02-07-11, 21:48
|
#361
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Tema intalnirii Rosu si Alb.
|
|
|
03-07-11, 00:08
|
#362
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
pfff, iar am ratat intalnirea...poate scoatem si noi GTC-urile la plaja saptamina asta...
|
|
|
26-07-11, 11:54
|
#363
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Un nou venit in familie.
|
|
|
26-07-11, 11:55
|
#364
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Aici, alaturi de suratele ei.
|
|
|
26-07-11, 14:53
|
#365
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,452
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
o pata de culoare in colectia ta mai Radule... ...hai s o pozarim mai! )
|
|
|
26-07-11, 20:26
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
frumos de tot acest model si culoarea il scoate din tipare..
|
|
|
06-09-11, 13:43
|
#367
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Doua noutati in colectia mea. Honda NSX AA 1/18 si Mercedes 190E 2.3-16 NURBURGRING Winner AA 1/18.
Vor urma prezentari.
|
|
|
06-09-11, 17:10
|
#368
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,530
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Impresionanta colectia ta de Ferrari (si nu numai), imi place foarte mult, am si eu cateva exemplare, insa sunt doar cateva. Felicitari si bafta la colectionat in continuare !!!
|
|
|
10-09-11, 16:14
|
#369
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 Nurburgring 1984 Winner.
In 1984, Niki Lauda a vrut sa noul crcuit de la Nurburgring reconfigurat si mai sigur. Deci austriacul impreuna cu cei de la Mercedes au organizat o cursa de 12 tururi cu 20 de piloti legendari. Acestia erau:
• Lauda, desigur
• Jack Brabham
• Phil Hill
• James Hunt
• Alan Jones
• Stirling Moss
• Alain Prost
• Carlos Reutemann
• Keke Rosberg
• Jody Scheckter
• John Surtees
Aparent, Emerson Fittipaldi nu s-a putut alatura celorlalti piloti si a fost inlocuit cu un oarecare no name, Ayrton Senna. Acesti piloti au concurat fiecare cu cate un Mercedes 190E 2.3-16s incaltat cu cauciucuri de strada. Cine a castigat? Ayrton Senna.
1984 este anul in care isi face debutul in Formula 1 la Toleman Team. Alaturi de aceasta echipa face o cursa minunata in conditii de asfalt ud si ploaie in Marele Premiu al Statului Monaco, unde plecat de pe locul 13 al grilei de start termina cursa pe locul al doilea.
Macheta este realizata de Autoart la scara 1/18, editia Millennium.
La exterior macheta arata foarte bine vopseua fiind aplicata perfect. Numarul (11) de pe masina si numele lui Senna arata si ele impecabil. capota motorului, usile fata si spate precum si capota portbagajului se inchid perfect fara sa lase spatiu intre ele si caroserie. Pe capota portbagajului se poate observa un eleron care nu este pe varianta de strada.
Compartimentul motor. Motorul este bine realizat, interiorul capotei este capitonat cu un material dar nu cauciucat.
Interiorul arata impecabil, acesta fiind mochetat, scaunele din fata sunt si ele mochetate, iar cele din spate sunt din plastic imitand pielea. In interior se poate observa si rollcage-ul
Portbagajul este si el mochetat, dar fata de versiunea de strada pe interiorul capotei nu are triunghiul reflectolizant.
In concluzie macheta este un must have pentru colectionarii de Mercedes-uri,
pentru fanii lui Ayrton Senna si nu numai.
Cat de curand voi prezenta o alta macheta a unei masini la a carei dezvoltare a contribuit Senna. Honda NSX.
Last edited by raduferrari; 10-09-11 at 16:20.
|
|
|
10-09-11, 16:19
|
#370
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 946
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
frumos mertanul,mi-a placut mult acest model...iar pozele sunt de nota 10++ ...felicitari!!
|
|
|
10-09-11, 16:20
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
buna prezentare si super poze...nu mai zic nic de Mercedes..
|
|
|
10-09-11, 16:54
|
#372
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Frumos model. Eu personal m-am convins ca trebuie sa am macheta asta in minim 3 variante
Astept poze si cu nsx
|
|
|
11-09-11, 12:11
|
#373
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Honda NSX 1/18 Autoart Signature.
Honda a solicitat designerului italian Pininfarina sa proiecteze modelul HP-X (Honda Pininfarina eXperimental) cu un motor de V6 de 2.0L. Scopul specialistilor Honda era sa realizeze o masina superioara oricarui model fabricat in Europa, target-ul initial era depasirea performantelor modelului Ferrari 328, la un pret mai mic si cu o fiabilitate ridicata. Pentru a atinge performantele impuse, Honda a schimbat motorul initial cu unul V6 de 3.0L. Tehnologia utilizata este in mare parte derivata direct din cea utilizata in F1. Denumirea HP-X a fost schimbata ulterior in NS-X (New Sportscar eXperimental)
Proiectul NSX a inceput in 1984, cand motoarele de curse Honda folosite pe scena Formulei 1 incepusera sa-si arate remarcabil performante, unde au dominat a doua jumatate a anilor ’80 si inceputul anilor ’90.
Honda NSX a fost prima masina cu caroseria realizata integral din aluminiu, ajungandu-se la o reducere a masei totale cu aproximativ 200Kg.
Honda NSX a fost produsa timp de 15 ani, din 1990 si pana in 2005
O contributie importanta la nasterea acestui model si-a adus-o si regretatul pilot de Formula 1, Ayrton Senna.
Macheta este o realizare de exceptie. Ea respecta in totalitate toate detaliile masinii originale.
Macheta pe care o am in colectie are numarul 1778.
Macheta este realizata din 293 de piese se metal si plastic, include parti foto-gravate, cabluri metalice, surubuti si piulite. Machet a cantareste 0,7 Kg.
Compartimentul portbagaj din fata cat si cel al motorului sunt foarte detaliate, incluzand sistemul de conducere al ulei de racire cat si al combustibilului. Tevile de esapament sunt vopsite perfect.
Sistemul de suspensie este replicat in detaliu.
Farurile din fata sunt fuctionale, se ridica daca se impinge un fel de tija spre spatele masinii. Actiunea asta se realizeaza destul de greu.
Grilajul metalic de la gurile de aerisire sau de eliminare a aerului sunt foto decupate.
Interiorul este foarte detaliat, interiorul fiind mochetat, scaunele sunt din plastic dar care imita pielea.
Jentile si piulitele sunt frumos vopsite. Discurile de frana sunt foto gravate. Etrierii sunt reprodusi in proportii bune.
"Capacele", capotele care acopera compartimentul motor sunt functionale si arata foarte bine.
Strucutra metalica a suportului cat si balamalelor capotei sunt si ele foarte bine reproduse.
Toba precum si tevile de esapament sunt cromate.
In concluzie macheta isi merita banii si merita sa stea alaturi de alte machete in colectia oricui. Sa nu uitam ca Honda NSX este considerat inca singurul supercar produs de japonezi. Honda NSX este considerata veriga care leaga Formula 1 de masinile de strada Honda.
Va urma Ferrari 328 GTB, tinta pe care Honda vroiau sa o depasesca prin realizarea lui NSX.
Last edited by raduferrari; 11-09-11 at 12:26.
|
|
|
11-09-11, 13:06
|
#374
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of: [Colectionar Machete] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Foarte frumos realizat acest model, nu se compara cu cel produs de Kyosho...
|
|
|
11-09-11, 17:15
|
#375
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Superbe ultimele exemplare prezentate.
Si vad ca te descurci bine si cu pozele.
Felicitari.
|
|
|
|
|