05-11-10, 18:24
|
#286
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,646
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
2 living legends, ca masini ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) N-ar fi mult pana sa primeasca si machetele "titlul" asta. Ambele CLAR peste media producatorului, chiar daca producatorii sunt Kyosho respectiv AA, oricum cel putin eu am ramas cu gura cascata cand am vazut prezentari la F40 LW si McLaren ...
|
|
|
05-11-10, 20:44
|
#287
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Multumesc tuturor pentru aprecieri.
|
|
|
07-11-10, 14:27
|
#288
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Astazi prezint predecesorii Testarosei. Ferrari 365 GTB/4, Ferrari 512 BB si Ferrari 512 BBi. Kyosho 1/18. Aceste machete nu se mai produc.
Chiar daca seamana aceste Ferrari fac parte din istoria Calutului cabrat.
|
|
|
07-11-10, 16:52
|
#289
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
|
|
|
07-11-10, 17:56
|
#290
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
uite niste modele legendare despre care am auzit ca sunt chiar rare.
frumoase raritatile astea ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif)
imi plac ![icon_yes](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_yes.gif)
pozele, ca de obicei->grozave.
|
|
|
19-12-10, 17:06
|
#291
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Ferrari 512 BB/LM Press Version.
Ferrari s-a retras complet din cursele GT dupa proiectul 312 P (B), pentru a se dedica in totalitate Formulei 1. Cu toate acestea masinile Ferrari continua sa participe la cursele GT dar la echipe private, rezultand trei victorii in cursa de 24 de ore de la Le Mans in 1972, 1973 si 1974. Aceste victorii au fost marcate de Ferrari 465 GTB.
Cand Ferrari 365 GTB/4 Daytona a fost inlocuita de Ferrari 365 GT4 BB cu motor dispus median, noua masina fiind alegerea evidenta pentru continuarea in cursele GT. Fabrica a fost concentrata numai pe dezvoltarea masinilor de Formula 1 nereusind sa puna la dispozitia echipelor private o versiune a BB-ului competitiva. Deci anul 1976 a fost primul an in care Ferrari nu a participat la Le Mans.
Intre timp Ferrari al lansat in 1976 la Paris modelul Ferrari 512 BB. Acest model avea design asemanator cu 365, dar o cilindree mai mare crescand de la 4.4 la 5 litri.
Pentru 1978 binecunoscutele echipe private care concurau cu masini Ferrari, Pozzi in Franta, Franchorchamps în Belgia şi, desigur, NART Luigi Chinetti în Statele Unite ale Americii, au modificat patru Ferrari 512. Nici una dintre ele nu a terminat cursa decat un Ferrari 365 apartinand firmei NART.
Dupa asigurarea unui titlu la piloti si trei titluri mondiale la constructori intre 1975 si 1977, Ferrari a gasit timpul necesar pentru a depune efort in alta competitie. Dupa cereri sustinute venite din partea celor trei echipe private mentionate mai sus, Ferrari anunta ca va construi o versiune de curse bazat pe 512.
Pininfarina a fost aleasa pentru a construi o caroserie foarte usoara pentru a permite atingerea unor viteze mari pe liniile drepte ale circuitului din Le Mans. Ferrari au scazut greutatea sasiului cu 200 lbs (90.7 kg). Din nefericire cele 90,7 kg reduse de la sasiu au fost puse la loc datorita uriasei caroserii, astfel incat reducerea greutatii nu s-a realizat. Motorul V12 a fost dotat cu injectoare Lucas, puterea fiind majorata de la 460 la 480 CP. Spre sfarsitul carierei motorul a ajuns la o putere de 500 CP.
Porsche si cutia de viteze a lui 512 BB au impiedicat ca Ferrari 512 BB/LM sa devina un succes. Pentru reducerea ampatamentului Ferrari a montat motorul de 12 cilindri deasupra cutiei de viteze, ceea ce a afectat grav manevrabilitatea masinii. Asta a fost prima problema. A doua problema a fost fiabilitatea, Ferrari a crescut puterea motorului cu peste 100 CP dar nu au modificat si cutia de viteze pentru a face fata unui plus de putere.
In timp ce masinile Ferrari ale celor trei echipe private aveau puterea de 480 CP, in cursa a intrat Porsche 935 cu 700 CP. In primele ore de la Le Mans in care au luat parte si Ferrari 512 BB/LM, primele patru locuri au fost ocupate de Porsche in timp cel mai bine clasat Ferrari 512 BB/LM apartinut echipei Franchorchamps din Belgia ocupand un umil loc 12. In urmatorii ani 512 BB/LM a primit cutii de viteze mai puternice, motoare mai puternice dar niciodata nu a fost un pretendent la titlu. Ferrari 512 BB/LM apartinand firmei Pozzi a avut o victorie de clasa in 1981 terminand in fata unui Porsche 935.
