Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 28-11-12, 23:23   #16
postarnak

Stage 2
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 42
Default Re: Dacia 2.0 16v

Quote:
Originally Posted by zoomoptic View Post
pai problema era ca afr-ul era prea mare cu injectoarele de logan. mergea sarac in benzina. si empiric iti spun ca nu e chiar asa cum zici tu. ai dreptate, in schimb, ca n-am ce sa fac cu injectoarele de let, imi trebuie de 2.0 aspirat (adica debit de benzina mai mic).

pai iti trebuiesc 8 injectoare si oricum nu asa se face reglajul de afr in orice caz, nu schimbi injectoare dupa afr, cumperi regulator de presiune variabil... pe la 300lei gasesti si cu afisaj
postarnak is offline   Reply With Quote
Old 29-11-12, 12:45   #17
isacfani
Renault Driver

Stage 5
 
isacfani's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 477
Member of:
[RENAULT]
Exclamation Re: Dacia 2.0 16v

Quote:
Originally Posted by postarnak View Post
pai iti trebuiesc 8 injectoare si oricum nu asa se face reglajul de afr in orice caz, nu schimbi injectoare dupa afr, cumperi regulator de presiune variabil... pe la 300lei gasesti si cu afisaj
sunt inexistente cazurile cand se achizitioneaza regulator de presiune pentru micsorarea presiunii de combustibil in rampa, ci doar pentru marirea presiunii !
isacfani is offline   Reply With Quote
Old 29-11-12, 19:54   #18
zoomoptic

Stage 3
 
zoomoptic's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
Default Re: Dacia 2.0 16v

oricum nu vroiam sa pun regulator de presiune pentru ca nu aveam cum, doar sa scad presiunea, ceea ce e exclus. e foarte bine asa. si cine spune ca e vreun fel in care sa faci.. singura mea posibilitate e sa gasesc injectoarele pe care le caut, in nici un caz sa micsorez presiunea din rampa, ca despre marit este foarte greu. asa e conceput sistemul de alimentare, si parerea mea e ca e foarte buna solutia, mai ales cand trebuie sa setezi timpii de injectie, e totul oarecum liniar (timpul de injectie creste o data cu turatia liniar), doar ca difera in reprizele de accelerare. asa cu regulator de presiune ce schimba valoarea presiunii din rampa o data cu depresiunea creata in admisie, timpul de injectie ramane constant, sunt alte povesti acolo. cat despre debit de benzina are din belsug, n-o sa consume neam un 2.0, 80 de litri pe ora nici in limitare..
__________________
Logan 2.0 16v MPI
zoomoptic is offline   Reply With Quote
Old 06-12-12, 15:11   #19
TBogdan

Stage 3
 
TBogdan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
Default Re: Dacia 2.0 16v

Salut! Am si eu o intrebare, pentru a pune un F7P pe logan se poate pastra cutia de viteze a motorului K7J, au aceeasi prindere?
TBogdan is offline   Reply With Quote
Old 07-12-12, 11:45   #20
zoomoptic

Stage 3
 
zoomoptic's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
Default Re: Dacia 2.0 16v

in principiu ar trebui sa mearga din ce m-am uitat in program. ideea e ca astia de la renault au cam facut aceeasi carcasa la cutiile in 5 trepte, difera eventual doar "clopotul" ambreiajului. tu ai cutie jh3 sau jh1 care au carterele la fel. daca imi pui o poza cu partea cu volanta a motorului, pot sa iti zic mai exact. si daca vrei eu mai am cutia de logan jh3-052 si poti verifica pur si simplu fara sa mai dai jos cutia ta. te pot ajuta ca stiu ca si eu am fost nelinistit tot din cauza cutiei, dar pana la urma am luat una de laguna si nu mi-am mai batut capul.
zoomoptic is offline   Reply With Quote
Old 07-12-12, 18:18   #21
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Dacia 2.0 16v

Nu mai bine pui o cutie de F7P? Am eu una de clio 1 16v.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 09-12-12, 23:03   #22
zoomoptic

Stage 3
 
zoomoptic's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
Default Re: Dacia 2.0 16v

ba da ar merge mai bine asa. cutiile de viteza din seria jb sau jc sunt bune. exista mici diferente intre jh3, jr5 si jb0, jb1, jb3, jb4, jb5 si jc5, mai ales la partea de jos unde se prinde cutia de baia de ulei. doar ca astea au timoneria sub cutie si e dificil sa te legi pentru ca jr5 si jh3 au deasupra cutiei.

