Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 06-07-10, 15:52   #31
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Bitnet, este bine ca recunosti ca discutiile au pornit de la tine. Este si acesta un pas inainte. Dupa cum am spus noi nu stiam cine esti tu sau ce faci, nici nu ne intereseaza, doar ca avand in vedere atitudinea rautacioasa gratuita care ai avut-o fata de noi de nenumarate ori, te-am intepat si noi un pic cu aceasta ocazie ca pe viitor sa stai frumos in banca ta si sa-ti vezi de treaba ta.

De asemenea nu am facut referire la softurile tale bitnetesti, cu toate ca eu am scos o putere mult mai mare cu o turbina mai mica (asta in conditiile in care am motorul stock).

Cat despre softurile Revo, cel putin in Romania, nu am auzit sa se fi spart un motor iar cauza sa fie softul Revo. Dar e usor sa vorbesti despre capra vecinului (mai ales ca el are macar o capra ...). Asta este, atata poti, acesta iti este nivelul.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 15:57   #32
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Speram ca anul acesta sa venim si noi cu un 1.8T tot 156CP la baza si sa vedem daca putem ataca locul 1 la grupele LR pe care, Vlad, vad ca deja ti l-ai atribuit intr-un alt post pe forumul asta. Doar ca din fair play masina va evolua la alta grupa, mult mai sus.
Era doar o ironie la adresa grupelor LR, cu care nu sunt deloc de acord.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 19:28   #33
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 702
Member of:
[Opel]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

va fi o cursa interesanta cand vor temina si baietii masina pentru locul 1
PS: au mai intrat caii la apa? ca dimineata erau +400
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 19:37   #34
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Chiar nu consider ca am de invatat de la tine. Fara suparare. Daca tu spui ca poti face un soft la o masina la care hardware-ul nu este ok, cu atat mai mult. Poate de aceea are doar 350cp din GT30.
Spre deosebire de tine, nu sunt purtatorul de cuvant si nici nu fac provocari in numele clientilor mei. Insa, cu siguranta cei in masura sa puna in aplicare provocarea, vor stabili o intalnire cu prima cursa si vom vedea cum stam.
Nici nu ti-am sugerat a invata de la mine, invata pur si simplu... Legat de soft la o masina la care hardware-ul nu este tocmai ok, consider ca nu esti pregatit sa intelegi ceea ce as putea sa-ti spun, sunt sigur ca atat tu cat si vlad nu aveti nici cea mai vaga idee despre softul unei masini. Stii sa faci diferenta intre un hibrid provenit dintr-un gt2860 si un gt3071 si un veritabil GT3071? Crezi tu ca din hibridul ala vei obtine aceleasi performante ca dintr-un GT3071? Puterea aia de 350CP este rezultatul masuratorii pe standul MAHA pe care-l detinem si in care am incredere ca masoara corect.
Nu eu sunt purtator de cuvant, eu vorbesc despre o masina la care am muncit cu drag si pasiune, tu arzi gazul pentru cauzele altora. Provocarea nu eu am facut-o masinilor cu tractiune fata ci proprietarul Leonului.
Daca prima data nu am vrut sa-ti spun, acum o spun ca vad ca ati trecut la alt nivel: nu te mai baga precum musca-n rahat, stai linistit in banca ta si vorbeste in numele tau. Asta.. daca ai ceva de spus...
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 20:03   #35
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Bitnet, este bine ca recunosti ca discutiile au pornit de la tine. Este si acesta un pas inainte. Dupa cum am spus noi nu stiam cine esti tu sau ce faci, nici nu ne intereseaza, doar ca avand in vedere atitudinea rautacioasa gratuita care ai avut-o fata de noi de nenumarate ori, te-am intepat si noi un pic cu aceasta ocazie ca pe viitor sa stai frumos in banca ta si sa-ti vezi de treaba ta.

De asemenea nu am facut referire la softurile tale bitnetesti, cu toate ca eu am scos o putere mult mai mare cu o turbina mai mica (asta in conditiile in care am motorul stock).

