Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > Machete Auto > Machetele mele > Machetele mele scara 1/18

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-10, 23:24   #241
radu_bv
Colectionar Machete

Stage 5
 
radu_bv's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,231
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Quote:
Originally Posted by raduferrari View Post
Cu Hummer-ul H1 (Exoto 1/1 pe malul marii. Am testat abilitatile masinii prin nisip, probleme? Niciuna.
Foarte misto Hummer-ul,dar si pozele

P.S. Totusi vad ca a intampinat o problema
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	194.88.148.jpg
Views:	89
Size:	664.2 KB
ID:	1550638  
radu_bv is offline   Reply With Quote
Old 05-07-10, 08:29   #242
ksm170

Stage 5
 
ksm170's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
Default Re: Machetele mele - raduferrari

nu se uita lumea la tine ca la urs, ca pozai machete pe plaja??
ksm170 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 07:03   #243
raduferrari

Stage 5
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Pentru ca in weekend-ul ce urmeaza se va disputa Marele Premiul al Germaniei 2010, sa facem o incursiune in timp si anume in anul de gratie 1961, si voi prezenta Ferrari 156 F1 "Sharknose".

Masina a participat in marele premiu al Germaniei in anul 1961, avand la volan pe pilotul german Wolfgang Alexander Albert Eduard Maximilian Reichsgraf Berghe von Trips (4 May 1928 - 10 September 1961), acesta decedand in urma unui accident in timpul Marelui Premiu al Italiei din acelasi an.

In Marele Premiul al Germaniei din 6 august 1961, von Trips a terminat cursa pe locul al doilea in spatele lui Stirling Moss in aceea vreme la volanul unui Lotus-Climax.

Cam asa arata Circuitul Nurburgring in 1961(ultima poza) . Distanta parcursa de piloti era de 15 tururi adica 342,150 km, iar ca timp cursa dura cam 2 ore si 20 de minute.

Sa vorbim putin despre masina reala. Ferrari si Shell au lucrat foarte strans la nasterea acestei frumoase masini de Formula 1, avand in vedere ca regulamentul la aceea vreme obliga ca capacitatea motorului sa fie redusa de la 2,5 l la 1,5 l. Sharknose-ul avea un motor V6 "Dino" dupa numele fiului lui Enzo Ferrari. Masina s-a dovedit a fi imbatabila in mainele celor doi piloti ai calutului cabrat, si anume: von Trips si Hill. Cu aceasta masina Ferrari castigand pentru prima data Titlul Mondial la Constructori.

In 1961 in Marele Premiu al Italiei pe 10 septembrie ar fi fost punctul culminant al cariei lui von Trips, deoarece pilotului german ii trebuia numai locul 3 pentru a castiga Titlul Mondial al Pilotilor. In acel mare premiul Ferrari-ul condis de von Trips se loveste de masina Lotus condusa Jim Clark, masina germanului desprinzandu-se de pe pista si lovindu-se de barierele de protectie. Pilotul german este aruncat din masina pierzandu-si viata, impreuna cu alti 15 spectatori aflati pe marginea pistei, loviti de masina si de ramasitele acestei.

Von Trips a fost pe cale sa devina primul german care ar fi putut castiga Titlul Mondial al Pilotilor. In 1961 von Trips a construit prima pista de go-cart în Kerpen, Germania. Pista a fost inchiriata de Rolf Schumacher, ca cei doi fii ai lui sa faca primii kilometri si sa inceapa drumul sper Formula 1. Unul dintre fii avea sa castige 7 titluri mondiale la piloti. Cei doi au fost Michael si Ralf Schumacher.

Despre macheta. Aceasta macheta este un masina clasica de F1 recreata de CMC Models la scara 1/18, reproduce masina din 1961. Prin producerea acestei machete CMC Models isi respecta blazonul in ceea ce priveste reproducerea detaliilor.