Last edited by zoomoptic; 09-12-12 at 23:15.
zoomoptic is offline   Reply With Quote
Old 11-12-12, 17:00   #23
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Dacia 2.0 16v

Quote:
Originally Posted by zoomoptic View Post
... e dificil sa te legi pentru ca jr5 si jh3 au deasupra cutiei.
Exista flex si aparat de sudura.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 11-12-12, 19:58   #24
zoomoptic

Stage 3
 
zoomoptic's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
Default Re: Dacia 2.0 16v

adevarat!
zoomoptic is offline   Reply With Quote
Old 11-12-12, 22:01   #25
iuliano_smile

Stage 3
 
iuliano_smile's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 145
Default Re: Dacia 2.0 16v

un mic cablaj))
Attached Files
File Type: pdf 1.pdf (20.1 KB, 91 views)
File Type: pdf 2.pdf (20.7 KB, 46 views)
iuliano_smile is offline   Reply With Quote
Old 15-12-12, 00:48   #26
zoomoptic

Stage 3
 
zoomoptic's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
Default Re: Dacia 2.0 16v

revin cu update. am reusit sa fac si conducta de servodirectie, dar inca nu am cureaua de accesorii suficient de lunga. si as prefera sa cumpar si compresorul de ac ca sa pot pune cureaua de accesorii originala. asta mi-a fost invatatura de minte, ca am avut compresor si l-am vandut pentru ca am zis ca nu mai am nevoie de el, din moment ce se potriveste cel de logan. si nu s-a potrivit.. urmeaza sa construiesc impreuna cu iuliano_smile repetorul pentru cel de-al doilea banc de injectoare. si intre timp o sa caut 8 injectoare identice de orice masina cu motorizare 1.0 1.2 si 4 pistoane, o sa incep sa ma plimb pe la dezmembrari. in rest functioneaza binisor. ma cam supara volanta aia dubla masa, dar intr-un final cred ca o sa gandesc montarea unei volante fixe impreuna cu disc si placa de presiune, fara complicatii proaste, pentru ca nu doresc sa obtin comfort, si cred ca ma descurc sa protejez motorul si cutia de socuri cu umilul ajutor al clasicelor arcuri de pe discul de ambreiaj. plus ca e o solutie deloc ieftina si prea putin fiabila. in dialogys am vazut ca exista si o varianta fixa a volantei, dar nu stiu unde o pot gasi. mai cautam, si pe viitor voi rezolva si problema asta.
zoomoptic is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 15:36   #27
dsign

Stage 5
 
dsign's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 2.0 16v

Ejdiliu mestere...

Ne-am cunoscut la scoala AT, mi-ai povestit tu ceva atunci. Ma bucur ca esti gata

Succes in continuare
dsign is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 17:32   #28
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Dacia 2.0 16v

Din cate stiu Valeo ofera alternativa de volanta normala la mai multe masini cu DMF, putin imposibil sa nu se gaseasca si pt. a ta.
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 19:15   #29
yntisar24

Stage 4
 
yntisar24's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 278
Default Re: Dacia 2.0 16v

Mai mare daraua decat ocaua , daca montai un 1.8 16 valve F7P nu mai aveai problemele de mai sus ......cand este gata masina asta sa-mi spui si mie .....

Am un clio1 1.8 16 volti ( 4 injectoare ) si vreau sa vad diferenta )

2 sate si 3 comune ....
__________________
NU LASA SUDORU` SA-TI TUNEZE MOTORU`
yntisar24 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 01:17   #30
zoomoptic

Stage 3
 
zoomoptic's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 166
Default Re: Dacia 2.0 16v

Da, am mai cautat si eu, am fost sa intreb la magazine de piese, doar ca aia au zis ca nici nu gasesc cu dubla masa, ca lor in program le arata numa cu masa simpla. Ramane sa gasesc una la un magazin si sa le compar face to face.
@dsign: da stiu ca ne.am intalnit la AT la cursuri. Am dat din casa ce sa fac. Multumesc.
Cat despre motorul f7p.. initial asta era planul, dar s.a sucit pe parcurs. N.am gasit ce cautam si am gasit asta si m.am apucat de treaba, n.am mai stat pe ganduri, ca timpu asta fuge grav. Cand o sa fie gata o sa scriu pe aici si iesim la o plimbare cote à cote sa vad si eu daca e ce trebuie.

Last edited by zoomoptic; 05-01-13 at 01:23.
zoomoptic is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -