30-01-10, 09:31
|
#211
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,451
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [BMW] [4Wheels]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by gollum_
Estimarea targetului de greutate nu este scoasa din burta .. asa cum fac lautari cu muzica ...... este estimata matematic dupa cantarirea reperelor si a materialelor utilizate.
Masina oricum este pe roti deja si a fost cantarita profesional ..... dar greutatea REALA ramane din pacate sau fericire - TOP SECRET - pana la finalizare
|
nu am cuvinte necesare de lauda pt voi.sunteti extraordinari baieti.felicitari pt atata munca depusa si bafta.
|
|
|
30-01-10, 10:03
|
#212
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,513
Member of: [BMW]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by GTXR
Nu stiu daca supar pe cineva cu intrebarea,dar se va putea circula cu ea pe strada sau doar intr-un cadru organizat .Se poate face cumva omologare artizanala sau ceva de genul ?
|
si eu ma intrebam aceiasi chestie. vei mai putea sa circuli pe drumuri publice cu ea(exceptand platforma )?
|
|
|
30-01-10, 13:43
|
#213
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Partea de tabla - caroseria are partea cu seria pentru identificare intacta. Masia este M5 pe talon - inmatriculata in RO cu ITP valabil / asigurare / etc .............. drept urmare teoretic indeplineste partea legala pentru a putea circula pe un drum public. Ramane de evitat intalnirea cu ARR-u si voi incerca intr-un final o omologare individuala. O alta problema vor fi drumurile publice din Romania care sunt pline de denivelari si gropi
Important acum este sa finalizam asa cum ne-am propus iar restul ....... e cancan
|
|
|
30-01-10, 15:30
|
#214
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,513
Member of: [BMW]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
merci pentru raspuns si multa bafta in continuare!
|
|
|
01-02-10, 19:03
|
#215
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Caroserie - partea de tabla are 125 kg. Avem ca target pe acest reper (fara usile de fibra si geamurile de policarbonat ) 100 kg. Sper sa iasa ce trebuie mai avem ceva tabla de barbierit
|
|
|
01-02-10, 19:40
|
#216
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by gollum_
Caroserie - partea de tabla are 125 kg. Avem ca target pe acest reper (fara usile de fibra si geamurile de policarbonat ) 100 kg. Sper sa iasa ce trebuie mai avem ceva tabla de barbierit
|
Mda, e clara treaba, daca si 25 kg conteaza la voi, asta demonstreza complexitatea si in acelasi timp minutiozitatea proiectului. Nu stiu de ce te-ai suparat (mie asa mi s-a parut) cand am intrebat de greutate, dar nu stiam daca target-ul greutatii fusese raportat la forma aceasta a proiectului. Nu m-am indoit si nici nu ma voi indoi de seriozitatea si inaltul nivel de care dati dovada. Ma interesa personal, pentru a-mi face o idee cum ar putea afecta acest lucru un posibil proiect al meu. Sau mai bine zis, daca sa merg pe acest principiu sau sa elimin cat pot din scheletul original.
Apropo George, vorbesc la plural pt ca ma adresez intregii echipe, dar bineanteles ca tu esti pe primul plan. La fel ca multi altii urmaresc cu interes aceasta lucrare si astept cu sufletul la gura finalizarea ei. Sa ai parte de satisfactii si sa ridici stacheta asa cum se anunta acest proiect.
Multa bafta.
__________________
In opinia mea TOP 5 masini:
1. BMW e30 ///M3
2. BMW e30 ALPINA
3. BMW e30 320 is
4. BMW e30 325/318 is COUPE/CABRIO
5. BMW e30 316....325 SEDAN/TOURING
Vand/schimb/cumpar piese e30 https://forum.4tuning.ro/641-piese-bmw-vanzare/224804-vand-schimb-cumpar-piese-e30-ursulet.html
o764.7o1.oo5
|
|
|
01-02-10, 20:07
|
#217
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by Cipilica
Mda, e clara treaba, daca si 25 kg conteaza la voi, asta demonstreza complexitatea si in acelasi timp minutiozitatea proiectului. Nu stiu de ce te-ai suparat (mie asa mi s-a parut) cand am intrebat de greutate, dar nu stiam daca target-ul greutatii fusese raportat la forma aceasta a proiectului. Nu m-am indoit si nici nu ma voi indoi de seriozitatea si inaltul nivel de care dati dovada. Ma interesa personal, pentru a-mi face o idee cum ar putea afecta acest lucru un posibil proiect al meu. Sau mai bine zis, daca sa merg pe acest principiu sau sa elimin cat pot din scheletul original.
Apropo George, vorbesc la plural pt ca ma adresez intregii echipe, dar bineanteles ca tu esti pe primul plan. La fel ca multi altii urmaresc cu interes aceasta lucrare si astept cu sufletul la gura finalizarea ei. Sa ai parte de satisfactii si sa ridici stacheta asa cum se anunta acest proiect.
