Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-08-05, 17:36   #151
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"CJ-44-MAT\"
ba hai sa fim seriosi acum, clar ca nu am vrut sa te bag sau stiu eu ce.... da`i bine sa se stie clar problemele masinii.... masina ii de kakako si nu avem ce face ! crezi ca eu daca stiam de la bun inceput despre ce e vorba ma bagam ?
masina asta`i buna sa mergi cu 60 ! si sincer sant convins ca testul ala de la nemti nu a fost o combinatie aiurea.... chiar e real !
in sfarsit un posesor de logan cu capu pe umeri (sau macar nu e ipocrit)

E bine ca vezi defectele masinii si ar trebui sa realizezi ca trebe s-o dai ! sa-ti iei alta ! orice ! SH de afara , trotineta in 2 usi nush ce marca .
Logan e masina de pensionari nu e pentru tine
Si inca ceva sa nu-ti para rau ca nu ti-ai luat 1.6 mai tare te faci de kakao cu aia .. 1.6 si abia merge ! macar tu ai o scuza \"am 1.4 dom'le so JET! \"

Si sa nu-ti para rau ca nu ai luat-o cu ABS ca oricum ABS-ul ala nu e bun de nika .. nici nush cum au tupeu sa-i spuna ABS .. a lor e un simplu sistem de deblocare a rotii pe parametrii determinati din fabrica !
orice abs cuprinde o serie de senzori care mentine traiectoria masinii indiferent de cum franezi sau cum ai rotile virate . Pe langa asta le face si sa nu se blocheze e partea a 2-a .Forta de franare difera in functie de cum calci frana si cum e virata masina , in functie de greutatea pe fiecare punte , roata etc ! ..in functie de vreme va frana mai tare mai incet (ma refer la blocatul rotilor) si in functie de umiditatea de afara absolut orice . Cuprinde ff. multi senzori si astia costa cat jumate din costurile de productie ale unui LOGAN . daca chiar puneau ABS pe ele ala cu ABS trebuia sa coste pe putin 10.000 euro )
Asta nu o spun eu care am avut doua masini cu abs si am condus zeci de astfel de masini ff multi km , o spun mecanicii de la reprezentantele VW , Opel , Seat , etc.

Oricum .. ia-ti una mai de tine daca asta nu te satisface . Polo e grozav pentru oras , Corsa de asemenea ... peu
geout nu recomand
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline  
Old 22-08-05, 22:12   #152
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"aleks\"
Quote:
Originally Posted by \"george_smiley05\"
In primul rand pt proprietarul loganului,la cati bani vrei u sa bagi in mashina,iti luai lejer full optionu-ul cu tot cu masca vopsita cum vrei u si motoru de 1.6.
In al doilea rand,am vazut si yo jantele de pe prima pagina care vroiai sa tii le pui. dimensiunea de 16\" sau 17\" influentzeaza cu f putin demarajul.

V-am atashat o poza sa vedeti o Dacie a dreaq rau .Desen normal
bonus: poza: hmm... ai muncit la ea, dar desenul ne prezinta un superb... KITCH

LOL.......nu e creatia mea fratioare....mi-a dat si mie poza un tovaras....nu prea le am yo cu programele astea de modificat

in legatura cu MAT-ul,marturiile tale(dak e aja cum zici),imi dau fiori sa mor yo!!

Sa fie oare Dacia Logan un esec total?
?????
????
???
George_P. is offline  
Old 23-08-05, 10:41   #153
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

hai sa nu facem chiar o tragedie din asta.... masina e bunicica spun eu putin echipata (ma refer la niste suspensii cu garda mai joasa, niste pneuri mai performante) si condusa adecvat conditiilor de drum... adica tre` sa fi tampit rau de tot sa mergi cu peste 70KM/h pe un carosabil umed ! intervine ceva si trebuie sa apesi pedala de frana pana la fund.... crezi ca o poti opri ? eu nu as crede !

Quote:
Si inca ceva sa nu-ti para rau ca nu ti-ai luat 1.6 mai tare te faci de kakao cu aia .. 1.6 si abia merge ! macar tu ai o scuza \"am 1.4 dom'le so JET
motorul de 1,4 ti`am spus ca era suficient pt intrebuintarile masinii.... model cu ABS nu am condus deci nu pot spune ca e naspa sau nu....

