19-05-14, 05:13
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
|
|
|
20-05-14, 21:03
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Tot pe podium a fost si acest EVO8.
Nu este o masina foarte puternica dar condusa cursiv si cu valori corecte s-a urcat pe podium.
|
|
|
23-05-14, 20:09
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Renault Megane Coupe - o masina eminamente de circuit fabricata direct pentru cursele pe asfalt.
Astazi a revenit pentru o noua setare a ecu standalone utilizant un combustibil deja consacrat la cursele din Romania E85.
Puterea dezvoltata la 7400RPM s-a ridicat la 243BHP ceea ce nu e deloc rau pentru un motor aspirat de 2l cu 16 supape cu radacini de acum 15 ani.
Daca nu putem participa direct macar trimitand masini competitive la start sa putem anima campinatul de viteza pe traseu montan.
|
|
|
29-05-14, 19:51
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Mitsubishi Evo 6 Gr. A
ECU Motec M48 - setare Racing Code
|
|
|
30-05-14, 18:35
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Interviu George Cretu / evo 6 Gr.a VTM
|
|
|
16-06-14, 19:45
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Renault Clio V6 Trophy
Renault Clio V6 Trophy
Varianta de strada s-a fabricat intr-un numar de 2000 de bucati, numar care a deschis drumul spre omologarea de Gr. A.
Masina din imagine este nr. 34 din 134 fabricate in aceasta configuratie.
In functie de anumite considerenta puterea si rapoartele de transmisie au diferit.
Acum masina participa la Gr. H, in ciuda putinelor modificari pe care le are peste omologarea de A: elemente aerodinamice de carbon, scut neconform si faruri negre...
Masina are o masa declarata de 1050Kg, fiind construita din Crom-Molibden. De aici mai departe fiecare poate lucra la masa in limita regulamentului sau bunul plac.
O capota fata de la un Clio normal , o capota de otel cantareste cca. 10Kg, aceasta stock din materialul metalic special ajunge la 4Kg in timp ce o capota din materiale compozite duce spre 2.8-3Kg.
In ciuda rezultatelor destul de slabe de pe traseele de viteza montane, coasta, pilotul a acuzat o lipsa acuta de putere aparuta dupa un accident rutier. A simtit ca masina este departe de performantele dinamice care o consacrau si pe care initial le-a simtit.
|
|
|
23-07-14, 10:04
|
#127
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Nissan S14 MOTORSPORT by Racing Code
Nissan S14
Acest exemplar este greu de catalogat si specificat exact unde se incadreaza mai bine, masina de strada cu modificari multiple sau masina de competitie?
Are cate putin din ambele, dar tehnic vorbind balanta inclina serios spre o masina de curse.
Masina are o multitudine de modificari printre care se pot enumera:
- jante cu anvelope mult mai late, necesare unei bune aderente
- suspensie de circuit
- ambreiaj cu rezinstenta marita la cuplu
- esapament racing necatalizat
- BOV HKS secvential
- intercooler frontal foarte generos
- admisie custom cu cutie protejata termic
- turbo Garrett GT30, inclusiv kit de instalare
- injectoare Nismo
- etc.
- electronica VIPEC de tip standalone plugin, care nu necesita interventii majore la montaj si modificarea instalatiei eletrice, folosind mufele si instalatia stock.
- SOFT x 2 street & racing cu toate optiunile deschise, ALS, LC... setarea fioind facuta de noi RACING CODE
Valorile obtinute depasesc 300HP si 400Nm fiind limitate de vechimea motorului cca. 200000Km si faptul ca foloseste interne stock.
|
|
|
24-07-14, 06:34
|
#129
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Sinaia 17-20.07.2014
In ultimaeta[pa a campiomatului national de viteza pe traseu montan confor tabelelor afisate pe Autorally ne putem mandri cu cateva din locurile fruntase obtinute la diverse clase.
In primul rand trebuie subliniat faptul ca un Renault setat de noi obtine cel mai bun timp pentru aceasta marca. Sanu este eroul de la volan.
Gr. A George Cretu reuseste sa se impuna obtinand locul al doilea cu o masina aproape istorica un EVO6 intr-o stare tehnica exeptionala.
Gr. N4 Dan Prepelita venit din motociclism ofera si el un rezultat bun, tinand cont ca esteo masina facuta din bucati greu de definit intre evo 7 si 8
Gr. H2 Andrei Serban alias Sanu obtine un meritos loc doi dupa Kit carul lui mircea Padurean un Golf mult mai puternic.
|
|
|
25-07-14, 22:45
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 349
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Am fost si eu la raliu.
Mi-au placut foarte mult Clio-ul, Fabia si Megane-ul.
Au fost foarte ''silentioase''.
Si s-au miscat chiar rapid.
|
|
|
31-07-14, 06:20
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
La rally avem alte masini facute de noi, cred ca la VTM ai vrut sa te referi.
|
|
|
31-07-14, 18:05
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 349
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Am ramas cu raliu.
La Sinaia Forever ma refer.
Care a fost pe 19-20 luna asta.
Last edited by Skelter; 31-07-14 at 18:12.
|
|
|
01-08-14, 18:50
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Da eu am inteles si presupun ca si altii dar din pacate nu toata lumea e familiarizata cu acesti termeni pe care e bine sa ii folosim corect.
|
|
|
31-08-14, 08:06
|
#134
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Sanu isi face mai mult decat datoria.
Imaginea atasata este luata dintr-un asticol de pe Autorally, iar la linkul urmator gasiti tot reportajul:
http://www.autorally.ro/newsContent....drei%20Serban:
|
|
|
18-09-14, 21:17
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
(tommy makinen spec.N11)
Inca in lucru.
Motec M800 plugin.
Din nefericire majoritatea ecu-urilor trecute prin mana celor din Ungaria si apoi ajunse in Romania sunt afectate de interventii neautorizate, fara un nivel de lucru corect sub standardele in domeniu.
Last edited by SEBASTIAN; 19-09-14 at 17:26.
Reason: Subaru
|
|
|
|
|