Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-03-10, 22:21   #76
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

410 cp masurati la Cluj, 399 masurati la Bucuresti.
Pe cate standuri trebuie sa merg ca sa fie considerat bun rezultatul?
Facem o medie la sfarsit?

Last edited by vladpvs; 28-03-10 at 22:25.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 22:31   #77
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Este foarte bun rezultatul de pe standul dyno, celalalt este prost, cel de pe pista, care reflecta dupa calculele mele o putere de maxim 300cp, asta in varianta optimista... Dar nu mai conteaza, ce a fost de inteles, chiar am inteles..., caii putere pot fi de mai multe feluri...
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 22:40   #78
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Aveam impresia ca stii ca nu doar caii putere conteaza pt timpul pe 400m. Poate imi explici si mie calculele tale care au dat 300 cp
Pe viitor cand vreau sa mai masor puterea am sa apelez la tine
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp



Last edited by vladpvs; 28-03-10 at 22:43.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 22:49   #79
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Ce vrei sa spui? Ai avut la dispozitie tot ce trebuia pentru a scoate un rezultat care sa justifice acei +400 CP: ai avut big turbo, soft REVO, pista cu cronometrare profi, motivare, ca doar sunt multi aplaudaci care te sustin si care-mi vor sari in cap de maine... Si stiu cam ce conteaza pe 400m si nu te poti plange ca ti-ar fi lipsit ceva. Scuze, in afara de cai...
Foloseste un DRAG CALCULATOR si vezi de unde sunt cei maxim 300 cp
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 22:53   #80
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Tu ai fost acolo de stii asa bine ce am avut?
Am avut niste semi slicuri uzate 195.55.15. Ti se par cele mai potrivite?
Degeaba ai 400 cp daca nu ii poti pune jos. Chiar trebuie sa iti explic eu lucrurile astea, sau doar te deranjeaza ca am soft Revo?

Foloseste tu dragcalculatorul, eu am alte chestii mai importante de facut

Last edited by vladpvs; 28-03-10 at 22:56.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 22:59   #81
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

dubioase tare puterile astea si masinile facute de Revo - anul trecut un GTI ED 30 cu k04 (max 380 cp spune Revo- ca la Revo mecanica e mai smekera si se poate si 380 cp din K04) scotea 12.4 iar a ta, mult mai usoara, cu GT28 si peste 400 CP scoti peste 13 cu mult?
n-am nimic cu tine sau Revo dar ceva e putred la mijloc... cel putin asa mi se pare mie
__________________
Opel Astra GTC OPC
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:04   #82
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Nu Vlad, nu am fost acolo si nici nu trebuia sa fiu ca sa realizez ca un alt balon de sapun s-a spart. Nu stiu cum se face dar mereu se gasesc scuze legate de anvelope, un an intreg se fac modificari si provocari cu o eventuala intalnire intr-un cadru legal cum este cel din Ungaria si cand se ajunge la competitie daca nu se obtine ceea ce se doreste repede apar vinovate anvelopele. Pai cine te pune Vlad sa mergi cu semislicuri daca stii ca ai sub capota un motor potent sa duca o tona pe 400 m in mai putin de 12 sec? Si cu plecare de pe loc?
Nu ma deranjeaza ca ai soft REVO, softurile lor sunt OK , nu am nimic cu REVO, sunt poate la fel sau poate peste alte softuri, ceea ce ma deranjeaza este modul agresiv si DERUTANT in care este promovat softul REVO.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:04   #83
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Am mai zis-o de cateva ori pana acum: am avut probleme de aderenta din cauza gumelor proaste. Credeti ca doar puterea conteaza pe 400m, sau si posibilitatea de a o pune pe asfalt?
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:10   #84
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Nu Vlad, nu am fost acolo si nici nu trebuia sa fiu ca sa realizez ca un alt balon de sapun s-a spart. Nu stiu cum se face dar mereu se gasesc scuze legate de anvelope, un an intreg se fac modificari si provocari cu o eventuala intalnire intr-un cadru legal cum este cel din Ungaria si cand se ajunge la competitie daca nu se obtine ceea ce se doreste repede apar vinovate anvelopele. Pai cine te pune Vlad sa mergi cu semislicuri daca stii ca ai sub capota un motor potent sa duca o tona pe 400 m in mai putin de 12 sec? Si cu plecare de pe loc?
Nu ma deranjeaza ca ai soft REVO, softurile lor sunt OK , nu am nimic cu REVO, sunt poate la fel sau poate peste alte softuri, ceea ce ma deranjeaza este modul agresiv si DERUTANT in care este promovat softul REVO.
A zis cineva ca nu s-a obtinut ce s-a dorit?
Am mers in Ungaria constient de toate problemele, fiind prima cursa in configuratia actuala, dar am mers PENTRU DISTRACTIE. Pentru mine conteaza mai mult decat o foaie cu niste timpi.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:15   #85
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Cand viteza de iesire este cu doar 6 km/h mai mare decat o masina cu aceeasi greutate ca a ta, cu aceeasi motorizare dar cu doar 244 cp, cu toyo r888, cu pierdere de aderenta pe treptele 1 si chiar 2, mai poti cauta scuze pentru cei +400 cai?
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:19   #86
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Bitnet, tu intelegi ceva din ce scriu eu?
Vrei sa caut scuze pt cei 400 de cai?