In realitate Ferrari 156F1 "Sharknose" nu mai exista, acestea fiind distruse la comanda lui Enzo Ferrari, motivul "frica" ca alte echipe sa nu "fure" tehnologia Ferrari. Dar exista o replica a acestui model in colectia personala a lui Elton John.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2470.jpeg
Views:	41
Size:	78.9 KB
ID:	1573650   Click image for larger version

Name:	DSC03310.JPG
Views:	34
Size:	2.24 MB
ID:	1573651   Click image for larger version

Name:	DSC03376.JPG
Views:	32
Size:	2.06 MB
ID:	1573652  

Click image for larger version

Name:	DSC03377.JPG
Views:	30
Size:	2.10 MB
ID:	1573653   Click image for larger version

Name:	DSC03378.JPG
Views:	23
Size:	2.08 MB
ID:	1573654   Click image for larger version

Name:	DSC03379.JPG
Views:	32
Size:	2.11 MB
ID:	1573655  

Click image for larger version

Name:	DSC03380.JPG
Views:	26
Size:	1.84 MB
ID:	1573656   Click image for larger version

Name:	DSC03381.JPG
Views:	33
Size:	2.33 MB
ID:	1573657   Click image for larger version

Name:	DSC03382.JPG
Views:	26
Size:	1.87 MB
ID:	1573658  

Click image for larger version

Name:	DSC03383.JPG
Views:	26
Size:	2.00 MB
ID:	1573659   Click image for larger version

Name:	DSC03384.JPG
Views:	23
Size:	1.88 MB
ID:	1573661   Click image for larger version

Name:	DSC03385.JPG
Views:	27
Size:	2.14 MB
ID:	1573662  

Click image for larger version

Name:	DSC03386.JPG
Views:	33
Size:	2.03 MB
ID:	1573663   Click image for larger version

Name:	DSC03387.JPG
Views:	35
Size:	2.14 MB
ID:	1573664   Click image for larger version

Name:	DSC03388.JPG
Views:	34
Size:	2.17 MB
ID:	1573665  

Click image for larger version

Name:	DSC03389.JPG
Views:	27
Size:	2.14 MB
ID:	1573666   Click image for larger version

Name:	DSC03390.JPG
Views:	51
Size:	1.78 MB
ID:	1573667   Click image for larger version

Name:	DSC03391.JPG
Views:	82
Size:	1.86 MB
ID:	1573668  

Click image for larger version

Name:	DSC03392.JPG
Views:	24
Size:	2.35 MB
ID:	1573669   Click image for larger version

Name:	DSC03393.JPG
Views:	34
Size:	2.29 MB
ID:	1573670   Click image for larger version

Name:	DSC03394.JPG
Views:	31
Size:	1.77 MB
ID:	1573671  

Click image for larger version

Name:	DSC03395.JPG
Views:	30
Size:	1.74 MB
ID:	1573672   Click image for larger version

Name:	220px-Nurburgring_1967.jpg
Views:	76
Size:	7.2 KB
ID:	1573701  

Last edited by raduferrari; 19-07-10 at 07:11.
raduferrari is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 07:19   #244
2010

Stage 5
 
2010's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of:
[Moderators]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

O macheta ce merita nota 10 cu felicitari
Prezentarea si pozele la fel, foarte fumos
2010 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 08:42   #245
radu_rs

Stage 5
 
radu_rs's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,093
Member of:
[Colectionar Machete]
[RENAULT]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

wow! Poza aceea cu Ferrari-pescarusul-apusul/rasaritul este dementiala.
Superb!
La fel si Hummer-ul, ii sta bine prin dune de nisip
radu_rs is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 08:43   #246
ksm170

Stage 5
 
ksm170's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
Default Re: Machetele mele - raduferrari

colectia de monoposturi Ferrari a lui Radu este impresionanta
ksm170 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 13:17   #247
Dark Side
Colectionar Machete

