29-11-12, 00:23
|
#16
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 42
|
Re: Dacia 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by zoomoptic
pai problema era ca afr-ul era prea mare cu injectoarele de logan. mergea sarac in benzina. si empiric iti spun ca nu e chiar asa cum zici tu. ai dreptate, in schimb, ca n-am ce sa fac cu injectoarele de let, imi trebuie de 2.0 aspirat (adica debit de benzina mai mic).
|
pai iti trebuiesc 8 injectoare si oricum nu asa se face reglajul de afr in orice caz, nu schimbi injectoare dupa afr, cumperi regulator de presiune variabil... pe la 300lei gasesti si cu afisaj
|
|
|
29-11-12, 13:45
|
#17
|
Renault Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 475
Member of: [RENAULT]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by postarnak
pai iti trebuiesc 8 injectoare si oricum nu asa se face reglajul de afr in orice caz, nu schimbi injectoare dupa afr, cumperi regulator de presiune variabil... pe la 300lei gasesti si cu afisaj
|
sunt inexistente cazurile cand se achizitioneaza regulator de presiune pentru micsorarea presiunii de combustibil in rampa, ci doar pentru marirea presiunii !
|
|
|
29-11-12, 20:54
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
oricum nu vroiam sa pun regulator de presiune pentru ca nu aveam cum, doar sa scad presiunea, ceea ce e exclus. e foarte bine asa. si cine spune ca e vreun fel in care sa faci.. singura mea posibilitate e sa gasesc injectoarele pe care le caut, in nici un caz sa micsorez presiunea din rampa, ca despre marit este foarte greu. asa e conceput sistemul de alimentare, si parerea mea e ca e foarte buna solutia, mai ales cand trebuie sa setezi timpii de injectie, e totul oarecum liniar (timpul de injectie creste o data cu turatia liniar), doar ca difera in reprizele de accelerare. asa cu regulator de presiune ce schimba valoarea presiunii din rampa o data cu depresiunea creata in admisie, timpul de injectie ramane constant, sunt alte povesti acolo. cat despre debit de benzina are din belsug, n-o sa consume neam un 2.0, 80 de litri pe ora nici in limitare..
__________________
Logan 2.0 16v MPI
|
|
|
06-12-12, 16:11
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Dacia 2.0 16v
Salut! Am si eu o intrebare, pentru a pune un F7P pe logan se poate pastra cutia de viteze a motorului K7J, au aceeasi prindere?
|
|
|
07-12-12, 12:45
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
in principiu ar trebui sa mearga din ce m-am uitat in program. ideea e ca astia de la renault au cam facut aceeasi carcasa la cutiile in 5 trepte, difera eventual doar "clopotul" ambreiajului. tu ai cutie jh3 sau jh1 care au carterele la fel. daca imi pui o poza cu partea cu volanta a motorului, pot sa iti zic mai exact. si daca vrei eu mai am cutia de logan jh3-052 si poti verifica pur si simplu fara sa mai dai jos cutia ta. te pot ajuta ca stiu ca si eu am fost nelinistit tot din cauza cutiei, dar pana la urma am luat una de laguna si nu mi-am mai batut capul.
|
|
|
07-12-12, 19:18
|
#21
|
Dacia Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Nu mai bine pui o cutie de F7P? Am eu una de clio 1 16v.
|
|
|
10-12-12, 00:03
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
ba da ar merge mai bine asa. cutiile de viteza din seria jb sau jc sunt bune. exista mici diferente intre jh3, jr5 si jb0, jb1, jb3, jb4, jb5 si jc5, mai ales la partea de jos unde se prinde cutia de baia de ulei. doar ca astea au timoneria sub cutie si e dificil sa te legi pentru ca jr5 si jh3 au deasupra cutiei.
Last edited by zoomoptic; 10-12-12 at 00:15.
|
|
|
11-12-12, 18:00
|
#23
|
Dacia Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Quote:
Originally Posted by zoomoptic
... e dificil sa te legi pentru ca jr5 si jh3 au deasupra cutiei.
|
Exista flex si aparat de sudura.
|
|
|
11-12-12, 20:58
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
adevarat!
|
|
|
15-12-12, 01:48
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
revin cu update. am reusit sa fac si conducta de servodirectie, dar inca nu am cureaua de accesorii suficient de lunga. si as prefera sa cumpar si compresorul de ac ca sa pot pune cureaua de accesorii originala. asta mi-a fost invatatura de minte, ca am avut compresor si l-am vandut pentru ca am zis ca nu mai am nevoie de el, din moment ce se potriveste cel de logan. si nu s-a potrivit.. urmeaza sa construiesc impreuna cu iuliano_smile repetorul pentru cel de-al doilea banc de injectoare. si intre timp o sa caut 8 injectoare identice de orice masina cu motorizare 1.0 1.2 si 4 pistoane, o sa incep sa ma plimb pe la dezmembrari. in rest functioneaza binisor. ma cam supara volanta aia dubla masa, dar intr-un final cred ca o sa gandesc montarea unei volante fixe impreuna cu disc si placa de presiune, fara complicatii proaste, pentru ca nu doresc sa obtin comfort, si cred ca ma descurc sa protejez motorul si cutia de socuri cu umilul ajutor al clasicelor arcuri de pe discul de ambreiaj. plus ca e o solutie deloc ieftina si prea putin fiabila. in dialogys am vazut ca exista si o varianta fixa a volantei, dar nu stiu unde o pot gasi. mai cautam, si pe viitor voi rezolva si problema asta.
|
|
|
03-01-13, 16:36
|
#27
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Ejdiliu mestere...
Ne-am cunoscut la scoala AT, mi-ai povestit tu ceva atunci. Ma bucur ca esti gata
Succes in continuare
|
|
|
03-01-13, 18:32
|
#28
|
Dacia Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 2.0 16v
Din cate stiu Valeo ofera alternativa de volanta normala la mai multe masini cu DMF, putin imposibil sa nu se gaseasca si pt. a ta.
|
|
|
03-01-13, 20:15
|
#29
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 278
|
Re: Dacia 2.0 16v
Mai mare daraua decat ocaua , daca montai un 1.8 16 valve F7P nu mai aveai problemele de mai sus ......cand este gata masina asta sa-mi spui si mie .....
Am un clio1 1.8 16 volti ( 4 injectoare ) si vreau sa vad diferenta ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) )
2 sate si 3 comune ....
__________________
NU LASA SUDORU` SA-TI TUNEZE MOTORU`
|
|
|
05-01-13, 02:17
|
#30
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
|
Re: Dacia 2.0 16v
Da, am mai cautat si eu, am fost sa intreb la magazine de piese, doar ca aia au zis ca nici nu gasesc cu dubla masa, ca lor in program le arata numa cu masa simpla. Ramane sa gasesc una la un magazin si sa le compar face to face.
@dsign: da stiu ca ne.am intalnit la AT la cursuri. Am dat din casa ce sa fac. Multumesc.
Cat despre motorul f7p.. initial asta era planul, dar s.a sucit pe parcurs. N.am gasit ce cautam si am gasit asta si m.am apucat de treaba, n.am mai stat pe ganduri, ca timpu asta fuge grav. Cand o sa fie gata o sa scriu pe aici si iesim la o plimbare cote à cote sa vad si eu daca e ce trebuie.
Last edited by zoomoptic; 05-01-13 at 02:23.
|
|
|
|
|