Dupa o mica incursiune in istoria masini la scara 1/1, in ceea ce priveste masina la scara 1/18 produsa de BBR, nu este nimic de comentat. Masina abunda in detalii, este o bijuterie. La exterior vopseaua este aplicata corect pe toate suprafetele, farurile si stopurile spate nu prezinta nituri, masina mai prezinta si o antena pe care nu am atasat-o fiind pusa la pastrat in cutie, la nivelul stergatorului de parbriz acesta prezinta un cablu, furtun ca merge dealungul bratelor ce sustin stergatorul ce vine din compartimentul fata al masinii. Eleronul spate al masinii este metalic, fiind atasat de capota motorului prin nituri metalice. In ceea ce priveste compartimentul pentru pilot, acesta este spartan la fel ca la toate masinile de curse, in dreptul geamului la portiera din partea pilotului macheta prezinta o plasa din material textil. Ridicand capota motorului se poate observa piesa grea a acestei machete si anume motorul. Acest motor are o sumedenie de detalii incredibile. Din punctul meu de vedere este cel mai bine realizat motor de catre cei de la BBR. Detin in colectie Ferrari Enzo, Ferrari 375 realizate de acelasi producator dar motorul acestora nu se ridica la nivelul lui 512 BB/LM. Rotile sunt si ele realizate excelent. Jantele sunt metalice incaltate cu pneuri slick. Rotile se pot da jos.
In concluzie din partea mea macheta primeste nota 10 din 10. Ma bucur foarte mult ca am reusit sa alatur aceasta superbitate alaturi de suratele ei existente in colectia mea. Imi pare tare rau ca BBR nu va mai fabrica astfel de machete si se axeaza pe machete sealed-body din rasina.
Macheta este editie limitata in numar de 2010. A mea are numarul 1282.
Poze:
Last edited by raduferrari; 19-12-10 at 17:23.
|
|
|
19-12-10, 17:14
|
#292
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Superb. A meritat din plin suma cu 3 zero-uri, mai ales pentru un pasionat de ferrari ca tine !
|
|
|
19-12-10, 17:31
|
#293
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Uzina pe patru roti..felicitari pentru superba achizitie
|
|
|
19-12-10, 17:47
|
#294
|
Banned
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 3,002
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [Colectionar Machete] [Honda] [Hyundai] [Toyota] [PEUGEOT]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Face toti banii, mai ales cand te gandesti ca are pret mai mic decat prostiile din rasina!
|
|
|
19-12-10, 17:49
|
#295
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Quote:
Originally Posted by model collector
Face toti banii, mai ales cand te gandesti ca are pret mai mic decat prostiile din rasina!
|
Da, dar alea sunt in editii mai limitate ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif) .
|
|
|
19-12-10, 18:06
|
#296
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - raduferrari
sa incepem carcotelile: capota fata e fixata cu ceva? ca vad niste cleme de prindere, niste chingi... intrebarea e daca sunt functionale?
PS pune si cateva poze cu rotile demontate
__________________
Bugatti & stuff
|
|
|
19-12-10, 19:27
|
#297
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
ce motor! ce detalii! ![Shocked](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_eek.gif) ![Shocked](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_eek.gif) unspeachless...
|
|
|
19-12-10, 19:34
|
#298
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Quote:
Originally Posted by FED express
ce motor! ce detalii! ![Shocked](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_eek.gif) ![Shocked](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_eek.gif) unspeachless...
|
unspeachless?? wtf does that mean?!
|
|
|
19-12-10, 19:55
|
#299
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,107
Member of: [Colectionar Machete]
|
De departe cea mai buna realizare BBR la scara 1:18. Pretul mi se pare cam maricel, dar nu mai face nimeni modelul asta. Si cand ma gandesc ca modelele din rasina sunt la fel de scumpe si nu ofera mare lucru
Quote:
Originally Posted by ksm170
unspeachless?? wtf does that mean?!
|
un fel de speachless pe dos. adica omul a ramas CU CUVINTE
Last edited by bmwh548; 19-12-10 at 20:33.
Reason: Postari consecutive
|
|
|
19-12-10, 20:04
|
#300
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 776
|
Re: Machetele mele - raduferrari
o adevarata legenda...arata senzational
|
|
|
|
|