Stage 5
 
Dark Side's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,305
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Superb monopost, cel mai frumos al celor de la Ferrari.
OFF: Von Trips a fost aproape de o performanta atinsa pana in prezent numai de J. Rindt, anume aceea de a castiga Campionatul la piloti chiar daca ai decedat. Dar, din nefericire (pentru Von Trips) in acel an Hill a reusit sa adune mai multe puncte decat reusise Von Trips pana la momentul accidentului, astfel devenind campion in '61.
__________________
Corvette Racing Fan

~~~" PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."~~~
J.F. Kennedy
Dark Side is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 21:05   #248
FED express
Old School Cars

Stage 5
 
FED express's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of:
[Colectionar Machete]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Quote:
Originally Posted by raduferrari View Post
Pentru ca in weekend-ul ce urmeaza se va disputa Marele Premiul al Germaniei 2010, sa facem o incursiune in timp si anume in anul de gratie 1961, si voi prezenta Ferrari 156 F1 "Sharknose".

Masina a participat in marele premiu al Germaniei in anul 1961, avand la volan pe pilotul german Wolfgang Alexander Albert Eduard Maximilian Reichsgraf Berghe von Trips (4 May 1928 - 10 September 1961), acesta decedand in urma unui accident in timpul Marelui Premiu al Italiei din acelasi an.

In Marele Premiul al Germaniei din 6 august 1961, von Trips a terminat cursa pe locul al doilea in spatele lui Stirling Moss in aceea vreme la volanul unui Lotus-Climax.

Cam asa arata Circuitul Nurburgring in 1961(ultima poza) . Distanta parcursa de piloti era de 15 tururi adica 342,150 km, iar ca timp cursa dura cam 2 ore si 20 de minute.

Sa vorbim putin despre masina reala. Ferrari si Shell au lucrat foarte strans la nasterea acestei frumoase masini de Formula 1, avand in vedere ca regulamentul la aceea vreme obliga ca capacitatea motorului sa fie redusa de la 2,5 l la 1,5 l. Sharknose-ul avea un motor V6 "Dino" dupa numele fiului lui Enzo Ferrari. Masina s-a dovedit a fi imbatabila in mainele celor doi piloti ai calutului cabrat, si anume: von Trips si Hill. Cu aceasta masina Ferrari castigand pentru prima data Titlul Mondial la Constructori.

In 1961 in Marele Premiu al Italiei pe 10 septembrie ar fi fost punctul culminant al cariei lui von Trips, deoarece pilotului german ii trebuia numai locul 3 pentru a castiga Titlul Mondial al Pilotilor. In acel mare premiul Ferrari-ul condis de von Trips se loveste de masina Lotus condusa Jim Clark, masina germanului desprinzandu-se de pe pista si lovindu-se de barierele de protectie. Pilotul german este aruncat din masina pierzandu-si viata, impreuna cu alti 15 spectatori aflati pe marginea pistei, loviti de masina si de ramasitele acestei.

Von Trips a fost pe cale sa devina primul german care ar fi putut castiga Titlul Mondial al Pilotilor. In 1961 von Trips a construit prima pista de go-cart în Kerpen, Germania. Pista a fost inchiriata de Rolf Schumacher, ca cei doi fii ai lui sa faca primii kilometri si sa inceapa drumul sper Formula 1. Unul dintre fii avea sa castige 7 titluri mondiale la piloti. Cei doi au fost Michael si Ralf Schumacher.

Despre macheta. Aceasta macheta este un masina clasica de F1 recreata de CMC Models la scara 1/18, reproduce masina din 1961. Prin producerea acestei machete CMC Models isi respecta blazonul in ceea ce priveste reproducerea detaliilor.

