Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Dupa ce am cumparat masinuta, am intervenit asupra ei schimband filtrul de aer, ulterior softul, am eliminat catalizatorul astfel reusind sa o pozitionez undeva in jurul a 190-200cp, de serie avand cca 160 din 177 anuntati de producator.
|
f suspect sa aiba stock doar 160 cp din 177 da-ti de peugeot, dar tot ce este posibil. cred ca pt chestia asta poti sa dai in judecata peugeot, pt ca banii sunt da-ti pt o masina care are o anumita putere x cp.
acum stim ca puterea motorului este influentata de benzina, temperatura, umiditate, presiunea corecta a cauciucurilor, rodajul facut corespunzator...Dar toleranta admisibila nu cred ca trebuie sa depaseasca +/- 5 cp, NU!?
puterea de 160 a fost la roata sau volanta, pt ca la motor nu se poate masura(s-au se poate?)!?toti producatorii arunca praf in ochi la toti cumparatorii cu puterea. ei da puterea dezvoltata de motor, Neluand in calcul pierderile de transmisie...
masinile de ultima generatie recunosc benzina, adica motorul se seteaza pt 95,98,99 sau 100+.dar setarea in ce sens are loc?
adica daca se fol benzina 100+ carerra, motorul se seteaza in asa fel incat sa micsoreze puterea sa fie egala cu puterea benzine de 95!?chestia asta nu stiu cum functioneaza?
daca ar fii asa..nu prea mai are rost sa fol 98,99, 100, pt ca puterea furnizata de cifra octanica mai mare este anulata de program.
in drift se fol 110+(este cherosen?).cred ca masinile normale daca ar fol benzina de 110 ar arde supapele f repede.pana la urma nu ai de unde sa faci rost de astfel de benzina.