Quote:
Originally Posted by CAE pasionat BMW
Da, asta fac, pun etrieri de e12 pt upgrade. Asta pt ca am facut conversie la 5 prezoane si pe fata am butuci + discuri de e12 mai mari in diametru decat la e21, lucru ce imi permite sa montez si etrieri de e12.
|
Cauta de volvo 240 sunt 4 pistoane ca la e12 dar au suprafata mai mare la placute.
Alta chestie, daca gasesti de e12 pt disc neventilat se pot folosi si aia.
Etrierul e identic si la ventilat si neventilat doar ca cel pentru disc ventilat are distantier intre cele 2 "jumatati", la fel e si cu etrierii de e21.
Se pot folosi si fuzete de e36 cu tot cu disc/etrier/suspensie dar este mai mult de munca.
Am facut un test si merge (nu am poze sorry)
Am facut asa:
- una bucata fuzeta+suspensie+disc+etrier de e36 doar prinderea de oala e de e21
- brat e21 cu tija de la pivot scurtata + facut filet (conul calca bine doar tija e prea lunga)
Concluzii:
- directia bolt on fara modificari
- se modifica ET-ul, trebuie jante cu ET mare (peste 25) ideal ca la e36 intre 35 si 47 in functie de J si latimea cauciucului
- unghi pozitiv, trebuie data alta gaura in puntea fata si mutat bratul in afara pentru a corecta sau camber plates (sau ambele)
Daca aleg sa merg pe varianta asta o sa fac poze.