Quote:
in legatura cu MAT-ul,marturiile tale(dak e aja cum zici),imi dau fiori sa mor yo!!
Sa fie oare Dacia Logan un esec total?
nu tre sa`ti dea fiori ceea ce am spus eu si nu cred ca e neaparat un esec total... trebuie doar sa intelegi pt ce a fost facuta aceasta masina si cum trebuie condusa !
CJ-44-MAT is offline  
Old 25-08-05, 09:26   #154
TufY

Stage 5
 
TufY's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,002
Default

MAT eu am schimbat toate cauciucurile de pe masina si vreau sa iti zic ca am fost uimit!!! se aseaza mai bine (senzatie de siguranta pe volan la franare nu cum imi facea inainte ca ziceai ca stau rotile in aer) si in legatura cu cielo ca am vazut pe cineva mai sus eu zic ca e mai buna deoarece a fsot gandita prin 2004 cu materiale de pe la renault din 97-98 pe cand cielo ............ e platforma lu opel vectra ? sau kadet parca de prin 80 si ceva!! si oricum acum le fac si mai proaste ca de nu mai sunt koreenii !
parerea mea
TufY is offline  
Old 25-08-05, 11:16   #155
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

si ce fel de gume ai pus?
ai marit latimea sau cum?
asa de muci sunt montana alea din stock?
George_P. is offline  
Old 25-08-05, 23:07   #156
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

nu trebuie sa pui neparat pneuri mai late, doar altceva decat MONTANA care`s foarte foarte foarte nasoale... zicea cineva ca`s bune iarna... mie nu mi se par bune de nimic altceva decat sa le dai foc si sa arunci in dusmani cu ele 8)
CJ-44-MAT is offline  
Old 25-08-05, 23:11   #157
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

nu trebuie sa pui neparat pneuri mai late, doar altceva decat MONTANA care`s foarte foarte foarte nasoale... zicea cineva ca`s bune iarna... mie nu mi se par bune de nimic altceva decat sa le dai foc si sa arunci in dusmani cu ele 8)
CJ-44-MAT is offline  
Old 26-08-05, 12:51   #158
TufY

Stage 5
 
TufY's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,002
Default

am pus 195/60/15 fata Pirelli p600 si pe spate 195/65/15 continental supercontact toate de vara! alea dupa spate nu prea imi plac ca au talonul mai mare si la gropi parca simt cum se deformeaza! as vrea sa imi iau in curand 205/50-55/15 (cel putin pe spate) dar am o jena $
TufY is offline  
Old 26-08-05, 19:53   #159
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

nu inteleg de ce nu iti pui toate 4 pneurile de acelasi fel !!!
CJ-44-MAT is offline  
Old 27-08-05, 00:53   #160
TufY

Stage 5
 
TufY's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,002
Default

...............pai asea le-am gasit la super pretz !!! si pe spate as vrea mai late ca se vad mai frumos si parca mai stabila masina SI pe faata mai micute ca sanu pierd mult din demaraj( sa nu traga greu masina)!
TufY is offline  
Old 27-08-05, 08:42   #161
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

fratele meu, nu vreau sa te jignesc sau ceva.... da parerea mea e sa vinzi toate 4 pneurile si sa cauti altele la un super pret (dar toate 4 acelasi model).... oarecum e ca si cand ai purta un adidas verde cu unl rosu, in cazul in care sant sport ambele pneuri (fata spate).... mai rau daca nu sant, un adidas cu un pantof :lol:
CJ-44-MAT is offline  
Old 27-08-05, 08:45   #162
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

pe spate eu zic ca merg maxim 205/50-55/15 !
da fa si tu un test, pune pneurile si incarca masina super tare... adica portbagajul plin si 6 oameni in masina (2 fata-4spate) si vezi ce se intampla ! daca ai posibilitatea eventual fa si o tura cu ea !
CJ-44-MAT is offline  
Old 27-08-05, 11:42   #163
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

mey da nu pierzi din demaraj ce naiba
probabil pierzi din demaraj atunci cand iti pui niste jante exagerat de mari
deabia atunci dak pierzi demarajul cu f putin
inceark sa pui pirelli pe toate 4

Power is nothing without control
George_P. is offline  
Old 27-08-05, 15:10   #164
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

sau poate MICHELLIN / BFGOODRICH ? :lol:
CJ-44-MAT is offline  
Old 27-08-05, 15:12   #165
CJ-44-MAT

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 91
Default

si gandeste`te ca siguranta e mult mult mult mai importanta decat ca faci suta cu o secunda in plus sau in minus :wink:
CJ-44-MAT is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -