30-05-11, 16:40
|
#16
|
Delta Racing Crew Member
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,404
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [SKODA] [Delta Racing Crew]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Iti multumesc!
Frumoase imagini si mai ales BMW-ul care pentru mine ramane cea mai masina dintre toate.
|
Cu placere,inca 2 din aceiasi categorie.
|
|
|
30-05-11, 17:15
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Mar 2011
Posts: 198
Member of: [VW]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Felicitari, Sebastian. O masina care promite mult mai multe de cat a aratat la Tulcea.
|
|
|
30-05-11, 19:33
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Multumesc mult pentru felicitari si incurajare!
|
|
|
30-05-11, 19:44
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 429
Member of: [PEUGEOT] [DAEWOO]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
SEBASTIAN chiar vorbeam cu verisorul meu despre masina ta, pentru ca ai numarul din fata POL cu L-ul care seamana cu un I si ca poti pacali usor politia
|
|
|
31-05-11, 12:59
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 569
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Bravo.A mers f.bine!
|
|
|
31-05-11, 19:22
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
o masina frumoasa, care merge foarte bine. a fost o surpriza pt mine ca te-am vazut, nu ma gandeam ca o sa vii la tulcea.
felicitari pt locul 1. pacat ca te-ai dat fara concurent, pe aceasta cale multumim si oraganizarii de kko, care a reusit sa trimita acasa 75% din spectatori pana cand au inceput cursele cu adevarat.
ai folosit benzina de curse(109 parca)?
multiple-map intre ce putere X si y variaza, adica care este puterea maxima si minima(cand este setat softul pt consum mic)?
poate data viitoare te vedem cu motocicheta*!
__________________
Last edited by TSC-Us; 31-05-11 at 19:44.
|
|
|
31-05-11, 20:50
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru incurajare!
Nu are un soft economic aceasta masina, are doar doua versiuni de soft pentru doua tipuri de combustibil.
Consumul il regleaza soferul din pedala!
Subaru este si el pe linie dreapta in speranta ca asa cum a fost si pana acum "cuvantul" spus de el are sa fie greu de digerat de masinile foarte performante. Trebuie sa recunosc ca performantele au crescut si-i felicit, pe cei care astazi sunt ceva mai rapizi decat puteam eu sa fiu in trecut.
Cu RACEVOLUTION am vrut sa dau un exemplu pozitiv de masina in clasa street.
Am venit pe roti, am participat cu ea, am obtinut un timp onorabil fara sa-i alterez cumva calitatile ei de masina de strada, adica alte anvelope, fara scaune, presuri, scule, compresor..., fara sa dau jos elemente de pe ea...
Last edited by SEBASTIAN; 31-05-11 at 20:52.
|
|
|
01-06-11, 11:25
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
astea imi plac si mie, masinile care merg pe picioarele lor, nu pe trailer, roti de 500 latime...nu sunt fanul acestor curse.
street legal este o "grupa" frumoasa, masini care seamana cu cele de pe strada, au semnalizari s.s.m.d.
asa este a crescut nivelul, au aparut masini mai performante(implicit mai puternice), sunt curse mai stranse.
benzina de curse de unde se poate procura?
bafta in continuare cu proiectul tau. data viitoare cand o sa mai vin la curse o sa vin cu o bere sa stam oleaca de vb!
|
|
|
02-06-11, 07:15
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
RACEVOLUTION reprezinta o evolutie a unui Lancer Evolutin (X).
Este o masina clasica cu perfrormante peste medie, utilizabila zi de zi.
Baza de plecare Mitsubishi Lancer Evolution a permis dezvotarea acestui model, primind imbunatatiri in partea de estetica, aerodinamica, tren de rulare si performanta.
RACEVOLUTION se vrea o masina de strada multivalenta cu inclinatii sportive, avand tinuta de drum, aerodinamica si performantele dinamice ameliorate si nu in ultimul rand un plus de personalitate.
Puterea este + 300WBHP!
Consumul in functie de stilul de condus, dar nu va asteptati sa cocureze un tdi .
