier
PS.Toba e doar aia finala atat,asa cum se vede si pe site,sincer sa fiu nu se simte diferenta de performanta decat sonara atat.
__________________
CT-82-PWR is offline  
Old 30-08-05, 00:07   #182
TufY

Stage 5
 
TufY's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,002
Default

sa le stapanesti sanatos si sa intri cat mai repedein posesia lor!!! si nu uita de cauciucuri mai serioase!!!
de ce ai luat 1,4?
TufY is offline  
Old 30-08-05, 21:43   #183
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default

Aud si sunt uimit de ce va aud ca spuneti: loganu, masina buna de mers la 60 la ora.
Ok...deci eu nu am logan. Un var are si mi-a dat-o si mie la....\"teste\". Si va spun ca am gonit cu ea si mi-a lasat o impresie superbuna.
Am mers cu ea pana in 6000 de ture si mergea super frumos motoru. Am mers cu loganu la 180km/ora pe autostrada soarelui cu 4 persoane in masina in afara de mine. Si mergea in jur de 5600rpm si mai aveam pedala...
Mergeam cu suta si am ocolit un caine si nu m-am rasturnat ca boii de nemti cu ea. S-a dus foarte putin de spate, dar a revenit singura pe sosea bine...spre mirarea mea. Singuru efect a fost ca s-a dat pasagerul din dreapta cu capu de geam.

Singurul lucru de care ma plang sunt franele de pe spate. Nu sunt rodate bine si nu tin. de abia dupa 9000km au inceput sa isi mai dea drumul.

Nu zic ca loganu e super masina, de curse, extrasportiva, dar pentru 5-7mii de euro, e extramegaordinara. Pai tu vrei sa iei curba de 70 de grade cu 120 cand ai suspensii moi si talon inalt. Pai loganu a fost facut si sa fie confortabil. Pai ma uitam la Octavia, ce suspensii tari are, de te doare fundu, iar cu loganu mergi de zici ca plutesti. Pe bune.

Rog pe cei care nu au condus un Logan pana acuma, sa nu mai comenteze pana nu conduc unul, ca una este sa il conduci (mai ales cand il duci pana la limita), si alta este sa mergi cu el la 60 sau sa il privesti de pe afara.
__________________
Evil Yuri is offline  
Old 30-08-05, 23:28   #184
TufY

Stage 5
 
TufY's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,002
Default

ai gresit cu turatia!!!
eu la 185 aveam 5200 rpm si la 190 in spatele la alta masina ca altfel nu a prins 190 avea 5400-5500 rpm!!!
TufY is offline  
Old 31-08-05, 06:07   #185
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

pareri si pareri....
oricum eu tot la ideea mea raman, ca tre sa fi nebun sa mergi cu LOGANUL cu 170...180km/h sau inconstient....
la inceput cand mi`am luato am zis si eu \"hai sa merg sa`i dau span sa vad ce poate, cum rupe asfaltu\" nu conta de drum... umed, uscat, noapte, zi.... oricum dupa ce am muscato m`am linistit 8)

Quote:
Pai ma uitam la Octavia, ce suspensii tari are, de te doare fundu, iar cu loganu mergi de zici ca plutesti
fii sigur ca nu degeaba Octavia are suspensiile alea.. si totusi nu pot pricepe cum te doare fundu` ca eu am umblat foarte mul;t cu Octavia si nu am avut nici o durere :lol:

Quote:
Mergeam cu suta si am ocolit un caine si nu m-am rasturnat ca boii de nemti cu ea
pai is convins ca nu ai luat curba asa tare ca si ei.... dar e posibil avand in vedere ca ati fost 5 persoane in masina si`n plus mergand la mare probabil, aveati si ceva bagaje.... problema cred ca consta in aerul care intra sub masina si din cauza asta nu se lipeste pe drum...

Quote:
Am mers cu ea pana in 6000 de ture si mergea super frumos motoru. Am mers cu loganu la 180km/ora pe autostrada soarelui cu 4 persoane in masina in afara de mine. Si mergea in jur de 5600rpm si mai aveam pedala...
mda, in 6000 de ture urca da nu mai mult nici sa`i suflii in esapament nu o ia :P
acum nu stiu despre ce versiune vorbesti tu dar daca e vorba de 1,4 sincer nu cred ca ai atins 180 cu 5 persoane in masina....
CJ-44-MAT is offline  
Old 31-08-05, 06:49   #186
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default

Vorbesc de motoru de 1.6. Mai mult de 6200 cu ea nu m-am dus ca nu e a mea, dar mai aveam pedala.
Ce naiba mah omule, pai merge Dacia veche la 6500 si poate si mai mult. Ca am bulit eu motoru la 6500 . Au sarit doi cuzineti si tot am mai facut cu ea 230km.
Quote:
pai is convins ca nu ai luat curba asa tare ca si ei.... dar e posibil avand in vedere ca ati fost 5 persoane in masina si`n plus mergand la mare probabil, aveati si ceva bagaje
NU. Nu mergeam la mare. Adica asta nu era pe autostrada soarelui. Pe drumul Pitesti - Curtea de Arges, eram cu o sg pers in masina. Dar aici e vorba de un viraj scurt. Si 100km e viteza destul de mare pentru asa ceva. Aici nu am pus eu problema bine. Nu prea aveam cum sa ma rastorn. Ce se intampla de obicei in cazul virajelor astea este pierderea controlului si a spatelui. S-a dus un pic de spate dar a revenit singura.

Faza cu suspensiile de pe Octavia e ca sunt mai tari. Si la Passat sunt tari, dar sunt mai confortabile. Cat despre logan, se simte ca sunt ceva mai moi, dar nici nu are aceeaasi stabilitate ca Octavia sau VW. Pentru ca masina este facuta sa fie confortabila. Cine vrea sa o alerge, sa isi schimbe suspensiile si sa isi puna jenti mai mari cu talon mai mic.



Eu nu vreau sa va dovedesc voua ceva, dar cand va vad ca spuneti niste aberatii despre logan....asta e denigrare. Nu zic ca Loganu e perfecta, dar nici asa. In topicu asta se discuta despre tuning, si se mai baga cate unu in vorba ca logan e varza, ca sunteti fraieri ca ati ales logan si alte chestii. Eu cred ca multi dintre voi nu au condus niciodata un logan, ci il judeca numai dupa design...care nu este prea sporty.
Evil Yuri is offline  
Old 31-08-05, 09:53   #187
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default

good point!!
cosmineloo is offline  
Old 31-08-05, 10:14   #188
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Si eu am mers cu cineva cu logan 1.6 full tot 185 km/h insa turatia era 5.5500 de rpm asa ca nush si plus de asta la viteza asta nu simti absolut nik.
__________________
::ex: Opel Vectra A 2.0 8v TURBO - Meqasquirt 2 Stand Alone Management:: Proiect AS Tuning ::
Opel Astra G 1.6 16V in progress
Skma is offline  
Old 31-08-05, 10:49   #189
baubau99

Stage 2
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 26
Default

cui nui place loganul sa nu mia vb degeaba!!
baubau99 is offline  
Old 31-08-05, 10:51   #190
baubau99

Stage 2
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 26
Default

la banii astia ce mai vrei???????????
baubau99 is offline  
Old 31-08-05, 11:18   #191
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default

cam acrii strugurii! zise vulpea ..........si pleca flamanda.........
cosmineloo is offline  
Old 31-08-05, 15:03   #192
TufY

Stage 5
 
TufY's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,002
Default

cum draq aveti voi turatiile astea la 185?? la mine nu arata mai mult de 5200!!!!! am 1.6 si mai mult nu mai vrea!!!!!
TufY is offline  
Old 31-08-05, 16:04   #193
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default

As avea si eu o intrebare la voi. La loganu asta tunat la nemti, aripile din fata, partea gri, este de plastic, sau este aripa normala, doar vopsita cu gri? Ca arata bine...
Evil Yuri is offline  
Old 31-08-05, 18:46   #194
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

Evil Yuri

Quote:
Vorbesc de motoru de 1.6. Mai mult de 6200 cu ea nu m-am dus ca nu e a mea, dar mai aveam pedala.
motorul de 1,4 la 6000 de ture intrerupe !!!

Quote:
Ce se intampla de obicei in cazul virajelor astea este pierderea controlului si a spatelui
e din cauza telescoapelor si a pneurilor... schimbale si ai sa vezi diferenta !

Quote:
Faza cu suspensiile de pe Octavia e ca sunt mai tari. Si la Passat sunt tari, dar sunt mai confortabile
e exact comparatia intre Dacia si Renault !!!

cosmineloo

Quote:
cam acrii strugurii! zise vulpea ..........si pleca flamanda.........
fi mai explicit frate.... !!!
CJ-44-MAT is offline  
Old 31-08-05, 19:03   #195
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

Quote:
cui nui place loganul sa nu mia vb degeaba!!
ba frate nu e vorba ca ne place sau ca nu ne place... si nu cred ca noi vb aici degeaba... poate tie nefiind posesor de logan ti se par total aiurea da unora sa zicem ca le e de folos....
ce rost are sa ma combin si sa va zic voua ce viteaz is eu ca am fost cu 250 la ora si am dat muci la 7 M5`uri ??....
ca am luat curba de nustiucate grade cu nustiuce viteza si umpic a alunecat da m`am scos si alea alea.... ei nu am luato si mi`am facut praf masina... deci in concluzie cum puii mei sa va mai zic ca masina asta nu`i facuta sa`i dai forja... e o masina putin mai joasa de \"medie\" cu calitatile si defectele ei....

tu crezi ca de nebun va tot zic eu aici de 30demilioanesizece de posturi incoace sa faceti un efort si daca tot vati luat masina noua sa mai investiti o suma pt siguranta voastra ? (niste pneuri, o suspensie ceva...)

adica ba voi pe mine probabil ma credeti nebun o parte din voi.... oricum nu va doresc sa treceti prin ce a trecut MY CAR !

si ca sa nu mai existe nici un dubiu cum ca io v`as aburii.....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	img_0018_325.jpg
Views:	182
Size:	43.7 KB
ID:	39627  
CJ-44-MAT is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -