Zilele astea am taiat bucatele evacuarile pentru a le reunii in formula cea mai buna, am eliminat cu biaxul excesul de sudura din interiorul gatului colectorului iar apoi a inceput munca cea mai migalosa de curatat/lustruit interioarele..acum sunt la faza de smirgheluit din ce in ce mai fin
Zilele acestea trebuie sa soseasca si un carburator dublucorp si apoi vedem ce am obtinut
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [Virtual Tuning 3D] [Old School Cars]
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Zilele astea am taiat bucatele evacuarile pentru a le reunii in formula cea mai buna, am eliminat cu biaxul excesul de sudura din interiorul gatului colectorului iar apoi a inceput munca cea mai migalosa de curatat/lustruit interioarele..acum sunt la faza de smirgheluit din ce in ce mai fin
Zilele acestea trebuie sa soseasca si un carburator dublucorp si apoi vedem ce am obtinut
Bogdan, nu vreau sa te laud .. dar metoda gasita de tine e excelenta
Am invatat si eu de la altii..asa ne facem mari
Ideea e ca pe timp ce cureti interiorul tevilor invelisul sarmos al furtunului se "zbarleste"(ies sarmele) si devine din ce in ce mai eficient
Acum la smirghel e mai interesant..piele la degete sa fie
Eu cred ca ar fi putin mai bine daca ai putea sa pleci cu teava putin mai mare din imbinarea celor 4 pana in detenta si din detenta pana la capat.Zic eu...(parca la supernova e putin mai mare)
Cateva noutati..
Ieri mi-a ajuns si carburatorul de Lada 1500 iar cu evacuarea ma apropii de sfarsit
Dupa degete ranite si furtune sarite peste maini se vede oglinda la capatul "tunelului"..la inceputul saptamanii trec la imbinarile care necesita sudura si apoi la montajul pe masina..sper sa-mi reuseasca repede reglajul carburatorului (caruia nu-i gasesc jiglorul de amestec..)..
Doar ii imprumut putin din pedigree-ul sport al Ladei..
Cornelloco, la capete am curatat si lustruit manual iar pe trasee grosul l-am luat cu furtunele cu invelis sarmos, dupa care cu smirghel infasurat pe furtune