17-10-10, 15:00
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Cum s-a mai zis, aspect standard (poate niste jenti, dar si alea ceva oldschool), ma bag la motor, transmisie, suspensie As vrea sa iasa un fel de "retro-tuning", cum se facea pe vremuri
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
19-10-10, 22:27
|
#32
|
Dacia Driver
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 153
Member of: [DACIA]
|
Re: Lada 1500
Quote:
Originally Posted by k.lada
Multumesc azi s-a primit cadou mult ravnita planetara ( pe aceasta cale ii multumesc inca o data celuia care mi-a dat-o), si un volan raid original din piele (multumesc tare mult subawooo )
|
Foarte tare volanul !
|
|
|
20-10-10, 00:07
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 601
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Lada 1500
Felicitari pt toata munca de pana acum si spor pt cat mai ai de tras!
Munca, nu gluma! )Mi-a placut super mult cum arata puntea spate vopsita!Sunt tare curios cum o sa iasa la final si cum o sa arate toata proaspat vopsita!
Motorul suna chiar bine!1.6 de niva era si visul meu
|
|
|
20-10-10, 20:33
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Deci motoul zilei de azi.... "Sárkány ellen sárkányfü" (iarba de dragoni importiva dragonului).
Ziua a inceput nu prea bine, nici un cric nu prea a vrut sa coopereze.
Am desfacut cu chiu cu vai tamburul buclucas, a trebuit sa dau in el cu un ditamai dorn de bronz jumatate de ora sa il urnesc din loc... Binenteles ca s-a ciobit (De fapt are buza facuta flenduri, clar ca au mai fost probleme cu el). Cand l-am scos, am constatat ca, in tambur e un fel de noroi, ce e ca si cleiul, lichid de frana, praf, mizerie, etc. Buba o crease lichidul de frana care s-a scurs la pistonas, + praful + noroiul + ferodourile. Plus lipsea o siguranta ce tine sabotii .Ce s-a intamplat e simplu, noroiul, praful a intrat pe gaura sigurantei lipsa, pistonasul a inceput sa curga incet, sabotii pt ca aveau ferodourile lipite, s-au imbibat cu lichid, pe cel care s-a rupt ferodoul, lipiciul s-a dizolvat de la lichidul de frana, amestecandu-se cu noroiul, s-a creeat un clei lipicios, care a lipit ferodourile ce s-au umflat. Culmea e ca, pe partea asta prindea intotdeauna bine, si nu au fost probleme, partea cealalta, unde totul e la locul lui, nu prinde bine frana. Ptiu legile lui Murphy.... Atasez poze Pe poze se pot viziona: Splitterul "sarma style", miezul problemei, sabotul avariat, ciuruila tamburul buclucas, bucata rupta de ferodou, bucata de sus a ferodoului, rupt cu degetul mic... s-a imbibat complet cu lichid de frana si s-a dezlipit rau de tot...
Multumesc pt apreciere !
|
|
|
27-10-10, 12:06
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Lada 1500
faci treaba buna.poate gasesti o punte cu discuri pentru spate
|
|
|
27-10-10, 22:46
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Multumesc ! Cum ca nu exista punte cu discuri, as vrea sa pun discuri de fiat Tempra/Tipo, inca sunt un proces de documentare
|
|
|
31-10-10, 09:15
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Deocamdata proiectul va merge la hibernare, pana prin primavara
|
|
|
18-11-10, 16:34
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
M-am razgandit, iata ceva poze cu ultimele achizitii si progrese Se vede ca nu pot sta cuminte Va prezint cea mai noua achizitie, o pereche de Weber 40 DCOE Cost total achizitie: 320 lei = moca Initial arata de nimeni nu dadea un leu pe ele, dar sunt doar prafuite, jetarea e super-ok, singura chestie ce necesita schimbat urgent sunt cuiurile pontou ca au uzura, respectiv sa fac rost de un capac (ala de sus asigurate cu piulita fluture, lipsesc). Intre timp le-am facut bucati sa curat praful si nisipul din ele si am constatat ca un pistonas de la soc e blocat, si habar n-am cum sa-l scot
Update : Posibil ca sa-mi fac pe strung doua capace, ca nu merita 17 lire + transport doua capace Pana atunci, am demontat flansele ("vibratoare") respective, am intrat in cele mai intime amanunte ale weberului, am curatat carcasa cu carbusolv, cat mai bine cu putinta. Pana la urma am reusit sa scot pistonasul de la soc, avea ceva zgarieturi pe el, l-am refacut cu pasta, etanseaza perfect si nu zgarie lagarul. Per ansamblu sunt multumit cat sunt de curate, dar trebuie sa confectionez scula urmatoare sa le fac bijoux http://www.aircooledtech.com/tools-o.../soda_blaster/ respectiv in actiune http://www.garagenight.tv/diy-soda-b...own-rig-cheap/