Multa bafta.
|
NU sunt suparat pe nimeni - este democratie
Primul lucru pe care noi l-am facut inainte de a trece la stage 2 a fost sa analizam in ce mod putem scade cca 500 - 600 kg din greutatea initiala. Partea de sasiu tubular a fost solutia aleasa de noi analizand cat fier intra si bineinteles cam cat ar cantari
|
|
|
01-02-10, 20:31
|
#218
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by gollum_
NU sunt suparat pe nimeni - este democratie
Primul lucru pe care noi l-am facut inainte de a trece la stage 2 a fost sa analizam in ce mod putem scade cca 500 - 600 kg din greutatea initiala. Partea de sasiu tubular a fost solutia aleasa de noi analizand cat fier intra si bineinteles cam cat ar cantari
|
OK. Multumesc.
Probabil ca o sa te mai sacai cu intrebari. Sper sa nu te deranjeze ca invat pe timpul si banii tai
Si cum ziceam... din partea mea numai respect, tuturor celor care il merita
|
|
|
02-02-10, 00:11
|
#219
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,451
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [BMW] [4Wheels]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by gollum_
Caroserie - partea de tabla are 125 kg. Avem ca target pe acest reper (fara usile de fibra si geamurile de policarbonat ) 100 kg. Sper sa iasa ce trebuie mai avem ceva tabla de barbierit
|
nu va jucati si asta se vede destul de bine. va doresc cat mai putine secunde pe 402 m
|
|
|
02-02-10, 09:47
|
#220
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by Provenzano
nu va jucati si asta se vede destul de bine. va doresc cat mai putine secunde pe 402 m
|
Multumesc, sper sa finalizam in timp pentru participarea la KOE Drag. Asta este un target important pentru noi iar zvonul ca se tine la Bucuresti este si mai motivant. Timpul inregistrat la Koe indiferent de locul X pe podium este relevant pentru acest proiect.
|
|
|
02-02-10, 10:11
|
#221
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of: [Shadows Racing Team]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Multa bafta Gollum...multa bafta echipei tale...si sper sa il vedem cat de curand la lucru....din cate am intzeles KOE se va tine si in bucuresti pe baneasa...sper sa nu ma insel...Ar fi ceva ca dupa ceva timp sa se mai organizeze si in buc niste paralele de 402m.
Multa bafta in continuare
__________________
Daca semeni Vant...culegi Furtuna....de aici intzelegi ce vrei.
|
|
|
02-02-10, 10:35
|
#222
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,451
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [BMW] [4Wheels]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by gollum_
Multumesc, sper sa finalizam in timp pentru participarea la KOE Drag. Asta este un target important pentru noi iar zvonul ca se tine la Bucuresti este si mai motivant. Timpul inregistrat la Koe indiferent de locul X pe podium este relevant pentru acest proiect.
|
abia astept sa vad Live bestia asta de masina. o sa ma asigur ca am 2 baterii de rezerva la aparatul foto special pt masina asta.
numai bine.
|
|
|
02-02-10, 14:58
|
#223
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by gollum_
Masina oricum este pe roti deja si a fost cantarita profesional ..... dar greutatea REALA ramane din pacate sau fericire - TOP SECRET - pana la finalizare
|
as estima,toata hardughia fara "coaja" face cam 900-950 kg
o mica observatie,stiu ca probabil toata colivia a fost gandita si rasgandita,dar s-a facut vreo simulare ceva la impact in diferite puncte?intreb pentru ca in spatele soferului se intanlesc doua tevi,indreptate fix spre scaun
p.s. in locul moderatorilor as fi multat toate laudele si urarile de bine pe un topic separat cu link catre acesta,sa ramana topicul cat mai clean si pur tehnic,sa se poate invata din ce s-a facut aici...nu de alta dar daca nici pe banii altora nu invatam...n-o sa mai invatam nimic...
|
|
|
02-02-10, 15:54
|
#224
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Quote:
Originally Posted by julaikos
as estima,toata hardughia fara "coaja" face cam 900-950 kg
o mica observatie,stiu ca probabil toata colivia a fost gandita si rasgandita,dar s-a facut vreo simulare ceva la impact in diferite puncte?intreb pentru ca in spatele soferului se intanlesc doua tevi,indreptate fix spre scaun
p.s. in locul moderatorilor as fi multat toate laudele si urarile de bine pe un topic separat cu link catre acesta,sa ramana topicul cat mai clean si pur tehnic,sa se poate invata din ce s-a facut aici...nu de alta dar daca nici pe banii altora nu invatam...n-o sa mai invatam nimic...
|
Daca te uiti atent cele 2 tevi de care vorbesti sunt curbate/ indoite inspre exteriorul habitaclului. La impact din spate teoretic se pot indrepta marindu-si rezistenta.
|
|
|
02-02-10, 16:59
|
#225
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Drag Race - E34 M5 -TURBO by Luca Motorsport / proiect dezvoltat 100 % in Romania
Cutie, o sa fie cu alte raporte ? manuala ? secventiala ? sau automata ?
|
|
|
|
|