In realitate Ferrari 156F1 "Sharknose" nu mai exista, acestea fiind distruse la comanda lui Enzo Ferrari, motivul "frica" ca alte echipe sa nu "fure" tehnologia Ferrari. Dar exista o replica a acestui model in colectia personala a lui Elton John.
Superb, piesa de baza.Al dracu' Elton john!:
FED express is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 21:12   #249
steaua23
Opel Driver

Stage 5
 
steaua23's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of:
[Opel]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Ai o colectie foarte frumoasa ! Numai modele de calitate ...
Mai rar asa ceva
steaua23 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 21:14   #250
Racer21

Stage 5
 
Racer21's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,646
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Impresionanta macheta ! Super poze ! Super prezentare !
Racer21 is offline   Reply With Quote
Old 24-07-10, 13:15   #251
raduferrari

Stage 5
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Razboiul Ferrari - Ford incepuse atunci cand firma americana a vrut sa cumpere Ferrari. Cei de la Ford fiind refuzati au promis sa se razbune pe Ferrari cu modelul Ford GT40., atunci cand in 1966 Fordu-rile au dominat cursele. In 1967

Inca o curiozitate. Ford GT40 a fost dezvoltat de o echipa de putin peste 500.000 de angajati, in timp ce Ferrari 330/P4 a fost proiectat de o echipa de 800 de oameni, putini dar foarte buni.

Dupa infrangerea de la Le Mans din 1966 Ferrari nu se da batut si il pune pe Directorul Tehnic de Competitii, Mauro Forghierii, sa dezvolte masina care sa striveasca masinile Ford. Ferrari 330 a intrat in scena curselor de anduranta in 1960 si a stat pe pistele de concurs pana in 1970, modelul de varf constituindu-l P4.

Considerata una dintre cele mai mari prototipuri sportive de curse proiectate vreodata de Ferrari, 330/P4 este una dintre cele trei Ferrari P4 construite vreodata. Masina a fost condusa de nume celebre precum Lorenzo Bandini si Willy Mairesse, în timp ce Jackie Stewart şi Chris Amon au condus celebra masina ocupand locul doi in cursa britanica BOAC Internaţional 500 la Brands Hatch. In mod semnificativ acesta masina a fost prezenta pentru prima data publicului la un festival programa la data de 17 mai 2009, adica dupa 38 de ani de la aparitia ei.

Doar trei modele P4 au fost construite avand numere de sasiu 0856, 0858 şi 0860. In plus Ferrari 330 P3 0846 a fost actualizat la specificatiile lui P4. Aceste patru masini au parasit poarta fabrici in anul 1967.

Conform masinii reale macheta mea are numarul de sasiu 0860.

Macheta arata foarte bine, GMP-ul si-au facut foarte bine treaba. Compartimentul motor este foarte detaliat, cockpit-ul este si el detaliat, spun asta pentru ca prezenta cheii in contact, in partea dreapta a volanului este totusi un detaliu, in rest cockpitul este spartan, adica usurat de alte lucruri inutile care la masina reala ar fi cantarit ceva si ar fi afectat viteza pura a masinii.

Macheta face parte dintr-o editie limitata de 750 de bucati.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC03410.JPG
Views:	35
Size:	2.11 MB
ID:	1580606   Click image for larger version

Name:	DSC03411.JPG
Views:	23
Size:	1.92 MB
ID:	1580607   Click image for larger version

Name:	DSC03412.JPG
Views:	26
Size:	2.03 MB
ID:	1580608  

Click image for larger version

Name:	DSC03413.JPG
Views:	31
Size:	2.35 MB
ID:	1580609   Click image for larger version

Name:	DSC03414.JPG
Views:	31
Size:	2.14 MB
ID:	1580610   Click image for larger version

Name:	DSC03415.JPG
Views:	26
Size:	1.73 MB
ID:	1580611  

Click image for larger version

Name:	DSC03416.JPG
Views:	33
