03-02-13, 23:18
|
#61
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,830
Member of: [VW] [DACIA] [DAEWOO] [RENAULT] [Old School Cars] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 2.0 16v
multumesc pt raspuns,maine voi reincerca,am gasit un fir l-am legat insa imi indica doar cand doreste el si nu corect,maine voi cauta firul indicat de tine si voi reincerca sa vad ce se va intampla!
multumesc si bafta
__________________
Membru DACIA RALLY TEAM MotorSport
|
|
|
07-02-13, 21:43
|
#62
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Salut. Am vazut ca ai ales sa folosesti JC5 ca si cutie de viteze. Vine pe suportul de Logan (cel cu 3 brate pe care sta bateria) sau au trebuit ceva adaptari? Fata de un JH3 sau JH1 de Logan, cum este ca si rapoarte?
|
|
|
08-02-13, 18:30
|
#63
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
am jr5 cutia. si ca rapoarte e un pic mai lunga. asta a mea se potriveste pe suportul de la cutie cu 3 suruburi de pe logan. jc5 cred ca se potriveste impreuna cu piesa originala de pe jc5. aia cu 3 suruburi care vine pe carterul cutiei. cand ajung acasa o sa ppstez 2 poze din dialogys cu ce am eu pe masina si de pe ce masina e fata de ce e pe jc5 pt ca e mai usor sa explic asa
__________________
Logan 2.0 16v MPI
Last edited by zoomoptic; 08-02-13 at 18:33.
|
|
|
17-03-13, 20:38
|
#64
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
am reusit sa adaptez o clapeta de acceleratie de opel vectra b 2.0. i.am sudat flansa patrata. mi.au facut strungarii de la scm automecanica filaret prezoane pt clapeta. intre timp am facut cablajul pcb cu clorura ferica si hartie de transfer si a iesit intr.un mare fel. am cumparat furtune siliconice ca sa pot umbla la injectoare si la bujii. tps.ul de opel s.a potrivit de minune pe instalatia de logan. functioneaza bine (verificat cu ddt.ul). am definitivat si planul pt instalatia repetorului si celui de.al doilea banc de injectoare. si cu ocazia incercarii de a proba noua clapeta s.a rupt prinderea de pe cutie a tamponului anticuplu. o sa atasez maine mai multe poze. maine sper sa il sudez si il intaresc cat se poate de bine ca sa nu mai am probleme.. mentionez ca era prinderea pt tamponul anticuplu si pentru laguna. deci nu era vreo improvizatie de care sa ma plang ci era modul original de prindere. urmeaza cat de curand alte frane pe fata, alte cauciucuri si amortizoare intarite. cu injectoarele m.am orientat spre 8 injectoare de solenta 1.4 pt ca am aflat ca 2 dinastea insumate oricum sunt mai mici decat cele de opel 2.0 turbo adica 340cm^3/min. cu 4 injectoare de solnita nici nu sta pornita deci au debit mai mic decat cele de logan 1.6. am facut o formula prin care pot sa.mi dau seama de debitul injectorului pe minut in functie de timpul de injectie regimul turatiei si consumul in litri pe ora al motorului la acea turatie constanta (cu mici aproximari). revin maine cu poze...
|
|
|
18-03-13, 11:39
|
#65
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Pentru unii detaliile astea conteaza foarte mult. E ok sa ne mai spui cum gandesti treaba.
Insa pentru majoritatea de pe aici singurele intrebari pe care le au in cap sunt :
- cat baga?
- cati cai are?
- cat te-a dus toata treaba?
- folie mai neagra nu-i pui?
- niste "genti" cu buza crom n-ai?
Hai vara, hai, spor la treburi. Daca te pot ajuta cu ceva, tipa!
|
|
|
19-03-13, 14:05
|
#66
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
exista o vorba... te intinzi cat ti-e plapuma. poate postand pe aici tragem de plapuma asta s-o facem mai mare
|
|
|
19-03-13, 14:58
|
#67
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Asteptam poze
|
|
|
20-03-13, 07:24
|
#68
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
am terminat de dat jos cutia mai devreme
|
|
|
20-03-13, 07:26
|
#69
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
si aproape am terminat si repetorul. mai am de infipt 2 integrate in placa si de pus inca 4 fire dupa codul culorilor.