Viteza maxima + 250km/h.
|
|
|
05-06-11, 16:17
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Conditiile meteo in care s-a efectuat masuratoarea au fost urmatoarele:
29.05.2011 orele 17:10 Aeroportul din Tulcea
Temperatura 26 Grade Celsius,
Umiditate 42% ,
Presiune atmosferica 10hPa
Vant 14,8km/h(4,1m/s) directia N-E
Cer senin cu soare.
|
|
|
14-06-11, 10:09
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
jantele arata foarte bine si am auzit numai de bine despre el, am vrut sa iau si eu inainte de bbs, din pacate pretul de achizitie si taxele m-au facut sa ma razgindesc.
cu cit sint mai usoare decit cele de serie?
pot sa te intreb de ce ai ales cutia manuala si nu cea secventiala sau cu dublu ambreiaj (scuze, nu stiu exact cum se cheama)?
|
|
|
15-06-11, 03:28
|
#27
|
Fiat Driver
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 140
Member of: [Fiat]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
arata foarte bine masina!performantele sunt intr-adevar peste masura,mai ales ca o folosesti in fiecare zi,aste este un +. Si mai ales trebuie stimat soferul,care stie sa foloseasca masina exact cum trebuie!bravo Sebastian!E o masina frumoasa,ai grija de ea!
Bafta multa!
__________________
|
|
|
15-06-11, 17:32
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Quote:
Originally Posted by bbm
jantele arata foarte bine si am auzit numai de bine despre el, am vrut sa iau si eu inainte de bbs, din pacate pretul de achizitie si taxele m-au facut sa ma razgindesc.
cu cit sint mai usoare decit cele de serie?
pot sa te intreb de ce ai ales cutia manuala si nu cea secventiala sau cu dublu ambreiaj (scuze, nu stiu exact cum se cheama)?
|
Jantele originale Enkei 18x8j cantaresc 10Kg, iar cele noi WedsSport TC105N au o masa de putin sub 8Kg.
Deci o reducere de masa a rotii ce cca 2kg pe roata.
Din pacate trebuie sa invatam si in Romania ca lucrurile de calitate costa scump, cu toate astea nu vreau sa incurajez si inversul. Multi au senzatia ca daca ceva este scump este si bun, dar cu asta nu sunt de accord.
Eu cred ca preul patit pt. aceste jante pe care le importam direct este unul corect, raportat la calitatea lor.
Cutia de viteze de tip secvential vanduta de Mitsubishi este similara cu cea DSG de la VW, este produsa in Cehia si exportata in Japonia.
Exista kituri de upgrade pentru cutia automata insa prefer sa conduc schimband vitezele manual. Nu vreau sa-mi ies din mana.
La Racing Code am setat optiunea de start foarte bine si masina pleca de pe loc cu eficienta maxima folosind cutia automata, rotile se invart la limita patinarii suierand usor, fiind greu de spus care tip de cutie de viteze asigura o plecare mai buna.
Consider mai potrivita o cutie de viteze mecanica la o masina sportiva, chiar daca este de strada, sau poate asa sunt eu mai de moda veche.
Quote:
Originally Posted by CobraRB
arata foarte bine masina!performantele sunt intr-adevar peste masura,mai ales ca o folosesti in fiecare zi,aste este un +. Si mai ales trebuie stimat soferul,care stie sa foloseasca masina exact cum trebuie!bravo Sebastian!E o masina frumoasa,ai grija de ea!
Bafta multa!
|
Multumesc!
Am incercat sa realizez un compromis corect intre strada si sportivitate.
Intre timp pentru o mai buna monitorizare am montat si un ceas AFR.
Consider ca este parametrul cel mai important de tinut sub observatie atunci cand folosim sitemul de alimentare de serie. Eu l-am ajutat putin cu o pompa de benzina cu debit marit.
|
|
|
17-07-11, 23:06
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
Cine doreste sa cloneze solutia ma poate contacta, sau poate vrea ceva mai mult.
Pentru mine, pentru mersul pe strada est suficient sa accelerez in 12s pana la 400m.
|
|
|
04-09-11, 17:36
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION - multiple map
|
|
|
|
|