deci scaunele pe fata erau dinalea patratoase cu tetiere mari.., i-am pus modelul de 97 gen scoica, centuri de siguranta retractabile de la un renault 20, are GPL baba
nu am fost foarte incantat de discurile alea daca franam la peste 70 incepea sa imi vibreze volanul, aveau joc la rulmenti destul de mare...sa mai fi fost si ele un pic ovalizate
acuma m-am trecut pe 4 prezoane , jenti de nova de tabla sunt cam grele , sa vad cum fac rost de niste jenti mai usoare apoi trec pe spate sa produc puntea de r18.
cam atat
cat despre filmulet...e supernova si mi-a cam dat mucu pe 400 m
in plan am garda pe spate , puntea de renault, 0 priza pt aer ma gandesc sa o dau in aripa si sa fac un locas pt f de aer un fel de cutie inchisa in care sa imi vina un racord ceva de la priza de aer, a.i. sa nu imi traga aer din compartimentul motor
e vb de locu 1 la prima mansa...nu s-a luat in calcul timpii din acea mansa, am dat tare dupa ea am avut radiator mic pe ea si am mers dupaia cu motoru prea cand nu a mai tras bine... la final am avut ghinion cu un cauciuc care l-am agatat si am luat penalizare.. am picat pe locu 6 din 18 , daca nu aveam ghinionul ala eram pe 4 .
....oricum am fost prima carburatie clasata printre masinile de productie 2000 +
incidente... de o luna jumate e pocnita.. am luat un cap de pod .. am scapt ieftin oricum puteam sa dau cu radiatorul in el , poza 2 e proaspata facuta aseara
vezi ca gasesti pe forumuri mai multe detalii, porfuzeta de camioneta, discuri, etrieri de nova, rulmet de nova bineinteles, si mai iti trebuie capul de planetara de la roata schimbat, eu le-am luat deja facute
!!!vad ca esti din "comuna"!!!
vezi ca gasesti pe forumuri mai multe detalii, porfuzeta de camioneta, discuri, etrieri de nova, rulmet de nova bineinteles, si mai iti trebuie capul de planetara de la roata schimbat, eu le-am luat deja facute
!!!vad ca esti din "comuna"!!!
Vad ca te cam pricepi .... Si m-ai esti si de la mine din "comuna" ....