08-09-10, 21:30
|
#271
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 6,411
Member of: [VW] [Nissan] [2 Roti] [FOTO] [4Rally] [4Wheels]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Deci este superbă ! Şi eu am vrut să o iau dar pānă la urmă mi-am luat "porcul" ultimul achiziţionat ...stai liniştit , la o aşa machetă ( merită multe poze ) nu se supără nimeni Felicitări !
|
|
|
08-09-10, 21:30
|
#272
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,651
Member of: [Colectionar Machete] [VW] [4Rally] [FOTO]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Si puteam sa jur ca nu incape nici macar o gentuta in portbagaj . Superb.
|
|
|
08-09-10, 23:35
|
#273
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Felicitari pentru achizitia McLarenu-ului! ...ai vazut ce urmeaza la AUTOart?!... "BUGATTI VEYRON BLEU CENTENAIRE"... alta machata "superba"
|
|
|
09-09-10, 05:59
|
#274
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Stiu ca trebuie sa apara acest Bugatti. este pe lista de achizitii.
|
|
|
09-09-10, 09:23
|
#275
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - raduferrari
stai la coada
|
|
|
09-09-10, 10:39
|
#276
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 4,038
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
WOW. Am ramas cu gura cascata . Superb McLaren-ul. Faza cu geamantanele pe laterale e super. Felicitari!
|
|
|
31-10-10, 14:09
|
#277
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Ferrari 365 Series. Kyosho 1/18. Doua dintre ele sunt foarte rare si nu se mai fabrica.
|
|
|
31-10-10, 14:23
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Superb aliniate frumusetile astea, felicitari
|
|
|
31-10-10, 14:46
|
#279
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,550
Member of: [Colectionar Machete] [Honda]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Superba iesirea la Marea Neagra,nu departe de un loc de pelerinaj al multor modele Ferrari=parcarea de la REX!
|
|
|
31-10-10, 14:50
|
#280
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
In 1966 Lamborghini prezenta sportiva Miura. Am putea spune ca in acel an Enzo Ferrari a regretat ca i-a spus lui Lamborghini sa isi vada de tractoarele lui si sa il lase pe Ferrari sa se ocupe masini sport.
Īn 1966 designer-ul Pininfarina, Leonardo Fioravanti a decis sa creeze ceva unic. A luat un sasiu standard de 330 GTC si s-a axat in mare parte pe imbunatatirea aerodinamicii. In toamna anului 1968 la Paris Motor Show, Ferrari a prezentat GTB 365 (365 fiind volumul cilindreei īn centimetri cubi, 4 referindu-se la motorul de patru came), cunoscut şi ca "Daytona" īn cinstea victoriei si triplei realizata īn cursa 24 de ore Daytona Race īn 1967 de catre Ferrari 330 P4.
Ferrari 356 GTB4 a fost ultimul model fabricat de de uzina Ferrari, inainte ca Ferrari Enzo sa vānda compania sa firmei Fiat, īn iunie 1969.
Acesta a fost si ultimul Ferrari cu motor V12 vandut in America prin magazinele oficiale Ferrari, pana in 1984 cand a aparut Testarossa.
Un drive test realizat de Autocar īn 1971 a relevat următoarele performanţe: 0-60 mph timp de 5,4 secunde, un timp 0-100 mph de 12.6 secunde, un sfert de mila a fost parcurs in 13,4 secunde cu start de pe loc ating o viteza de 104 mph, si o viteza maxima de 174 mph. Īn 1974, Road & Track a raportat o viteza maxima de 186 mph.
Machetele sunt au fost fabricate de Kyosho, la scara 1/18. Cu exceptia lui 365 GTB Competizione, celelalte doua sunt foarte rare. Despre detalii pot spune ca acestea se ridica la un nivel de peste medie.
Ferrari 365 Series.
|
|
|
31-10-10, 16:27
|
#281
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
ce frumoase sunt...
odata cand eram mic am fost la cineva si am vazut un model dinasta.
de atunci am visat la el.o macheta superba
o vreau si eu intr-o zi
arata grozav de bine.
felicitari si pentru pozele in aer liber, frumos fundal
|
|
|
05-11-10, 13:21
|
#282
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 472
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Ferrari F40. 1988 - 1992
Daca 40 de ani pot schimba multe la o persoana, atunci vor schimba si o companie de masini si masinile produse. Sa luam in considerare Ferrari, care a castigat prima cursa in 1947 cu Ferrari 125C, echipat cu un motor V12 de 1,5 l si 72 CP. 40 de ani mai tarziu, sarbatorim si suntem martorii lui F40. Era varful tehnologiei, cadru din metal pentru spatii deschise pe care s-au lipit componente din fibra de carbon si Kevlar, o solutie ce ofera masa redusa si rezistenta. Greutatea masinii asamblate complet este de doar 1.100 kg, cu tot cu cauciucuri, roti, accesorii asortate, un interior de doua locuri semi-inghesuite si semi-finisat, transmisie si motor. Fata de micutul V12 al modelului 125C, F40 intrece masura cu un V8, dublu-turboalimentat pentru a elimina orice dubiu si cu siguranta iconoclast pentru "marile" masini Ferrari. Insa, la doar 3 l, motorul, montat longitudinal la mijlocul masinii, dezvolta 478 CP. conturul lui F40, o colaborare intre Pininfarina si tunelul de vant, este mai degraba brutal decat frumos, dar fara indoiala eficace. In ciuda statisticilor impresionante, soferii entuziasti au decoperit mai mereu ca limitele masinii le depasesc pe ale lor. Chiar si astazi, la aproape 20 de ani dupa cea de-a 40-a aniversare a lui Ferrari, F40 iti taie rasuflarea si te inspira cand il privesti de pe marginea drumului sau din scaunul soferului.
La vremea ei era cea mai brutala si impresionanta masina Ferrari legala de stada. Pasagerul perfect: fantoma lui Enzo Ferrari.
McLaren F1. 1994.
Pentru cineva care nu a fost foarte implicat in istoria curselor de masini, Bruce McLaren a dominat cursele Can-Am din anii '60; iar in trecul apropiat, McLaren si-a unit fortele cu Honda, apoi cu Mercedes-Benz, pentru Formula 1. Ocupandu-se de masini de strada, McLaren a dezvoltat un model sport care i-a purtat numele, care si dupa 10 ani isi pastreaza titlul de model exotic ultimul racnet. Si de ce nu? A inceput ca un proiect de tip "nu-ne-uitam-la-bani" realizat in 1988, de catre Gordon Murray, designerul lui McLaren, cu debutul productiei de serie in 1994. modelul acea motor BMW, cu aspiratie naturala, V12, o caroserie realizata integral din fibra de carbon. cu 3 locuri, locul soferului fiind pozitionat central in fata. S-au fabricat 106 modele, dintre care doar 64 erau modele de strada. Cu toate ca initialnu era o vazuta ca o masina de curse, versiunea de cirse GTR a luat toate premiile la Le Mans in 1995, fiind primul fabricand de masini care sa castige din prima o cursa de 24 de ore. Ultimele trei masini au fost fabricate in 1997, sunt modele GT foarte usoare, cu partea din spate prelungita, cel mai rar model McLaren F1.
Pasagerul perfect: Danny Hulme fost pilot McLaren in cursele Cat-Am si F1 in anii 60.
Si acum pozele.
|
|
|
05-11-10, 14:00
|
#283
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Absolut superbe amandoua, in unele poze spui ca sunt reale..bravo
|
|
|
05-11-10, 15:34
|
#284
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
|
|
|
05-11-10, 16:16
|
#285
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,550
Member of: [Colectionar Machete] [Honda]
|
Re: Machetele mele - raduferrari
Sunt 2 machete remarcabile!
Pozele sunt pe masura!
Detin si eu ambele modele,iar in afara de lipsa sistemului de prindere a capotei la F40(din fericire la versiunea High-End au reparat aceasta greseala,dar pretul este dublu!),pot spune ca sunt realizate foarte foarte bine cele 2 machete
__________________
"THE BEAST"-TYPE RRR
|
|
|
|
|