Continuand povestea, azi i-am facut o baita la motor, superficiala, dar asa arata dupa
. Am ridicat-o sus, cu scopul de a vedea ce si cum e pe interior
Cel mai haios de pe tot ansamblul pare joja
. Am scos bujiile, 2 Bosch, 1 brisk, 1 sinterom
) Dupa care am scos capacul, m-m uitat sa vad ce si cum e in interior
Am dus semnul de la distributie in linie sus la axul cu came asa,, iar jos asa statea
( Nu-i stres se face orice cu un pic de rabdare. Ceva nu era ok la distributie, iar spre seara am aflat ce (cred ca s-a rupt de pe patina partea unde face contact cu intinzatorul si s-a sudat pe el o piulita M6).
In rest m-am apucat sa fac jocurile la supape, initial gasind jocuri intre 0.20 si 0.60 cu preponderenta 0.40. Ce imi place la nebunie e ca are motorul compresie. E in parametrii. Din istoricul ei stiu prea putine, doar atat ca e de pe o Niva din Ungaria, au fost probleme cu distributia, si din cate am vazut lantul, pinionul de pe axul cu came, 4 supape si axul cu came sunt schimbate. Chiulasa dupa cod pare a fii una pt benzina fara plumb ( scaune supape intarite) Am mai curatat-o un pic, cand o sa am vreme o fac de tot
Oricum motorul va fii facut sa fie functional, sa am cu ce sa ma plimb dupa ce e gata caroseria, si dupa aia ii administrez un RK (e si era in plan, dar nu stiu cum stau cu finantele dupa vopsit, asa macar o sa ma pot plimba cu ea ). Oricum dupa ce sunt remediate probleme, o pornesc pe jos, bag un aditiv pt spalat motorul, sa se spele pe interior ca are tot felul de ciudatenii in el (bucati de iarba, etc).