Last edited by zoomoptic; 20-03-13 at 07:36.
|
|
|
06-04-13, 21:21
|
#70
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
am reusit sa termin circuitul. i.am facut si instalatia electrica pana la el. functioneaza perfect. cel de.al doilea rand de injectoare face exact ce face si primul. acum ramane sa fac rost de 8 injectoare de aproximativ 107 cm cubi pe minut. acum merg cu 8 injectoare de solenza 1.4 amestecul este tot bogat in benzina. pana una alta, din cauza ca m.am grabit cu iulian sa punem cutia la loc, n.am fost foarte atenti la semeringul de la priza directa si cam pierde ulei de cutie. saptamanile astea o rezolv, acum depinde cand mai am motivatie sa dau cutia jos sa pun totul bine. ambreiajul de 1.8 16v de 136 cp e ce trebuie. am de gand sa sudez o traversa pe h sa prind 2 tampoane de e36 ca sa nu mai am probleme cu tamponul anticuplu pe viitor. ca si chestie ecu de logan se gaseste si pe renault clio rs. oare softul pe care il are un ecu dinala o fi mai apropiat de ce.mi trebuie mie? bineinteles ca o sa trebuiasca modificat si ala, dar ma gandesc ca ceva mai putin. dau de stire cand mai descopar vreo informatie.. pana atunci ma plimb cu masina.
|
|
|
09-04-13, 08:55
|
#71
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
stie cineva debitul injectoarelor de 1.4 solenza? vreau sa verific diseara daca sunt conforme cu specificatiile pentru ca mi se pare ca 4 dintre ele dau mai multa benzina decat celelalte care au fost la iulian pe masina si stiu sigur ca merg bine. oricum o sa le compar intre ele intr.un recipient tinute pe deschis timp de 30-60de secunde. oricum stiu ca nu se strica daca le tin 1 minut, dar preventiv cred ca le tin doar 30 de sec. o sa am grija sa pun pe cineva sa.mi puna contactul de acelasi numar de ori pt fiecare masuratoare ca sa fie cat mai exact. sau pot sa alimentez cate 2 in acelasi timp in 2 recipiente identice dupa ce am pus o singura data contactul in prealabil. daca exista cineva care are o solutie mai buna sunt deschis la sugestii.
|
|
|
15-04-13, 03:01
|
#72
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
am masurat. injectoarele de solenza 1.4 au debitul de 117 cm^3/minut. ceea ce inseamna ca 2 care functioneaza in acelasi timp au 234 cmcubi/min. ceea ce e bine doar ca mai trebuie umblat la avans, pentru ca la ralanti trepideaza motorul un pic cam mult. mai vedem dupa resoftare cand trebuie sa mearga ok. momentan am revenit la injectoarele de opel ca sa realizez circuitul si cu microcontroler in scopul de a compara rezultatele si a alege cea mai buna solutie.. circuitul cu porti inversoare are mici bug.uri in sensul ca daca decuplez masa circuitului (din greseala) se ard portile inversoare si tin deschise injectoarele constant ceea ce face motorul sa se "inece". urmatorul va fi redundant astfel incat daca se arde microcontrolerul, circuitul sigur nu va mai functiona deloc si va fi mult mai usor de depistat problema. plus ca voi avea mai multe posibilitati de extindere a circuitului si de a.l face sa "stie" sa faca mai multe lucruri ca de exemplu sa.mi afiseze in timp real timpul de injectie pe un afisaj cu 7 segmente sau pe un lcd. iar la apasarea unui pushbuton sa.mi micsoreze timpul de injectie pt cel de.al doilea rand de injectoare la jumate (pentru economie) iar la a doua apasare sa revina la functionare normala.
|
|
|
15-04-13, 12:49
|
#73
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2011
Posts: 513
|
Re: Dacia 2.0 16v
Mda. Se pare ca la proiectele serioase, oamenii cu las'o jos, pune'i folie si xenon, nu isi fac simtita prezenta, dar se pare ca nici cei seriosi nu mai sunt. Pacat.
Nu ma pricep foarte bine la ce faci tu aici, eu prefer solutii simple, nu imi complic viata, dar iti urez bafta, si rabdare, sigur o sa o scoti la capat.
__________________
________________
|
|
|
21-04-13, 01:02
|
#74
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
da. am lasat.o deja jos. amortizoare de clio rs, frane pe 260 ventilate momentan, bielete antiruliu strongflex galbene. astea sunt treburi usoare. mai greu e cu piesele rare si scumpe. iar solutiile alese de mine sunt simple daca te pricepi un pic la electronica. lucrez in continuare la masina.
|
|
|
09-05-13, 02:17
|
#75
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
bieletele antiruliu sunt exact ca astea din poza
|
|
|
|
|