11-08-12, 23:58
|
#1
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 304
Member of: [BMW] [Old School Cars]
|
Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Deși conduc mașina asta de multă vreme, nu am făcut un topic pentru ea, am zis s-aștept să-mi iau și eu plasticul roz.
Plasticul roz a venit, însă banii pe care-i visam să-i investesc în ea s-au făcut așteptați. Așa că, în ziua în care mi-am luat permisul mă uitam la ea cum stă în curte fără frâne...
Deviez. Născută în '89, luată de nouă de bunicu-meo și într-un final a ajuns la mine, cadou de permis...Și dacă alții se plângeau la un așa cadou, eu m-am bucurat.
Vara trecută a trecut prin mâinile unui mecanic...plăcuțe noi, deblocat frânele, cilindru de frână nou pe spate, capete de bară+ alte mărunțișuri, tobă nouă, bară spate, reglat motorul, carburatorul, bujii noi...
Când m-am dus după ea m-am speriat, am zis că asta nu-i mașina mea. Așa trăgea încât nu mă puteam abține să nu o calc...și plecări cu scârț...și fițe...și consum de 15...
După aia a început să mă lase...frânele din nou. M-am apucat să schimb conducte, garnituri, alt cilindru pe spate...și într-un final și pompa de frână. În perioada aia rămâneam tot la câteva zile fără frâne, tot din altă cauză...
Când am avut într-un final frâne, m-a lăsat ambreiajul. 3 luni a stat pe dreapta până când am avut bani de ambreiaj. Acum într-un final am reușit s-o repun pe picioare, placă de presiune + disc. Nu e nici pe aproape de cum o vreau să fie, dar mai întoarce lumea capul după mine...mă mai întreabă câte unul dacă n-o dau(aproape zilnic)....și o iubesc că-i a mea și e prima.
Planuri pe viitor? Foarte multe. Am de gând să o readuc la viață, să dovedesc că și Dacia poate. În primă fază urmează niște arcuri+amortizoare noi, cele de pe mașină sunt varză. Apoi trecere la 4 prezoane, frâne forță și la final o inimă nouă, de preferabil tot 1,4...turbat. Asta pe partea te mecanică. La exterior, cât mai old school.
Câteva poze, mâine pun mai multe.
Last edited by Winnetou.K.; 12-08-12 at 00:02.
|
|
|
13-08-12, 01:49
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Nu am vazut de mult un breack in 4 faruri...sunt destule de rare....
Ma..Eu iti urez multa bafta..imi plac planurile tale..si sper sa le pui in aplicare..Bafta!
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
|
|
|
19-08-12, 09:51
|
#3
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 304
Member of: [BMW] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Multumesc.
Niste poze...
|
|
|
03-09-12, 22:20
|
#4
|
Stage 3
Join Date: Sep 2009
Posts: 116
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Arata foarte dragutz Break-ul, si mai ales, fiind din familia ta, inteleg ca te-ai atasat de masina
Cred ca ar trebui sa ai bara fata-spate de acelasi model
Oricum, pastreaz-o cu grija!
|
|
|
04-09-12, 20:32
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 437
Member of: [Hyundai]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Arata bine masina , sper sa reusesti cu planurile , succes
|
|
|
26-09-12, 00:08
|
#6
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 304
Member of: [BMW] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Planuri sunt, bani mai puțin. Și momentan abea reușesc s-o țin pe linia de plutire și să-i bag benzină...
În ultima vreme m-am distrat tare. În primul rând, bateria și-a dat obștescul sfârșit. Vreo 2 săptămâni am circulat întotdeauna cu cel puțin un prieten-doi în mașină, la împins...Și distracție prin oraș, clasica trupă care împinge la o Dacie...
Mi-am luat de la gură și-am luat o baterie nou-nouță( culmea, eu mă pornisem să iau una SH) de 55 Ah.
În stilul caracteristic al mașinii mele, cum am rezolvat problema cu bateria, au mai apărut altele noi. În primul rând, electromotorul. Face un "vrrrrrr" și nu învârte motorul...și te rogi la zeii noi și cei vechi să o pornești...
Dacă asta nu era destul, s-a hotărât vechiul carburator că e cazul să-și dea demisia. Așa că într-o bună zi n-a mai pornit. L-am desfăcut, l-am curățat, a mers bine o vreme....
Se pare că nu aveam destule probleme cu mașina, așa că într-o seară am reușit s-o bat de un gard, cu spatele. Bara îndoită, portbagaj îndoit bine...vopsea sărită...ce m-am bucurat...
Duminică primesc un alt carb, îl desfac, îl curăț, îl pun pe mașină după care constat că șocul e stricat. Bun, dau o cheie, merge rău, abea pornește...
Dau jos carbul, îl desfac din nou pe cel vechi, mai schimb piese între carburatoare să fac unul bun, îl pun sus, altă surpriză...împroșca cu benzină când o turam.
A 2-a zi am dat iar jos carburatorul, am pus partea de jos de cel primit și partea de sus de la al meu, i-am dat cheie și a pornit...
Acum merge bine, trage, nu mă mai scutură în nicio viteză, înaintea nu aveam ce să-i dau a 5-a...dar altă problemă, la relanti se înneacă. Merge o perioadă, după care subit se înneacă, moare, și ai de dat 10 minute la automat s-o pornești. Pare amuzant, dar nu e, mai ales când îmi moare pe la un stop...
Pe lângă bani, mai îmi mănâncă și nervii.
Last edited by Winnetou.K.; 26-09-12 at 00:12.
|
|
|
09-10-12, 21:41
|
#7
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 304
Member of: [BMW] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Dăciuța a hibernat vreo 2 săptămâni, din lipsă acută de bani.
