17-10-14, 17:07
|
#436
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Sa nu scapam din vedere ca e un motor cu 2 supape pe cilindru si nu cu 4! Al meu cu axa de 310 merge si de jos chiar daca "powerband"-ul dat de constructor e intre 5 si 8000.
Frezele alea au avut exact diametrul supapelor sau ai avut ceva +? Ca fix pe fix nu e prea sigur...
|
|
|
17-10-14, 19:42
|
#437
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Conform producatorului, ralantiu minim stabil pe la 1700 rot/min. Trage de pe la 3000 rot/min pana pe la 7000-7500 maxim, punctul de putwre maxima e limitat si de axa dar si diametrul difuzoarelor din carburator. Weber 40 cu diam. difuzoarelor de 34 limiteaza acest punct pe la 7000 rot/min. Peste trebuie carburatoare de 45 cu difuzoare mai mari. Ar fi interesant un motor care sa faca 9000-10000 frezele sunt mai mari cu 2-3 mm decat diametrul supapelor
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
Last edited by k.lada; 17-10-14 at 19:46.
|
|
|
17-10-14, 20:38
|
#438
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Trebuie sa folosesti sonda AFR obligatoriu la setare, este posibil sa ramana nealimentata in turatie si e f important daca axele sunt imperecheate cu chiulasa, supape si tot ce mai trebuie. Asta pe parte de admisie dar maisna nu admite aer daca nu si evacueaza f bine.
Ralnti stabil ... o sa stea acolo dar tot balbait probabil pt ca carburatorul nu e ca injectia sa o poti regal diferential.
|
|
|
21-10-14, 20:37
|
#439
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Da, stiu ca trebuie setat/verificat cu AFR, ceas si sonda sa zicem ca ar exista si nu ar fii o problema. Am facut rost de manual pt carburatoare, am si facut o idee despre jetarea lor conform calculelor, urmeaza sa pun in practica ceea ce am citit si sa verific cu afr-ul.
De evacuat nu imi fac griji, sunt sigur ca o sa o rezolv la momentul potrivit. intre timp mai curat un pic caroseria si avansez cu grunduitul ei pentru a pregati terenul pt tinichigerie si tinichigiu. La motor sunt in cautare de arcuri de supape mai tari, ar merge de Vw golf 1, 2, jetta, transporter 1.5 benzina, 1,6 benzina, 1.6 diesel, impreuna cu talerele de sus si jos, respectiv sigurante.
Last edited by k.lada; 21-10-14 at 20:43.
|
|
|
20-11-14, 21:41
|
#440
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
incet incet renaste...
|
|
|
29-11-14, 18:58
|
#441
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
spor in continuare
|
|
|
25-01-15, 22:29
|
#442
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Multumesc, merge greu tinichigeria, temperaturile astea joase au stopat lucrarile, pentru inca o luna aproximativ. Nu pot lucra cu spor, nici izola din cauza temperaturilor Insa am ocazia sa lucrez la maruntisuri, am finalizat carcasa filtrului de aer (de ritmo 130 abarth), multumiri ajutoarelor eu find incuiat intre 4 pereti la locul de munca... S-a sablat capacul + vopsit in camp electrostatic, carcasa de alu, placa s-a galvanizat. Cu putin noroc, saptamana care vine o sa am carburatoarele curatate in baie de ultrasunete
Last edited by k.lada; 25-01-15 at 22:34.
|
|
|
04-10-15, 11:57
|
#443
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Blocurile motor de Lada 1.5, 1.6, 1.7 sunt diferite?
|
|
|
04-10-15, 19:59
|
#444
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Quote:
Originally Posted by k.lada
Merci pt oferta, dar am perechea de orizontale (Weber 40 DCOE) si ma multumesc cu ele
Cu ajutorul unui prieten bulgar (membru de conducere al LadaKlubBulgaria), am facut rost de desenul de executie al intinzatorului de lant cu pinion in loc de patina (inlocuieste frecarea de alunecare cu cea de rostogolire ) Am trimis schita, la un strungar , sa vedem ce o sa iasa Pe langa piesa din schita mai am nevoie de bolt, rulment, si o roata dintata de pe vilbrochen Cine doreste desenul cotat sa spuna, e gratis, doar trebuie cerut !
|
Te rog sa imi dai si mie cotele.
Am ceva in minte si trebuie sa am toata documentatia sa vad daca ma bag sau nu.
|
|
|
04-10-15, 20:07
|
#445
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Lada 1500
Quote:
Originally Posted by k.lada
Asaa, azi am dezgropat doua stergatoare cu brate si corp nichelat, trebuie sa le lustruiesc Pe langa asta am pregatit ceva piese, pe langa o punga de bucsi pt spate, o semicaseta, un grup conic 10x43 (raport 4.3) daca nu da randament, s-ar putea sa trec pe unul ce are raport 4.44
|
Care e cel mai scurt grup care se gaseste de cumparat?
|
|
|
|
|