Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 07-06-12, 22:04   #3871
prince_igoor

Stage 4
 
prince_igoor's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 218
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by B XX ADI View Post
pe spate decupeaza cam 4 cm din bascula..ma refer doar la buza aia a basculei si nu o sa iti mai loveasca si intra perfect..iar pe fata...aceeasi problema am avut-o si eu lovea in capatul de bara...aici iti trebuie distantier dar trebuie s ao lasi foarte foarte jos
asa este adi am nevoie de distantiere si sa o las mai jos, acum ramane de vazut.am mai probat azi niste jante pe 15/ 8j / et 25 frumoase ,cromate.atasez niste poze
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	07062012321.jpg
Views:	75
Size:	1.04 MB
ID:	2459341   Click image for larger version

Name:	07062012322.jpg
Views:	49
Size:	742.3 KB
ID:	2459342   Click image for larger version

Name:	07062012323.jpg
Views:	143
Size:	623.0 KB
ID:	2459343  

prince_igoor is offline   Reply With Quote
Old 08-06-12, 04:30   #3872
AxYJamaicanu
Old School Cars

Stage 5
 
AxYJamaicanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of:
[Suzuki]
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by prince_igoor View Post
asa este adi am nevoie de distantiere si sa o las mai jos, acum ramane de vazut.am mai probat azi niste jante pe 15/ 8j / et 25 frumoase ,cromate.atasez niste poze
astea sunt belea rau ....
AxYJamaicanu is offline   Reply With Quote
Old 08-06-12, 07:44   #3873
prince_igoor

Stage 4
 
prince_igoor's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 218
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by AxYJamaicanu View Post
astea sunt belea rau ....
da sunt frumoase , acum daca mi le tine inca 2 saptamani le iau , bani de jante din pacate se duc pe schimbatul de chiuloasa si altele pe la motor , ca imi merge ff rau motorul. oi vedea ce oi face, sper sa rezolv toate in mare masura atat cu schimbatul chiulosei cat si cu , cumpararea jantelor. stima tuturoe
prince_igoor is offline   Reply With Quote
Old 09-06-12, 16:20   #3874
daman

Stage 5
 
daman's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

treaba e ca rechinul nu vrea sa porneasca.la inceput nu dadea scanteie cum trebuie din cauza bobinei care era pentru delco cu platina si eu am cu aprindere electronica .adica fisa de la bobina pentru platina nu se potriveste la bobina pentru aprindere electronica.
bun.
am schimbat bobina,am schimbat bujiile,am curatat modulul de aprindere electronica ,sa dea la masa bine,am verificat fisele.totul e ok.benzina ii vine numai ca nu porneste.e posibil sa nu fi pus fisele cum trebuie?
daman is offline   Reply With Quote
Old 10-06-12, 00:13   #3875
Muscle Car

Stage 4
 
Muscle Car's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 193
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by daman View Post
treaba e ca rechinul nu vrea sa porneasca.la inceput nu dadea scanteie cum trebuie din cauza bobinei care era pentru delco cu platina si eu am cu aprindere electronica .adica fisa de la bobina pentru platina nu se potriveste la bobina pentru aprindere electronica.
bun.
am schimbat bobina,am schimbat bujiile,am curatat modulul de aprindere electronica ,sa dea la masa bine,am verificat fisele.totul e ok.benzina ii vine numai ca nu porneste.e posibil sa nu fi pus fisele cum trebuie?
aceeasi problema am avut si eu. aveam scanteie si benzina si aveam doar rateuri. Ce a facut meseriasul: adat jos capacu la motor, a fixat tachetii de la primul piston in timpul mort si a refacut pozitionarea la fise. Si a pornit la prima cheie.
__________________
Muscle Car is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 13:05   #3876
danielson

Stage 3
 
danielson's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 109
Wink re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Ce iti mai place AxYJamaicanu sa ataci in drift sensurile giratorii din Mamaia. Te-am vazut sambata pe la ora 14.00.
danielson is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 16:14   #3877
GubygG

Stage 2
 
GubygG's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
Smile re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by danielson View Post
Ce iti mai place AxYJamaicanu sa ataci in drift sensurile giratorii din Mamaia. Te-am vazut sambata pe la ora 14.00.
Bravo lui ... si eu am obiceiul asta, rechinul se tine foarte bine, o bisnuit cu asta am pierdut controlul fiind cu un ford k, pe ploaie am intrat cu 90km in primul sens dupa valu' traian, dupa vreo 100m cat am putut sa o tin, am intrat in coada sensului intorcandu-ma la 180grade, noroc ca erau bidoane de plastic care mi-au facut loc sa parchez in drift ... se mai intampla, fiind obisnuit cu tractiune spate, mi-am luat-o...
GubygG is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 16:26   #3878
GubygG

Stage 2
 
GubygG's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
Post re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by Muscle Car View Post
aceeasi problema am avut si eu. aveam scanteie si benzina si aveam doar rateuri. Ce a facut meseriasul: adat jos capacu la motor, a fixat tachetii de la primul piston in timpul mort si a refacut pozitionarea la fise. Si a pornit la prima cheie.
salut,
se mai poate face intr-un fel, pe volanta este un semn Z, lafel si pe delco este un semn -, apoi trebuie sa fii sigur ca pistonul 4 este in compresie (asta o faci bagand un dop de cauciuc in locul bujiei, cand sare in timp ce invarti de motor ala e), deci trebuie sa corespunda semnul de pe volanta cu cel de pe delco si cilindrul 4 in compresie, va asigur ca porneste la prima cheie,
cu stima.
GubygG is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 17:05   #3879
AxYJamaicanu
Old School Cars

Stage 5
 
AxYJamaicanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of:
[Suzuki]
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by danielson View Post
Ce iti mai place AxYJamaicanu sa ataci in drift sensurile giratorii din Mamaia. Te-am vazut sambata pe la ora 14.00.
pai si ce nu ai aruncat cu o piatra dupa mine ? Ala e cam singurul drift care il vede masina
AxYJamaicanu is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 17:26   #3880
pfrazvan2001

Stage 5
 
pfrazvan2001's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 511
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by AxYJamaicanu View Post
pai si ce nu ai aruncat cu o piatra dupa mine ? Ala e cam singurul drift care il vede masina
am fost si yo sambata in mamaia....am ajuns pe la vreo 7 jumate...si am plecat la 10 jumate ....ca facea unu cu care am venit spume ca s.a plictisit .....si ca nu mai vrea sa stea....si lumea venea la plaja si noi plecam...axy peste 3 sapt o sa mai vin ...te sun....daca mai am numarul tau...daca nu mi.l dai tu
__________________
nu lasa nici un cauciuc in viata.
OPEL ASTRA F '93 1.4 MPI c14se
BMW E21 316 2.5 12v
0746105076
pfrazvan2001 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 23:35   #3881
Muscle Car

Stage 4
 
Muscle Car's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 193
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

am o problema. ieri dupa ce am am pornit masina si am miscat-o 20 de metri, cand ma dau jos din ea ce sa vad: APA, care curgea de sub motor. Ma uit si ce sa vad vasul sau camera care tine termostatul era deschisa si curgea apa in veselie. Problema e ca de ceva vreme mi se cam incalzea apa, in bord cu motorul pornit stand pe loc urca aproape de ultima liniuta alba, dar nu am dat mare importanta. Problema mare este ca suportul in forma de T in care vine prins termostatul nu prea arata bine. Buza care tine imbinate cele 2 corpuri a cedat pe o portiune buna. Atasez si cateva poze:

Care sa fie vina:
-termostatul nu mai functioneaza si a cedat imbinarea t-ului respectiv?
-sau poate fi alta problema?

Ca si remediere:
-sa schimb termostatul;
-sa nu-l mai pun de loc pe timpul verii(risc ceva?).
-o mai fi infundat pe undeva vreo conducta, radiatorul, sau pompa de apa face fite(cum verific pompa?).

Cat costa un termostat aveti ideie, ma rog acu tre sa cumpar si corpul cu buza aia, care a cedat. Sa fac prostia sa-l inlocuiesc cu un T banal?

Cine are idei?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	11062012195.jpg
Views:	30
Size:	103.4 KB
ID:	2463681   Click image for larger version

Name:	11062012196.jpg
Views:	29
Size:	97.6 KB
ID:	2463682  

Last edited by Muscle Car; 11-06-12 at 23:41.
Muscle Car is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 23:56   #3882
GubygG

Stage 2
 
GubygG's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
Post re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by Muscle Car View Post
am o problema. ieri dupa ce am am pornit masina si am miscat-o 20 de metri, cand ma dau jos din ea ce sa vad: APA, care curgea de sub motor. Ma uit si ce sa vad vasul sau camera care tine termostatul era deschisa si curgea apa in veselie. Problema e ca de ceva vreme mi se cam incalzea apa, in bord cu motorul pornit stand pe loc urca aproape de ultima liniuta alba, dar nu am dat mare importanta. Problema mare este ca suportul in forma de T in care vine prins termostatul nu prea arata bine. Buza care tine imbinate cele 2 corpuri a cedat pe o portiune buna. Atasez si cateva poze:

Care sa fie vina:
-termostatul nu mai functioneaza si a cedat imbinarea t-ului respectiv?
-sau poate fi alta problema?
salut,
am avut aceeasi problema, pe mine m-a lasat pe serpentine si am pierdut toata apa instant, mi-am dat seama imediat ca a inceput sa iasa abur peste tot, la momentul respectiv am avut avut in masina poxipol, l-am lipit apoi am intarit cu sarma cele doua corpuri, am completat cu apa potabila noroc ca aveam, si am mers redus pana am ajuns acasa in parametri.
solutia este sa iei un termostat nou, si au inainte de incident am avut aceleasi probleme, temperatura mare cand stateam mai mult la stop, stiam care e cauza si tot am incercat sa aman schimbarea termostatuli, l-am curatat, l-am fiert cu tot felul de solutii... intr-un final a cedat ca si la tine.
nu mai stiu cat am dat pe unul nou, sunt 2 sau 3 modele in functie de temperatura de deschidere, dupa ce l-am schimbat nu am mai avut nici o problema, daca e canicula afara si stau la stop juma' de ora nu trece temperatura de 95.
cu stima...
GubygG is offline   Reply With Quote
Old 12-06-12, 00:01   #3883
Muscle Car

Stage 4
 
Muscle Car's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 193
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by GubygG View Post
salut,
am avut aceeasi problema, pe mine m-a lasat pe serpentine si am pierdut toata apa instant, mi-am dat seama imediat ca a inceput sa iasa abur peste tot, la momentul respectiv am avut avut in masina poxipol, l-am lipit apoi am intarit cu sarma cele doua corpuri, am completat cu apa potabila noroc ca aveam, si am mers redus pana am ajuns acasa in parametri.
solutia este sa iei un termostat nou, si au inainte de incident am avut aceleasi probleme, temperatura mare cand stateam mai mult la stop, stiam care e cauza si tot am incercat sa aman schimbarea termostatuli, l-am curatat, l-am fiert cu tot felul de solutii... intr-un final a cedat ca si la tine.
nu mai stiu cat am dat pe unul nou, sunt 2 sau 3 modele in functie de temperatura de deschidere, dupa ce l-am schimbat nu am mai avut nici o problema, daca e canicula afara si stau la stop juma' de ora nu trece temperatura de 95.
cu stima...
merci. tocmai ce ma documentam, se pare ca trebuie schimbat cu tot cu corp, vad ca in comert nu exista doar termostat separat. Am gasit pe magazine online, preturile variaza vad de la 100 la 250 ron. Recomandat ca punct de deschidere este 80 de grade. Din ce spui vad ca ma regasesc in problema cu incalzirea apei la stop.
Muscle Car is offline   Reply With Quote
Old 12-06-12, 00:10   #3884
GubygG

Stage 2
 
GubygG's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
Post re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by Muscle Car View Post
am o problema. ieri dupa ce am am pornit masina si am miscat-o 20 de metri, cand ma dau jos din ea ce sa vad: APA, care curgea de sub motor. Ma uit si ce sa vad vasul sau camera care tine termostatul era deschisa si curgea apa in veselie. Problema e ca de ceva vreme mi se cam incalzea apa, in bord cu motorul pornit stand pe loc urca aproape de ultima liniuta alba, dar nu am dat mare importanta. Problema mare este ca suportul in forma de T in care vine prins termostatul nu prea arata bine. Buza care tine imbinate cele 2 corpuri a cedat pe o portiune buna. Atasez si cateva poze:

Care sa fie vina:
-termostatul nu mai functioneaza si a cedat imbinarea t-ului respectiv?
-sau poate fi alta problema?

Ca si remediere:
-sa schimb termostatul;
-sa nu-l mai pun de loc pe timpul verii(risc ceva?).
-o mai fi infundat pe undeva vreo conducta, radiatorul, sau pompa de apa face fite(cum verific pompa?).

Cat costa un termostat aveti ideie, ma rog acu tre sa cumpar si corpul cu buza aia, care a cedat. Sa fac prostia sa-l inlocuiesc cu un T banal?

Cine are idei?
scuze nu ti-am impartasit parerea la intrebari...
-in primul rand Da sa schimbi termostatul, indicat nu la mana a 2-a ci nou
-daca pui pe direct instalatia vei avea un consum mai mare, motorul nu va mai merge in parametri de temperatura
-pompa de apa nu prea se strica, doar evetual sa curga, se buleste presetupa, asta cand nu folosesti antigel si inghiata apa
-la rechin circuitul de apa este de diametru mare, ete imposibil sa se infunde vreun furtun
-termostatul este capsulat si are un rol important in functionarea motorului
sfatul meu este sa nu faci improvizatii si sa iei un termostat nou, vei vedea diferenta

bafta
GubygG is offline   Reply With Quote
Old 12-06-12, 00:15   #3885
Muscle Car

Stage 4
 
Muscle Car's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 193
Default re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)

Quote:
Originally Posted by GubygG View Post
scuze nu ti-am impartasit parerea la intrebari...
-in primul rand Da sa schimbi termostatul, indicat nu la mana a 2-a ci nou
-daca pui pe direct instalatia vei avea un consum mai mare, motorul nu va mai merge in parametri de temperatura
-pompa de apa nu prea se strica, doar evetual sa curga, se buleste presetupa, asta cand nu folosesti antigel si inghiata apa
-la rechin circuitul de apa este de diametru mare, ete imposibil sa se infunde vreun furtun
-termostatul este capsulat si are un rol important in functionarea motorului
sfatul meu este sa nu faci improvizatii si sa iei un termostat nou, vei vedea diferenta

bafta
ma gandeam la o improvizatie pe moment, in sensul ca miercuri ar trebui sa-l scot sa-mi montez luneta care s-a facut bucati acum cateva zile. Maine o sa dau comanda de unul nou, dar oricum nu o sa ajunga miecuri sa-l montez, asa ca maine tre sa improvizez ceva.

Apropo ma uitam la descriere pe net la termostate, si sunt de doua feluri? adica capsulate si cu garnitura? al meu are o garnitura, am vazut ca la unele modele are aspecificat la descriere: cu garnitura. Are vreo importanta chestia asta?
Muscle Car is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -