VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
21-05-14, 10:50
|
#2866
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
As vrea sa-mi schimb masina in lunile urmatoare. Vreau o masina nemteasca, berlina, motorina, manuala, tractiune spate, sau poate quattro.
Si am ajuns la w204 c220 cdi, e90 320d, a4 b8 2.0 tdi de 170cai quattro.
Imi doresc de foarte mult timp un BMW, pentru suspensii, sportivitate, dinamica. Dar:
- ma sperie problema de la n47 cu distributia. As schimba-o imediat cum as cumpara masina, dar din ce am citit asta nu ma scuteste total de probleme.
- extrem de greu gasesc una in tara la proprietar, cumparata de noua, cu istoric service si km reali (majoritatea sunt aduse din germania, franta,olanda,belgia)
-cele fara face-lift, cu m47, au ceva ani si multi kilometrii
A4:
- cele de 170 cai si quattro sunt mai scumpe, se invart in jur de 15-16.000 euro. Nu prea ma atrag
- nu am observat sa aiba probleme tipice, costisitoare
Mercedes:
- se gasesc foarte multe in jur de 100.000 km (cel putin in bord), direct de la primul proprietar. Am vazut cateva modele interesante si la dealerii Mercedes, autoklass sau tiriac, cu ceva garantie.
- majoritatea au carte service la reprezentanta.
- acest model am vazut ca sunt predispuse sa cedeze Electronic Steering Lock. Nu mai porneste si se blocheaza volanul. Sumele vehiculate pentru rezolvare se apropie de 1000 euro, ca in cazul distributiei la BMW.
Nu sunt paranoic. Nu am pretentia sa gasesc o masina noua, la pret de sh. Dar as vrea sa cumpar un model fiabil, fara teama sa plec intr-un concediu de cateva mii de km.
In mare parte, am vazut/auzit/citit ca intretinerea la Mercedes nu este mai costisitoare fata de BMW, e poate chiar mai mica.
As vrea ca urmatoarea masina sa fie macar 80% de fiabila din cat a fost Octavia mea.
Concluzia. w204 220cdi sau e90 320d face-lift ?
|
|
|
22-05-14, 19:27
|
#2867
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
22-05-14, 20:36
|
#2868
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
|
Frumoasa masina, dragut si finut facelift.
Daca nu exista A5 Sportback, ar fi fost cu adevarat ceva deosebit.
Last edited by GTR; 22-05-14 at 20:41.
|
|
|
23-05-14, 08:09
|
#2869
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
mie-mi plac motorizarile
320cp 3.0tdi biturbo
272cp 3.0tdi single turbo
333cp 3.0tfsi- in sfarsit motorul de pe S4/S5(probabil si pt ca 3.0 de pe Mercedes merge prea bine si nu mai erau suficienti cei 310 cp detunati)
450cp pt s7.
ar mai trebui un entrylevel pe benzina.
au scapat de multitronic pt variantele fwd trecand pe dublu ambreiaj, deci 218cp din 3.0tdi va fi mult mai ok, cu siguranta mai performant ca 2 litri twinturbo de la bmw..insa cu taxe si consum mai mare.
la orice motorizare echivalenta de la Bmw sau Mercedes, A7 e cu siguranta superior la performante.
de asemenea,optional, diferentialul spate sport pt motorizarile incepand cu 272 cp
Last edited by specialist; 23-05-14 at 08:14.
|
|
|
27-05-14, 10:34
|
#2870
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
"ia si du-te dracului"..vorba babei nemultumite de violator.
240hp and 500nm.
|
|
|
27-05-14, 11:12
|
#2871
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
"ia si du-te dracului"..vorba babei nemultumite de violator.
240hp and 500nm.
|
Se lasase cam mult asteptat, era si cazul!
Dar in cazul asta nu-mi imaginez din niciun punct de vedere utilitatea lui 3.0 TDI de 218 CP.
|
|
|
27-05-14, 11:42
|
#2872
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
cred ca motorul asta va fi pus doar pe masinile cu motor trasversal: a3/q3/tt/Passat/golf/
posibil pe a4/a5/q5 next generation, desi astea sunt cu motor longitudinal.
pe a6/a7 s-a vazut ca merg pe varianta in 6 cilindri 218cp, 500nm pt Quattro, 400nm pt fwd, 400nm fiind si in opinia mea limita superioara pt un fw.
|
|
|
05-06-14, 11:15
|
#2873
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Masuratori C&D pt: Bmw M235i. Not bad pentru un porcusor de aproape 1600 kg.
Zero to 60 mph: 4.3 sec
Zero to 100 mph: 10.8 sec
Zero to 130 mph: 19.6 sec
Rolling start, 5-60 mph: 5.1 sec
Top gear, 30-50 mph: 2.6 sec
Top gear, 50-70 mph: 3.1 sec
Standing ¼-mile: 12.9 sec @ 109 mph
Top speed (governor limited): 155 mph
Braking, 70-0 mph: 153 ft
Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.94 g
Tot de la C&D: Audi Allroad Quattro vs. BMW 328i xDrive Sports Wagon vs. Volvo V60 T6 AWD R-Design
|
|
|
05-06-14, 22:55
|
#2874
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
06-06-14, 18:56
|
#2875
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
|
Nu am inteles nicioadata ce utilitate au masinile astea...sincer.
|
|
|
07-06-14, 02:03
|
#2876
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by JDV
Nu am inteles nicioadata ce utilitate au masinile astea...sincer.
|
Mie nu imi plac Suv-urile de nicio culoare, nu mi-as lua asa ceva, dar nu pot sa nu constat ca exista multi clienti pt chestile astea si sigur nu se uita la utilitate, oricum la dimensiunile astea, ceva spatiu ai, si pt bancheta spate si in portbagaj. Ce sa mai zici atunci de X4 sau CLA ? Btw, deja a aparut X4 in Bucuresti ... o penibilitate. Fie ca ne plac sau nu, Bmw a dat lovitura cu segmentul asta de nisa pe care tot ei l-au si inventat ... ca dovada ca si Mercedes are MLC-ul pe tzeva. Audi are si el anuntat un concurent pt X4, si sigur vor urma si ei trendul si vor scoate o replica pt X6 si MLC. E clar, SUV-urile fac vanzare buna si toti producatorii vor profita de asta. Moarte SUV-urilor! )
|
|
|
07-06-14, 13:30
|
#2877
|
Stage 4
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Poate ca uni se gandesc si la un posibil accident ca sunt mai protejati si vad ce se intampla in fata mai bine dintr-un suv decat dintr-o masina de clasa mica.
|
|
|
07-06-14, 16:24
|
#2878
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Mie nu imi plac Suv-urile de nicio culoare, nu mi-as lua asa ceva, dar nu pot sa nu constat ca exista multi clienti pt chestile astea si sigur nu se uita la utilitate, oricum la dimensiunile astea, ceva spatiu ai, si pt bancheta spate si in portbagaj. Ce sa mai zici atunci de X4 sau CLA ? Btw, deja a aparut X4 in Bucuresti ... o penibilitate. Fie ca ne plac sau nu, Bmw a dat lovitura cu segmentul asta de nisa pe care tot ei l-au si inventat ... ca dovada ca si Mercedes are MLC-ul pe tzeva. Audi are si el anuntat un concurent pt X4, si sigur vor urma si ei trendul si vor scoate o replica pt X6 si MLC. E clar, SUV-urile fac vanzare buna si toti producatorii vor profita de asta. Moarte SUV-urilor! )
|
Ce enervanti sunteti voi astia care nu intelegeti uneori nimic, de fapt habar nu aveti, si va mai dati si cu parerea despre altii!!
Spune-mi si mie:
1. Cate SUV-uri ai avut?
2. Ai nevasta + copil (copii)?
3. Cate accidente nasoale ai avut sau ai vazut!?
Daca nu acoperi punctul 1, nu mai comenta, punctul 2 la fel, punctul 3 e logic de ce te-am intrebat.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
07-06-14, 19:48
|
#2879
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
sansele sa ai un accident cu un suv sunt inzecit mai mari decat cu o masina normala.
centrul de greutate sus, stabilitate proasta samd.
in caz de iti sare ceva in fata si vrei sa eviti iar situatia este grava, ajungi direct rasturnat in sant.
siguranta pasiva poate ca este mai ridicata intr-un suv insa cea active este vai de capul ei si in fond, fiecare om are nevoie de o masina care sa nu-l duca in sant, nu una care sa-l trimita direct in sant si poate poate l-o salva acolo.
sansele sa ajungi intr-un sant, sa te rastorni, sa ajungi invalid intr-un suv inalt ca un tractor si care costa 100.000 euro, sunt inzecit mai mari fata de un sedan de duzina ca un Passat, accord, de aceea oricand prefer sedan.
sansele sa eviti cu o masina normala pe un prost ce intra in tine, tragand brusc de volan, fara sa ajungi in sant, sunt mai bune cu un sedan, deci da, dpdv al sigurantei, sedan>>>>suv.
este axioma si de necombatut.
|
|
|
08-06-14, 01:07
|
#2880
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
sansele sa ai un accident cu un suv sunt inzecit mai mari decat cu o masina normala.
centrul de greutate sus, stabilitate proasta samd.
in caz de iti sare ceva in fata si vrei sa eviti iar situatia este grava, ajungi direct rasturnat in sant.
siguranta pasiva poate ca este mai ridicata intr-un suv insa cea active este vai de capul ei si in fond, fiecare om are nevoie de o masina care sa nu-l duca in sant, nu una care sa-l trimita direct in sant si poate poate l-o salva acolo.
sansele sa ajungi intr-un sant, sa te rastorni, sa ajungi invalid intr-un suv inalt ca un tractor si care costa 100.000 euro, sunt inzecit mai mari fata de un sedan de duzina ca un Passat, accord, de aceea oricand prefer sedan.
sansele sa eviti cu o masina normala pe un prost ce intra in tine, tragand brusc de volan, fara sa ajungi in sant, sunt mai bune cu un sedan, deci da, dpdv al sigurantei, sedan>>>>suv.
este axioma si de necombatut.
|
Ai baut ceva inainte sa scrii comentarilul asta!?
Daca nu esti racer si esti sofer bun, sansele sa ai un accident din vina altuia sunt de 10 ori mai mari decat sa-l provoci tu! Cu totii vedem zilnic zeci de cretini in trafic!
Pe langa asta sunt SUV-uri, SAV-uri a caror stabilitate este peste foarte multe berline chiar daca are greutate mai mare si/sau centrul de greutate ridicat. (din diverse motive, avantaje suspensie, echilibrare mai buna, pneuri mult mai late (X5, X6), etc..)
Cat de siguranta activa, aici chiar ma pufneste rasul, fiind zeci de cazuri in care SUV/SAv-urile stau chiar exceptional, nefacand diferenta fata de cele mai performnate berline! Asta chair ca nu stiu de unde ai scos-o!
Cum poti sa aberezi in halul asta!? )))))))))))))))))))))))))))
"sansele sa ajungi intr-un sant, sa te rastorni, sa ajungi invalid intr-un suv inalt ca un tractor si care costa 100.000 euro, sunt inzecit mai mari fata de un sedan de duzina ca un Passat, accord, de aceea oricand prefer sedan."
Colega, am fost strict legat de evenimente de gen 4 ani de zile, cu domeniul respectiv s-a ocupat firma mea (consultanta si recuperari bani de la sigurari din pagube auto) si am vazut si m-am ocupat de zeci de cazuri. Am vaut accidente in care daca era vorba de un Passat in loc de X5 sau Q7, rezolvam dosarul pentru rude, ca pasagerii nu mai traiau!
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca majoritatea care-si cumpara se feresc nu de greselile lor ci de ale altora, unde sansele de a scapa cu viata intr-un SUV mai mare sunt inzecite fata de conucatorii berlinelor (chiar ssi de lux).
Eu am acteva bune sute de mii la volan, am avut peste 50 de masini, am actual cele 3 din semnatura, am avut accidente si ghici ce, BMW-ul sta cu praful pe el, RAV-ul mai des si Pathfinderul e baza. Motivele, le enumar in ordine:
1. Nu ma intereseaza nicio gropa nou aparuta, nici marimea, nici adancimea, nimic. Nici nu ma obosesc sa le ocolesc.
2. Nu ma intereseaza de niciun marlan de sofer, de taximetrist, etc, nu franez sa-i feresc, nu ma strezez niciodata.
3. Confortul este la nivel foarte bun, optiunile la fel.
4. 2 accidente la activ cu el, 1) eu o bara, aripa, far - el A4 B7 deviz 30k ron; 2) eu bara crapata, el taximetrist Logan, roata, portiera, aripa, stalp, etc..
5. Concediu - 4 persoane - 2400 de km in 2 saptamani, enorm de multe bagaje, foarte mult confort, multe aventuri in natura, viteze maxime de 180, in egneral +15km/h peste limita legala, medie de 78km/h, consum mediu 9.8%, dar desigur nu este o masina pentru alergat, doar pentru un concediu si iesiri normale.
Dezavantaje Pathfinder, consum mare in oras, lipsa sportivitate.
Am condus in schimb X6M si pot sa spun ca la stabilitate si siguranta activa mictioneaza pe majoritatea berlinelor (inclusiv pe mama lui Passat), fie ele si de lux! (cu toate astea nu ma omor dupa el).
Am condus de curand in schimb noul X5 M50D si a devenit una din masinile mele prefereate din toate punctele de vedere!
Am condus Mazda CX5, care este un SUV mai mic, dar al carui comportament este exceptional, fara nici o diferenta fata de o berlina de calitate.
Am condus Lexus LX570, confort excelent, o masina superba, la fel ca si GL-ul!
Am condus Q7 si ML, masini foarte ok.
Deci, in cazul in care nu vrei sa fi un RACER, un SUV ok (ca exista si petarde) este intodeauna NET SUPERIOR unei berline.
Da, BMW-ul este mult mai bun decat celelalte 2 cand am un drum de facut in afara Bucurestiului si ma grabesc rau sau am chef de alergat, in rest este inutil si semisportiv.
RAV-ul 4, este cel mai fiabil, cel mai economic (are GPL BRC) si cel mai de incredere. Daca ar avea cutie automata ar fi cel ami potrivit in oras. Si culmea, legat de stabilitate, te astept cu un Passat la interval! S-ar putea sa fi surprins sa constati ca RAV-ul este MULT mai bine echilibrat si compenseaza centrul de greutate mai ridicat si cauciucurile mediocre de pe el!
Last edited by GTR; 08-06-14 at 01:11.
|
|
|
|
|