Apropo, ia explica-mi si tu mie timpul de 13.0 cu viteaza de iesire 170 km/h ( NU E 4x4) :
Poate imi zici si cati cai are masina respectiva, ca vad ca te pricepi bine
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	828.JPG
Views:	266
Size:	129.1 KB
ID:	1393468  
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:30   #87
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Nu, tu nu intelegi ce vrei sa spui. Tu spuneai ca ieseai cu 180KM/h si ca ti se pare foarte ok, eu doar iti expuneam alta situatie cu o masina mult mai slaba pe dyno dar care are timpi asemanatori. Iar vis-a-vis de BMW-ul ARO, este masina care a si batut Ibiza la Satu Mare, din cate stiu avea NOS,iar cand vezi ca esti clar in fata concurentului tau parca-ti vine sa pui si frana inainte de finish... De-acolo poate si viteza aia pe final..
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:35   #88
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Bun, m-am lamurit
Deci ARO a pus frana ca sa aiba viteza de 170 km/h. La altceva nici nu m-am gandit

Bitnet, inca o data:
Nu am nimic sa demonstrez la nimeni, MAI ALES TIE.
Eu sunt foarte multumit de cum imi merge masina, si nu ma incalzeste cu nimic o hartie cu un timp cat mai bun pe 400m.

Poate imi explici si cum e posibil ca la aceeasi viteza de iesire (180km/h) unul sa aiba 13.0 si altul 13.4 Sunt curios de explicatia ta. Si nu, nimeni nu a pus frana

Si ARO facuse 13.0 cu viteaza de iesire 170 km/h......greu, greu de inteles
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ABCD0018.JPG
Views:	118
Size:	164.5 KB
ID:	1393529  

Last edited by vladpvs; 28-03-10 at 23:56.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 23:58   #89
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Dar o fisa dyno cu care sa-ti etalezi puterea te incalzeste? Ti-ai pus intrebarea cati sunt cei care chiar au crezut ca facand soft REVO si nu DIMSPORT sau TCM sau RBN sau oriunde altundeva vor beneficia de puterile afisate de tine? nu mie trebuie sa-mi demonstrezi ceva ( nu ai cum, nu ca nu ai avea ce) ci potentialilor clienti REVO care vor ca si ei sa aiba masini cel putin la fel de puternice ca a ta. Dar cum le poti demonstra ca fac o alegere buna cand tu nu poti justifica nicicum cei 400 revocai bine hraniti?
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 00:06   #90
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Nu ma incalzeste nici fisa dyno, am facut dyno sa vad exact de la ce putere am plecat si la ce putere am ajuns cu toate modificarile.

Dar tot nu mi-ai explicat cum sta treaba cu viteza de iesire, poate imi zici si cati cai avea masina de 13.09 sec din time-slip-ul de mai sus
vladpvs is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -