10-12-10, 12:35
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 601
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Lada 1500
Frumos!Bravo!Asta vroiam sa vad!
Chiar arata frumos rau carburatoarele!Spor la treaba in continuare!
|
|
|
12-12-10, 22:06
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Lada 1500
chiar ma miram ce s-a intamplat cu laditza de nu mai era topicul in partea cealalta.pana la urma am dat de tine aici. baga forta sa o vedem gata
|
|
|
13-12-10, 05:11
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Multumesc ! Din pacate nu pot sa bag tare, facultatea ma tine in urma tare rau. Cred ca pana in ianuarie va venii o perioada "moarta", dat find faptul ca vine sesiunea Daar, intre timp, iata va prezint urmatoarea achizitie, sistemul de franare, de spate pe discuri, luat de pe un fiat 125 A nu se lua in calcul de pe poza planetarele, ca nu mi-s bune, sunt prea scurte, doar suportii de etrier, etrierii, discurile, placutele, flansele Sper ca azi voi putea sa intru in posesia lor
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
Last edited by k.lada; 13-12-10 at 05:15.
|
|
|
13-12-10, 12:58
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Lada 1500
Quote:
Originally Posted by k.lada
Multumesc ! Din pacate nu pot sa bag tare, facultatea ma tine in urma tare rau. Cred ca pana in ianuarie va venii o perioada "moarta", dat find faptul ca vine sesiunea Daar, intre timp, iata va prezint urmatoarea achizitie, sistemul de franare, de spate pe discuri, luat de pe un fiat 125 A nu se lua in calcul de pe poza planetarele, ca nu mi-s bune, sunt prea scurte, doar suportii de etrier, etrierii, discurile, placutele, flansele Sper ca azi voi putea sa intru in posesia lor
|
chiar vroiam sa iti zic sa incerci o punte cu discuri de la un fiat 125 sau 131 .o sa iasa smecherie masina.bravo.
|
|
|
13-12-10, 15:45
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Trebuiesc frane bune ce e drept Adevarul e ca, ma enerveaza insa legislatia romaneasca, si rar-ul, in loc sa se poata omologa astfel de modificari usor (care sunt cam "esentiale", un plus de siguranta foarte mare) iar legislatia sa fie permisiva, ei bag niste tarife inimaginabil de mari...
|
|
|
13-12-10, 16:35
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Lada 1500
Corect, in afara de folii pe spate nu se omologheaza nimic, in tara asta
|
|
|
14-12-10, 18:14
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Asta e Iata noi poze cu sistemu de franare, a fost luat de pe Fiat 125, dar are cod FIAT 124AR100 Pt cei care nu stiu, Lada 1200 a fost "copiata" (adica Fiat a vandut licenta) dupa Fiat 124, iar Lada 1500 este un fel de upgrade la 1200, cu mentiunea ca seamana cu Fiat 125. Placutele par a fi destul de noi si au carne. Sunt marca simer. Singura diferenta intre Fiat si Lada, e ca fiat avea motorizari ohv sau dohc, discurile pe spate, si cutia in 5 tr.
Last edited by k.lada; 14-12-10 at 18:17.
|
|
|
15-12-10, 08:01
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Lada 1500
1500 seamana cu Fiat 124 Special, nu cu 125 care e mai lung, e alta masina practic! Caroseria de 1200 e Fiat 124 100% insa mecanic sunt cateva elemente mai apropiate de vechile 1300-1500 (franele spate de ex). Motoarele de la Lada insa nu stiu de unde provin, Fiat nu a avut asa ceva pe nici un model...
Sunt f curios cum va evolua proiectul tau si care va fi finalitatea, fiind la randul meu tentat de un proiect Lada pt raliu. Atata ca mai am o "harca" si dpdv financiar e greu, deocamdata am cutie de viteze pt viitorul proiect!
|
|
|
15-12-10, 13:42
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Sper si eu sa o termin ! Caroseria ma tine in urma. Povestea motorului e cea mai ciudata, acela fiind de provenienta Fiat, OHC cu mentiunea ca a fost un proiect esuat al celor din Torino, si facut sa mearga de rusi. De aceea foarte multe elemente seamana, dar nu potrivesc.
Lada de raliu se poate face din sume modice (comparativ cu cat costa piesele pt celelalte masini mai contemporane), binenteles cu motorul ei de 1.6 aspirat, din care se pot scoate 120-160 cp. Iar piesele se gasesc la vecinii nostri, la preturi modice.
|
|
|
15-12-10, 23:58
|
#55
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of: [Moderators] [Fiat] [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Re: Lada 1500
Quote:
Originally Posted by k.lada
In sfarsit a ajuns si topicul meu unde a trebuit sa fie din start multumesc moderatorilor :d
|
Cu plăcere.
La început nu aveam sub-secțiuni dedicate pentru "mașina mea".
Spor la treabă !
|
|
|
18-12-10, 17:16
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Multumesc
Azi am avut un pic de timp, deci am demontat flansele de pe planetarele de fiat ( ce a implicat taierea unei felii din inelelor fretate, fisurarea bucatii ramase cu o dalta, astfel planetara ramanand intacta, respectiv scoaterea rulmentului ). Dupa ce aceste operatii s-au terminat, m-am apucat de curatat tot, cu peria de sarma prinsa pe flex, respectiv decarbusolv Etrierul s-a facut ca si cum ar fi fost lustruit Ziua de lucru s-a incheiat prin facerea masuratoriilor si a matematicii aferente, pt modificarile necesare
-Din capul de planetara de la Lada, trebuie strunjit intre 10-15 mm(inca nu am calculat)
-Flansa ce tine etrierul, are gauri de 8, iar puntea de Lada de 12, asa ca trebuiesc frezate gaurile, care vor avea centrele pe alt cerc
-Intre planetara si disc trebuie montat distantorul de 5 mm, astfel si acela trebuie strunjit sa intre in disc.
Last edited by k.lada; 18-12-10 at 17:25.
|
|
|
20-12-10, 12:48
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Lada 1500
ti-ai facut instalatia de curatare cu baking soda?
|
|
|
20-12-10, 15:25
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Lada 1500
Salut, daca vrei facem axe cu came reprofialte pe strada, cu carburatoarele astea o compresie de 11:1 si axa de 295cu deschidere de 11mm ar o alegere buna.
|
|
|
20-12-10, 19:42
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1
ti-ai facut instalatia de curatare cu baking soda?
|
Inca nu am reusit s-o fac, piesele sunt curatate cu metoda "clasica", adica peria de sarma prinsa pe flex, si muuulta rabdare. Insa un prieten a reusit s-o faca, din cate mi-a relatat, metoda e departe de a fi una economica, se pierde muuult bicarbonat, trebuie debit de aer mare, cu pres de ~6 bari constant sa mearga, asadar pt hobby si piese mici e ok. Insa e mai rentabil un pistol de sablat cu rezervor, umplut cu bicarbonat.
Hexer, ce marca e axul ? Havassy, Szuromi, Gaal sau PP ( productie proprie ) Eu ma gandeam la un Havassy 316/304, cu rc 11,8+ (12.5-13):1 Ce alte "bunatati" mai puteti face (ma refer la jucarioare mecanice gen intinzator principal cu roata dintata pe rulment, faceti echilibrari/usurari de vilbrochen , etc) ?
|
|
|
20-12-10, 20:19
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 509
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Lada 1500
Multa Bafta cu masina se anunta ceva foarte frumos
|
|
|
|
|