Size:	1.89 MB
ID:	1580612   Click image for larger version

Name:	DSC03418.JPG
Views:	34
Size:	2.18 MB
ID:	1580613   Click image for larger version

Name:	DSC03419.JPG
Views:	26
Size:	2.35 MB
ID:	1580614  

Click image for larger version

Name:	DSC03420.JPG
Views:	30
Size:	2.06 MB
ID:	1580615   Click image for larger version

Name:	DSC03421.JPG
Views:	31
Size:	2.18 MB
ID:	1580618   Click image for larger version

Name:	DSC03422.JPG
Views:	27
Size:	1.99 MB
ID:	1580619  

Click image for larger version

Name:	DSC03426.JPG
Views:	27
Size:	1.86 MB
ID:	1580620   Click image for larger version

Name:	DSC03435.JPG
Views:	35
Size:	1.85 MB
ID:	1580621   Click image for larger version

Name:	DSC03436.JPG
Views:	34
Size:	2.03 MB
ID:	1580622  

Click image for larger version

Name:	DSC03437.JPG
Views:	25
Size:	2.25 MB
ID:	1580623   Click image for larger version

Name:	DSC03438.JPG
Views:	36
Size:	1.82 MB
ID:	1580624   Click image for larger version

Name:	DSC03441.JPG
Views:	22
Size:	2.08 MB
ID:	1580625  

Click image for larger version

Name:	DSC03442.JPG
Views:	21
Size:	2.35 MB
ID:	1580626   Click image for larger version

Name:	DSC03443.JPG
Views:	31
Size:	2.03 MB
ID:	1580627   Click image for larger version

Name:	DSC03456.JPG
Views:	29
Size:	2.13 MB
ID:	1580628  

Click image for larger version

Name:	DSC03447.JPG
Views:	28
Size:	2.24 MB
ID:	1580629   Click image for larger version

Name:	DSC03448.JPG
Views:	36
Size:	2.23 MB
ID:	1580630   Click image for larger version

Name:	DSC03449.JPG
Views:	27
Size:	2.32 MB
ID:	1580631  

Click image for larger version

Name:	DSC03450.JPG
Views:	21
Size:	2.11 MB
ID:	1580632   Click image for larger version

Name:	DSC03451.JPG
Views:	29
Size:	2.06 MB
ID:	1580633   Click image for larger version

Name:	DSC03452.JPG
Views:	27
Size:	2.12 MB
ID:	1580634  

Click image for larger version

Name:	DSC03453.JPG
Views:	29
Size:	2.27 MB
ID:	1580635   Click image for larger version

Name:	DSC03454.JPG
Views:	26
Size:	1.72 MB
ID:	1580636   Click image for larger version

Name:	DSC03455.JPG
Views:	35
Size:	2.30 MB
ID:	1580637  

Click image for larger version

Name:	DSC03457.JPG
Views:	29
Size:	2.08 MB
ID:	1580640   Click image for larger version

Name:	DSC03462.JPG
Views:	24
Size:	2.15 MB
ID:	1580641   Click image for larger version

Name:	DSC03463.JPG
Views:	23
Size:	2.01 MB
ID:	1580642  

raduferrari is offline   Reply With Quote
Old 24-07-10, 13:42   #252
e30_eVG3n

Stage 5
 
e30_eVG3n's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,712
Default Re: Machetele mele - raduferrari

No comment... superba! Felicitari de achizitie!
e30_eVG3n is offline   Reply With Quote
Old 24-07-10, 15:09   #253
2010

Stage 5
 
2010's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of:
[Moderators]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Sa tot ai limitate de astea in colectie, felicitari pentru ea si pentru colectia ta superba
Bune poze pe malul marii...
2010 is offline   Reply With Quote
Old 24-07-10, 17:56   #254
FED express
Old School Cars

Stage 5
 
FED express's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of:
[Colectionar Machete]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

faina, faina, numa sa n-o scapi
FED express is offline   Reply With Quote
Old 25-07-10, 16:34   #255
CALIN 79
Colectionar Machete

Stage 5
 
CALIN 79's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 4,038
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - raduferrari

Extraordinare machetele prezentate, felicitari, nu am cuvinte.
CALIN 79 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -