Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 05-07-10, 16:51   #16
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Si care a fost cel mai bun timp la Satu Mare ? ( atunci cand a intrat in treapta 3 )

PS: citind primul post, ma asteptam sa fiu provocat si eu... chiar daca acum am mai putini cai decat inainte
Ba da ai fost provocat din primul post.
Tu esti cel care avea 411cp.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 05-07-10, 19:55   #17
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Si care a fost cel mai bun timp la Satu Mare ? ( atunci cand a intrat in treapta 3 )
Cel mai bun timp a fost 13,324 cand nici atunci nu a intrat in treapta 3 decat daca miscarea s-a facut incet, batraneste, pierzandu-se boost, turatie si timp. Masina a fost ECHIPATA COMPLET (1350 KG) si a avut ANVELOPE DE STRADA. Si are 350cp doar, masurati pe standul nostru MAHA.
Sper ca pana la urmatoarea cursa ce se pare ca va fi la Alexeni sa rezolvam problema cutiei.
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 05-07-10, 21:10   #18
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Cel mai bun timp a fost 13,324 cand nici atunci nu a intrat in treapta 3 decat daca miscarea s-a facut incet, batraneste, pierzandu-se boost, turatie si timp. Masina a fost ECHIPATA COMPLET (1350 KG) si a avut ANVELOPE DE STRADA. Si are 350cp doar, masurati pe standul nostru MAHA.
Sper ca pana la urmatoarea cursa ce se pare ca va fi la Alexeni sa rezolvam problema cutiei.
Da,un timp excelent in conditiile date...parerea mea este ca golita si pe 888 de minim 225...poate si cu niste jante mai mici...coboara si ea sensibil sub 13 fara probleme,mai ales cu razvan la mansa..acuma'...nu realizez cat sub 13...Motorul mie mi-a parut ca trage foarte bine pana sus si cred ca ai vazut si tu vlad macar un run al masinii...
Timoneria/cutia sunt sigur ca-i o problema ce nu va da foarte multe batai de cap...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 09:49   #19
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Cel mai bun timp a fost 13,324 cand nici atunci nu a intrat in treapta 3 decat daca miscarea s-a facut incet, batraneste, pierzandu-se boost, turatie si timp. Masina a fost ECHIPATA COMPLET (1350 KG) si a avut ANVELOPE DE STRADA. Si are 350cp doar, masurati pe standul nostru MAHA.
Sper ca pana la urmatoarea cursa ce se pare ca va fi la Alexeni sa rezolvam problema cutiei.
Din cate am inteles masina este echipata cu un GT30 si are internele motorului schimbate. De ce este asa mica puterea?

Eu am o putere mai mare cu o turbina mult mai mica si cu motorul stock.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp



Last edited by vladpvs; 06-07-10 at 10:12.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 13:05   #20
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Din cate am inteles masina este echipata cu un GT30 si are internele motorului schimbate. De ce este asa mica puterea?

Eu am o putere mai mare cu o turbina mult mai mica si cu motorul stock.
Turbina este un hibrid dintre un gt2860 si gt3071, wastegate-ul este montat vai mama lui de catre altcineva, internele din cate poate ca stii nu-ti ofera putere in plus ci doar sanse mai mari sa nu crape motorul, puterea este asa mica pentru ca asa vrem noi sa fie, ar putea fi mai mare pe hartie dar nu ne incalzeste cu nimic asta, iar legat de diferenta REALA de putere intre cele doua masini am mari indoieli ca ai avea dreptate in afirmatia de mai sus... Gandeste-te ca as putea spune si chiar arata un grafic cu mult mai multi cai decat cei reali (avem stand dyno propriu), dar nu asa vreau sa castig clienti, nu mi se pare corect fata de acestia.
Cu anvelope de strada, cu 3 persoane in masina si cu probleme la cutie cam ce timp crezi ca ai fi scos?
Eu i-am facut doar softul cu ajutorul caruia adunatura aia de fiare si improvizatii de sub capota leonului (lucrarea mecanica este facuta in bucuresti) sa propulseze masina pe locul 1 in calificari la grupa S3. Din pacate din soft nu se pot repara intotdeauna defectele mecanice...
P.S. Mi-as fi dorit sa nu mai incepem din nou discutii de genul asta...
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 13:15   #21
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

S-a dat cu 3 persoane in masina la SM?
Poate reusiti sa ajungeti la Alexeni.
Am inteles ca e o provocare de la o masina din CT.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 13:21   #22
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
S-a dat cu 3 persoane in masina la SM?
Poate reusiti sa ajungeti la Alexeni.
Am inteles ca e o provocare de la o masina din CT.
Leonul este mai greu din fabrica decat polo si a fost complet echipat, polo era chel si cu slick-uri. Asta am vrut sa spun, credeam ca-i la mintea cocosului...
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 13:24   #23
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Asa sunt eu, ma prind mai greu ce sa-i faci!
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 13:31   #24
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

In alta ordinei de idei bitnet, daca iti aduci aminte toate aceste discutii inutile au inceput de la tine. Noi personal nici nu stiam cine esti tu sau cu ce te ocupi (nu ca ne-ar fi interesat) pana cand au aparut comentarii rautacioase de la tine la adresa noastra (fata de mine, byg, muu, etc).

Evident la acele curse au existat niste probleme, in special de aderenta, iar cu toate ca tu nu stiai care este problema reala, nu ai avut nici o retinere in a lansa afirmatii non-sens legate de software-ul Revo. Afirmatii gratuite si rautacioase ceea ce nu da bine deloc mai ales pentru cineva de varsta ta.

Acum, cand s-ar putea ca Seat-ul de care vorbim aici sa fi avut si el probleme de ordin tehnic, am fi putut si noi sa spunem ca softul bitnetesc este problema. Dar ca sa vezi ca noi suntem fair play, nu vom spune acest lucru ... spre deosebire de tine !

Acesta fiind spuse, va urez bafta in continuare si fair play !
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 13:39   #25
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Vlad, nu am comentat niciodata vis-a-vis de calitatea softului revo (daca am facut-o te rog sa-mi arati, poate chiar am probleme de memorie) ci doar de multimea cailor de pe unele fise dyno. Atat.
Bafta iti urez si eu!
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 14:03   #26
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Ba da, ai facut-o si stii si tu foarte bine acest lucru. Nu ai fost deloc fair play ...
Nu am timp sa rascolesc forumurile in lung si in lat ca sa-ti caut mesajele rautacioase la adresa noastra, dar morala era alta: nu fa altora ce tie nu ti-ar placea sa ti se intample. Roata din cate vezi se mai intoarce.

Cat despre acei cai multi, au fost masurati pe mai multe dyno-uri si rezultatele au fost similare. Plus ca performantele reale pe strada sau pe pista de 402m vorbesc de la sine. Cateva exemple:

Muu (Audi S3 Stage 3 425+ Bhp) - 11.4 acum (umeaza Stage 4 ...)
Popsy (GTI Ed.30 Stage 2+ FWD 370 Bhp) - 12.4 (posibil sa urmeze un Stage 3)

Iar ca o paranteza, si eu am avut mici probleme de ordin mecanic cu masina mea la Satu Mare dar nu am simtit nevoia sa le fac publice sau sa caut scuze.
Timpul meu de 12.9 secunde este Ok tinand cont de cele mai sus amintite si de faptul ca a fost prima cursa in aceasta configuratie. Dar evident ca nu ma voi opri aici.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 14:28   #27
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Vlad, nu am comentat niciodata vis-a-vis de calitatea softului revo (daca am facut-o te rog sa-mi arati, poate chiar am probleme de memorie) ci doar de multimea cailor de pe unele fise dyno. Atat.
Bafta iti urez si eu!
Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Nu Vlad, nu am fost acolo si nici nu trebuia sa fiu ca sa realizez ca un alt balon de sapun s-a spart. Nu stiu cum se face dar mereu se gasesc scuze legate de anvelope, un an intreg se fac modificari si provocari cu o eventuala intalnire intr-un cadru legal cum este cel din Ungaria si cand se ajunge la competitie daca nu se obtine ceea ce se doreste repede apar vinovate anvelopele. Pai cine te pune Vlad sa mergi cu semislicuri daca stii ca ai sub capota un motor potent sa duca o tona pe 400 m in mai putin de 12 sec? Si cu plecare de pe loc?
Nu ma deranjeaza ca ai soft REVO, softurile lor sunt OK , nu am nimic cu REVO, sunt poate la fel sau poate peste alte softuri, ceea ce ma deranjeaza este modul agresiv si DERUTANT in care este promovat softul REVO.
Ma scuzati ca ma bag, dar cine va pune sa mergeti la curse cu defecte mecanice?
Si cum poti face un soft fara a avea partea hardware pusa la punct?

Exact cum zicea Vlad, roata se intoarce si iata ca problema aderentei a ajuns si la Buzau.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 14:59   #28
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Discutiile in contradictoriu cu voi au pornit de la o intrebare la fel de nevinovata (nu intelegeam cum o masina de 380CP sa aiba o evolutie asa slaba la tulcea) ca si cea din postul #19 pe care mi-ai adresat-o tu. Doar ca ati sarit ca lupii si totul a degenerat in niste polemici care sincer nu-mi fac placere. Eu nu sunt la fel de deranjat ca intrebi de ce puterea este asa mica, chiar consider ca este maxim (si REAL)in limite de siguranta ce se poate obtine in configuratia actuala. Asa ca nu mai fa trimitere la fair play ca tocmai ala ti-a lipsit si tie in postul 19.
Si chiar te rog cand ai timp sa-mi arati unde am scris eu ca softul revo nu este ok. Este destul de bine gandit, dar si asa sunt masini Revo care au avut motoare sparte...
Pentru Dragos (MUU) tot respectul, are niste timpi pe care nu credeam ca-i va avea vreodata, dar in acelasi timp imi pun intrebarea cate S3 cu greutatea masinii lui mai participa la curse in tara? Aici marele merit este al proprietarului masinii ca si-a permis sa o aduca la greutatea aia in detrimentul confortului, lucru pe care nu stiu cati ar mai fi dispusi sa o faca la o masina noua...
Speram ca anul acesta sa venim si noi cu un 1.8T tot 156CP la baza si sa vedem daca putem ataca locul 1 la grupele LR pe care, Vlad, vad ca deja ti l-ai atribuit intr-un alt post pe forumul asta. Doar ca din fair play masina va evolua la alta grupa, mult mai sus.
Mereu am considerat ca discutiile de genul asta dar purtate pana la limita depasirii bunului simt sunt constructive si mobilizatoare.
Deci, SPOR LA MODIFICARI!
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 15:17   #29
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Ma scuzati ca ma bag, dar cine va pune sa mergeti la curse cu defecte mecanice?
Exact cum zicea Vlad, roata se intoarce si iata ca problema aderentei a ajuns si la Buzau.
Sefu, masina a fost la proprietar pana in ultima clipa, nu ne-a spus ca ar intra ciudat in treapta 3, abia acolo am remarcat ca schimarea la peste 7000RPM se face cu dificultate. Noi nu ne-am dus sa obtinem cel mai bun timp si nici sa demonstram cuiva ca masina trage de cei 350cp pe care-i are. Daca ne-am fi dorit timp bun am fi pus slick-uri si am fi golit masina. Chiar si asa timpii obtinuti ne-ar fi garantat obtinerea locului 1 la S3. Nu-mi pare rau decat ca a trebuit sa ne intoarcem cu masina pe platforma, in rest nu regret nimic din ce s-a intamplat la Satu Mare. Aaa, si ca macar nu a fost castigata grupa de Lascarica, o merita.

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Si cum poti face un soft fara a avea partea hardware pusa la punct?
Nu stii cum?? Invata!!

Si daca tot te bagi, spune-mi te rog in ce calitate? Daca ai ceva personal cu proprietarul masinii stabiliti o intalnire si puneti treburile la punct.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 15:47   #30
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Sefu, masina a fost la proprietar pana in ultima clipa, nu ne-a spus ca ar intra ciudat in treapta 3, abia acolo am remarcat ca schimarea la peste 7000RPM se face cu dificultate. Noi nu ne-am dus sa obtinem cel mai bun timp si nici sa demonstram cuiva ca masina trage de cei 350cp pe care-i are. Daca ne-am fi dorit timp bun am fi pus slick-uri si am fi golit masina. Chiar si asa timpii obtinuti ne-ar fi garantat obtinerea locului 1 la S3. Nu-mi pare rau decat ca a trebuit sa ne intoarcem cu masina pe platforma, in rest nu regret nimic din ce s-a intamplat la Satu Mare. Aaa, si ca macar nu a fost castigata grupa de Lascarica, o merita.



Nu stii cum?? Invata!!

Si daca tot te bagi, spune-mi te rog in ce calitate? Daca ai ceva personal cu proprietarul masinii stabiliti o intalnire si puneti treburile la punct.
Chiar nu consider ca am de invatat de la tine. Fara suparare. Daca tu spui ca poti face un soft la o masina la care hardware-ul nu este ok, cu atat mai mult. Poate de aceea are doar 350cp din GT30.

Spre deosebire de tine, nu sunt purtatorul de cuvant si nici nu fac provocari in numele clientilor mei. Insa, cu siguranta cei in masura sa puna in aplicare provocarea, vor stabili o intalnire cu prima cursa si vom vedea cum stam.
tase_astra is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -