Quote:
Originally Posted by \"CJ-44-MAT\"
ba hai sa fim seriosi acum, clar ca nu am vrut sa te bag sau stiu eu ce.... da`i bine sa se stie clar problemele masinii.... masina ii de kakako si nu avem ce face ! crezi ca eu daca stiam de la bun inceput despre ce e vorba ma bagam ?
masina asta`i buna sa mergi cu 60 ! si sincer sant convins ca testul ala de la nemti nu a fost o combinatie aiurea.... chiar e real !
|
in sfarsit un posesor de logan cu capu pe umeri (sau macar nu e ipocrit)
E bine ca vezi defectele masinii si ar trebui sa realizezi ca trebe s-o dai ! sa-ti iei alta ! orice ! SH de afara , trotineta in 2 usi nush ce marca .
Logan e masina de pensionari nu e pentru tine
Si inca ceva sa nu-ti para rau ca nu ti-ai luat 1.6 mai tare te faci de kakao cu aia .. 1.6 si abia merge ! macar tu ai o scuza \"am 1.4 dom'le so JET! \"
Si sa nu-ti para rau ca nu ai luat-o cu ABS ca oricum ABS-ul ala nu e bun de nika .. nici nush cum au tupeu sa-i spuna ABS .. a lor e un simplu sistem de deblocare a rotii pe parametrii determinati din fabrica !
orice abs cuprinde o serie de senzori care mentine traiectoria masinii indiferent de cum franezi sau cum ai rotile virate . Pe langa asta le face si sa nu se blocheze e partea a 2-a .Forta de franare difera in functie de cum calci frana si cum e virata masina , in functie de greutatea pe fiecare punte , roata etc ! ..in functie de vreme va frana mai tare mai incet (ma refer la blocatul rotilor) si in functie de umiditatea de afara absolut orice . Cuprinde ff. multi senzori si astia costa cat jumate din costurile de productie ale unui LOGAN . daca chiar puneau ABS pe ele ala cu ABS trebuia sa coste pe putin 10.000 euro
)
Asta nu o spun eu care am avut doua masini cu abs si am condus zeci de astfel de masini ff multi km , o spun mecanicii de la reprezentantele VW , Opel , Seat , etc.
Oricum .. ia-ti una mai de tine daca asta nu te satisface . Polo e grozav pentru oras , Corsa de asemenea ... peu
geout nu recomand