Cat despre softurile Revo, cel putin in Romania, nu am auzit sa se fi spart un motor iar cauza sa fie softul Revo. Dar e usor sa vorbesti despre capra vecinului (mai ales ca el are macar o capra ...). Asta este, atata poti, acesta iti este nivelul.
Discutiile au pornit de la aciditatea cu care ati raspuns intrebarii mele daca masina lui BYG a avut ceva probleme la tulcea. Legat de softurile mele bitnetesti cum iti place sa le denumesti, ei, mai vlade, eu macar fac ceva in domeniul asta, nu doar ma multumesc sa fiu cititor-scriitor de softuri. Ce mare contributie ai tu in modificarea softului masinii tale? Vei spune ca faci mare rahat folosind cele trei parghii puse la dispozitie de revo: boost, timing si fuel. Pai asta o poate face oricine stie citi manualul pus la dispozitie de revo. Oricum vad ca setarile in care ati obtinut maxim de putere sunt 9-6-9, adica boost maxim si benzina garla. Care este masina la care TU ai obtinut o mai mare putere decat cea obtinuta de mine la seat? Vrei sa spui ca Polo? Cum ai ajuns la concluzia asta? Cele 4 zecimi diferenta de timp ti se pare ca ar putea fi recuperate daca am goli masina si am aduce-o la greutatea masinii tale? Daca i-am mai pune si unele dintre cele mai smechere slick-uri cum ai avut tu crezi ca am mai recupera ceva si pe plecare? Pacat ca nu a mai tinut cutia macar 3 run-uri, sigur nu ai mai fi marait nimic daca luam locul 1 la S3.
La Satu Mare nu ne-am vaitat cum ai facut tu cum ca aderenta ne-ar fi creat probleme sau ca nu am avut suporti la motor, pur si simplu s-a stricat cutia in momentul in care leonul era calificat in finale cu cei mai buni 3 timpi din grupa.
Mi-am dorit a nu se ajunge la astfel de discutii dar vad ca tu iar bati campii si-mi evaluezi nivelul. Daca tu ai un nivel mai ridicat te provoc cu un laptop,un program de tuning instalat pe el, un 1.8T sau un TFSI si sa vedem care dintre noi poate face un soft mai bun acelei masini, pornind de la zero, nu aplicand formula 9-5-9, 9-6-9,.. Conditia este sa nu avem acces la internet. Pentru asta pun la dispozitie standul dyno. Ce zici, te bagi?
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 21:42   #36
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
va fi o cursa interesanta cand vor temina si baietii masina pentru locul 1
PS: au mai intrat caii la apa? ca dimineata erau +400
MadCow, iarasi te bagi ca musca in rahat? ce treaba ai tu in discutia asta? Nu mai bine iti vezi tu de opelul tau acolo sa incerci sa bati un TFSI cu el?
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-07-10, 22:49   #37
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 702
Member of:
[Opel]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
MadCow, iarasi te bagi ca musca in rahat? ce treaba ai tu in discutia asta? Nu mai bine iti vezi tu de opelul tau acolo sa incerci sa bati un TFSI cu el?
nu cred ca are rost sa ma cobor la nivelul tau. cand vei avea ceva de demonstat (in caz ca nu ai vazut postul de mai sus al lui bitnet - te-a provocat la o resoftare de la 0) atunci mai discutam. in rest stai tu linistit - masina mea in 0.9 boost e egala cu GTI-ul facut de tine.
__________________
Opel Astra GTC OPC
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 01:21   #38
razvanxx

Stage 4
 
razvanxx's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Ma scuzati ca ma bag, dar cine va pune sa mergeti la curse cu defecte mecanice?
Si cum poti face un soft fara a avea partea hardware pusa la punct?

Exact cum zicea Vlad, roata se intoarce si iata ca problema aderentei a ajuns si la Buzau.
chiar imi pare rau ca nu vrei sa intelegi anumite lucruri. eu am condus masina la Satu Mare si nu m am vaitat nici o clipa de aderenta.asa ca "problema aderentei" inca nu a ajuns la Buzau.am plecat cu masina complet echipata inclusiv anvelope de strada.nu am tinut neaparat sa alergam dupa un timp sub 13 sec.cutia nu a vrut sa lucreze cum trebuie.in final s a si stricat de tot.asta este!!!
daca tot nu va convin unele lucruri facute de noi la Buzau , de ce nu ati adus la Satu Mare masinile facute de voi de 380cp?
sper sa reparam cutia pana la Alexeni si sa vedem daca intradevar un 1.8turbo de 350 cp merge mai tare ca un 2.0tfsi de 380cp!!!
__________________
www.Powertechperformance.ro
razvanxx is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 01:27   #39
razvanxx

Stage 4
 
razvanxx's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
nu cred ca are rost sa ma cobor la nivelul tau. cand vei avea ceva de demonstat (in caz ca nu ai vazut postul de mai sus al lui bitnet - te-a provocat la o resoftare de la 0) atunci mai discutam. in rest stai tu linistit - masina mea in 0.9 boost e egala cu GTI-ul facut de tine.
MadCow trebuie sa intelegi un lucru :
GTI ul nu este facut de el , ci de firma REVO.unii pe lumea asta raman doar la stadiul de scriitor si cititor.mai este mult tare pana ajungi sa stii sa deschizi un winols!
multa bafta!!!
razvanxx is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 06:38   #40
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Discutiile au pornit de la aciditatea cu care ati raspuns intrebarii mele daca masina lui BYG a avut ceva probleme la tulcea. Legat de softurile mele bitnetesti cum iti place sa le denumesti, ei, mai vlade, eu macar fac ceva in domeniul asta, nu doar ma multumesc sa fiu cititor-scriitor de softuri. Ce mare contributie ai tu in modificarea softului masinii tale? Vei spune ca faci mare rahat folosind cele trei parghii puse la dispozitie de revo: boost, timing si fuel. Pai asta o poate face oricine stie citi manualul pus la dispozitie de revo. Oricum vad ca setarile in care ati obtinut maxim de putere sunt 9-6-9, adica boost maxim si benzina garla. Care este masina la care TU ai obtinut o mai mare putere decat cea obtinuta de mine la seat? Vrei sa spui ca Polo? Cum ai ajuns la concluzia asta? Cele 4 zecimi diferenta de timp ti se pare ca ar putea fi recuperate daca am goli masina si am aduce-o la greutatea masinii tale? Daca i-am mai pune si unele dintre cele mai smechere slick-uri cum ai avut tu crezi ca am mai recupera ceva si pe plecare? Pacat ca nu a mai tinut cutia macar 3 run-uri, sigur nu ai mai fi marait nimic daca luam locul 1 la S3.
La Satu Mare nu ne-am vaitat cum ai facut tu cum ca aderenta ne-ar fi creat probleme sau ca nu am avut suporti la motor, pur si simplu s-a stricat cutia in momentul in care leonul era calificat in finale cu cei mai buni 3 timpi din grupa.
Mi-am dorit a nu se ajunge la astfel de discutii dar vad ca tu iar bati campii si-mi evaluezi nivelul. Daca tu ai un nivel mai ridicat te provoc cu un laptop,un program de tuning instalat pe el, un 1.8T sau un TFSI si sa vedem care dintre noi poate face un soft mai bun acelei masini, pornind de la zero, nu aplicand formula 9-5-9, 9-6-9,.. Conditia este sa nu avem acces la internet. Pentru asta pun la dispozitie standul dyno. Ce zici, te bagi?
Bitnet, tu in calitate de expert auto inchipuit, crezi ca un Revo software schimba doar trei setari ? Mai mult, din ce ai scris in mesajul precedent, vad ca nu esti foarte in clar nici macar cu rolul celor trei setari.

Chiar si in cazul unui simplu Revo Stage 1 sunt schimbate o multime de harti care nu doar ca tu nu stii ce rol au, dar sunt sigur ca nici macar nu stii ca exista. De asemenea cei trei parametri la care faci tu referire (Boost, Timing, Fueling) sunt folositi pentru "fine tuning" pentru fiecare masina in parte si in functie de cerintele si preferintele clientului. Ei, acesti trei parametri se pot modifica in timp real chiar si cu masina in mers, lucruri pe care tu nici nu poti sa le visezi, dar ca sa le mai si faci pe un ECU stock.