Pana atunci pozeee
|
|
|
18-11-10, 17:06
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
|
|
|
21-11-10, 12:53
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Lada 1500
Quote:
Originally Posted by k.lada
M-am razgandit, iata ceva poze cu ultimele achizitii si progrese Se vede ca nu pot sta cuminte Va prezint cea mai noua achizitie, o pereche de Weber 40 DCOE Cost total achizitie: 320 lei = moca Initial arata de nimeni nu dadea un leu pe ele, dar sunt doar prafuite, jetarea e super-ok, singura chestie ce necesita schimbat urgent sunt cuiurile pontou ca au uzura, respectiv sa fac rost de un capac (ala de sus asigurate cu piulita fluture, lipsesc). Intre timp le-am facut bucati sa curat praful si nisipul din ele si am constatat ca un pistonas de la soc e blocat, si habar n-am cum sa-l scot
Update : Posibil ca sa-mi fac pe strung doua capace, ca nu merita 17 lire + transport doua capace Pana atunci, am demontat flansele ("vibratoare") respective, am intrat in cele mai intime amanunte ale weberului, am curatat carcasa cu carbusolv, cat mai bine cu putinta. Pana la urma am reusit sa scot pistonasul de la soc, avea ceva zgarieturi pe el, l-am refacut cu pasta, etanseaza perfect si nu zgarie lagarul. Per ansamblu sunt multumit cat sunt de curate, dar trebuie sa confectionez scula urmatoare sa le fac bijoux http://www.aircooledtech.com/tools-o.../soda_blaster/ respectiv in actiune http://www.garagenight.tv/diy-soda-b...own-rig-cheap/
Pana atunci pozeee
|
buun,bun
|
|
|
21-11-10, 13:04
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Galeriile sunt pe drum deja Sper ca martia sa intru in posesia lor
Last edited by k.lada; 21-11-10 at 13:14.
|
|
|
24-11-10, 14:46
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Asaaa... Au sosit ieri galeriile, am facut un montaj preliminar sa vad cum dau pe motor
Din pacate flansele pt atenuarea vibratiilor nu se pot monta, nu-i problema, o sa le pun la vanzare, am gasit ceva oringuri elastice speciale pt asa ceva
Inainte sa pot porni motorul am de facut urmatoarele operatii:
-Asamblat carburatoare
-Fabricat capace
-Schimbat ulei din motor
-Ajustat galerie evacuare (flansa la admisie e mai subtire, fiind facuta sa faca pereche cu "serpisori", iar cum flansa galeriei originale de evacuare e mai groasa, nu pot strange admisia)
-Fabricat garnituri etansare
-Gasit un "T" pt alimentare
-Mici ajustari la mecanismul de sincronizare
In viitor va trebui sa ma ocup cu:
-Maritul porturilor din chiulasa cu ~ 6mm
-Finisarea unor racordari din galeria de admisie + lustruire cap coada
Iata si pozele
|
|
|
02-12-10, 05:44
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
In sfarsit a ajuns si topicul meu unde a trebuit sa fie din start multumesc moderatorilor :d
|
|
|
02-12-10, 16:30
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Si pt moderatorii acestei sectiuni, care considera masina ca fiind "doar o carcasa", tin sa le precizez, ca au fost achizitionate urmatoarele, urmand sa le montez:
--Tablarie--
-fusta fata
-masca fata
-Fusta spate
-Aripi fata
-Aripi spate
-Contraaripi spate
-Lonjeroane + suporti cric+ intariturile aferente de la caroserie
-element reparatie rama parbriz
-Planseu portbagaj + oala roata rezerva + oala rezervor
-2x oala far
+o gramada de alte table
--Mecanica, suspensie & others--
-Motor Niva 1600, 80 cp 128 Nm
-Amortizoare Sachs bitubulare pe ulei
-arcuri kombi
-bucsi, rotule, pivoti, bielete
-semicaseta pe rulmenti
-Pistonase etrieri + conducte frana+placute (4 pistonase, conducte flexibile)
-Cruci cardanice
-Garnituri motor
-Delcou cu senzor Hall (aprindere "electronica")
-punte spate
-Galerie admisie
-O pereche Weber 40 DCOE
-cutie de viteze Lada 1600 cu rapoarte mai lungi
+ o gramada de alta piese.
Trebuie sa scap odata de cosmarul asta numit tinichigerie
|
|
|
03-12-10, 16:26
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 1500
Ieri am reusit sa surubaresc un pic. Am facut un montaj preliminar al carburatoarelor, ajustat mecanismul de sincronizare. Trebuie sa-mi fac ceva garnituri custom "sandwich" de admisie, klingherit metal klingherit cu inele de cupru la etansari.
|
|
|
|
|