Azi i-a mers bine, a primit un electromotor-care m-a chinuit, prima oara când schimb electromotorul-mi-am făcut cruce că merge. După aia m-am apucat de carbul ăla, merge ok dar nu perfect.
Și tot azi a primit și asigurare pe un an. Și cum îi stă în fire când repari ceva la ea, s-a stricat altceva. Și anume frânele, iar n-am defel....pierde pe undeva lichid sigur. Am apăsat pe pedală și era moooalee.
Mâine sper să rezolv problema, să dezdoi cât de repede portbagajul și să-i fac ITP, până mai sunt bani....
|
|
|
09-10-12, 21:50
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Sep 2009
Posts: 116
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Succes!
|
|
|
16-10-12, 21:27
|
#9
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 304
Member of: [BMW] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Ieri a primit alt carburator, deja mă enervasem destul cu celălalt, l-am desfăcut de cel puțin 20 x și tot făcea fițe. Ca să fie totul ca la carte, i-am luat și un set de bujii Sinterom, fișe și capac de delcou.
Azi am reglat delocul, carbul, e altă viață. Am dezdoit și portbagajul, mai urmează să-l chituiesc și să-l vopsesc. Mâine aerisesc frânele, să fie țepene și apoi sper să stau liniștit, că de câteva zile tot lucrez la ea.
Și, săptămâna asta, sper să-i fac și ITP-ul în vederea eliminării morcovului.
|
|
|
16-10-12, 21:59
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 253
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Quote:
Originally Posted by Winnetou.K.
Ieri a primit alt carburator, deja mă enervasem destul cu celălalt, l-am desfăcut de cel puțin 20 x și tot făcea fițe. Ca să fie totul ca la carte, i-am luat și un set de bujii Sinterom, fișe și capac de delcou.
Azi am reglat delocul, carbul, e altă viață. Am dezdoit și portbagajul, mai urmează să-l chituiesc și să-l vopsesc. Mâine aerisesc frânele, să fie țepene și apoi sper să stau liniștit, că de câteva zile tot lucrez la ea.
Și, săptămâna asta, sper să-i fac și ITP-ul în vederea eliminării morcovului.
|
frumoasa masina arata binisor pt varsta ei dar incearca sa asezi geamurile de la faruri in ochelari ca se vad urat si bara de pe fata pare stramba aseaz-o si pe ea cum trebuie sau da barile jos daca vrei ceva special !Mult succes!
|
|
|
17-10-12, 00:08
|
#11
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 304
Member of: [BMW] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Quote:
Originally Posted by Gaby Underworld
frumoasa masina arata binisor pt varsta ei dar incearca sa asezi geamurile de la faruri in ochelari ca se vad urat si bara de pe fata pare stramba aseaz-o si pe ea cum trebuie sau da barile jos daca vrei ceva special !Mult succes!
|
Cam trebuie schimbați ochelarii, bag mâna-n foc că sunt rupte prinderile și d-aia stau așa. Oricum, verific mâine, nu mi-a sărit în ochi până acum.
Bara nu pare strâmbă, chiar e. A suferit un accident acum 2 ani și a fost bara în valuri, dezdoită a ieșit așa. O să cumpăr 2 bare pereche de la dezmembrări, asta când o să fie fonduri. Odată să am ITP...
Aș da barele jos, da' parcă văd cum mă agață după aia. Cred că și foliile le dau jos până pun unele omologate.
PS: Sunt curios dacă a mai văzut cineva pe străzi un break d-ăsta cu 4 faruri. Eu unul n-am mai văzut unul de ani buni, maxim break-uri de după 90 sau zâmbet. Aș vrea să știu câte mai sunt, dacă are cineva cunoștiință de vreouna...
Last edited by Winnetou.K.; 17-10-12 at 00:14.
|
|
|
17-10-12, 10:30
|
#12
|
Stage 5
Join Date: May 2011
Posts: 513
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
La mine in oras sunt cateva..
Bafta cu masina!
|
|
|
17-10-12, 18:31
|
#13
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 353
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
imi place break-ul tau.....sper ca o s-o pastrezi clasica in rest,bafta multa cu masina
|
|
|
17-10-12, 19:01
|
#14
|
Stage 4
Join Date: Mar 2012
Posts: 263
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
frumos cadou, sa-l stapanesti cu placere
|
|
|
17-10-12, 19:53
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 253
|
Re: Dacia 1310 break, '89 - CJ-07-JTM
Quote:
Originally Posted by Winnetou.K.
Cam trebuie schimbați ochelarii, bag mâna-n foc că sunt rupte prinderile și d-aia stau așa. Oricum, verific mâine, nu mi-a sărit în ochi până acum.
Bara nu pare strâmbă, chiar e. A suferit un accident acum 2 ani și a fost bara în valuri, dezdoită a ieșit așa. O să cumpăr 2 bare pereche de la dezmembrări, asta când o să fie fonduri. Odată să am ITP...
Aș da barele jos, da' parcă văd cum mă agață după aia. Cred că și foliile le dau jos până pun unele omologate.
PS: Sunt curios dacă a mai văzut cineva pe străzi un break d-ăsta cu 4 faruri. Eu unul n-am mai văzut unul de ani buni, maxim break-uri de după 90 sau zâmbet. Aș vrea să știu câte mai sunt, dacă are cineva cunoștiință de vreouna...
|
Sa sti ca am mai vazut break din asta cu ochelari ca al tau doar ca avea bari din plastic daca nu ma insel! Si inca ceva sa ii schimbi si fusta fata ! Spor la treaba in continuare! Decat sa pui alte folii mai bine de banii aia iti ionizezi geamurile nu crezi? Foliile se decoloreaza repede!
|
|
|
|
|