Cat despre masina mea, nu am spus niciodata ca eu i-am facut softul. Softul a fost facut de cei de la REVO evident, iar pe mine ma intereseaza rezultatul final si nu neaparat cum se ajunge la el. Decat sa am un soft facut de experi inchipuiti cu rezultate mediocre, prefer sa am un soft de calitate facut de oameni care chiar stiu ceea ce fac.

Last edited by vladpvs; 07-07-10 at 06:43.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 06:53   #41
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by razvanxx View Post
MadCow trebuie sa intelegi un lucru :
GTI ul nu este facut de el , ci de firma REVO.unii pe lumea asta raman doar la stadiul de scriitor si cititor.mai este mult tare pana ajungi sa stii sa deschizi un winols!
multa bafta!!!
Si care este problema ta ? Sa fii tu fericit ca stii sa dai tu dublu click pe un editor de soft, iar eu sunt fericit ca de acest lucru s-au ocupat oameni care chiar stiu cu ce se mananca electronica unui 1.8T. Faptul ca masina mea dezvolta putere mai mare cu toate ca folosesc o turbina mai mica si am motorul stock, ma scuteste de la orice explicatie.

Cat despre timpul meu de la Satu Mare, este unul Ok avand in vedere ca a fost prima etapa la care am participat cu masina in aceasta configuratie si nu era 100%, dar nu are rost sa dezvolt pentru tine. Vor mai fi alte etape in Ungaria si iti promit ca nu ma voi opri aici, dar multumesc ca imi porti de grija

Last edited by vladpvs; 07-07-10 at 07:05.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 07:03   #42
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by razvanxx View Post
daca tot nu va convin unele lucruri facute de noi la Buzau , de ce nu ati adus la Satu Mare masinile facute de voi de 380cp?
sper sa reparam cutia pana la Alexeni si sa vedem daca intradevar un 1.8turbo de 350 cp merge mai tare ca un 2.0tfsi de 380cp!!!
Multumesc din nou ca ne porti de grija, dar te-ai gandit la faptul ca proprietarii acelor TFSI-uri au avut altceva de facut ? Pentru unii drag-ul chiar nu reprezinta prioritatea numarul 1 in viata.

Intr-adevar nu au fost TFSI-uri de 380 Cp la Satu Mare, a fost unul de 425 Cp si care a scos 11.4 secunde pe 402m

O sa spui, bine ... era 4x4, dar uite ca am reusit sa scoatem cu un TFSI FWD de 370 Cp (cu turbo stock) un timp de 12.4 secunde pe 402m in Ungaria, iar acestea nu sunt povesti, sunt fapte.

Last edited by vladpvs; 07-07-10 at 07:14.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 09:10   #43
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by razvanxx View Post
chiar imi pare rau ca nu vrei sa intelegi anumite lucruri. eu am condus masina la Satu Mare si nu m am vaitat nici o clipa de aderenta.asa ca "problema aderentei" inca nu a ajuns la Buzau.am plecat cu masina complet echipata inclusiv anvelope de strada.nu am tinut neaparat sa alergam dupa un timp sub 13 sec.cutia nu a vrut sa lucreze cum trebuie.in final s a si stricat de tot.asta este!!!
daca tot nu va convin unele lucruri facute de noi la Buzau , de ce nu ati adus la Satu Mare masinile facute de voi de 380cp?
sper sa reparam cutia pana la Alexeni si sa vedem daca intradevar un 1.8turbo de 350 cp merge mai tare ca un 2.0tfsi de 380cp!!!
Eu am inteles, insa facem referire la un post de-al lui Bitnet referitor la anvelope. Oricum n-are importanta.
Eu nu am fost la SM, asa ca nu iti pot raspunde la intrebarea cine a fost si de ce.
Eu inchei orice discutie contradictorie pe acest topic, pentru ca ne abatem de la scopul lui initial.
Intr-adevar problemele de ordin mecanic pot aparea oricui si nu e de dorit asta.
Succes va doresc si poate ne vedem la urmatoarea legala.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 09:16   #44
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Bitnet, tu in calitate de expert auto inchipuit, crezi ca un Revo software schimba doar trei setari ? Mai mult, din ce ai scris in mesajul precedent, vad ca nu esti foarte in clar nici macar cu rolul celor trei setari.

Chiar si in cazul unui simplu Revo Stage 1 sunt schimbate o multime de harti care nu doar ca tu nu stii ce rol au, dar sunt sigur ca nici macar nu stii ca exista. De asemenea cei trei parametri la care faci tu referire (Boost, Timing, Fueling) sunt folositi pentru "fine tuning" pentru fiecare masina in parte si in functie de cerintele si preferintele clientului. Ei, acesti trei parametri se pot modifica in timp real chiar si cu masina in mers, lucruri pe care tu nici nu poti sa le visezi, dar ca sa le mai si faci pe un ECU stock.

Cat despre masina mea, nu am spus niciodata ca eu i-am facut softul. Softul a fost facut de cei de la REVO evident, iar pe mine ma intereseaza rezultatul final si nu neaparat cum se ajunge la el. Decat sa am un soft facut de experi inchipuiti cu rezultate mediocre, prefer sa am un soft de calitate facut de oameni care chiar stiu ceea ce fac.
Nu am pretentia ca sunt expert, si nici nu voi afirma vreodata asta. Eu sunt doar un oarecare, unul care fata de tine, un habarnist desavarsit, face ceva cu mintea si mainile lui, unul care investeste timp si bani sa invete, nu sa ia totul de-a gata. Stiu foarte bine, poate chiar mai bine ca tine ce rol au cele trei parghii puse la dispozitie de revo: boost, timing si fueling. Si sigur mai bine ca tine, care chiar ca nu ai habar, stiu ce harti modifica revo ca tu, hanarnistul, sa poti face acele mici ajustari in real time ca sa te simti si tu util. Modificarile in timp real se pot face si daca nu esti dealer revo, ai auzit vreodata de OLS300?? Ei, bine, asta este un lucru la care eu pot visa si cu siguranta voi ajunge. Pana atunci ma multumesc sa muncesc mai mult, sa fac corectiile in soft in urma log-urilor facute cu VCDS, sa verific din nou si sa ajung la rezultatul dorit. Asa fac mii de tuneri din lumea asta. La fel de bine pot folosi un program facut de Frieling-Racing si care-mi permite sa fac ajustari fine.
Consider ca esti cel mai nepotrivit purtator de cuvant al echipei revo, tu vorbesti despre intrigi si ceri fair play dar de fapt nu faci altceva decat sa pornesti conflicte. Asa s-a intamplat si in topicul in care prezentai marea performanta obtinuta contra softului MTM (aici dovada clara de lipsa de fair play...) si unde eu am intrebat fara absolut nici o urma de ironie, doar din curiozitate, care era diferenta de presiune intre cele doua softuri, iar tu ti-ai aruncat curul in aer si de aici discutiile au continuat. Asa faci si acum, in loc sa stai tu in banca ta, nu numai ca aprinzi spiritele dar ai si o atitudine jignitoare la adresa mea. Sincer, nu vad nici-un atu in favoarea ta care sa te indreptateasca sa ma jignesti: nici intelectual nici fizic.
Ti-as insira, desteptule, o lista cu hartile si valorile singulare modificate de revo, dar sunt sigur ca te vei uita la ea precum curca-n lemne. Iti spun doar vreo cateva totusi: KFMIRL, NDLDRAPU, TDLDEUK, KFTARX, KFLDIMX,.......
Sunt multe, mult mai multe, dar pt tine era suficient si una singura.
Imi cer scuze daca s-au simtit jigniti si alti dealeri revo, nu am dorit asta, nu am spus si nu voi spune vreodata ca softul revo nu este bun, nu vreau sa se inteleaga gresit asta. Dar acest purtator de cuvand pe nume vlad chiar nu merita respect, se vede clar ca este lipsit de maniere si nu poate purta o discutie in limitele bunului simt, motiv pt care ma exprim si eu ca atare.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 07-07-10, 09:32   #45
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: SEAT LEON CUPRA R VS ORICE CU TRACTIUNE FATA

Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
va fi o cursa interesanta cand vor temina si baietii masina pentru locul 1
PS: au mai intrat caii la apa? ca dimineata erau +400
Daca te uiti mai in urma o sa vezi ca s-a schimbat turbo cu 28RS.
tase_astra is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -