m-am apucat de tinichigerie , cam asta am facut pana acum, ma gandesc la o priza de aer nu neaparat una de magazin, poate ceva lucrat din tabla capotei.
La jantele intoarse doar miezului i se schimba pozitia pt a parea mai lata,dar dimensiunea jantei ramane aceasi,pe cand la cele latite din doua jante normale se face una mai lata.
La jantele intoarse doar miezului i se schimba pozitia pt a parea mai lata,dar dimensiunea jantei ramane aceasi,pe cand la cele latite din doua jante normale se face una mai lata.
aha sar'na pt informatie nu stiam...pai astea st latite cik de 2 ori ...asa mi s-a spus si mie acu nu cunosc prea bine domeniu k nu m-am lovit mult de el
Respect pt ce ai facut pana acum la masina.Cred ca la anul ma apuc si eu de a mea(e la fel ca a ta dar Stock).App nu se ia garda de tine cu jantele in 4 prez?
Respect pt ce ai facut pana acum la masina.Cred ca la anul ma apuc si eu de a mea(e la fel ca a ta dar Stock).App nu se ia garda de tine cu jantele in 4 prez?
pana acuma am mers cu capace pe rotile de nova care le-am avut, acuma nu stiu ce sa fac ca sunt destul de frumusele astea mai arat si eu lumii ceva si platesc amenda sau stau in banca mea
mie mi se par a fi 175 maxim cauciucurile alea deci de latit nu poate fi vorba.Mai degraba sunt doar intoarse
gumele st de 175 , omul care a pus gumele pe roti a pus janta invers si le-a montat din spate in fata sub pretextul ca se poate rupe "buza" cauciucului ca se tensioneaza rau , poate te ajuta cu ceva in a elucida misterul