Ruggeri a fost reteta de tuning de la care am plecat initial.
Continea, axe cu came modificate, filtru de aer si soft.
La aceaste reteta am pus in plus suporti de motor de grupa N, evacuare de grupa N, ambreiaj de curse cu padele metalice.
Pentru ca aveam o biela compromisa si un piston de arucat am facut pe comanda pistoane si biele JE-pistons, in USA.
Tot acum in aceasta faza am prelucrat in mod profi chiulasa, largit, camale, asezare supape, lustruire, comprimare...
Am montat totul si am estimat un 230cp promisi de Ruggeri si inca 20 din restul deci cam 250cp.
Habar nu am exact cat avea pt ca din cauza mecanicilor de marca(schimbatori de piese) am ajuns sa redesfatc motorul.La montaj nu au vazut ca supapele ating in piston si dupa pornire desi batea spuneau sa ii fac rodajul sa merg ca trebuie sa se incarce tachetii...

Normal ca o supapa mai incapatanata a perforat chiulasa si un piston.
L-am desfacut am comandat un nou set de piustoane de la CP Pistons si a preluat masina de la mine Marian Valcu.
Marian valcu patronul Serviceului MARSILAUTO cu manutele lui a refacut masina si a iesit pe strada in rodaj.
Dupa rodaj a inceput sa-i dea f rau la masina care fugea dupa 5000rpm de te speria pentru un aspirat de 2000cc.
Masina avea electronica de serie reglata de Ruggeri insa si asta facut aprin posta si pentru o alta configuratie mult mai joasa.
Mergand cu ea in forja maxima, la un moment dat apar niste semne de intrebare, fapt pt care am redeschis motorul.
Ce bine s-a facut au fost acolo detonatii care mai aveau putin si dadeau in doua pistoanele.
Asa am hotarat ca pentru a utiliza masina la maxim e bine sa ai cu ce sa o controlezi si sa faci softul asa cum noi faceam de mult pe masinile de performanta RacingCode.

RACINGCODE
Marian a ales RacingCode pentru a configura si seta masina 206RC intr-o noua configuratie.
Este vorba de a adapta la ea in acest moment un Kompresor mecanic antrenat prin curea.
S-a ales aceasta solutie in urma consultari regulamentelor pentru curse ale FRAS.
Regulamentar s-au facut toatre modificarile , de la primul la ultimul surub, pentru ca nu ne place sa umblam cu cioara vopsita, spre deosebire de altii.